Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Het hondenkussen dat ik via Tuincentrum Bull had aangekocht werd 2 dagen later al geleverd direct vanaf de producent.
Beveelt aan
8 January 2022
C.Pols
Krimpen aan den IJssel
Twee bloempotjes besteld. De volgende dag had ik ze al in huis. Heel goed verpakt.
Beveelt aan
8 January 2022
Monique
Noordwijk
Al jaren kom ik graag bij tuincentrum Bull in Beuningen. Nu is door omstandigheden een tegoedbon zoekgeraakt, er is veel moeite gedaan om alsnog een nieuwe te verstrekken. Richard Bull, bedankt hiervoor!
Beveelt aan
5 January 2022
Marion
Beuningen
Mijn online bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Nadat bleek dat per abuis niet helemaal het juiste produkt verstuurd was, werd alles in het werk gezet nog dezelfde dag het juiste artikel te versturen. Ondanks alle drukte tijdens de kerstperiode. Erg te waarderen, zeer klantvriendelijk bedrijf!
Beveelt aan
28 December 2021
Liesbeth
Amsterdam
Mijn honden broken zijn heel goed mijn hond lust ze graag
Beveelt aan
23 December 2021
Willy Megens
Schaijk
Ruime keus aan verschillende artikelen, en een prima service ! Mooie kamerplanten !
Beveelt aan
20 December 2021
Trudy
Maas en Waal
Na het plaatsen van nieuwe ijspegel- kerstverlichting bleek deze helaas kapot te zijn. Na het contacten en het versturen van een video van de kapotte verlichting kreeg ik een dag later gratis nieuwe verlichting opgestuurd. Goede service dus! :-)
Beveelt aan
17 December 2021
Bart van de Groes
Haps
Goede ervaring hier voor het eerst besteld. Ik vond wel de verzendkosten enorm hoog dus daar zou wel wat van af mogen. Als dit de standaard verzendkosten zijn dan ga ik dit niet meer doen. €9,95 voor 4 vilten artikelen die makkelijk in een bubbel enveloppe voor €2,95 verzonden had kunnen worden i.p.v. een grote kartonnen doos waarover toch al een karton te kort is. Mijn man vroeg of ik ze wel allemaal op een rijtje had. De artikelen waren verder prima.
Beveelt niet aan
9 December 2021
Bimvos
Oud-vossemeer
Omdat mijn bestelling tegenviel heb ik de winkel gebeld over de retour procedure. Een vriendelijke dame vertelde me dat dat kon door het pakket gewoon aan te bieden bij dhl. Dat kon kosteloos en zonder labels oid. Eenmaal bij een dhl punt bleek dat er iets fout ging; het systeem weigerde het retour. Dhl meneer vertelde dat ik een retourlabel moest aanvragen. Daarop heb ik nogmaals de winkel gebeld om het label. Het vast bijdehandste ventje uit Beuningen ei dat ik aan de telefoon kreeg lachte me gewoon uit dat ik daarvoor belde. Het was nml niet meer van deze tijd dat dat zomaar kon. Om te retourneren betaal je verzendkosten. Dat moet tegenwoordig overal! Succes met dit soort personeel!
Beveelt niet aan
7 December 2021
Nett
Valkenburg
Geachte mevrouw Koster, per email hebben wij hier al eerder over gecommuniceerd. Zoals eerder gezegd is de communicatie niet helemaal goed verlopen, "de toon maakt de muziek" en excuus daarvoor. Het is inderdaad wel onze standaard regel dat het retour zenden op kosten van de ontvanger gaat. Gr. Richard Bull
https://www.tuincentrumbull.nl/ruilen-en-retourneren
Netjes en correct geleverd
Beveelt aan
1 December 2021
Koos
Wijchen
goede ervaring goed product perfect verpakt en supersnel geleverd
Beveelt aan
30 November 2021
Yvie
Roerdalen
Altijd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, snelle levering en alles was perfect in orde!
Beveelt aan
9 November 2021
Sandy van der Linden
Oisterwijk
Aanvankelijk veel gedoe over het droogloopmatje. Matje was gewoon slecht, zelfs na intensief reinigen kwam bij het voeten vegen enorm veel materiaal; pluizen en garen vrij. Ook bij een tweede omgeruild matje hetzelfde resultaat. Maar... de heer Bull zelf ging zich ermee bemoeien en er ontstond een uitgebreide en prettige mailwisseling. Om het kort te houden: de heer Bull heeft het aankoopbedrag terug gestort, dus prima opgelost!!
Beveelt aan
4 November 2021
George
Nijmegen
Onze bestelling lag netjes klaar bij de kassa. De boompjes /struikjes waren groter dan ik dacht. Ik had de boompjes te vroeg besteld dus mailde netjes wanneer ze er wel waren en we konden zelf de dag en het tijdstip kiezen.Top
Beveelt aan
21 October 2021
Sandra Holten
Wijchen
Door vertraging in levering echt super goed geholpen en opgelost
Beveelt aan
19 September 2021
Corinna
Nijmegen
Eigenlijk wordt er alleen naar Nederland en België geleverd, maar na een kort onderhoud werd naar ook een Duits adres probleemloos Voorzien. Hulde!!!
Beveelt aan
6 September 2021
Adrie
Blomberg, BRD
Zaterdag onze tuinmeubelen besteld. Binnen 15 minuten een bezorging gepland. Dinsdagmorgen om 8 uur geleverd. Helaas een klein gebrek maar dit is uitstekend opgelost. Service zoals bij Tuincentrum Bull is zeer zeldzaam. Onze uitmuntende ervaring zal dan ook op verjaardagen worden rond vertelt.
Beveelt aan
25 August 2021
Esmée
Ede
balken voor een prima prijs zeer weinig bezorg kosten keurig op tijd en netjes door chauffeur afgeleverd
Beveelt aan
20 August 2021
Wim Hermens
Nijmegen
Snelle levering keurig verpakt, prima product. Met vriendelijke groetjes Esther Stigter
Beveelt aan
4 August 2021
Esther
Hillegom
Ik was op zoek naar een super goed onkruidbestrijdingsmiddel en Tuincentrum Bull Beuningen had mij héél goéd geadviseerd en hierbij geholpen. Ze zijn super klantvriendelijk en nemen alle tijd voor de klant. Thanks guys! :)
Beveelt aan
9 July 2021
Marcha
Wijchen
Snelle levering, perfect.
Beveelt aan
5 July 2021
Arjan
Beuningen
Fijn tuincentrum ,ik slaag meestal kom er regelmatig. Alles voor de tuin en ook vaak voor binnenshuis
Beveelt aan
1 July 2021
Tiny
Weurt
Ik ben zo blij en zo mooi dat is
Beveelt aan
15 June 2021
Monika Westerhof
Oosterwolde
Bij het afleveren van de tafel zat er een beschadiging op 1 van de plankjes. De tafel werd zonder problemen omgeruild.
Beveelt aan
8 June 2021
Irma
Woerden
Mijn bestelling viel heel erg tegen! €11,95 verzendkosten!? Hoe dan!? Maargoed toch besteld want had de planten hard nodig. Een opmerking geplaatst bij de bestelling dat ik graag 4 verschillende kunst mini vetplantjes wilde van de assorti. Krijg ik 4 dezelfde. Helaas dit doe ik nooit meer bij jullie.
Beveelt niet aan
8 June 2021
Samantha
Oss
Van Heemstraweg 82
6641AG Beuningen
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops