Snelle levering, goede klantenservice, top bedrijf

Duidelijke site.

Niet te begrijpen dat er zo,n verschil is

Gevraagd waar ik voor gekregen heb en een fractie van wat ik bij Truma moest betalen. Bij Multiflame 3,50€ en bij Truma 48€ is dat geen verschil !!! En het werkt ook nog. Komen nog wel verzendkosten bij en dat is bij Truma natuurlijk ook.

Makkelijk te bestellen. Diverse betaalmogelijkheden. Snelle levering. Geen overdreven grote verpakking. Goed/veilig ingepakt.

Snel en correct geleverd

Donderdag 16.30 besteld en zaterdag 13.40 geleverd.

Helemaal top

Helemaal top

Prima service !

Helder en duidelijk

Prettig en men weet wat er gaande is geen smoes helder en duidelijk. Aanrader

Snelle levering, levering te duur

Jammer dat als je een artikel koopt van rond de 2 euro (nergens te vinden in België) je nog leveringkosten van 10 euro moet betalen. Voor de rest goede ervaring, super snelle levering, voldoet aan verwachtingen

Beste Anja Lescrinier, Bedankt voor uw feedback. Wij verzenden per pakketpost wat nu eenmaal geld kost. De keuze is uiteraard vrij en aan uzelf of u dit wenst of niet. Wellicht is het dan slim om met iets anders te combineren om de kosten zo te spreiden. Ik hoop dat u ondanks dit er veel plezier van mag hebben. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Geweldige service!

Had binnen 2 dagen een nieuwe gasslang met lastige aansluitingen nodig. Er werd snel gehandeld, overlegd met hun leverancier van koppelingen, de slang werd gemaakt. En, om zeker te zijn en de post wat tijdmarge te geven, direct naar de post gebracht. Wat een topservice; hiervan kunnen veel bedrijven iets leren.

mooie vuurschaal

Aangegeven om s'avonds te bezorgen , iets wat bij alle bezorgingen mogenlijk zou moeten zijn, en word er toch overdag bezorgt en dan word er door DHL ook geen briefje in de bus gedaan. Maar verder prima hoor!

Beste Jaap, Ik zie dat hij wel was aangemeld als avond levering echter door de afmetingen van de vuurschaal was dit helaas niet mogelijk. In de track&trace link was aangegeven bij welke buren de levering was. Mijn excuses dat het anders is gelopen dan verwacht. Ik hoop dat u er erg veel plezier van mag hebben. Met vriendelijke Groet, Chris MultiFlame.nl

Goede paella pan voor de skottelbrai

Snelle nette levering. Mooie nette paella pan die doet wat ervan verwacht wordt. Mooie prijs waar de anderen teveel voor vragen tot 3X deze prijs. Ik ben er goed te vreden over.

Mits een beetje geduld, een vlotte levering. Levering door DHL zeer snel. Wel moeten aandringen om het pak tot aan achterland huis te rollen. Levering aan voordeur is gezien het gewicht een probleem. De verdere montage kan niet alleen. Tip: vooraf aandacht voor gewicht herhalen In elk geval tevreden. Zeer decoratief

Word goed geholpen

Snel en correct

Snel geleverd, goed verpakt.

Super snelle levering

Artikel was even niet op voorraad; andere dag telefoontje dat het binnen was; volgende dag geleverd. Een vd weinige bedrijven waar je geel snel nog iemand aan de telefoon krijg.

Een super snelle service!

Na het plaatsen van de bestelling kon ik binnen no-time de bestelling ophalen.

Product werkt goed en geleverd volgens afspraak

Product werkt goed en geleverd volgens afspraak

Correct zonder poespas!

Alles keurig geleverd.Goede kwaliteit!

Zeer vlotte service. Alles correct verpakt en snel verstuurd.

Een zeer goede, overzichtelijke site. Je weet goed wat je koopt en je kan goed nakijken welk onderdeel je juist nodig hebt doordat er een schema bij staat.

Top service.

snel bezorgd en precies wat ik besteld had

Snel bezorgd en precies goed. Altijd lastig een rooster te bestellen, maar de maat was perfect en we kunnen weer heerlijk bbq'en. Enige nadeel is dat ze met DHL bezorgen, deze geeft alleen een tijdsindicatie aan van 8 - 18 uur, dus erg lastig als je een dagplanning hebt.

Meedenkend en gericht op mijn behoefte

Super service ervaren bij MultiFlame. Erg meegedacht over de opties en wat ik nodig had. Ook al was er initieel geen voorraad, ik werd duidelijk geinformeerd en geholpen. Super flexibel in het afhandelen. Ik ben fan!

Alles op tijd en naar volledige voldoening geleverd

Alles op tijd en naar volledige voldoening geleverd

Uitstekende website en levertijd.

Mijn bestelling was snel geleverd , goed verpakt . De website overzichtelijk en zeer duidelijk.

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 13 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers