alleen kosten voor retour beleid beter vermelden is nu wat onduidelijk

Mooi product, goede prijs en vlot geleverd!

Super snelle service

Snelle levering goede service

Een wel hele snelle levering

Mooie t-shirts en heel snel geleverd.

Snelle verzending, goed verpakt

Omdat account bij 2e bestelling niet werd herkend, artikel nu niet meer op voorraad.

Account wordt niet herkend, na enkele keren helemaal opnieuw ingevuld te hebben... Daarnaast wijzen originele aankoopprijzen veel af in vergelijking met Bol. Dus misleidend.

Hoi Jan, vervelend dat het inloggen niet goed lukte! We hebben echter geen eerdere klachten over gehad. Zou je ons kunnen laten weten wat er precies mis ging? Wij houden exact de originele advieskoopprijzen aan van alle merken, wij verzinnen deze niet zelf. We snappen dus niet wat hier misleidend aan is. Bol.com toont overigens geen originele verkoopprijzen. Groeten, Fashion for Less

goede snelle levering

n.v.t.

Goede kwaliteit en niet duur.

Afgelopen week 3 pullovers besteld voor nog geen € 80,- van uitstekende kwaliteit en snel geleverd. En tevens kun je bij Fashion for less achteraf betalen. Wat heb je als nog meer wensen ? Dus ik zal bij Fashion for less zeker vaker wat bestellen in de toekomst.

Makkelijk

Bestellen ging makkelijk, daarna snelle levering.

Niemand thuis

Ik heb reeds 2 maal geprobeerd om contact op te nemen, helaas zonder resultaat.

Hoi Danny, wij zijn iedere dag van 8:30 tot 17:00 telefonisch bereikbaar op +31 252 348 614. We spreken je graag om je verder te helpen. De telefoon wordt binnen de genoemde tijden altijd opgenomen dus het is niet mogelijk dat je ons niet kon bereiken. Mocht telefoneren niet mogelijk zijn, dan zijn wij altijd te bereiken per mail op [email protected]. We horen graag van je. Groeten, Fashion for Less

Beige ipv zwart horloge geleverd

Had zwart en ceige horloge bestrld en twee beige geleverd grkregen

Hoi R, wat vervelend dat je het verkeerde horloge hebt ontvangen. We zullen uiteraard zorgen dat je van ons het juiste horloge nog ontvangt. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op [email protected]? Erg jammer dat we direct een slechte review van je hebben gekregen. We hopen dat we dit netjes met je kunnen oplossen en je ons misschien kunt herbeoordelen :) We horen graag van je! Groeten, Fashion for Less

Fijne korting en zeer snelle verzending!!

Goede service en snelle levering

Levering niet volgens datum

Bestelling gedaan volgens de regels, 18/04 besteld, levering normaal 19/04, is geleverd door post nl.op 20/04. Daarom maar een vijf en in feite nog minder op 19/04 gans de dag thuis gebleven en s’avonds maar gezien levering op 20/04. Ik weet niet wie in fout is maar eigenlijk zou ik een compensatie moeten krijgen voor gans de dag thuis te blijven op 19/04:

Hoi Luc, jammer dat het pakketje er 2 dagen over heeft gedaan! Het lukt PostNL helaas niet voor 100% om alle pakketjes de volgende dag al in België te leveren. Gelukkig is het pakketje wel goed aangekomen de volgende dag. Veel plezier met je aankoop! Groeten, Fashion for Less

Slechte levering

Nog niks ontvangen ondanks herhaaldelijk telefonisch contact!!!!!!!!! Fashion for less heeft zo als het er nu uitziet geen fout GEMAAKT !!!! En het geprobeerd het te regelen bij de VERVOERDER .

Hoi Bert, vervelend als een pakket lang onderweg is. Erg jammer dat we direct zo een slechte review van je ontvangen. Zoals telefonisch besproken zijn we er mee bezig. En hopen we dat PostNL het pakketje alsnog snel bij je levert. We houden je op de hoogte! Update: het pakketje werd een dag later gelukkig goed ontvangen :) Groeten, Fashion for Less

*Duidelijke site *Ik word netjes op de hoogte gehouden via de mail wanneer en waar ik mijn bestelling kan verwachten en/of ophalen. *snelle levering *goede prijs.

Geen tijd nu. Ik ben tevreden.

Gelijk geholpen bij verzendproblemen.

Nog nooit zo'n snelle levering gehad.

Horloge ziet er aardig uit. De verzegeling van de batterij zat er niet op en jammer dat de band niet wat langer is, past net in laatste gaatje.

Goede prijs

Probleem opgelost

Ik had schoenen besteld die de volgende dag geleverd zouden worden. Door een fout in het systeem was mijn order niet doorgekomen en moest ik langer wachten. Toen ze uiteindelijk bezorgd zouden worden kon DHL zogenaamd mijn huis niet vinden en werd mijn pakketje retour gestuurd (geheel fout van DHL). Na contact te hebben gehad met de klantenservice was het snel opgelost, ze hebben een nieuwe order aangemaakt gisteren en vandaag had ik ze al binnen! Ik ben tevreden.

Hoi Lisa, bedankt voor je mooie review. Altijd vervelend als er bij de pakketbezorging iets mis gaat. Gelukkig konden we het snel voor je oplossen en zijn de schoenen daarna wél snel bij je bezorgd :) Groeten, Fashion for Less

Alles prima

Bedrijfsgegevens

Elisabethhof 19

2353 EW Leiderdorp

+31 (0)252-348614

[email protected]

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.