netjes

...

...

top en super snel

Top en super snel

Prima service en goed bereikbaar

Zoals aangegeven doen ze ook. Prima service en direct reageren bij vragen.

Gewoon goed en vlotte levering. Prijs kan wat scherper.

Goed product, kost weinig en snel geleverd

Zie aanhef

Blijft in mijn belangstelling bij mijn volgend aankopen.

besteld en binnen 2 dagen in huis.Klasse

Meine Bestellung bei Kaufland MDP49CD Ticket 0019711693

Leider verstehe ich kein niederländisch. Ich möchte die bestellte Uhr zurücksenden, bekomme aber keine Nachricht hierzu von Ihnen. Könnten Sie mir bitte das Rücksendelabel zuschicken? Vielen Dank im Voraus

Hallo Marion, Wir werden so schnell wie möglich auf Ihr Ticket von Kaufland.de antworten. Entschuldigung für unsere späte Antwort! Grüße Fashion for Less

Snel

Binnen een dag was mijn bestelling er

goede ervaring

goede ervaring alleen voor mij geen gebruiksvriendelijke site. liep telkens vast bij afrekenen en kon de producten niet uit de winkelmand verwijderen.

Hoi Harry, super bedankt voor deze feedback. Wij gaan ons bestelproces nogmaals goed onder de loep nemen en deze problemen direct verhelpen :) Groeten, Fashion for Less

Gute Ware

Sehr schnelle Versendung der Ware, guter Kontakt.

Snelle bezorging en mooie spullen

Snel geleverd en mooie trui. Ben er super blij mee!

Absoluut niet tevreden over de geleverde goederen.

Boxershorts zijn niet naar wens, de band rekt maar 1 of 2 cm terwijl de broek zelf alle kanten op kan rekken. Fout product. Ondergoed kun je niet terug sturen. En iedere dag een herinnering voor de betaling is ook erg irritant. Resume mijn geld kwijt geen boxershorts en iedere dag een mail van ze. Nee, erg jammer.

Hoi Bert, jammer dat het artikel niet naar wens is. De reden dat wij ondergoed niet retour willen ontvangen is om hygienische redenenen. Ik denk dat niemand zit te wachten om gebruikte boxershorts te ontvangen. De betalingsherinneringen ontvang je overigens niet van ons, maar van het bedrijf AfterPay. Zij organiseren deze betalingsmogelijkheid. Bedankt voor de feedback wat betreft de rekbaarheid van de shorts, deze zullen wij ook terugkoppelen aan onze leverancier. Om zo hopelijk het artikel weer verder en beter te kunnen ontwikkelen :) Groeten, Fashion for Less

Positief

wat ik had gelezen was niet positief. Maar ik heb het er op gewaagd.en het is goed gekomen. Na wat mails heen en weer.

Hoi Betty, Blij te horen dat je toch bij ons bent gaan shoppen :) Wij verwerken alle feedback die wij hier ontvangen, en proberen onze diensten zodoende steeds beter te maken! Groeten, Fashion for Less

Gowd

Snel verstuurd!

Helemaal goed

Zocht een bepaald merk schoenen dat hier in de aanbieding was. Scheelt weer een hoop geld. Geen verzendkosten en snel bezorgd.

had wel graag een bevestigings mail gehad bestelling ontvangen.

geen respons na bestelling en betaling op mail aleen dhl na 5 dagen.

Hoi Ben, wellicht was er tijdens jouw bestelling een storing in onze e-mail instellingen. Die storing is inmiddels verholpen. Verder komt het ook veel voor dat onze bevestigingsmail direct als spam wordt gezien, en zodoende ook in de spamfolder terecht komt. Ook aan dit euvel komt binnenkort een einde! Groeten, Fashion for Less

heel blij

ik ben blij met mijn sneakers keurig verzorgd.

Product te groot + extre kosten retour

Erg vervelend dat het product veel te groot bleek te zijn. Toen ik er later achterkwam dat er ook nog extra kosten bij zaten voor retour was het voor mij duidelijk. Hier bestel ik nooit meer

Hoi Thom, balen dat het artikel te groot was! Ja retourkosten kunnen wij helaas niet voor onze rekening nemen. Dan zouden wij namelijk nooit meer onze hoge kortingen kunnen behouden. En die hoge korting is waarschijnlijk wel de reden geweest dat je bij ons hebt gekocht :) Groeten, Fashion for Less

Snelle kevering

Onderbroeken zaten top!

Prima ervaring

Ik vind alleen jullue collectie niet zo ruim. Misschien iets voor de toekomst?

Zeer tevreden over mijn bestelling

Zeer scherpe prijs

Het gewenste product snel geleverd en voor een zeer scherpe prijs.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.