Prima, snelle bezorging.

Snelle bezorging.

Snellr levering een goede prijs kwaliteit!

Precies wat ik ervan verwacht had. Snelle levering Goede info Gunstige prijs voor kwaliteit!

Iets beter koop maar slechte service!

Voor mijn man en ik had ik schoenen besteld bij Fashion for Less. Ik hoorde hier weinig van en begon me zorgen te maken dus mail gestuurd en dan krijg je wel antwoord. De schoenen waren al veel later dan normaal bezorgd. Toen eenmaal aangekomen ik super blij tot ik de doos open deed. Zaten er bij mij de juiste schoenen in maar de verkeerde kleur! Dus weer retour moeten doen (wel geen kosten voor mij omdat het een foute levering was) maar duurde weer even eer de schoenen daar waren en ik uiteindelijk het juiste paar heb ontvangen. Mijn man had wel de juiste schoenen maar ik was al aan het twijfelen of ik maat 42 of 43 moest nemen. Uiteindelijk het risico genomen met maat 42 en nu bleken deze zelfs nog wat te groot te zijn maar we hebben ze gehouden omdat je anders zelf retour kosten moet betalen. Zou ik opnieuw hier bestellen? Neen, ook al zijn ze mss iets beter koop.

Hoi Anneleen, wat slordig van ons om de verkeerde schoen te versturen. De inhoud van de schoenendoos had daar even gecontroleerd moeten worden. Dat de maat van uw man niet goed was is jammer, daarvoor zetten wij wel maattabellen op onze website. Online raden wij altijd aan om de voet op te meten en deze naast de maattabel van het betreffende merk schoen te houden. Daarmee worden onnodige retourzendingen al snel voorkomen. Qua levertijd hebben wij ons bij uw bestelling ons netjes aan de leverbelofte gehouden. En updates rondom de bestelling zijn automatisch per mail aan u verstuurd. Groeten, Fashion for Less

wrong product received

very disappointing as although parcel arrived quickly it contained the wrong product!

Hi Louize, That's too bad. We had to check the contents of the shoebox before sending it. Of course you received a free return from us. As this is not your fault! Regards, Fashion for Less

Een dag eerder geleverd dan verwacht. Een maatje groter als aanbeveling ter harte genomen en de sportschoen zit inderdaad als gegoten!

Bestelling donderdagavond geplaats, wel pas dinsdag binnen. Product zoals gewenst.

Slecht, pakketje nog steeds niet binnen. Op een ander nummer afgegeven, gecheckt en was er niet.

Slecht, het is niet leuk als je betaald hebt en het moet allemaal zo lang duren voor dat je het binnen hebt.

Hoi Hugo, dat is vervelend! Jammer dat een fout van DHL ons zo een slechte beoordeling oplevert :( Maar we snappen je frustratie en zullen uitzoeken wat hier mis is gegaan! Zodat jij je pakket alsnog snel zult ontvangen. Groeten, Fashion for Less

Prima proces en goede prijs

Jammer dat verzending wat langer duurt dan bij concurrenten

Is gewoon top

Is gewoon een goede web winkel

Goede en snelle service.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Gewoon goed

Goede service en snelle levering!

Binnen 2 dagen bezorgd in goede staat.

Snel en netjes geleverd

Fijn om zaken mee te doen

Op tijd

Geen bijzonderheden

Besteld, paar dagen later werd het netjes verpakt bezorgd door DHL. ( Let op: als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je €10,- korting maar dat geld pas boven de €50,- )

Heel snel ! Heel goed !

Heel snel ! Heel goed !

Product als omschreven, snelle levering, zeer tevreden!!

Goede producten

Vlotte levering

Vlotte levering, al na 1 dag bij mij binnen. Zelfs een horloge wat geen nepper is maar gewoon the real deal tegen een betaalbare prijs. Tip om het garantiebewijs even in te vullen.

Superschnelle Abwicklung, immer gerne wieder

Superschnelle Abwicklung. Prompte Lieferung. Ich bin super zufrieden.

Super snel en correct uitgevoerd

Goede en snelle orderverwerking.

Naar verwachting

heel goed.

niet duur, prima service en geen verzendkosten.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.