Het product was perfect en de levering was snel

Goede service en producten

Snelle levering.

Snelle en prima bezorging van goed product

Zie reactie levering in korte bewoording hier boven!

Had er voor de eerste keer besteld ik had geen goede maten opgegeven terug gestuurd .en binnen enkele dagen mijn geld terug gestort .

Lekkker snel!

Lekker optijd snel en netjes

Gewoon goed en snel

Snel en goede verzendinfo

Bestelling snel ontvangen en was ook precies zoals mocht worden verwacht. Informatieverstrekking ook goed.

Excellent

Heel goed ingepakt en super kwaliteit. Modern design uurwerken.

Goede produkten tegen een zeer redelijke prijs

Goede aanbiedingen tegen scherpe prijs en snelle levering

prima spul

Keuringen snel

Alles keurig en snel geregeld bij dit bedrijf. Ongelooflijk hoe soepel het ging,

Alles in orde

Alles in orde

helemaal goed !!!

geen woorden meer nodig

Zo hoort het!

Prima berijkbare klantenservice deskundig advies, snelle verzending, kortom helemaal goed!

Keurige afhandeling

Mooie jas voor een prima tijd.

Mooie Jas voor een goede Prijs, onze Oon is er blij mee.

Prima en snel !

Voor herhaling vatbaar

Bijzonder snelle levering

Positief

Goede kwaliteit

Fashion for less heeft een uitgebreid assortiment kleding, schoenen etc. van goede kwaliteit voor een lage prijs. Snelle levering binnen 24 uur en het gemak van achteraf betalen. Dus voor mij een reden om vaker bij Fashion for less te blijven kopen.

Snelle en goede levering

Snelle levering met goede product.

Sehr schneller Versand

War nicht das erste mal. Wie immer schnell und zuverlässig geliefert. Alles bestens.

Prima website, snelle levering!

Website is makkelijk te navigeren. Bestelling keurig de volgende dag geleverd

is goed

Zeer snelle bezorging

Kwaliteit

Elisabethhof 19

2353 EW Leiderdorp

+31 (0)252-348614

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.