Doet wat het belooft, top

Snelle levering en product van zeer goede kwaliteit. Een aanrader

Ook goed

Goed product, prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Prima service.

Kachel besteld en binnen24 uur brandde die bij ons in huis. Beter kan niet.

Supersnelle levering.

Snelle levering, product voldoet aan beschrijving.

goede service snelle levering

Goede service en mooi op tijd geleverd.

SUPER

Snelle levering en perfecte service

Super en gezellig

Geheel volgens afspraak geïnstalleerd 2 licht gewicht LPG gasflessen in de tijd dat wij even koffie waren drinken Ziet er perfect uit

Vlotte levering

Vlotte levering en en een correct werkend toestel

Kann ich nicht übersetzen.

Es hat alles super geklappt. Schnelle Zustellung.

Wel goed maar dat beantwoorden en leveringen vind maar niks

Het duurt gewoon te lang om antwoord te krijgen op een vraag

Beste Reint, Uw vraag was in een weekend gesteld. Op maandag waren wij helaas niet in de gelegenheid direct te reageren. Op dinsdag hadden wij u gebeld om het gelijk op te lossen, even later bleek dat deze review al geschreven was. Gelukkig is het opgelost en ik wens u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

snel warm maar moeilijk van stand 1 naar 2 of 3

De kachel is snel lekker warm en prima voor onze ruimte in de sta caravan maar als de kachel wat langer aan staat op stand 1, kan ik hem niet doorschakelen naar 2 of 3, hoe kan dit? Moet ik het dan eerst weer uitzetten of af laten koelen? In de avond wordt het kouder en willen we hem graag wat hoger zetten dan overdag.

Beste Simone, De infrarood kachels moeten altijd even goed ingebrand worden. U kan het beste de kachel even voluit starten en enkele uren laten branden. De schakeling zal hierna eenvoudiger naar de andere elementen gaan. Mocht het niet lukken dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, MultiFlame.nl

snel geleverd en het toestel werkt goed. Het vleugelmoertje en vijs om de stand van de brander vast te zetten kan beter.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling en goede productomschrijving

Mooi product,snel geleverd

X

Super snelle levering

Snelle en juiste levering van de gekochte goederen tegen een concurrentiële prijs

Levertijd zou 10 dagen zijn maar na 3 dagen was het pakket er al. BBQ plaat is erg mooi

Uitstekend en behulpzaam aan de telefoon

Uitstekende en snelle levering en behulpzaam aan de telefoon bij vragen

Een zeer betrokken partij met liefde voor zijn artikelen.

Tijdens het contact en daarna de vlekkeloze afwerking van de bestelde artikelen, alleen maar lof.

zeer goed

zoals steeds de juiste omschrijving, zeer scherpe prijs en perfekte levering

Bestellen gaat overzichtelijk. Snelle levering. Fantastische kwaliteit om een heerlijke goulashsoep boven het vuur te maken!

Prima, inmiddels verplaatsbare haard gemaakt.

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 14 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers