Luchtfulter kapot aansteker kapot

Ik heb brander voor vuur tafel gekocht lucht frlter en aansteker is kapot werk niet. Kan ik lucht velter los bestelen ? En wanneer ik aan doen komt gele vuur en heeft vete rook ik begrijp niet wat de oorzaak is. Hoor het bij apparaat of is er iets mis

Snellen correcte levering

Produkt snel geleverd en voldoet aan omschrijving

Netjes en snel geleverd

Netjes snel geleverd en goed op de hoogte gehouden

Perfect volcans voorstel en afspraak.

Je hoort nog van mij.....

prima product. levering duurde heel lang.

Heb ongeveer drie weken moeten wachten op mijn product.

Beste Bert, Bedankt voor uw review. De levering heeft inderdaad lang geduurd waarvoor ons excuses. De hobbybrander word in Italië geproduceerd en door de corona uitbraak is hier een enorme vertraging in ontstaan. Wij hebben in de huidige omstandigheden ons best gedaan en zodra het product binnen was gelijk verzonden aan u. Ik hoop op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Fijne gasverwarming maar steun past niet

Gasverwarming straalt fijne warmte uit, maar de steun die er bij geleverd word past niet goed/veilig op de Nederlandse gasfles! Jammer dat dit er niet bij vermeld staat, dat het steuntje wat erbij zit gemaakt is voor de Duitse gasfles.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw feedback. De steun is gemaakt voor om de gaskraan en deze past op bijna alle gasflessen. Zou u ons een foto kunnen sturen waar en hoe het niet past? Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Helemaal tevreden

Te laat besteld maar toch op tijd geleverd . Super! Ik bestelde een rookspiraal. Voor 13:00 besteld is de volgende dag in huis. Ik bestelde kwart voor twee. En kreeg de spiraal toch de volgende dag in huis. Hartstikke fijn, goeie service en..... supersnel.

Helemaal top

Denken mee en reageren snel op vragen en mail.

Bestellen en leveren allebei vlot.

Bestellen en leveren allebei vlot.

Online besteld en netjes op afspraak in de avond geleverd.

Snel antwoord, snel geleverd.

Snel antwoord, snel geleverd

Snelle en goede uitleg voor de montage .

Snel!

Vlot en snel besteld. Leverkost was wel zoveel als het product zelf maar dat zie ik wel door de vingers! Bedankt

Gaat wel

Niet echt bijzonder. slechte service,s

Beste Petra, Wat jammer van uw recensie. U had een product besteld wat als uitverkocht op de website stond. Wij hebben u netjes op de hoogte gehouden en de producten verzonden zodra het binnen was. Lijkt mij niet dat wij de service anders hadden kunnen doen. Alsnog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, MultiFlame

Jullie komen de gestelde levertijd uitstekend na hartelijk dank daarvoor, tot een volgende keer.

Product zoals verwacht, en snel in huis

goede ervaring

Een bestelling geplaatst, 1 artikel niet op voorraad. Dit werd netjes per mail mede gedeeld en de verwachte lever tijd. artikel netjes verpakt. Jammer dat er geen Nederlandse handleiding bij zat.

Perfecte levering en service.

Na enkele dagen ontving ik een mail dat sommige zaken ontbraken en enkele dagen later gingen toekomen bij Multiflame. Zodra deze aanwezig waren is alles onmiddellijk verstuurd zoals afgesproken en ontving ik alles de volgende dag.

Prima bedrijf

Klantvriendelijk prima afhandeling van de bestelling komen afspraken goed na betrouwbare indruk

Snel geleverd maar de bestelling niet kunnen volgen.

Snel geleverd. Enkel werkt de meter die er op zit niet goed heb hem vol getankt maar de meter komt bijna niet omhoog jammer slecht te zien hoeveel er in zit.

Zeer goede service, snelle levering

Duidelijke website met heel, veel keuze. Zeer goede service, klantvriendelijk en behulpzaam. Producten werden snel geleverd.

Zo wil je het graag zien.

Je wordt netjes geinformeerd over voortgang. Beloofde wordt nagekomen. Netjes solide ingepakt. Mooi product voor nette prijs.

Productinformatie was duidelijk. Levering lekker snel.

bestelling in 2 keer ontvangen

eerste dag een klein doosje ontvangen (ik had een bbq-smoker besteld) hier kon dat ding nooit inzitten. 2e dag de rest, s'avonds in elkaar gezet ……………… mooi ding voldoet aan de verwachting ziet er degelijk uit goede beschrijving. volgende week proberen. volgens mij vertrouwde site, snel reactie bij vragen, ik ben tevreden.

Zeer goed en correct

Zeer goed en correct was mijn ervaring

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 13 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers