Goede prijs, snelle levering!

Zondag 2 tubes vuurvaste lijm besteld, dInsdag netjes verpakt ontvangen. Top!

Zeer goede service

Door de whatsap ondersteuning van MuliFlame ben ik heel snel geholpen met een ongebruikelijke gasaansluiting en is binnen een dag een oplossing gevonden. Top!

Snel en zoals verwacht .

Ideale pan.. ik bak er zelfs frietjes in. Heerlijk buiten en binnen bakken

goed produkt

alles goed en wel nette levering perfect. maar als alles nou goed zou zijn is niet zo. je verkoopt het product in nederland doet er dan ook een NEDERLANDSE gebruiksaanwijzing bij laat de engelse vertalen en doet die er bij. zal je zien dat deze verkoop methode beter werkt.

Een goed verlopende bestelling waarbij ik op to date werd gehouden.

Fijn, Top, Goed Product

Perfect!

Perfect!

Makkelijk besteld snel in huis

Zie boven

Prima firma

Had een universele brander besteld, was de gasdrukregelaar er niet bij. Een mail gestuurd werd direkt met de post na gestuurd. Gewoon een prima frima

Het was keurig geregeld

Dit was voor mij de eerste keer dat ik wat bestelde lag keurig in de brievenbus

Duidelijke en snelle communicatie

In het voortraject alsook in het natraject goede snelle communicatie over de aanschaf van mijn Joe's reverse smoker. Accessoires netjes in een doos naar mij gestuurd en de smoker zelf kwam rechtstreeks vanuit Duitsland naar mij via een externe transporteur. Die was helaas iets te enthousiast en stond op dinsdag (besteld in het weekend!) reeds voor mijn deur ipv de met multiflame afgesproken donderdag. Maar alles gewoon goed gekomen dus dit was niet echt een probleem. Het is niet de goedkoopste bbq, maar zeker wel kwaliteit die een leven lang mee zou moeten kunnen.

Prima producten en goede service.

Producten die ik zocht bij Multiflame gevonden. Ervaring uit verleden positief, dus gelijk besteld. Correcte afhandeling. Aan te bevelen leverancier.

Een bijzonder goede en snelle service en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Er werd bij twijfel door Multiflame direct telefonisch contact opgenomen en na overleg werd de zending tot volle tevredenheid aangepast

Geweldig.

Goede service, En snelle levering

Goede service en snelle levering. Een goede oplossing samen kunnen vinden voor iets wat niet op voorraad was.

we verwachten een Oklahoma bbq en kregen een Tepro

Via de website een Oklahoma bbq Smoker 16 inch besteld om kado te doen. We kregen een Tepro Biloxi, die informatie was niet op de site vermeld. Als we dit hadden geweten hadden we ons kado ergens anders besteld...

Beste J, Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Ik ben echter bang dat dit op een vergissing berust. De Oklahoma bbq Smoker 16 inch is het model, tepro biloxi is het merk. Dit is exact zoals op de foto's en beschrijving dus ik begrijp uw reactie helaas niet. Mocht het niet gewenst zijn dan mag het uiteraard gewoon retour. Indien u hem wenst te houden wens ik u er heel veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Goede service, En snelle levering Ik blijf hier mijn spullen zeker bestellen

snelle bezorging, helaas product zeer slecht van kwaliteit

duidelijke site, snelle levering. Helaas voldoet het bestelde product niet aan verwachting en is de kwaliteit zeer slecht.

Beste M, Zoals reeds op de mail besproken betreft het gietijzer wat speciaal behandeld moet worden. Gietijzer heeft fantastische kook eigenschappen maar komt met de reiniging en opslag iets meer bij kijken dan een reguliere kook pan. Ik hoop dat u met de gegeven tips in de mail het gietijzer weer in top vorm krijgt en er alsnog veel plezier van mag hebben. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Goede communicatie en een zeer vlotte levering (België). Voor herhaling vatbaar

SUPER

Goede communicatie, snelle levering (België), degelijke verpakking en een correcte prijs...wat wil je nog meer ?

Gewoon goed, zoals het hoort

Altijd netjes, snel en accuraat. Top

zeer correcte afhandeling na niet bezorging

Om een of andere reden had BPost het niet geleverd en dus mailtje geschreven naar multiflame en die hebben gelijk actie genomen en 2 dagen later geleverd. Dus wel heel correct en professioneel opgelost als er dan toch iets fout gaat.

Snelle en correcte levering

Telefonisch goed bereikbaar.

Vriendelijk, wat ze zeggen doen ze. Prima service

Bestelde was miet meer op voorraad. Alles is in het werk gesteld om toch op tijd te leveren. Hulde!!!!

Goede communicatie

Duidelijke communicatie, en afspraken nagekomen. Zoals het hoort!

Over Multiflame.NL

MultiFlame is al ruim 13 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers