Leuke spullen voor weinig

Snelle levering, scherpe prijzen

Kom zeker nog een keer shoppen

Gewoon zoals het hoort

Gewoon zoals het hoort

1 hoodie na 1 keer wassen al gaten in

Ik heb een hoodie hier gekocht en na 1 keer wassen al een gaatje in. Kan goedkoop zijn hier, maar beter geef je 10 euro meer uit voor beter materiaal.

Hoi Jony, vervelend dat één van de hoodies al stuk is. Jammer dat je direct een onvoldoende beoordeling hebt gegeven. We hebben geen contact met je gehad hierover. We willen het namelijk netjes met je oplossen, omdat een trui nooit zo snel stuk mag gaan. Op de truien die jij hebt gekocht hebben we nog niet eerder deze klacht ontvangen. Stuur ons dus graag even een mailtje op [email protected] met een foto van het defect, en we zullen samen een goede oplossing vinden hiervoor. Horen graag van je. Groeten, Fashion for Less

T-Shirts zijn precies wat je ervan verwacht

En het verzenden ook. Vlot bezorgd. Prima dus.

Supersnelle levering. Prachtige schoenen

Pracht mode voor een goede prijs

Alles klopt, goed aanbod, kwaliteit en up to date plus een snelle correcte service

Prima levering.

Snelle levering, duidelijk, en een retour ook netjes afgehandeld.

Pakket is niet geleverd geworden of pakket is gepikt geworden bij levering

Mijn ervaring normaal met deze website is goed ik heb zelf een ballin jas besteld Deze was vrij snel geleverd. 2e x besteld is bestelling niet bezorgd geworden of wat er mee gebeurd is contact gehad met het bedrijf. Nu hopelijk mn bestelling nog komt heb het formulier moeten invullen en nu ? Geen idee hoe het nu gaat lopen Aub kijk dat jullie niet weer de zelfde fout maken en lever als niet thuis ben gewoon in maastricht bij een post nl afhaal punt want niet die weer gepik word of wat er mee gebeurd is. dan word ik toch helemaal niet meer ten goede Mvg

Hoi Jordy, heel vervelend als een pakketje zoek is. We zijn inderdaad al druk bezig met PostNL om te onderzoeken waar het pakketje is geleverd. We houden je op de hoogte, gaat helemaal goed komen. Geen zorgen! Groeten, Fashion for Less

Flawless

All went smoothly.

goed product en snelle levering

goed product en snelle levering

Goede service, mooi verzorgd ingepakt, en goede kwaliteit

super snel.

uitstekende prijs kwaliteit, een aanrader.

Goed product en snelle levering en contact met de klantenservice is prettig

Goede producten

Prima geholpen.

Snel geleverd wat is besteld

Vandaag besteld morgen in huis en ook nog de goede producten geleverd, kortom een tevreden klant.

Overzichtelijke website, goede prijs, snelle levering.

Great,

The product was good and it was timely delivered as well.

Prima snelle levering

Prima bedrijf, zeer snelle levering. Let op bij bestellen van confectie, valt over het algemeen erg klein

Prima vanaf het begin tot aan het einde

Mijn ervaring

Mijn jas was binnen 24 uur binnen gekomen en goed ingepakt. Kwaliteit van de jas is prima, precies zoals het beschrijven en foto’s. maar de maat voelt iets kleiner dan normaal. Heb ik een XL gekocht maar het viel als L. Maar toch ben ik blij met mijn jas. Zeer aanbevolen.

Snelle service, en een royale keuze uit diverse soorten kleding

Prima service en snelle reactie

Een horloge besteld dat binnen een jaar al mankementen begon te vertonen Kon kosteloos geroutineerd worden en werd aankoop bedrag vergoed

Supersnel geleverd !

Zie titel

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.