Prima en snel geleverd

Lpg fles besteld en snel geleverd

Uitstekende info, verzenden, en hebbes

De informatie was precies wat ik nodig had. De daarop volgende online betaling en levering was top. De spullen goed voor elkaar, en voldeed aan de omschrijving. Nogmaals dank

snel en goed

Super voor elkaar.

Snelle levering zelfs op aangepaste tijden. Ben ik blij mee.

Snelle levering en goede service

Topservice!

Voor mijn (afwijkende) BBQ op zoek naar nieuwe roosters, en de mannen van Multiflame hebben meer dan uitstekend geholpen met het vinden van vervangende roosters. Zeer zeker een aanrader!

zeer tevreden

zeer te tevreden met het product

Beste Truzzu, Wat vervelend om via deze weg te vernemen dat de kachel niet werkt. Er kan soms iets zijn wat veelal op afstand eenvoudig op te lossen is. Zou u ons kunnen bellen zodat wij in staat worden gesteld u te kunnen helpen zodat u van de kachel mag gaan genieten. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Goede producten en prima service

Bij het inpakken van de order was iets fout gegaan en was niet de gehele bestelling geleverd. Per mail gemeld en de dag erna werd het ontbrekende product nageleverd. TOP!!!

Zijn goed

Vriendelijk personeel behulpzaam

geweldige aankoop

Prima advies

Helpen met goede advies

Super mooi product!

Grilplaat besteld! Erg mooi ding. Snelle levering.

Goed geleverd product

Zeer goede en warme kachel, ik zal dan ook een ieder deze aanraden.

Goed materiaal voor een goede prijs alleen jammer dat de leveringskosten van Nederland naar Belgie zo hoog zijn.

prima kachel, goed advies en snel geleverd!

prima kachel, goed advies en snel geleverd!

goed product en snelle levering

een klein dingetje ik kreeg geen bevestigingsmail nadat ik het product online had besteld en betaald omdat ik dan weet dat de bestelling goed is ontvangen maar het is maar een klein dingetje voor de rest ben ik dik tevreden! Gr Anne

zéér tevreden over de service

mail verstuurd ivm vraag naar bijkomende uitleg over mijn gewenst item, binnen het half uur antwoord (echt perfect en snel) produkt goed en snel geleverd, aanrader ! ! !

Super goede service

Per ongeluk een incomplete levering verzonden. Bij ontvangst direct aangemeld en binnen een uur reactie en dag later nalevering👍🏽Is niet de laatste keer dat ik zal bestellen😜

Bij dit bedrijf ga ik vaker bestellen

Goed materiaal, keurig geleverd. Prima nakomen van beloften.

klasse

prima materiaal, snelle correcte levering en bij toch nog een vraag telefonisch juist en terzake kundig antwoord

Als alles in voorraad is heb je het snel in huis, anders moet je soms 2 tot 3 weken wachten

Opzich is alles prima, alleen heb ik 4 november een gasfles besteld en nu 22 november nog steeds niks gehoord of gezien, beetje jammer, we hebben hem nu wel nodig. Als het op voorraad is heb je het wel snel in huis.

Werk prima

goed en snel geregeld

Prima geholpen.

goede levering

kachel is een toppertje ben er blij mee

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 13 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers