Correcte afspraken, snelle levering, goede en snelle service na verkoop. Heel tevreden!

Gewoon goed, product, levering

Het product was precies wat ik ervan had verwacht, snelle levering, dus alles perfect

Prettig contact. Snelle levering

vlotte afhandeling

positief

Supergoede service

Ik was op zoek achter een hervulbare LPG tank. Via Internet kon ik er niet goed aan uit : vooral wat betreft de koppelstukken en dergelijke. Dus dacht ik … Ik rijd naar de winkel zelf. Ik was er net iets voor 12.00 uur en normaal is de winkel gesloten tussen 12.00 en 13.00uur In de winkel zelf was de persoon zeer vriendelijk en gaf me duidelijke uitleg. Nadien heb ik nog hetzelfde model gekocht via internet. En dit was ook snel en correct geleverd.

Snelle afhandeling

Duidelijke site en hele snelle afhandeling zonder gedoe

Goede service en snelle afhandeling

Zelf het verkeerde onderdeel besteld, na overleg met foto's gaf Multiflame aan welk onderdeel ik zocht. Retourformulier ontvangen en een dag na het retourzenden had ik het juiste onderdeel al in huis, het prijsverschil werd keurig verrekend!

Vlotte en correcte bestelmodus en afhandeling

Duidelijke beschrijving in de catalogus en vlotte verwerking van de bestelling=> korte levertermijn. :D

Top winkel, aanbod en service

Ik heb hier een gaskachel van Broilfire blue flame met thermostaat besteld. Volgende dag al thuis gekregen. Echt een fantastisch kachel.

Uitstekend product

Super! 110% Service

Duidelijke informatie gekregen aan de telefoon en daarna een snelle levering.

Snelle service!

snel geleverd en kwaliteit spul

geen aanmerkingen

succesvol verlopen

De eenvoud zelf.

Prachtig te controleren apparaat om koude rook te genereren. Geen nutteloos gedoe meer met kaarsjes en dergelijke. Gemaakt van duurzaam, degelijk materiaal. Een aanrader voor iedere enthousiaste (hobby)kok die ook het roken ambieer.

prima service en zeer goed produkt

ik had telefonisch advies gevraagd over een verplaatsbare kachel op lpg voor in mijn tuinhuisje .ik ben heel goed geïnformeerd en we zijn uit gekomen op de Broilfire bleu flame met meerdere standen en een waakvlamstand . vriendelijke mensen en de volgende dag al thuis bezorgd. ik ben zeer tevreden met de kachel hij is zuinig en heerlijk warm.

top bedrijf

alles is perfect verlopen. super!!

Goede ervaring en snelle leveriing. SUPER

TOP

Uitstekende service!

Topklasse

Nette prijzen en snel geleverd. Geen verzendkosten als vermelding in de webshop, maar wel bij het afrekenen verzend en behandelingskosten. Klein min puntje. Mijn idee is duidelijk vooraf vermelden. 😇😇

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wij verzenden gratis vanaf € 150,- Uw order bedrag was € 34.75 waardoor er wel reguliere verzendkosten zijn berekend. Ik hoop dat u er veel plezier van mag hebben. Met vriendelijke groet, Chris - MultiFlame.nl

Goede info. Duidelijke uitleg. Snelle levering, zelfs tijdens de feestdagen. Goed verpakt.

Thermometers snel geleverd

Goede en snelle service

Super kachel

Snel geleverd volgens afspraak.

Product geleverd als omschreven op de webwinkel

goed maar kleine beschadiging aan zijkant. maar stoort mij niet zo.

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 13 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers