Helemaal niets op aan te merken!

Netjes en vlot.

Goede ervaring met MultiFlame

Goede ervaring met multiflame. De potkachel is netjes en op tijd geleverd.wij raden multiflame aan.

Prima service, snelle levering

Prima produkt, snelle levering

The place to be!

Prima aanbod, erg kwalitatief materiaal, prima levering en after sales service.

Snel en correct

Als er wat is ,word het goed en netjes opgelost

Alles correct en op tijd geleverd

Alles vlot verlopen

Foutjes gebeuren maar worden snel rechtgezet

Alles eerste klas

Alles dik in orde. Supersnelle levering.

Super bedrijf, netjes de bestelling geleverd

De bestelling is goed verlopen en goed geleverd.

alles zijn goed afgehandeld

ben zeer te tevreden

super

Super snelle levering met juiste advies. Kan hier geen enkel slecht woord over plaatsen.

Prima snelle levering

Prima veilig gascomfoor

Netjes en behulpvaardig.

Bestelde spullen werden netjes ingepakt en op tijd geleverd. Met een vraagstuk over een koppeling heb ik even gebeld en de hulpvaardige medewerker heeft direct een oplossing gezocht en mij dit per mail doorgegeven. Vraagstuk opgelost!

Prima en snelle levering.

Snelle service en een prima product

Pakket netjes en stevig verpakt,duidelijke omschrijving.

goed assortiment , en goede beschrijving van het artikel

was op zoek naar een 1,4 duims aanstuitng met slang tule , links draaiend . heb vele website,s bezocht . 9van de 10 stomd er niet bij links of rechts draad , hier wel duidelijk omschreven , heb ook gelijk nu een regelaar besteld waar ook weer duidelijk bij vermeld is van 50mbar , wat ik dus wederom bij andere site,s niet heb gezien, dus zeer goede assortiment en beschrijving zodat je niet iets besteld en weer retour moet doen omdat je niet weet wat je besteld en moet afwachten of je de goede wel hebt , dus toppie

de gasfles lpg past er niet in

de grote lpg fles past er niet goed in . dan past de achterplaat van de kachel er niet voor. Het open gedeelte van het handvat van de fles moet naar bedienings paneel maar dan past de gasdrukregaar niet .

Beste W. Jansen, Wij hebben reeds per email en telefoon contact gehad. Hierin meerdere keren aangegeven dat deze combinatie zo al jaren gebruikt word en dat er een voorbeeld foto op de website staat waarbij het goed zichtbaar is hoe het allemaal na behoren past. Ik verzoek u dit nogmaals te controleren en aan te sluiten zoals weergegeven op de afbeelding. Ik ga er dan van uit dat u er erg veel plezier van mag hebben. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

perfect geregeld prima

zeer snel geregeld en bezorgd

goede ervaring

snelle levering.

Snelle levering, goed product

gewoon goed

prettig contact en snelle levering

Aangezien ik na een week me product nog niet heb krijgt het een cijfer 1

Beste Gino Lalihatu, Door de hogere vraag was het product niet meer in eigen voorraad direct leverbaar. Wij hebben u dezelfde werkdag een bericht gestuurd dat het niet leverbaar was met de verwachte levertijd. Zodra wij het binnen kregen hebben wij het direct naar u verzonden. Voor de zekerheid hadden wij u nog even gebeld voor de levering zodat u wist dat er een pakketje onderweg was. Wij doen ons best om producten voorradig te houden en anders klanten direct inlichten als er een vertraging is. Mijn excuses als dit voor u te lang heeft geduurd. Ik wens u alsnog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Chris MultiFlame.nl

Uitstekend!

Snel en perfect verzorgd.

Over MultiFlame

MultiFlame is al ruim 14 jaar uw adres voor gasproducten / flessengas techniek, outdoor cooking & Oklahoma Joe’s Smokers