Is prima. Alleen jammer dat het geen gratis retourneren heeft, anders zou ik 5 sterren geven.

Supersnel en een heerlijke jas tegen een echt mooie prijs!

Heerlijke warme jas die als je als een deken omarmt. Prima voor het huidige koude weer ,lekkere steekzakken met rits , een hele grote capuchon misschien iets te groot maar met een heerlijk warm bontje toch fijn om te hebben.Zeer tevreden!

Snel en goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Correcte levering

Correcte levering

Goed, netjes en snel

Bestelling via vakantieveilingen, netjes en snel geleverd.

Heel snelle levering

Goed product, makkelijk te bestellen. Laat in de avond besteld en volgende dag al binnen.

Top kwaliteit,snel en correct geleverd

Makkelijk te bestellen, kwaliteit is top en snelle correcte verzending

Goede klantenservice en snelle levering

Ik had snel antwoord op mijn vraag en na bestelling is de bestelde trui snel geleverd. De trui zag er ook nog eens mooi uit en staat goed, wat wil je nog meer.

Goed product

Goed product

Goede kwaliteit voor weinig geld

Trui gekocht, die bij andere (web)winkels bijna 2x zo duur was. Trui is van goede kwaliteit en de pasvorm is uitstekend. Ik zal daarom zeker in de toekomst nog vaker kleding bij Fashion for Less kopen.

Gewoon perfect

De juiste levering van besteld product

uitstekende service

Bestelling levering en de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden, allemaal top.

Snelle service en kwalitatief product

Prijs kwaliteit is echt goed . Snelle Levering . Super blij met de hoodie

Vandaag besteld......morgen in huis. Daar hou ik van. Prima service dus

Mooie producten en snel geleverd

Ik heb voor het eerst besteld bij fashion for less en dat is me uitstekend bevallen. Het product werd snel geleverd en was van goede kwaliteit.

Bestelling prima verzorgd.

Zeer vlotte aflevering.

mooie kleding, ruim aanbod en goed werkende website

Vlot en conform de bestelling werd mijn kleding verzonden en bezorgd. De prijsstelling is redelijk, zeker de sale-aanbiedingen zijn aantrekkelijk.

Snelle levering. Mooi product. Kwaliteit nog te bezien weliswaar.

Dit soort ervaringen zijn momentopnames. Dit moment beviel me goed.

Het product was perfect en de levering was snel

Goede service en producten

Snelle levering.

Snelle en prima bezorging van goed product

Zie reactie levering in korte bewoording hier boven!

Had er voor de eerste keer besteld ik had geen goede maten opgegeven terug gestuurd .en binnen enkele dagen mijn geld terug gestort .

Lekkker snel!

Lekker optijd snel en netjes

Vennestraat 18 2161LE Lisse

+31 (0)252-348614

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.