Ik kreeg niet wat ik bestelde.

Ik bestelde blauwe crocs en ontving grijze. Op het retourdocument staat dan nog dat ik 5,50 euro moet betalen als ik ze wil terugsturen.

Hoi Leen, wat slordig van ons! En vervelend dat je de verkeerde kleur ontving. Uiteraard zijn de retourkosten in dit geval niet voor jouw rekening. Bij een fout regelen wij dat natuurlijk, zoals we dat ook aangeven op het retourformulier. Kun je ons benaderen via info@fashionforless.nl? Dan kunnen we het kosteloos voor je oplossen! Nogmaals excuus en we horen graag van je :) Groeten, Fashion for Less

Zeer positief

Alles correct verlopen Indien je een vraag stelt binnen de 10 minuten antwoord Ga zeker daar nog bestellen

Uitgebreid assortiment. Snelle levering

Uitgebreid assortiment. Ondanks de drukte snelle levering.

Goede kwaliteit service oke

perfect!

kwaliteit voor weinig geld, en snel geleverd op de koop toe!

Uitstekende coltrui.

Eenvoudige bestelling en gratis snelle levering!

Mooie hoodie, goede prijs

De hoodie is van een goede kwaliteit, voelt heerlijk aan. Snelle levering voor een mooie prijs.

Snel, goede prijs, correct

Snel besteld, snel geleverd. De prijs was zeer scherp. En de afhandeling van de order was geheel correct. Dus niets aan te merken en dan verdien je de 10.

Goede firma

Goed verpakt en snel binnen gekregen

Koerier DHL onbetrouwbaar

Product besteld en betaald, echter DHL heeft produkt nooit geleverd. Zeer teleurgesteld en geen vertrouwen in verdere bestellingen bij Fashion for Less van het niet nakomen van verzending(en) DHL!

Hoi Theo, balen dat de levering van DHL niet goed is gegaan! Dat moeten we even voor je gaan oplossen. We hebben nog niet eerder van je gehoord over dit probleem. Zou je ons daarom even willen benaderen via info@fashionforless.nl? Dan gaan we het zo snel mogelijk voor je oplossen :) Groeten, Fashion for Less

Goede service en mooi product!

De service was snel en het product is precies zoals op de foto!! Heel blij met het product!

Betrouwbaar

Product voldoet aan verwachting. Snel geleverd.

Mijn aankoop was een stuk voordeliger dan bij andere webshops. Levering was netjes en snel!

Snel en accuraat

En goede kwaliteit

goed en snel

ik weet nog niet of het product goed is.

Vlotte levering

Goede kwaliteit van sokken

Hoi Helemaal top ik was op zoek naar witte sneaker. Bij fashion for less waren die sneakers stukken goedkoper en ook nog geleverd in 3 a 5 dagen. En dat met sneeuw en gladheid (super) Gr van den berg

Gewoon top !

Gewoon dik tevreden!

Pantoffels besteld en deze zijn gekomen op de afgesproken datum. Erg blij met de mooie pantoffels.

Bestelling netjes op tijd

Ik las veel negatieve pers over FashionForLess, dus bestelde met enige aarzeling de Panama Jack schoenen voor mijn vrouw. Bestelling is na drie werkdagen netjes aangekomen. Product zoals omschreven, prima prijs. Ben tevreden!!

Gewoon goed

Goede prijs/kwaliteit, erg snelle levering.

In eerste instantie kreeg ik de verkeerde laarzen opgestuurd maar dit probleem werd snel en goed opgelost. Mail werd snel en accuraat beantwoord, dus een tevreden klant. De verkeerde laarzen kon ik, zonder kosten, retourneren.

Valt tegen

De jas zag er veel langer uit Rits is na 3 x aandoen al kapot beetje jammer van me centen

Hoi Merve, een rits hoort natuurlijk niet zo snel stuk te gaan! Kun je ons contacten met een foto van het defect op info@fashionforless.nl? Dan gaan we een passende oplossing vinden samen! We horen graag van je :) Groeten, Fashion for Less

Keurig!

Keurig!

Snelle levering prima kwaliteit.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.