Goed.

Prima, snel. Fijn artikel.

Lange bezorgtijden.

Heeft een week geduurd voor het artikel werd verstuurd. Daartussen geen enkele update over de bestelling

Snel en goede kwaliteit.

De bestelling was snel verzonden en ook geleverd. De kwaliteit is prima, voldoet aan de verwachtingen

Makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Prima site

Snel geleverd, heel goede prijs. Gemakkelijke site.

PRIMA

Niets op aan te merken. Goede service en klantvriendelijk

Vlotte levering

Goede kwaliteit, mooi design en betaalbaar!

Top, helemaal blij met mooi horloge

Gewoon top, zoals verwacht. Mooi horloge voor een fijne prijs. Op tijd geleverd. Ik ga hier vaker bestellen.

Snel en goed.

Eerste keer bestelling gedaan bij fashion for les. Mijn kleding zag er top uit. Ga hier zeker vaker bestellen. Het zou leuk zijn als jullie meer kortingcodes opsturen.

Hoi Jennifer, fijn om te horen! Voor nieuwe kortingsacties zouden we adviseren om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Dan ontvang je als eerste bericht van ons als er nieuwe kortingsacties zijn. Bij inschrijving voor de nieuwsbrief krijg je ook nog eens kortingscode ter waarde van 5 euro. Groeten, Fashion for Less

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

Gewoon prima kwaliteit tegen een prima prijs....

Mooie kleren voor een goede prijs.

Mooie kleren voor een goede prijs en positieve ervaring met klantenservice.

Na verkeerde levering snel opgelost

In eerste instantie werden shirts met ronde hals geleverd terwijl ik v-hals had besteld. Dit is snel opgelost en ik kon zelfs de maat veranderen in S omdat de M groter uitviel dan verwacht. Top service en binnen paar dagen geregeld.

Top bedrijf!!!

Echt top bedrijf. Mooie trui snel en betrouwbaar.

Telefonisch contact

Prima zaken doen.

Zeer tevreden over het product en levering

Netjes

Keurig op tijd bezorgd

What you see is what you get.

Goede service en snel geleverd.

Breed assortiment

Het aanbod van Fashion for Less is zeer breed, betaalbaar en overzichtelijk. Het aanbod via de website is uitgebreid (en gemakkelijk te bestellen). Ook de aflevering is vlot geregeld en goed te volgen. Een aanrader dus.

mooie jas

is prima

Not good.

Item received looks like secondhand.

Hello Tess, this is impossible. We only sell new items. All returns we receive go through a quality control before being re-packed and put back on stock. We never sell secondhand goods. So we're disappointed with this non funded feedback. If the products does not meet your expectations, you are free to send it back for a full refund. Regards, Fashion for Less

Snelle levering en mooi produkt

Ben zeer tevreden. Goed produkt Goede prijs en dnel en korrekt geleverd. Wat wil je nog meer?

Prima!!!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.