Slechte levering

Nog niks ontvangen ondanks herhaaldelijk telefonisch contact!!!!!!!!!

Hoi Bert, vervelend als een pakket lang onderweg is. Erg jammer dat we direct zo een slechte review van je ontvangen. Zoals telefonisch besproken zijn we er mee bezig. En hopen we dat PostNL het pakketje alsnog snel bij je levert. We houden je op de hoogte! Groeten, Fashion for Less

*Duidelijke site *Ik word netjes op de hoogte gehouden via de mail wanneer en waar ik mijn bestelling kan verwachten en/of ophalen. *snelle levering *goede prijs.

Geen tijd nu. Ik ben tevreden.

Gelijk geholpen bij verzendproblemen.

Nog nooit zo'n snelle levering gehad.

Horloge ziet er aardig uit. De verzegeling van de batterij zat er niet op en jammer dat de band niet wat langer is, past net in laatste gaatje.

Goede prijs

Probleem opgelost

Ik had schoenen besteld die de volgende dag geleverd zouden worden. Door een fout in het systeem was mijn order niet doorgekomen en moest ik langer wachten. Toen ze uiteindelijk bezorgd zouden worden kon DHL zogenaamd mijn huis niet vinden en werd mijn pakketje retour gestuurd (geheel fout van DHL). Na contact te hebben gehad met de klantenservice was het snel opgelost, ze hebben een nieuwe order aangemaakt gisteren en vandaag had ik ze al binnen! Ik ben tevreden.

Hoi Lisa, bedankt voor je mooie review. Altijd vervelend als er bij de pakketbezorging iets mis gaat. Gelukkig konden we het snel voor je oplossen en zijn de schoenen daarna wél snel bij je bezorgd :) Groeten, Fashion for Less

Alles prima

Snel en kwaliteit

Mooie prijzen en super snelle levering

Fijn afgeleverd

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Aangenaam verrast van de snelheid, kwaliteit en prijs

Ik ben zeer aangenaam verrast door de snelheid dat deze webshop hanteert alsook de prijs en kwaliteit van de producten. Kortom top service!

Geweldig zeer snelle levering

boven staande

Volgende keer niet meer kopen

Zeer matige kwaliteit Dun stof

Hoi Jacqueline, jammer dat de artikelen zijn tegen gevallen. We hebben deze klacht nog nooit gehad op deze items. De klanten zijn er bijna altijd juist erg positief over. Maar zo kan dat per persoon natuurlijk verschillen. Uiteraard heb je bij ons altijd 30 dagen bedenktijd, en kun je de bestelling retour sturen voor een terugbetaling. Groeten, Fashion for Less

Mooi product voor een vriendelijke prijs.

Mooie trui, vriendelijke prijs, snelle levering.

Merkkleding voor lage prijs en snelle levering

Ik heb mooie merk kleding besteld voor een fijne prijs en het werd snel geleverd. Tot nu toe TOP

Snelle service met goede kwaliteit kleding voor leuke prijzen en duidelijke klantenservice. Ik bestel hier vaker en ben tevreden over fashionforless.

Super snelle levering

Betaalbare kwaliteit

Altijd goede ervaringen met Fashion for less. Betaalbare kleding en schoenen en binnen 24 uur geleverd en het gemak van achteraf kunnen betalen.

De bestelling was op tijd en zeer mooie hemden

Snel geleverd en goed ingepakt.

Snel geleverd en goed ingepakt.

Leuke spullen voor weinig

Snelle levering, scherpe prijzen

Kom zeker nog een keer shoppen

Gewoon zoals het hoort

Gewoon zoals het hoort

1 hoodie na 1 keer wassen al gaten in

Ik heb een hoodie hier gekocht en na 1 keer wassen al een gaatje in. Kan goedkoop zijn hier, maar beter geef je 10 euro meer uit voor beter materiaal.

Hoi Jony, vervelend dat één van de hoodies al stuk is. Jammer dat je direct een onvoldoende beoordeling hebt gegeven. We hebben geen contact met je gehad hierover. We willen het namelijk netjes met je oplossen, omdat een trui nooit zo snel stuk mag gaan. Op de truien die jij hebt gekocht hebben we nog niet eerder deze klacht ontvangen. Stuur ons dus graag even een mailtje op [email protected] met een foto van het defect, en we zullen samen een goede oplossing vinden hiervoor. Horen graag van je. Groeten, Fashion for Less

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.