Snel geleverd en het juiste product

Alles keurig netjes.

Goed!

Goedkoper dan anderen, makkelijk en snel.

Heel tevreden!

De artikelen waren precies zoals omschreven en ze werden snel verzonden. Niets op aan te merken!

Besteld en de volgende dag al geleverd, product voldoet zeker aan verwachting. Volgende keer bestel ik gewoon weer bij hun

Heel tevreden en op tijd uitstekend! Mvg.Lies

Heel tevreden en op tijd uitstekend!

Goede en snelle levering

Toppie

Geweldig Vanguard kunnen kopen

Zeer mooie korte broeken kunnen scoren. En heel snel inhuis

Snel, scherpe prijs, uitstekende kwaliteit

Mijn bestelling werd snel verzonden en geleverd. Het telefonisch contact was aangenaam en vriendelijk. De geleverde kleding voldoet volledig aan de beschrijving en is in uitstekende staat. En dat voor een zeer scherpe prijs. Ik ben heel blij met deze shop.

Was allemaal goed

Goede ervaringen alleen jammer dat ik niet aan postbode kon beteken of achteraf met creditcard

Correcte en snelle levering

retour sturen is voor eigen rekening

heb schoenen bestelt retour gestuurt omdat maat 47 nog te klein was. heb ze gisteren voor eigen kosten weer retour gestuurt voor 6,00 bij dhl. verder hoop ik dat het verder goed afloopt met het retour van afterpay?

Hoi Brigitte, uiteraard zal de factuur op AfterPay netjes worden gesloten als het pakketje bij ons binnen is. Gratis retourneren kunnen wij ons helaas niet veroorloven, als wij onze lage prijzen willen behouden. Wel hebben we hard gezocht naar goedkopere alternatieven, en die is gevonden. Deze zomer gaan de onze retouren via de retourservice van Homerrr, de retourkosten bedragen dan nog slechts 3,95 voor onze klanten. Helaas heb jij daar voor nu niets aan. Wel willen we graag aangeven dat de feedback van onze klanten zeer wordt gewaardeerd én verwerkt! Groeten, Fashion for Less

Retour beleid vind ik slecht

Het retour beleid is slecht, kost een hoop geld en je moet er ook nog veel moeite voor doen.

Hoi Tineke, we zien dat er meer klanten niet geheel tevreden zijn over ons huidige retoursysteem. Daarom gaan we deze zomer ook een nieuw retourbeleid en systeem invoeren. Dit zal zorgen voor een makkelijkere verwerking voor onze klanten en onszelf, en het mooiste is dat het goedkoper zal worden! Hopelijk zien we je dan nog eens bij ons terug. Bedankt voor je feedback! Groeten, Fashion for Less

Super snelle levering en netjes verpakt..

Binnen een dag had ik mijn bestelde items in huis. Ze waren netjes verpakt en in goede orde ontvangen.

Super tevreden!!

Snelle levering, horloge stevig verpakt. Mijn zoon was super content met zijn verjaardagscadeau.

X

X

Keurig verpakt..snelle service

klacht snel afgehandeld

3 polo’s besteld, 2 pasten prima, de derde was te groot. na kort emailoverleg werd een nieuwe pologestuurd die wel paste. de te grote mocht ik iemand kado geven. Jammer was dat ik al een retourticket gekocht had( maar dat was mijn eigen schuld)

Goede ervaring,

Vond de reviews voor fashionforless vrij matig. Toch een jas besteld. Goede info omtrent afhandeling, verzenden ect. Jas binnen 2 dagen ontvangen. Mooie PME jas. Blij mee.

supergoeie service en correct

zou zeggen nog meer aanbiedingen en doe zo voort graag

Dikke prima!

Het bezorgen mag misschien wat sneller maar verder helemaal goed!

TOP

Goed bedrijf, en snel volgens afspraak snel in huis.

Goede en snelle service en nette artikelen

Prima service! Snel bezorgd en nette kleding in de juiste maat!

o.k.

vlot en correct

Alles naar wens.

Alles naar wens verlopen.

Prijs en gratis verzending en veel keus ik ben er zo blij mee want nu kunnen wij ook merk kleding kopen omdat voor mij zelf normaal niet op te brengen is top.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.