betalen voor terugzenden in tegenstelling tot jullie concurrenten

bovenstaande zegt genoeg

Hoi Bart, ja helaas kunnen wij niet gratis retourneren aanbieden. Wij kiezen ervoor om onze prijzen laag te houden. En dat kunnen wij niet garanderen met gratis retourneren. Vandaar deze keuze. Groeten, Fashion for Less

Snel geholpen

Vraag snel beantwoord en verhouding prijs vs levertijd goed

kunt

de broek was te lang en kreeg hem niet dicht, vandaag retour en moest meer dan 7 euro betalen, het was washing for more.

Hoi Antonius, vervelend dat de maat van de broek niet in orde was. Maar meer dan 7 euro betalen voor een retour is niet meer nodig bij ons, dus we begrijpen niet goed waarom je dit heb gedaan. Wij bieden een retourservice aan voor 5,50 die je online bij ons kan regelen. Voor 6,95 wordt het retourpakket zelfs bij je thuis opgehaald! Gratis retourneren kunnen wij helaas niet aanbieden, omdat we dan onze lage prijzen niet kunnen houden. Groeten, Fashion for Less

Iets meer communicatie zou wel fijn zijn

Dag Roy, bedankt voor je feedback. In veel gevallen komen onze e-mails in spamfolders terecht. Dit is vaak omdat wij een nieuwe afzender zijn voor een mailbox, en dit dan snel wordt gemarkeerd als spam. Groeten, Fashion for Less

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit

Mooie sneakers voor een klein prijsje

Was op zoek naar NewBalance sneakers in een specifieke kleur - donkerbruin en ja hoor. Ik vond op jullie site nog een koopje in mijn maat. Ik wil ook nog zeggen dat ik me wat zorgen maakte over de levering (het is tenslotte een laatste ex?) en stuurde mail waarop ik zeer snel reactie ontving. Ok dus voor mij

Snelle handeling.

Transparante en snelle handeling. Een aanrader!

Fijn product

De jas is super warm en waterdicht. maar op de site stond maatje XS Alleen valt die mega groot terwijl ik revieuws lees dat ze precies op maat vallen. Maar ik vind hem heerlijk zitten.

Goede prijs en snelle levering

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd

Netjes op tijd en goede contact met klantenservice

Snelle levering en correcte prijzen

levering

Mooie schoenen voor weinig geld. En snelle levering!

Snelle levering maar niet perfect

Op twee verschillende momenten onderbroeken besteld. Helaas beide keren de verkeerde maat aangeleverd gekregen, terwijl op de pakbon wel de juiste maat staat die ik gekozen heb... Retourneren kost helaas geld dus dan maar op een andere manier oplossen.. Ondanks dat wel een snelle levering maar zeer zeker niet voor herhaling vatbaar

Hoi Stan, als wij een verkeerde maat leveren dan hoor jij natuurlijk niet voor de retourkosten op te draaien. Dat lijkt ons logisch. Kun je ons hierover contacten op info@fashionforless.nl? Dan gaan we dit samen oplossen! Groeten, Fashion for Less

Super snel en netjes mijn bestelling ontvangen.

Product is zoals omschreven, snelle verzending

Goede prijs en snelle levering

Veel sale producten maar dan ook echt laag geprijsd

Duidelijke website en veelzijdig aanbod

Prima service goede prijzen snelle levering

Aanrader

jas bestelling

percis komt op tijd telefoon es altijd beschikbaar

Prima webwinkel

gewoon goed

Keurig gegaan.

Even gewacht op retour. Tevreden.

Super snel

Snel en goed geregeld, bedankt !!

Positief

Het bestelde was in goede staat en snel geleverd.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.