Super goed!!

Super snelle levering!! En een kei leuk T-shirt!!

Erg goed

Zeer snelle levering.

Top levering.

Komt na wat er wordt beloofd.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede kwaliteit schoenen voor een prima prijs en snelle levering

Het bestellen ging makkelijk, site is duidelijk. De schoenen zijn mooi, van goede kwaliteit en de levering ging snel en zonder problemen.

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling nooit aangekomen/ontvangen. Wacht er al weken op.

Hoi Barend, jammer dat je ons niet even eerder hebt gecontact. Dan hadden we dit direct met DHL kunnen oppakken om uit te zoeken waar je pakket is, gezien het nu 10 dagen onderweg is inmiddels. Dat gaan wij nu alsnog doen, en we houden je op de hoogte. We snappen de frustratie, maar voor ons natuurlijk altijd jammer als we een 1 krijgen door de fouten van onze vervoerder. We gaan er in ieder geval mee aan de slag, en houden je op de hoogte. Groeten, Fashion for Less

Leuke kleding

Ik hoor alleen van mensen dat dit nep kleding is. Of dat zo is weet ik niet.

Hoi Rene, fijn om te horen dat je blij bent met de kleding! Uiteraard verkopen wij geen nep kleding. Ik vermoed dat de mensen het label Ballin Est. 2013 verwarren met het label Ballin Amsterdam, van Pure White. Groeten, Fashion for Less

Prima ervaring

Prima - eerste - ervaring met Fashion for Less; vanaf zoeken en bestellen op de website, tot en met de aflevering alles duidelijk en goed.

Gelukkig ook op tijd geleverd

Snelle levering, goede spullen

Prijs/kwaliteit is goed

Klantgericht en meteen in actie

Bij mijn bestelling ontbrak 1 polo. Direct gemeld en meteen reactie, excuses en dezelfde dag een nazending. TOP!!

Grandioos

Ik heb 2 dagen achter elkaar een bestelling geplaatst, welk op 2 adressen moest worden bezorgd. Dit gebeurde vlekkeloos en zeer snel. Dus vandaar grandioze.

Helaas zat het overhemd niet goed want mijn zoon is vrij smal. Maar de bestelling kwam snel binnen. netje te woord gestaan aan de telefoon en het terug sturen gaat ook prima. Dus dik tevreden.

Goede kwaliteit

Ik was zeer tevreden dat deze onderhemden geen vervelend merklabel in de nek hebben waar ik allergisch voor ben, ik ben blij met dit product en beveel het van harte aan

Vlotte levering

Mooie polo's voor een goede prijs

Makkelijk zoeken en bestellen. Snelle levering. Ik zou nog wel wat meer kleuren willen bestellen van de La Coste polo's.

Omruilen is slecht geregeld

Je doet het op de borst bij een Homer punt voor uitstoot verminderen maar dan moet je van Vleuten naar Harmelen rijden misschien is retouren bij het ophaal punt een stuk vriendelijker en met dhl verzonden en retouren

Hoi Karlas, wij bieden Homerr aan als goedkope retouroptie (3,99). Wij geven in ons retourbeleid ook aan dat je als klant vrij bent om je pakket via DHL (5,50) of PostNL (7,25) terug te sturen. Dan ben je verder wel zelf verantwoordelijk voor het retourpakketje, waar wij dat zijn als je Homerr gebruikt. Homerr is wel verder aan het uitbreiden om het aantal inleverpunten uit te breiden. Groeten, Fashion for Less

maat verschil goed opgelost

Bij levering van de bestelde schoenen bleken er twee verschillende maten schoen in de originele verpakking verpakt te zijn. Dit gemeld bij de klanten service van Fashion for Less, en meteen een excuus ontvangen, retourlabel en een belofte om meteen een nieuw paar te versturen. Communicatie over bestelling is goed, maar verzenden zou iets sneller mogen.

Goede pasvorm

Goede pasvorm lekker lang. Man is super tevreden

Scherpe prijzen!

Zeer snelle levering, en scherpe prijzen.

Goede website met leuke prijzen

Ondanks wat negatieve recencies toch gewoon een paar Kswiss sneakers besteld. Ging allemaal prima, mooie schoenen voor een leuk prijsje. Helemaal blij mee!

Goede correcte levering

Bestelling via webshop en snelle levering

Fantastische

Goede en snelle service voor een prima prijs

Goede service goede prijs

Goede service goede prijs

Alles verliep perfect

De prijzen zijn super

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.