In mijn ogen de beste Quad shop van NL. Heb mijn Quad hier in onderhoud en laten customizen super vakkundig en uniek gedaan!

zeer goed.

Frank verkoopt geen rommel en test de onderdelen eerst zelf uit voor dat hij het aan een ander verkoopt.

Goede service. Snelle levering.

Ik had een nieuwe radiateur besteld en rode koelslangen. Alleen waren deze niet leverbaar en werd ik hiervan gelijk op de hoogte gebracht. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de zwarte slangen. 5 augustus besteld, 8 augustus netjes verpakt geleverd.

Goeie service

Altijd behulpzaam en klantvriendelijk en snelle service

Snelle levering en goed geholpen - zoals altijd. Dit is DE plaats voor onderdelen van quads.

Ze helpen goed tot ge betaald

Na het bestellen van 'kappen' die zogezegd op mijn quad zouden passen en dus niet pasten. Heb ik hiervan een melding gemaakt Ze gingen contact met me opnemen maar na vijf mails gestuurd te hebben antwoorden ze nu gewoon niet meer. Wat een onprettige ervaring dit! Bestel nooit meer hier!

Topshop!

Al bij meerdere gelezen, maar gewoon een goede en correcte winkel. Mocht er iets niet op voorraad zijn, word je keurig netjes gebeld en overlegt wat je wil qua bestelling. Een, zo niet, mijn favoriete quadshop!!!

Topperdertop

Zelfs telefonische ondersteuning van dit bedrijf, waar krijg je dat vandaag de dag nog, ga zo door!!!!!

goed bereikbaar en kennis van zaken.

Ik ben er fijn geholpen en ook de verzending van onderdelen ging zonder problemen en snel.

Na jaren zoeken, is dit simpelweg de beste shop om onderdelen te kopen. ervaren en correct.

Prettig bedrijf die mee denkt

Ik had een bestelling geplaatst via de webshop. Helaas hadden ze iets niet op voorraad. Half uurtje erna werd ik opgebeld met de mededeling dat het helaas niet voorradig was. Het kon besteld worden maar het was niet bekend wanneer het binnen zou zijn dan. Of het bedrag werd gecrediteerd. Uiteindelijk voor het laatste gekozen. Fijn dat de mensen meedenken hierin. Overige spullen waren snel binnen trouwens!

Perfect, TopService

Eigenaar die weet waar die over praat en die verstand van zaken heeft.. Klantvriendelijk en TopService

Zeer aangenaam

NDURO 6+6 as raptor 700 besteld op donderdag namiddag, zaterdag geleverd.

Betrouwbare webshop, snelle levering en goede producten

Een N-Duro achteras 2+2 gekocht voor een Yamaha Raptor 700. Mooi, betaalbaar product, goede pasvorm en (na registratie) levenslange garantie.

Alles is goed verlopen, ben nieuw in deze hobby. Bij vragen over onderdelen, zijn ze erg behulpzaam. Zeker een aanrader, alleen soms wat lang wachten op antwoord via mail.

Pluspunten

Spullen weer snel in huis.

Pluspunten

Vakkundig en goede service

Pluspunten

Pasten perfect. Goede webshop.

Bouwjaar van verschillenden producten moeten ik

Pluspunten

Supersnel antwoord op vragen, vlotte afhandeling en verzending. Topservice!

Pluspunten

Supersnelle levering, goede producten.

Pluspunten

Dikke vette prima

Heulemal niks

Pluspunten

snelle en correcte levering

Pluspunten

Goed advies en snelle levering

Pluspunten

Goede service. En als je bel voor vragen wordt je egt goed geholpen en nemen ze de tijd voor je.