Goed en snel

Bestelling snel verzonden en goed ontvangen. Product zoals omschreven.

Super snel verzending

Ik heb jas en houdie en broek besteld jammer dan de jas niet echt zwart is maar donkergrijs wou liever zwart en ook de kleuren verschil van ballin houdie en broek 1 is dknkerder dan ander maar levering mega snel!

Alles liep heel fijn .

Klantvriendelijk,staat netjes te woord, heel snelle levering enzenz.

Slecht

Schandalig dat ik retour zelf moet betalen

Hoi Chris, het voor ons onmogelijk om gratis retourneren aan te bieden. Anders zouden wij nooit onze lage aanbiedingsprijzen kunnen behouden. En dat is waarschijnlijk de reden geweest dat je bij ons hebt besteld. Wij sturen onze artikelen wel altijd gratis op! Als er een probleem is met een bestelling bieden wij natuurlijk ook altijd een kosteloze terugzending aan. Maar dit was bij jou niet het geval. Groeten, Fashion for Less

top

op 1dag geleverd

Ik ben heel tevreden.

Mooie trui voor een lage prijs. Snelle levering. Retourneren makkelijk te regelen. En de communicatie via mail is ook goed!

Ik ben zeer tevreden

Hele snelle levering

Snelle correcte bezorging van mooi artikel

Mooi artikel van goede kwaliteit

Wat je besteld hebt wordt super snel geleverd

Ik had t-shirts besteld. Deze werden met een paar dagen geleverd. Ze passen perfect en zitten fijn.

Retourbeleid is asociaal

Als je iets terug moet sturen moet je zelf een retourformulier uitprinten en dan ook nog 3.99 euro betalen.Echt ouderwets en niet meer van deze tijd.

Hoi Angela, het voor ons onmogelijk om gratis retourneren aan te bieden. Anders zouden wij nooit onze lage aanbiedingsprijzen kunnen behouden. En dat is waarschijnlijk de reden geweest dat je bij ons hebt besteld. Wij sturen onze artikelen wel altijd gratis op! Het printloze retourneren is zeker iets dat beter kan, wij verwachten dat wij dit later dit jaar wel kunnen aanbieden in ons retourproces. Groeten, Fashion for Less

Alles prima geregeld

Had een jas besteld moest terug maar moet wel zelf retour kosten betalen.Had wel binnen 5 dagen mijn geld terug.

Mooie producten voor een prima prijs!

Voor de eerste keer gekocht bij Fashion for Less. Prima ervaring. Zéér snelle en betrouwbare levering van mooie producten! De prijs is aantrekkelijk. Een prima shop ervaring.

Goed geholpen

Doen wat ze moeten doen en echt heel snel geleverd. Een aanrader!

Het bestellen ging eenvoudig. De bevestiging volgde meteen en de bestelling was er de dag erna. Gewoon top!

Heerlijke t-shirts.

Fijne shirts, goede fit.

Ruime keus en snelle levering

Zie boven

Kapotte product gekregen

Ik orijg een kapotte artikel en kost zoveel moeite om het om te ruilen of terugsturen dat ik het maar heb weggegooid zonde voor mijn geld ....nooit meer fashion for les want je krijgt eingelijk helemaal niks

Hoi Fabian, deze review is overdreven en niet terecht. Onze collega Esther heeft je netjes geholpen. Het horloge kon je kosteloos naar ons terugsturen, waarna ze jou een nieuw exemplaar zou toesturen. Je stuurt ons 1 e-mail met de klacht, waarop met bovenstaande oplossing is gereageerd. Daarop zeg je het horloge weg te gooien en een slechte review te gaan achterlaten. Hier snappen wij niets van. Je kunt overigens nog steeds het horloge naar ons terugsturen en een nieuwe ontvangen. Als je het nog niet hebt weggegooid. Groeten, Fashion for Less

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Voor de 1e keer besteld. Goede ervaring! Snel geleverd en prima kwaliteit shirts. Voor herhaling vatbaar.

Super positief

Snel, correct product, top

Perfect en snel

Rond 21.00 uur besteld de volgende dag alles binnen. Perfecte snelle service beter kan niet. Mvg Paul

Snelle verzending prima horloge

Het bestelde horloge is een prima horloge, fraai design alleen jammer dat een horloge met een Verkoopadviesprijs van €599,- niet waterdicht genoeg is om ermee te zwemmen. Bestelling is snel geleverd.

Hoi Ruud, ik denk dat je ons artikel verward met dat van een andere verkoper. Wij hebben je een horloge van Aviator geleverd met een adviesverkoopprijs van 149,95. De horloges van Aviator zijn allemaal spat- en regenbestendig, maar niet geschikt om mee te douchen en zwemmen. Wij adviseren in het algemeen ook om niet met een polshorloge te zwemmen of douchen, omdat dit een horloge altijd aantast. Groeten, Fashion for Less

Kwaliteit dik in orde

Hoodie besteld van Ballin meende dat het Ballin Amsterdam was bleek Ballin 2013 te zijn Prima product , alleen iets duidelijker op de website plaatsen dat het een los staand merk is

Hoi Cliff, goed om te lezen dat je blij bent met je Ballin Est. 2013 hoodie! We hebben heel veel blije klanten die je hierin voor zijn gegaan. De warme hoodies worden goed beoordeeld door de meeste klanten :) We hebben nergens op onze website of het artikel staan dat het Ballin Amsterdam betreft. Ook tonen we het logo van Ballin Est. 2013 op de productpagina. Jammer dat er voor jou toch verwarring over was! Groeten, Fashion for Less

Eenvoudig besteld, zeer snel in huis

Bovenverwachting goed en snel!

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.