Snelle en correcte afhandeling

Mooie t-shirts besteld voor nette prijs ben er erg blij mee, snel geleverd goed gevoel

Snel levering goed product

Mooie polo’s goede pasvorm

Prima product dat volledig aan de verwachting voldoet. Snelle levering.

Mooie kleding voor een mooie prijs

Prima snelle levering

snelle service

snelle service

Verkeerde kleur gedaan, maar kon ze retourneren. Goed geholpen door Simone

Snelle en vlotte levering

Heel blij met mijn aankoop

Top service👍

Helemaal prima! Snelle levering en niet duur!

Te gekke prijs voor prima producten en kwaliteit!!!!!

Snelle levering voor een heeeeeeele scherpe prijs voor een prima product, nl heren sokken.

Correct geleverd

1e keer besteld. duurde wel wat langer. Maar we zijn ook verwend.

Goed product

Goed product

Goede pasvorm en kwaliteit

snelle levering. Diverse betaalmogelijkheden. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Levering DHL minpunt

Bestelling was snel geregeld alleen levering DHL steeds vertraagd jammer steeds maar wachten en vervolgens avonds laat zat het in de brievenbus gepropt . Verder geen klachten hoor ik heb het binnen .

Schoenen in een actie besteld; eenvoudig bestellen en snelle levering (via DHA servicepunt).

Alles goed geregeld door Fashion for Less. Alleen GLS bezorgdiensten zouden tussen 14.00u en 18.00u langs komen, dus wij zitten te wachten en te wachten! Blijkt later rond 18.00u dat ze het pakket in de brievenbus hebben gedaan en wel om 15.00u volgens “volg mijn pakket” zonder te bellen. Dat was minder deze service. Gr Ton

Snel en correct

Gekregen wat ik wilde

Heel klantvriendelijk

Had 2 polo's besteld en deze vrij snel bezorgd gekregen. Helaas waren de maten te klein en heb deze teruggestuurd met het verzoek deze polo's te leveren in de maten M in plaats van S. Kreeg van hen bericht dat deze maat niet meer leverbaar. Mijn geld werd vrij snel op mijn rekening teruggestort.

Heb niet gekregen wat ik besteld had

Heb niet gekregen wat ik besteld had, maar ben hier ook tevreden over. Anders had ik wel slechter beoordeelt en retour gestuurd.

Goede ervaring tevreden...

Betrouwbaar

Kopen van internet is nu eenmaal een risico. Ik shop daarom meestal bij bekende webshops die goed beoordeeld zijn. Eerste keer dat ik fashion for less heb besteld na het lezen van reviews en beviel prima. Mooie aanbiedingen, mooie merken, goede kwaliteit kleding. Overzichtelijke website. Snelle en nette verzending. En ook nog eens gratis verzending. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.