Snelle levering,goede service,alles duidelijk.Geen verzendkosten.. Voor de 1ste keer besteld , ga hier mee bestellen.

Super webshop

Kleding bestel voor een leuke prijs. Sneller bezorgd als vermeld.

Prima.

Snel en keurig afgeleverd

Goede kwaliteit

Te complex bij retour

Bij te kleine maat via andere site grotere bestellen evt weer opnieuw betalen en maar wachten veel te omslachtig

Hoi Johan, jammer dat je het zo ervaart. Voor ons is het echter te omslachtig om ruilingen aan te bieden. Wij raden onze klanten daarom altijd aan om de nieuwe kleur/maat direct online te bestellen omdat je als klant dan ook zeker weet dat je het artikel zult ontvangen. Bij ruilingen is die zekerheid er niet, omdat wij dan pas bij het ontvangen en verwerken van de ruiling/retour kunnen kijken wat de beschikbaarheid is. Met de kans dat de beoogde ruiling dan alweer is verkocht aan iemand anders. Groeten, Fashion for Less

Supersnelle service

bestelling compleet afgeleverd

snelle levering geheel volgens afspraak

Hoi Joop, ik denk dat deze beoordeling voor een andere bedrijf is bedoeld. Wij verzenden en leveren onze producten altijd binnen 1 tot uiterlijk 5 werkdagen. Maanden doen wij dus niet over de levering van een product. We zien dat je bij ons op 19 november ondergoed hebt besteld en dit is netjes op 20 november bezorgd. Hopelijk kun je voor ons dus nog de beoordeling aanpassen als alles naar wens is geweest. En hopen we tevens dat je er met de andere firma uitkomt wat betreft het lopende issue! Groeten, Fashion for Less

Heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen

12 nov besteld nog steeda niks ontvangen

Hoi Brian, wat een zooitje heeft DHL er van gemaakt. We zien inderdaad dat het pakket nog steeds staat gemarkeerd als ''vertraging''. Wij hebben je inmiddels een nieuw pakket toegestuurd en dat is gelukkig goed bij je aangekomen. Veel plezier met het artikel! Groeten, Fashion for Less

Goede producten en goede prijs

Goede producten voor een zeer respectabele prijs

Correct maar wel vesturen met dhl

Duurde wat langer dan gedacht.

Zeer snel geleverd

Niet duur en snel geleverd

Prima kwaliteit en snel geleverd.

Prima kwaliteit. Goede service.

Goedkoop(ste), eenvoudig bestellen, snelle levering

Wat wil je meer: goedkoop(ste), eenvoudig bestellen, snelle levering

Goedkoper dan op een ander

De jas die ik kocht was 70€ goedkoper dan op andere online shopping sites. Levering snel en perfect

Snel binnen.

Goeie levering

Mooie fijne trui paste prescies top

Tot nu toe niet goed

Pakje was stuk en fout geadresseerd . Niet geaccepteerd door ontvangpunt DHL WAT NU ?

Hoi Marinus, wat balen dat het zo mis is gegaan met je pakket. We gaan het uiteraard voor je oplossen. Zou je ons kunnen contacten per e-mail op info@fashionforless.nl, onze klantenservice gaat dit dan allemaal voor je oplossen! We horen graag van je. Groeten, Fashion for Less

Snel binnen gekregen na geplaatste bestelling

Helaas niet ontvangen

Zending door Pick-up point geretourneerd I.v.m foutieve adressering.

Hoi Peter, wat vervelend dat het pakketje nog niet bij je is aangekomen. We hebben vandaag direct een nieuw pakket naar je verstuurd! Groeten, Fashion for Less

Snelle gratis levering! Producten naar wens

Prima geregeld

Alles volgens afspraak

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Mijn Tommy Hilfiger sweater ziet er perfect uit en snel geleverd top bedankt

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.