Goede en snelle service

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Waardeloze kleding en service

Na 2 x wassen zijn mijn sweaters klaar voor de prullenbak contact opgenomen en ze vertellen mij wij kunnen niet weten hoe jij je kleding hebt gewassen dus vervalt me wettelijke garantie ik hoop dat bol hier in nog wat voor mij kan betekenen gelukkig heb ik het via hun website gekocht maar verbaas me enorm dat bol een samenwerking heeft met een bedrijf dat zich niet aan de garantie periode houdt

Hoi Paul, het is erg vervelend dat de truien zijn gekrompen na het wassen. Maar dit valt nu eenmaal niet onder de garantie. Het is voor ons niet na te gaan hoe de truien zijn gewassen en/of gedroogd. Er zijn ook nooit eerder klachten op de betreffende truien. We hebben elkaar hier al ruim over gesproken, dus we hoeven het hier niet nogmaals tot in detail te bespreken. Wij werken al sinds 1997 in de mode, en al meer dan 10 jaar online inmiddels. Met veel zeer tevreden klanten. Ook Bol.com is zeer blij met de samenwerking die ze met ons hebben. We behoren tot één van de beste partners, met name in onze servicenormen. Groeten, Fashion for Less

Snelle service, goede kwaliteit

Product zoals aangegeven, mooi, snelle service en goede kwaliteit.

Snelle levering!

Horloge 's avonds besteld, de volgende dag al in huis. Mooi horloge.

Hele fijne T-shirts voor een redelijke prijs. Snelle verzending.

Vandaag besteld en de dag erna al in huis

Goed en snel

Na mijn TH overhemd met lange mouwen te hebben gekocht, de volgende dag al netjes thuis bezorgd. En dat overhemd was zeer netjes en goed van kwaliteit

Heb de bestelling nog niet ontvangen

Hoi Dinant, we hebben hier nog niets over gehoord van je. We zien geen rare updates in de track&trace informatie van je pakketje. Mocht je het pakketje nog niet hebben ontvangen, dan horen we graag van je. En zoeken we het netjes voor je uit. We zijn te bereiken per mail [email protected] of per telefoon op +31 252 348 614. Groeten, Fashion for Less

Mooie kleding maar details over dikte van stof zou fijn zijn

Dit was de tweede keer dat ik hier kleding besteld heb. De eerste keer was ik positief verrast over de kwaliteit van de stof, maar deze keer vond ik het een beetje tegenvallen qua dikte. Desalniettemin denk ik in de toekomst hier vaker kleding te bestellen.

top kwaliteit en uitstekende service

kwaliteit product uitstekend. zeer snel geregeld. goede service bij retourneren.

Mooie horloge, netjes afgeleverd

Mooie horloge, netjes afgeleverd ik had alleen een echt horlogedoosje mooier gevonden

Hoi Regina, Al onze horloges zitten verpakt in een mooi horlogedoosje. Daarom snappen we niet exact wat je bedoelt. We zijn in ieder geval blij om te lezen dat het horloge netjes is afgeleverd is en helemaal naar wens is! Groeten, Fashion for Less

Product als beschreven en snelle levering

Hele goede ervaring. Duidelijke afbeeldingen en beschrijving product. Duidelijke communicatie en snelle levering.

Heel goede, betrouwbare en snelle service.

Dank je wel voor het mooie horloge. En echt wel ‘for less’. :-)

Corecte levering

Eerste keer dat ik heb gekocht , en goede kwaliteit

Uitstekend.

Goed spul, snelle verzending

Goede en snelle levering materiaal verkoop ook goed

Levering is in overeenstemming wat op de website staat. Binnen 24 uur geleverd.

Diktevreden

Snelle levering goede prijs en kwaliteit

geweldig

ik ben super goed en snel geholpen

Is prima. Alleen jammer dat het geen gratis retourneren heeft, anders zou ik 5 sterren geven.

Supersnel en een heerlijke jas tegen een echt mooie prijs!

Heerlijke warme jas die als je als een deken omarmt. Prima voor het huidige koude weer ,lekkere steekzakken met rits , een hele grote capuchon misschien iets te groot maar met een heerlijk warm bontje toch fijn om te hebben.Zeer tevreden!

Snel en goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Correcte levering

Correcte levering

Goed, netjes en snel

Bestelling via vakantieveilingen, netjes en snel geleverd.

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.