Gewoon geweldig

smorgens op de site gekeken voor een gaskachel en gelijk besteld en de volgende dag in huis. Netjes bezorgd door DHL en goed verpakt. Gasfles erin en aangesloten en het brand als een tierelier in de veranda.

Excellent

draadloze gasfles inhoudssensor - Tankcheck 2 flessen + monitor : Prima product en snelle installatie

gewoon zeer tevreden

Bestelling is zeer vlot geleverd en ook zeer betaalbaar.

net bedrijf

net en goed bedrijf komen hun afspraken na

snelle levering - tevreden van producten

Ondanks de drukke periode waarin ik had besteld, ontving ik de producten sneller dan verwacht.

Alles naar wens verlopen

Geen opmerking te plaatsen over MultiFlame . Wel dat het pakket voor de deur gezet werd door de bezorger, Met evt kans dat iemand dat zo kan pakken .

Goed geregeld en staan je altijd te woord GEWELDIG.

Mijn ervaring? Ik had zin in zo’n rookoven van Mustang dus besteld helaas door de Corona kwam er vertraging ik dacht komt wel, maar dat werd wel erg lang 4 maanden verder Maar nu heb ik hem zit er gelikt uit. Nu alles uit proberen. MultiFlame stond mijn altijd netjes te woord of het nu een vraag of wat anders was altijd goed. MultiFlame krijgt van mijn een dikke tien. Groetjes A Martens

Prima ervaring

Mijn bestelling kwam later dan op de site werd aangegeven waarop ik een mail kreeg of ik wilde wachten of dat ik mijn geld terug wilde, dat vind ik al netjes. Ik gaf aan te willen wachten en heb vervolgens netjes mijn pakket ontvangen.

snel bezorgd

de houtblokken waren goed verpakt snel en netjes bezorgd.

Prima webshop

product OK, verpakking OK, levertijd -gezien de omstandigheden- : OK

geen commentaar

Beste Eric, Mijn excuses voor het ongemak echter wil ik dit graag verhelderen. Wij hebben deze zending 13-11-2020 verzonden en ik zie dat deze nog niet geleverd is. Zoals u weet is België in Lockdown en zijn de transporteurs enorm overbelast. Dit is echter alom bekend en dient dan ook gewoon rekening mee gehouden te worden in deze zeer rare Covid-19 tijden. Wij hebben 100% woord gehouden en had toch zeker wel wat meer begrip van u verwacht. Op dit moment staat het pakket als 1 dag te laat... Wanneer u vragen heeft mag u ons altijd bellen of e-mailen echter vind ik dit gezien de lockdown omstandigheden een zeer buitenproportionele reactie. Wij hopen dat het spoedig geleverd zal worden. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

De service is prima in orde. Levering stipt op afgesproken dag en super snel!

perfect

goede website juiste levering perfect product makkelijk contact

heel correkt

goed geholpen,goede raad gehad. vriendelijk.

Goede afhandeling order

Prima service en snelle verwerking order

Goede service en optijd geleverd

Goede service en optijd geleverd

Snelle en goedenservice

Helemaal niets op aan te merken!

Netjes en vlot.

Goede ervaring met MultiFlame

Goede ervaring met multiflame. De potkachel is netjes en op tijd geleverd.wij raden multiflame aan.

Prima service, snelle levering

Prima produkt, snelle levering

The place to be!

Prima aanbod, erg kwalitatief materiaal, prima levering en after sales service.

Snel en correct

Als er wat is ,word het goed en netjes opgelost

Alles correct en op tijd geleverd

Alles vlot verlopen

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 14 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers