Prima Prijs/Bezorging/Verpakking Beleving

Mijn ervaring is dat men ook wil shoppen waar ik shop. Ik loop dan met mijn item en krijg leuke reacties van het andere geslacht. Daar doe je het toch ook een beetje voor?

Alles Top

Super Preis, schnelle Lieferung und netter Service - auch über die Grenzen hinweg

Regelmatig heren kleding gekocht. Goede kwaliteit en leuke prijzen. Snelle levering. Goed en snel contact met klantenservice gehad omtrent een vraag aangaande een merk.

Goede omschrijving artikel

Artikel zag eruit zoals op website en snelle levering

Megamies

Wenn jemand in Deutschland verkauft, sollte auch die Sprache dementsprechend sein Retoure aufgrund Falschlieferung läuft schleppend

Hallo Ralf, wir hatten einen brandneuen Rückholservice gestartet. Dieser neue Service stellt sicher, dass die Rücksendung innerhalb von 1 bis 2 Tagen bei uns ist. Dies bedeutet, dass Rückgaben oder Umtausch schneller abgewickelt werden. Leider wurde die automatische E-Mail an Sie noch nicht ins Deutsche übersetzt. Wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu können, dass diese Spracheinstellungen jetzt aktualisiert wurden! Gruße, Fashion for Less

Volgens mij was alles akkoord

Helaas was de bestelling verkeerd !!

De bestelling was helaas verkeerd. Ik had cognac bruine schoenen besteld en zwarte uitvoering ontvangen. Heb ik op eigen kosten moeten terugsturen. Dat was dus minder. De afwerking was goed. De terugbetaling, exclusief mijn portokosten, Was binnen enkele dagen op mijn rekening.

Bedankt voor de posititieve feedback. Maar u hoort natuurlijk niet op te draaien voor de retourkosten, gezien wij hier de verkeerde kleur aan u hadden geleverd. Kunt u ons per e-mail benaderen om deze kosten aan u terug te kunnen betalen? U kunt ons bereiken via info@fashionforless.nl, graag even uw bestelnummer erbij vermelden. Dan kunnen wij u zo snel mogelijk verder helpen. Groeten, Fashion for Less

Top service!

Alles is netjes gegaan. Van het bestellen tot het afleveren. Super blij ook met mijn aankoop! Ik zou zeker nog een keer bij jullie kopen! Een keer contact opgenomen met de klantenservice i.v.m een vraag en deze is ook super snel en heel netjes beantwoord.

Prima, snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs

Zeer goed, vlot geleverd tegen een lage prijs.

Goede kwaliteit voor lage prijs

Ik twijfelde in eerste instantie of ik hier zou bestellen, aangezien er een aantal negatieve reviews waren. Gelukkig kon ik met Creditcard betalen. Wel jammer dat je dan meer moet betalen... Zondag besteld en woensdag in huis. Ik bestelde schoenen van Panama Jack die hier veruit het goedkoopst waren. Zelfs het tasje met schoenpoets werd er netjes bij geleverd. Ik ben erg blij met mijn bestelling! Gelukkig kon ik de schoenen van te voren wel al in een andere winkel bestellen, omdat ik een maatje kleiner moest hebben dan ik gewend ben. Anders had ik met verzendkosten gezeten.

optijd geleverd en vriendelijke bediening

Super snelle service

Ik ben zeer tevreden met de snelle en professionele afhandeling van de bestellingen. Een aanrader.

Goede prijzen en producten en snelle levering

Goede prijzen en producten en snelle levering Voor de 1e keer besteld, niet de laatste.

Goed product, snelle levering, goede prijs.

Goed.

Goede prijs en prima levering

Tevreden over m'n artikel ook wat de prijs betreft, en prima levering.

Duidelijk en correct geleverd.

Zie boven. Zoals het hoort eigenlijk.

Great

I ordered a pair of tenis and they arrived on time customer service agent replied on my email super fast when I had a doubt. Nice website for shopping with great price

Voortreffelijk

Goede klantenservice, duidelijke website, makkelijk te bestellen pakket goed te volgen en goede prijs kwaliteit!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lekker vlot geregeld

Lekker snel en keurig afgehandeld en een goeie eerlijke prijs

Matig

Zending was slecht verpakt en open gegaan. De verpakkingen van de gekochte artikelen waren beschadigd.

Hoi Leen, bedankt voor de feedback. Gelukkig waren de artikelen wel onbeschadigd aangekomen! Helaas kan het tijdens het vervoer wel eens voor komen dat een verpakking beschadigd raken, daar hebben we niet de volledige controle over helaas... Groeten, Fashion for Less

Bezorging slecht

De verpakking kwam open gesneden aan en de inhoud was open de bezorger zei maar alles is kompleet dus moet hij er in gekeken hebben

Hoi Peter, wat vervelend dat de levering zo slecht was. Wij gaan hier direct melding van maken bij DHL. Dat mag niet gebeuren. Bedankt voor de feedback! Groeten, Fashion for Less

perfekt

snel, goede prijs, zo moet het !

oplossingsgericht!

Bij bezorging is mijn pakket geleverd op een adres en ik kreeg mijn product niet geleverd Fashion for less heeft contact met mij opgenomen om mijn klacht zsm te behandelen en mij nieuwe paar schoenen te sturen zeer vrindelijk en snel opgelost ben ze zeer dankbaar!

Hoi Fatos, wat een slechte service van DHL. Ons is verteld dat het is opgelost, en dat jij het pakket hebt ontvangen. We gaan direct weer hier achteraan en hopen het nu snel op te lossen voor je! Groeten, Fashion for Less

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.