Gewenste product vlot geleverd

Jas die ik besteld heb is snel geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

Supersnel geleverd

Voordeliger dan bij andere winkels en eindelijk een aankoop die ECHT binnen een dag geleverd wordt.

Precies zoals het hoort

Snel, prachtig product, niets op aan te merken, prima kleur, prima prijs

Schoenen zitten goed en polo staat goed

Vlot en makkelijk

Vlot en makkelijk

Mooie kleding, van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Snelle levering en af te halen bij een pick up point, zodat je niet thuis hoeft te wachten. Samengevat, uitstekend !

Kon beter

Het kon beter. Ik had extra lange hemden bestelt. Ik had er 1 gepast. En die was net zo lang als een hemd van de zeeman. Op de site stond 10 tot 20 cm langer dan normaal. Ze waren normale hemden.

Hoi Erjan, balen zeg en ook vreemd. Deze feedback hebben wij niet eerder gehad op de extra lange t-shirts. Als dit het geval is moeten we daar natuurlijk even beter naar kijken. Zou je ons misschien foto's van de t-shirts kunnen toesturen? We moeten natuurlijk wel het juiste artikel opsturen. Mocht er iets niet kloppen dan kunnen wij dit weer communiceren met de leverancier van deze t-shirts. Hopelijk ben je in de gelegenheid om ons de foto's te sturen op info@fashionforless.nl Groeten, Fashion for Less

Mooie kleding voor weinig

Heb er voor het eerst besteld, ben er zeer tevreden over. Mooie producten voor weinig geld. En snelle levering. Ik zal zeker nog vaker bestellen bij fashion for less!

Het is geweldig

Ik ben zeer tevreden met uw service aan uw klanten, nauwkeurige data en mooie goederen

Mooie truien en prijzen

Truien besteld voor een mooie prijs en snelle levering

Service is goed,kleding is super

Ik ben zeer tevreden over de service en de kleding,alleen 1 minpuntje,ik had iets besteld en betaald en dan krijg ik het geld terug op mij rekening zonder een berichtje dat het niet leverbaar meer is en ik zit te wachten op de bezorger,en moet ik daar zelf achterkomen.

Hoi Wilma, goed om te horen dat je tevreden bent over de ontvangen artikelen. Jammer genoeg konden we inderdaad ook iets niet leveren. Normaal gesproken zou je hier ook een e-mail van hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn geweest dan is daar iets mis gegaan vanuit ons systeem. We zullen dit nog eens goed nakijken. Bedankt voor je feedback! Groeten, Fashion for Less

Snelle levertijden en overzichtelijk

Heb snel een keuze kunnen maken en het verbaasde mij over de snelle levering. Jullie hebben er een klant bij!

Snelle verzending

Mooi artikel, zoals omschreven. Snelle verzending met de feestdagen

snelle levering duidelijke communicatie

Fijn! Afspraken over bijvoorbeeld levertijden worden exact nagekomen. Ook in de kerstdrukte!

Via Bol besteld. Tot 2x toe. Beide bestellingen in de kerstdrukte. Toch alles op tijd en precies zoals aangegeven ontvangen. Top.

Snel , goede produkten

Snelle bezorging, mooie kwaliteit sokken, en een scherpe prijs. Helemaal goed!

Is goed

Hiel snel is super

Goede prijzen, snelle levering

Snel een leuke trui kunnen uitzoeken die goed geprijsd was en ook nog eens snel geleverd is!

Teleurgesteld

Jammer dat je bij het terugsturen verzendkosten koet betalen terwijl je hebt gevraagd om het artikel om te ruilen voor een maat gry

Hoi Marjan, voor ons is het niet haalbaar om gratis retourneren aan te bieden. Als wij die kosten ook voor onze rekening zouden nemen dan zouden we niet onze lage prijzen kunnen aanbieden. Ook is het voor ons logistiek gezien te omslachtig om ruilingen te doen. Hiervoor raden we daarom altijd aan om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen, omdat er dan ook de zekerheid is dat de andere maat beschikbaar is. Tijdens de retourzending kan er zo maar weer iets uitverkocht raken. Wij sturen de nieuwe bestelling wel altijd weer gratis naar je op! Groeten, Fashion for Less

Precies zoals omschreven. Snelle levering! Ik twijfelde na het lezen van enkele reacties maar toch blij dat ik het besteld heb. Aanrader

De site is overzichterlijk,makkelijk te bestellen en snelle levering.

Gewoon goed

Goed zoals het hoort !

Verkeerde maat geleverd

De geleverde broeken waren veel te klein en kort

Hoi Robert, jammer dat de broeken te klein waren. Maar we hebben je niet de verkeerde maat geleverd, dus die informatie klopt helaas niet in je beoordeling. In de titel van de broek staat ''cropped'' dit betekent bijgesneden. Snap wel dat dit voor onduidelijkheid heeft gezorgd, dus dit gaan we zeker even aanpassen in de beschrijving op onze website! Groeten, Fashion for Less

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.