Filters

8

Gewoon goed

Snel geleverd wat ik besteld heb.

  • Aanbevelen? Ja
7

Zoals vermeld stond

Zoals de levering vermeld stond op de site is hij ook verlopen

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering jammer dat er betaald moet worden voor retourneren

Ik vind persoonlijk dat je tegenwoordig niet meer zou hoeven te betalen om een pakket te retourneren. Het retourneren daarentegen ging wel heel makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Celine, het is voor een kleine webshop als de onze niet haalbaar om gratis retourneren aan te bieden. De kosten worden dan te hoog, en dat zal zorgen dat wij niet meer onze lage prijzen kunnen hanteren. En dat laatste willen wij zeker niet, gezien onze naam Fashion for Less is! Groeten, Fashion for Less

5

Goede shirt!

Het stof is goed maar het is niet echt extra lang!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Ökkas, jammer dat de shirts niet helemaal naar verwachting waren qua lengte. Gelukkig bevallen ze wel alsnog! Groeten, Fashion for Less

10

Top !!

Eerste ervaring en kan niet anders zeggen dat het top was !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en prima product

Voldoet aan verwachting

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs - goede service

Goede prijs voor mijn PME sneakers betaald, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld voor een uitstekende prijs!!

Uitstekend geregeld allemaal!!

  • Aanbevelen? Ja
5

Niets afgeleverd door DHL

Ik kan geen juiste beoordeling geven omdat er iets mis is gegaan met de levering door DHL. De chauffeur belde afgelopen vrijdag aan met de vraag of hij het pakketje in de brievenbus mocht doen omdat ik op 4hoog woon, ik zei geen probleem (zal wel een luie chauffeur zijn, dacht ik). Vervolgens belde hij weer aan of ik toch de deur kan opendoen, nadat ik de deur beneden had geopend heb ik een 10 tot 15minuten gewacht op mij pakket maar niets ontvangen. Ik heb uiteindelijk aan mijn zus gevraagd of ze paraat wil staan bij de voordeur om het pakketje in ontvangst te nemen als hij toch nog zou komen. Ik ben toen naar beneden gegaan om te kijken in mijn brievenbus en kijken waar mijn pakket bleef. Chauffeur of pakket waren nergens te vinden, Vervolgens heb ik DHL gebeld en aangegeven dat ik niets heb ontvangen. De dame aan de telefoon (Adiana) zei dat er een onderzoek word ingesteld en dat dit 3werkdagen kan duren, dat is dus uiterlijk woensdag 23juni. Ik heb dus helaas niets ontvangen en hoop dat DHL alsnog mijn pakket afleverd. Dit soort dingen maak ik gelukkig met Post.nl nooit mee, misschien een idee om de samenwerking met DHL te verbreken?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vivekanand, wat balen dat het zo mis is gegaan met de levering van je pakketje. Heel goed dat je al contact hebt gehad met DHL. Als ze met slecht nieuws komen over je pakketje mail ons dan direct even op info@fashionforless.nl. Dan gaan wij helpen met een goede oplossing. Maar hopelijk komt het pakketje alsnog snel jouw kant op! Groeten, Fashion for Less

10

Super

Snelle levering. Mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Snelle levering van een goed product!

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers

Na contact volledige medewerking, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijk bestellen en snelle en correcte levering

Zie aanhef

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede prijs en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede levering. Alles netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
1

1 keer en nooit weer

Doos waar de boxers in zaten was los en boxers zaten er niet netjes opgevouwen in, maar waren er ingepropt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Ot, als een kapotte verpakking al een reden is voor een 1 dan vinden wij dat erg jammer. Verpakkingen van ondergoed kunnen helaas tijdens het transport ook wel eens stuk gaan, er wordt helaas niet altijd even voorzichtig met pakketjes omgegaan bij de pakketdiensten. Hopelijk bevallen de boxershorts in ieder geval wel, want daar gaat het uiteindelijk om. Wellicht zien we je toch nog eens terug als wij toch weer de goedkoopste zijn! Groeten, Fashion for Less

8

Prima

Prima als het een paar dagen duurt voordat het in huis is

  • Aanbevelen? Ja
9

Je krijgt wat je besteld voor een goed prijs

Goed prijs verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering voor een gunstige prijs.

Snelle levering voor een gunstige prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig opgelost echt Top !

Heb 12 boxershorts ontvangen die niet goed van maat zijn heb ze niet gepast heb er een uit de verpakking gehaald en zag dat ze te klein waren . Heb daar een mail over gestuurd en Fashion For Less heeft daar een oplossing voor gedaan. Ik ben daar heel blij mee echt Top !!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, uit hygiënisch oogpunt accepteren wij liever geen gepaste boxershorts als retour inderdaad. Wij willen niet (eventueel) vieze boxershorts retour krijgen die dan dus ook onverkoopbaar zijn. Of erger nog, klanten ontvangen gebruikte boxershorts van ons die retour zijn gekomen. Dat soort gevallen willen wij voorkomen met deze retourvoorwaarden. Maar er zijn uiteraard ook uitzonderingen te maken op deze regel. We hebben overigens geen e-mail van u ontvangen, dus wat daar mis is gegaan weten we niet. Zou u ons nogmaals kunnen mailen op info@fashionforless.nl? Dan zoeken we samen een nette oplossing. Groeten, Fashion for Less

8

Het pakketje is nog NIET bezorgd

Van DHL krijg ik allerlei tegengestelde berichten over wel en tevens nog niet bezorgd. Bij het afhaalpunt BCC net geweest maar die weten van niets. Fashion for Less heeft me snel gebeld, de fout lag bij DHL. Dus pas ik graag de score aan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, bedankt voor je reactie. Jammer genoeg is er iets mis gegaan bij DHL. We zullen ook antwoorden op je mail, en het samen oplossen. We raden je tevens aan om je contactgegevens hier te verwijderen, omdat Kiyoh een openbare website is. Wij kunnen dat niet aanpassen voor je, dus we zullen je een aanpassingsverzoek sturen. Groeten, Fashion for Less

9

Prima

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestellingen niet ontvangen

........

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Angela, onze welgemeende excuses. We hebben jouw bestelling helaas nog niet kunnen verzenden. We zijn vergeten jou hier over te informeren. We hadden het bestelde artikel niet op tijd binnen gekregen van onze leverancier, deze verwachten we deze week wel binnen te krijgen. Daarna zullen we het zo snel mogelijk naar je opsturen! Mocht je het te lang vinden duren dan mag je ons dit ook laten weten, dan zullen we je uiteraard het aankoopbedrag terugbetalen. Groeten, Fashion for Less

1

Krijg nog geld van dit bedrijf!!

Schoenen retour gedaan…. Maar nog steeds geen geld retour gestort!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Robert, beetje vreemd dat je ons een 1 geeft. We hebben je retourzending nog niet eens ontvangen. De retourservice Homerr is een duurzame manier van retourerneren, en dat duurt wat langer. Hierover had je ook gewoon even contact met ons kunnen opnemen om het verder op te helderen. Al wordt dit ook duidelijk in ons retourbeleid benoemd. We zullen je retour in ieder geval verwerken zodra die bij ons is afgeleverd. Fijne dag. Groeten, Fashion for Less

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd