Goede service!

Voldoet helemaal aan verwachting

Good

Product delivered next day, fast service

Goedkoop en zeer snelle levering!!!!

Mooie acties en zeer snelle levering, top!!!!

Goede kwaliteit

perfect

snel geleverd. netjes verpakt verder geen commentaar.

vlot

vlotte afhandeling en goed verpakt. een 10 met een griffel

De 2e keer dat ik iets heb besteld en weer goed

Dit is de 2e keer dat ik iets heb besteld en het was er weer snel.

Goed product.. snel geleverd..

Mooi horloge gekocht .. snel geleverd product de kwaliteit en prijs top..

Zeer goed.

Zeer goed,zeer snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed en slecht

Mijn horloges kwamen snel binnen maar eentje was geseald en de ander niet en deze deed het ook niet Ik heb ze email gestuurd hierover en ze waren vriendelijk en snel met beantwoorden ze stelden voor dat ik het batterij moest vervangen en dat het vergoed zou worden en dat heb ik gedaan Ik stuur ze het bon op naar toen bleek dat 2 tientjes te veel was en deden ze moeilijk Stuur me dan geen tweedehands horloge op en stop die geld maar in je reet

Hoi Moes, heel vervelend dat de batterij van horloge leeg was. We kregen van jou echter geen bon van de vervanging van de batterij. Met het verhaal dat je 20 euro kwijt was kunnen wij niet veel, we hadden netjes gevraagd om de bon te bewaren voor het vervangen van de batterij. Als je ons die gewoon kunt sturen maken we de gemaakt kosten naar je over. Of geef ons eerlijk door wat de gemaakte kosten waren, dan komt het ook goed. Groeten, Fashion for Less

uitstekend

snel geleverd en goede kwaliteit

Mooi past alleen niet gelijk maar is logisch

Mooi horloge en goede kwaliteit

Verwarring

Het afleveradres was verwarrend door het huisnummer 17-6 te vermelden als 17 6. DHL heeft het pakje dus bezorgd op nummer 6. Graag uw computers aanpassen zodat ook 17-6 wordt herkend

Hoi John, fijn dat het pakketje alsnog bij jou is gekomen. Ik heb het even nagekeken, en ik zie dat je huisnummer 17 6 wel correct is doorgegeven aan DHL. Waarom de bezorger het vervolgens bij nummer 6 heeft afgeleverd weet ik niet. Gelukkig is het in ieder geval goed gekomen. Veel plezier met de aankoop! Groeten, Fashion for Less

Mooie snelle lerevering

Komt afspraken prima na

Geweldige koopje gedaan.

Ik ben zeer tevreden over mijn aangekochte product. De levering was goed op tijd. De hoge kortingen zijn verleidelijk goed. De betalingen zijn helaas niet allen gratis, maar dat is uiteraard een detail.

uitstekend

bestelling vlot geleverd

Top van begin tot eind

Vanaf de bestelling op de webpagina tot aan de aflevering is alles top verlopen De producten waren ook top.

Snelle levering en product is precies zo als het er staat

Snelle levering en goede service. Site zou iets beter kunnen maar verder prima

Mooie prijs snelle levering

Goede website snel besteld en snel geleverd teven een mooie prijs

perfect

Goede website, alle processen verlopen goed, makkelijke menu's.

Superrr service

Zeer goede service...telefonisch contact bij hulp met bestellen(want iets lukte niet) volgende dag mijn pakket in huis. Echt een aanrader!

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.