Bestelling correct en snel geleverd.

Bestelling correct en snel geleverd. Mooie overhemden voor een mooie prijs.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Zou iedereen deze website aanraden top!!!

Niet origineel

Ik had timberland boots besteld voor een hele goede prijs. Hoorde mijn eerste timberlands te zijn. Ik was al teleurgesteld zodra de doos was bezorgd. Het was gescheurd en ingedeukt. De kleur van de vetergaten was afgeschilferd. De stiksels hoorden op een nette rij naast elkaar en dezelfde lengtes te hebben, maar ze liepen door elkaar en de lengtes van de stiksels verschilden. Allemaal tekens dat het product niet origineel was of dat het fabrieksfouten zijn die timberland heeft afgedankt.

Hoi Serdar, we hadden al elkaar al gesproken. Balen dat je niet tevreden was over de levering. Maar wij verkopen uiteraard enkel en alleen originele artikelen. We hebben de schoenen ook uitgebreid onderzocht nadat je ze hebt teruggestuurd en konden jouw bevindingen niet terugvinden. De doos is inderdaad wel flink beschadigd door het transport! Groeten, Fashion for Less

Zeer snelle en goede levering

Zeer snelle en goede levering

Mooie prijzen

Ik heb mijn k swiss besteld en waren snel binnen en voordelig

Anders dan verwacht

Ze passen niet zijn veel kleiner dan verwacht ondanks de maat xxl vallen ze wel heel erg klein

Hoi Michel, bij deze boxershorts raden we onze klanten ook aan om altijd één maat groter te bestellen. We kunnen in jouw geval natuurlijk niet zien of je dit advies had gezien en/of had opgevolgd. Maar bij de meeste klanten zien we wel dat dit de juiste oplossing is! Het lastige in jouw geval is natuurlijk wel dat we geen grotere maat hebben van deze boxershorts dan maat XXL. Groeten, Fashion for Less

Duidelijke website, correcte communicatie over en snelle levering

Leverancier om prettig zaken mee te doen.

Zeer goed, snelle service's

Zeer goed! Snelle service's ga zo door. Een zeer tevreden klant

Mooie tafels

De salontafels zaten netjes verpakt zodat je geen schade krijgt mooie tafels voor een hele mooie prijs

Hoi Tanja, bedankt voor de mooie beoordeling! Maar wij verkopen geen salontafels. We hopen overigens wel dat je bij ons ook zo tevreden bent geweest als bij de verkoper van deze tafels. Het zou mooi zijn als je dat bedrijf nog de beoordeling geeft die ze verdienen! :) Groeten, Fashion for Less

Snelle levering, top kwaliteit

Top kwaliteit, lage prijzen

Goede service, alles is goed gegaan

Mooie prijs

Goedkoopste en was snel binnen

fijne goed ervaring

fijne mooie blousen.

Onderbroeken zijn vrij kort

Ik heb sokken en onderbroeken gekocht (laatste is van Mario Russio). Ondanks dat ik maat L heb gekocht (broekmaat is 32 wijd, 32 breed), vond ik ze nogal aan de wat strakke kant en zijn ze ook kort. Het is nog acceptabel, maar zou ze niet nog een keer kopen

Hoi Anthony, bedankt voor de feedback! De boxershorts van Mario Russo vallen inderdaad klein uit, en we zien dat je al waarschijnlijk een maat groter had besteld. De pasvorm is altijd lastig, de ene vind een strakke short lekkerder zitten dan de ander. In ieder geval goed te horen dat ons maatadvies wel klopt. Balen dat ze toch niet helemaal voldoen aan jouw verwachting. Groeten, Fashion for Less

Snel geleverd en goede kwaliteit. Erg tevreden.

Prima assortiment, snelle levering

Prima assortiment, gunstige prijzen en snelle levering

prima en snel

Mooie kwaliteit

Snelle levering! Top

Via mail zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden over de levering en dat klopte precies, alleen degene van DHL die leverde zette het pakketje ergens neer zonder enige info aan iemand en was weer weg maar dat zegt niks over Fashion for lessen!

Super snel geleverd ongelooflijk wat een hele kleine prijzen

Echt mooie kleding tekoop originele merken

nvt

Kut

Heb onderbroeken besteld maat xl Komen ze aan veel en veel sterkte klein niet een beetje maar echt te klein mijn zoon van 9 kon ze gewoon aan dan geef ik het aan door een mail te sturen krijg ik als reactie moet je maar opnieuw bestelen en die andere terug sturen niet eens zelf met oplossing komen

Hoi Dennis, wij geven bij deze boxershorts als maatadvies om altijd één maat groter te bestellen. Als een artikel alsnog te klein is, dan is er maar één oplossing. En dat is het artikel retourneren en een grotere maat al dan niet te bestellen. Wij zien hierin niet hoe wij het anders hadden kunnen oplossen. We gaan wel kijken of we het maatadvies op deze boxershorts duidelijker naar voren kunnen brengen op onze website! Groeten, Fashion for Less

Wisselend

Onderbroeken maat L zijn niet echt maatvast,sommige zijn veel strakker dan andere.

Snelle levering, uitstekende producten

Ik ben erg tevreden over de service, goede website, hele scherpe prijzen, waardoor ik vaker bij Fashion for less bestel. Absoluut een aanrader.

M???

veelste klein.

Hoi Daniel, bij de boxershort die je bestelde geven wij ook als advies om altijd 1 maat groter te bestellen. Jammer genoeg had jij dit advies niet meegekregen! We zullen nog eens kijken of we dit duidelijker kunnen communiceren op onze website. Groeten, Fashion for Less

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.