snel en correct geleverd

goede levering op afgesproken tijdstip

Goed!

Mooie merkproducten voor een schappelijke prijs en snel geleverd.

Zeer snelle levering

Vandaag bestellen morgen in huis

Zoals het hoort.

Gewoon goed

Jammer dat jullie slechte service hebben

Mijn horlogebandje was na paar uur dragen al kapot waardoor horloge op grond viel en er barst in glas zit. Helaas alleen garantie op het uurwerk. Erg jammer want het horlogebandje moet niet goed geweest zijn. Had netjes opgelost kunnen worden.

Beste Ilona, Jammer dat u ons een onvoldoende geeft voor het feit dat het horloge, om welke reden dan ook, van uw pols is gevallen. Alle merken geven alleen maar garantie op het uurwerk omdat de merken geen garantie kunnen geven op iets waar zij geen invloed op hebben. Wij vinden dan ook dat u ons kunt beoordelen op de levering en niet op de gestelde garantie voorwaarden van de div. merken. Team Fashionforless

gewoon goed!

snel geleverd, goede prijs

Goede levering en kwaliteit

Fijne webshop!

Ruime keuze Prettig geprijsd Snelle levering

Prima prijsstelling

Ruim aanbod, prima prijsstelling, redelijk snelle levering

topservice en veel keuze

veel producten aan lage(re) prijzen, kwaliteit, snelle service, makkelijk te bestellen en heel vlug geleverd de begeleidende brief over hoe retourneren schopt je een geweten inzake milieu, gewaagd maar doeltreffend en zeer milieubewust!

Mooie schoenen

Mooie schoenen zitten goed en op tijd geleverd

Trage verzending!

Verzending is na 3 dagen na de bestelling aangemeld, maar bij DHL is het pakket nog niet binnen ter verzending.

Hoi Bernadette, meer dan terecht dat je ontevreden bent over de levering. Jammer genoeg zijn er door logistieke problemen vorige week een aantal artikelen niet tijdig bij ons binnen gekomen. Dit gold ook voor jouw bestelde product. Door deze problemen zijn we helaas ook niet eraan toegekomen om jou en de andere klanten te informeren over de late levering. Excuus daarvoor. Je bestelling gaat in ieder geval vandaag de deur uit en zal morgen waarschijnlijk worden bezorgd. Hopelijk is alles dan naar wens! Groeten, Fashion for Less

Zeer snelle afhandeling van bestelling en ook terug gave van geld wegens niet voorradig van bestelling.

Goed bereikbaar en snel

Goed bereikbaar en snel.

Snel binnen en mooie spullen

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service

Kan niks bedenken wat niet goed was. Snelle levering en goed product.

Horloge kapot ontvangen

Horloge ontvangen de dagwijzer was al meteen kapot zou niemand deze site aanbevelen

Beste Mike, Allereerst dank voor uw beoordeling, jammer dat deze negatief is. Wij verkopen zeer veel horloges en het kan altijd gebeuren dat er wel eens een "maandagmorgen" foutje in zit. Het gaat erom hoe wij dit correct met u oplossen, dat is het belangrijkst. Indien u naar onze klantenservice (info@fashionforless.nl) een berichtje stuurt met dit probleem zullen wij dit adequaat en correct voor u oplossen. Hopende dat u na de oplossing de beoordeling correct zult aanpassen. Onze excuses in ieder geval. Graag vernemen wij van U. Team Fashionforless

Snel en op tijd bezorgd.

Correcte en snelle levering

Levering zoals omschreven.

zie hierboven

fantastisch!

goede merken tegen uitstekende prijzen!

Top! Goede prijs, snelle levering

Prima, hier ga ik vaker bestellen!

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.