Mooie warme jas voor een goede prijs!

De paragoose johny jas is mooi afgewerkt met lekkere diepe zakken, warm en een goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader voor de winter.

Mooie schoenen, maar kwaliteit kan beter

Na 2 weken is het rubber gedeelte van m'n schoen er al af. Dit is gewoon gelijmd en begint er af te gaan. Na 2 jaar kan ik dit wel verwachten, maar niet na 2 weken.

Hallo Emmy, Neem even contact met ons op via info@fashionforless.nl, dan zullen we samen een gepaste oplossing zoeken voor dit probleem! Schoenen horen natuurlijk niet na 2 weken stuk te gaan. Groeten, Fashion for Less

Goede mooie schoenen, goede website dit was precies waar ik naar op zoek was! Zeker aan te raden

Eenvoudig, snel en behulpzaam

Snelle levering, goede service!

Super geregeld

Blij

Super mooie trui, snel besteld en vlotte levering.

Nu is het in orde.

We moesten iets beoordelen wat pas een paar dagen later hebben gekregen. Het pakje kwam maar nietWat moet je dan beoordelen? Het is nu in orde van daar nu wel een 10. Vriendelijke groeten, Rob

Hoi Rob, gelukkig bleek het om een misverstand te gaan en is het pakketje in goede orde bij jullie aangekomen. Veel plezier ermee! Groeten, Fashion for Less

Snelle levering/goede kwaliteit

Niet goed

Geleverde maat veel te klein Maat groter besteld nog te klein Moet dus 2 keer betalen voor retour

Hoi Dennis, ja het is erg zuur dat beide maten niet goed waren. We hadden de omruiling gratis opgestuurd, zoals we dat altijd doen. Dus we snappen dat het erg jammer is dat de trui ook in de grotere maat niet goed was. Gratis retourneren blijft helaas iets wat wij niet kunnen aanbieden, tenzij wij echt zelf fout zitten. Anders zouden wij niet onze lage prijzen kunnen aanhouden. Groeten, Fashion for Less

Mooie prijs, snelle levering.

Gevonden via internet omdat ik nieuwe sokken nodig had. Precies wat ik zocht en door snelle levering op tijd in huis. Erg tevreden.

Geweldig!!!!

Snelle levering. Top klantenservice!!! Top producten!!

Goed en snel

Goed en snel

Super snel en een scherpe prijs

Ben zeer tevreden

Snel en correct

Snel en correct besteld en geleverd.

Snelle en correcte afhandeling

Mooie t-shirts besteld voor nette prijs ben er erg blij mee, snel geleverd goed gevoel

Snel levering goed product

Mooie polo’s goede pasvorm

Prima product dat volledig aan de verwachting voldoet. Snelle levering.

Mooie kleding voor een mooie prijs

Prima snelle levering

snelle service

snelle service

Verkeerde kleur gedaan, maar kon ze retourneren. Goed geholpen door Simone

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.