Betrouwbaar

Snel geleverd, snelle reactie, goed verpakt

Super webshop.

Probleem supergoed opgelost.

Nooit meer bij deze oplichters

T-Shirts XXXL besteld en ontvangen. Bij uitpakken en passen lijken ze meer op L (zonder XXX) Ik wil ze retour zenden maar moet daar zelf voor betalen. Klanten moeten toch weten dat Italiaanse shirts wat kleiner uitvallen word er gezegd, staat niet op de bestelpagina.

Ik heb er al verschillende x besteld het komt altijd keurig op tijd ben heel tevreden

Goede prijs/kwaliteit. Direct geleverd.

Zeer gebruiksvriendelijk om te bestellen. Een correcte afhandeling en goede prijs/ kwaliteit.

Snel, betrouwbaar, top prijs

Snel, betrouwbaar, top prijs

Vlotte service

Zeer positief. Jammer dat de kwaliteit van het merk cappuccino te slecht was maar daar kan de website ook niets aan doen.

Deze webwinkel doet wat het beloofd en nog voor een scherpe prijs ook, top!

Prima service en snel

Maat was niet goed maar supersnel opgelost

Goeie prijs voor de Gaastra schoenen en de volgende dag geleverd, chapeau!

slecht

Kocht via de vakantieveilingen een klokje met bandje Deze was na 4 dagen al stuk bedrijf zei ook na 4 dagen is dat geen garantie bijzonder vond ik dat

Hoi Gerard, nogmaals gefeliciteerd met het horloge dat je voor slechts 3 euro hebt gewonnen op Vakantieveilingen! :) Jammer genoeg was de kwaliteit van het horlogebandje niet helemaal wat je er van had verwacht. Jammer dat er een klein scheurtje in het leder is gekomen. Zoals aangegeven hebben wij deze klacht nog nooit gehad op dit horloge. Daarnaast zit er bij horloges wettelijk gezien enkel garantie op het uurwerk, niet op de polsbandjes. Wij hebben van de horloges die wij verkopen ook geen losse polsbandjes voor handen, anders hadden we deze met alle liefde aan je toegestuurd. Groeten, Fashion for Less

Praktisch, snel en overzichtelijke website

Erg prettig

Heel behulpzame mensen. Een probleem uitgelegd. En hij heeft direct voor mij mooi opgelost. Enkel maar aan te raden Ook heel veel artikelen

Erg mooi voor goeden prijs

Goed afgelevert en goed verpakt. En snel

Netjes en snel

Snelle levering En producten zoals omschreven

SUPER.

Snelle levering. Prima T-shirts. Maar Post.NL gaf een bericht dat pakje geleverd was, maar ik had niets ontvangen? Contact opgenomen met Fashon for Less en een zéér behulpzame en vriendelijke Esther heeft mij geholpen en gerustgesteld. Uiteindelijk pakje toch boven water gekomen. Dus op alle gebied een prima zaak.

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Fashion for Less . Mijn bestelling werd snel verwerkt en de levering was zelfs sneller dan verwacht. Het product was goed verpakt en kwam in perfecte staat aan. De communicatie vanuit het bedrijf was ook uitstekend; ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Kortom, ik kan fashion for Less van harte aanbevelen voor hun efficiënte service en snelle levering!

geweldige service

top

Prima webshop, kom er graag.

Makkelijk bestellen na opzoeken van artikelen in mijn kledingmaat. Het helpt dat de kleiding die ik bestel dan ook past. Daar moet je misschien wel een beetje geluk mee hebben, maar dat is dat. Bestellen en leveren is snel gegaan. Ik kocht de kleding in de opruiming en dus voordeliger. Zeker aan te raden.

koopje met kwaliteit

een koopje in mijn maat, goede kwaliteit en chique. (Mc Gregor sneakers mat 45)

Heel goed.

Snel en makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Prima.

Mooi goedkoop en snel geleverd

Mooi goedkoop Snelle service

Ponctuelle professionnelle.

Pour une première fois je suis satisfait. Bien à vous.

Goede koop

Een goede koop qua prijs/kwaliteit verhouding

Elisabethhof 19

2353 EW Leiderdorp

+31 (0)252-348614

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.