........

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Adequate service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg positieve ervaring gehad. Zowel het bedrijf als het alarmsysteem lossen de verwachtingen helemaal in. Een aanrader.

Ik kan echt niets bedenken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- kennis van zaken - doet wat ze belooft - denkt mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tot op heden echt tevreden ook met tel hulp.. Ben pas begonnen met home Acht, maar zie veel mogelijkheden in de toekomst om evt uit te breiden

Tot op heden nog niet gevonden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig systeem. Leuk innovatief bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende kwaliteit met heel veel uitbreidingsmogelijkheden t/m HomeCare en Dometica 24 uurs virtuele meldkamer via app.en event-meldingen met vastlegging Snelle Klantenservice die alle probleempjes bij installatie met veel geduld uitleggen en oplossen. Aanbevolen voor iedereen die een Alarmsysteem zoekt met veel mogelijkheden tegen een redelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gisteren de Home8 Starterskit geïnstalleerd. Zeer tevreden over het gebruikersgemak en kwaliteit. Daarnaast heb ik tot 2 maal toe een beroep moeten doen op de servicedesk. Contact via de chat. Zeer snelle reactie van medewerker Leo welke mij feilloos door de installatie heeft geholpen van de IFTTT app. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service. Alles wordt snel geleverd en werkt out-of-the-box. Er wordt nogsteeds aan de software gewerkt dmv updates. Ik heb geen ervaring met aftersales nodig gehad maar heb er wel vertrouwen in.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Home8

Filter op Taal