Super Kundenservice

Ich bin begeistert, -gute Preis -schnelle Lieferung -sehr guter Service, auch wenn mal etwas nicht geklappt hat.

Goeie prijs, snelle levering

Goeie prijs, snelle levering

Goede service en snelle levering!

Zeer snelle levering.

Mooie kleding. En de volgende dag al in huis. Super! Er moest wel wat geruild worden. De heren maat l viel wat groot uit.

Snelle goede service!

Positief.

Kind blij

Super snel

Zit goed !

snelle levering in roerige tijd

Mijn eerste bestelling is goed bevallen. goede kwaliteit en snelle levering in de tijd van Corona, super

Ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze en de producten werden de volgende dag al geleverd, helemaal goed. Helaas bleken ze te klein. Een beschrijving van hoe een maat valt, of evt de afmetingen erbij zou wel zinvol zijn. Nu moest ik het ruilen, maar retourneren is niet gratis. Ook voor Afterpay moet extra worden betaald, dat is jammer.

Goedemorgen, bedankt voor deze feedback. Wij gaan dit product nog eens nader bekijken en het maatadvies aanpassen als dit nodig is! Wat betreft de kosten voor betaling en retourneren. Deze kunnen wij niet voor onze rekening nemen, anders zouden we niet onze lage prijzen kunnen blijven hanteren. Nogmaals bedankt voor je feedback en mooie beoordeling :) Groeten, Fashion for Less

Goede service en duidelijk site helemaal tevrede

Goede ervaring en genoeg keuze voor wat ik zocht. Ga zeker nog een keer bestellen

Leuke kleding voor een topprijs

Snelle levering. Wel lastig om iets te retourneren. Dat kan beter.

Site vol goedkopere merkartikelen. Snelle levering!

Replay onderbroeken slechte kwaliteit

Na 1x wassen rubberen band al stuks.

Hoi Jurgen, Vervelend dat één van de boxers is stuk gegaan. Van dit artikel hebben we niet eerder klachten ontvangen. Wij willen dit natuurlijk graag oplossen, zou je een foto van het defecte artikel kunnen mailen naar info@fashionforless.nl? Graag onder vermelding van je ordernummer, zodat we direct een goede oplossing kunnen vinden voor je :) Groeten, Fashion for Less

Zondag besteld dinsdag ontvangen

Zeker een aanrader prijzen zijn ook zeer geschikt voor mensen met een beperkte budget. De truien die ik besteld had waren wel met 50% korting

Snel en prima service

Prima geleverd

In de aangegeven levertijd ontvangen Alleen ben ik het niet eens met retour beleid De ballin shirts vallen best groot maat l Heb andere maten besteld Maat m Ik moest zelf de retourkosten betalen om artikelen ballin om te ruilen Dat vind ik minder Voor de rest prima

Prima levering

Snel, netjes verpakt, kortom top.

Leuk t- shirt en keurig op tijd bezorgd

Goede producten, snelle service

Goede prijs kwaliteit

Helaas bleek één van de items er anders uit te zien dan op de website. Mijn melding hierover is direct en serieus opgepakt, ik had het item kostenloos terug kunnen sturen. Uiteindelijk besloten het item toch te houden omdat de prijs kwaliteit verhouding zo goed is.

Fantastische artikelen voor de laagste prijs

Ik heb PME Legend schoenen gekocht via de Fashion For Less webshop. Je krijgt het beste product voor de laagste prijs. Ik ben ook uiterst tevreden over de service van Fashion For Less en zal ook mijn volgende artikelen hier bestellen. Fashion For Less, bedankt!

Prima, snel geleverd

Precies gevonden wat ik zocht voor een zeer scherpe prijs en snel geleverd. Zeker weer.

De levering was snel.. top !!!..alles netjes verpakt

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.