Schoenen besteld voor mijn vriend levering naar verwachting

Erg goed

Prima kwaliteit Perfecte service

Nice

Keifijn

Goede prijs-kwaliteit verhouding en levering

Snel en conform afspraak

Bestelling was makkelijk te plaatsen levering was snel en product prima

Prima, snelle levering

Kleding wordt snel gebeurd, de keuze mag wat uitgebreider zijn.

Aanrader

Mooie prijzen, snelle levering en doen wat ze beloven.

Prima site voor afgeprijsde topmerken.

Goed en snel geleverd. Ruime keuze

Prima verzorgd

Op tijd, volgens bestelling en verwachting,

Heel goed geregeld!

Ik was toch benieuwd waarom het hier echt goedkoper kon zijn. Ik had direct antwoord op mijn vraag in een mailtje. Pakketje was snel binnen en is top.

Bestelling goed bezorgd, schoenen waren naar wens

Alles snel en netjes geregeld!

Je kunt snel en simpel online bestellen en het wordt binnen 2 dagen bij je thuis afgeleverd!

Meer dan prima

Correct en snelle levering

goede service

Zeer snelle en goede levering

Goede en snelle levering

Optijd geleverd goede kwaliteit

Goed product

Goed product. Past prima.

Snel

Goed en snel geleverd.

Alles voldeed aan de verwachting en binnen korte tijd in huis.

Snelle, nette levering.

duidelijk, geen verrasingen. Prima dus

Goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering

Duurt lang.

Duurt erg lang dat het binnen is.

Hoi Ilona, je bestelde op een zaterdag bij ons. Wij werken alleen van maandag t/m vrijdag. Je pakketje is maandag direct ingepakt en verzonden, de levering van DHL duurde helaas wel 1 dag langer dan normaal. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Groeten, Fashion for Less

Net voldoende

Levering prima,voor het retourneren (zware tijden) , kan naar mijn idee afwikkeling(terug betalen) sneller verlopen..

Hoi F.P., wij bieden Homerr aan als duurzame retouroptie. Dit zorgt voor lagere retourkosten voor onze klanten (3,99 ipv 7,25 bij PostNL). Maar deze duurzame retouroptie duurt wel langer, omdat het pakket niet direct naar ons retour komt, maar eerst wordt verzameld bij Homerr. Op deze manier stoot Homerr veel minder CO2 uit dan alle andere pakketdiensten. Groeten, Fashion for Less

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.