Vakkundig en snel geholpen!!

Vandaag voor de 2de keer in vianen geweest. Ditmaal om mijn scherm te laten vervangen en ook de accu te laten vervangen. Beide keren ben ik geholpen door aardige en vakkundige medewerkers. Toen de telefoon klaar was gelijk een hoesje en screenprotector meegenomen.

Goede snelle service en aardige gast. Bedankt!

Helaas telefoon van 1 dag oud uit de jaszak gevallen. Dat is vervelend maar gelukkig kon ik dezelfde avond al terecht. Scherm snel en goed vervangen. Dochter morgen weer blij! Bedankt.

Pluspunten

Snel, duidelijk en niet duur. Goede service!

geen

Pluspunten

Snelle service. Vakkundig. Plezierig geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service en netjes.

Geen

Pluspunten

Hele dag bereikbaar Snelle service Kwalitatief goed Goede prijs/kwaliteit Vriendelijk

Nee

Pluspunten

top service! Fijn dat je er ook in de avond terecht kan! makkelijk online een afspraak inplannen. Geen vage kantoortjes/zaakjes voor mij. Dokter iphone werkt keurig, en met een factuur. Garantie van een half jaar.. Er is veel werk verricht door hen maar in opperste klanttevredenheid. Ik raad dokter iphone zeker aan

Pluspunten

Snelle, nette service.

Koffieapparaat op tijd bijvullen

Pluspunten

Snelle, goede en een professionele service! Open tot 22.00 uur, waardoor je ook na je werk gemakkelijk langs kan komen, top!!

Pluspunten

vriendelijk en professioneel. Het werk was snel klaar en het apparaat werkt nog altijd uitstekend

moeilijk te vinden zonder navigatie. Misschien een boord met bewegwijzering zou dit versoepelen.

Pluspunten

er wordt snel gewerkt, vriendelijke ontvangst met evt. een kop koffie en thee en prima resultaat.

vindbaarheid op de website en misschien een verwijzing dat het op de eerste verdieping is.

Pluspunten

Service, het op afspraak laten repareren, openingstijden, no nonsense, de bank

Pluspunten

Ruime mogelijkheden om langs te komen. Zondagavond 19:00 kon ik langskomen. Goede bereikbaarheid, vriendelijke service en snel.

N.v.t.

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, adequate aanpak/uitvoering/oplossing, expertise, flexibel in het kort ervoor iets verzetten van de afspraak, werkt met kwaliteitsproducten (origineel Apple), 6 mnd garantie. Kreeg ook nog leuke korting omdat ik met twee reparaties kwam.

Eigenlijk niets alleen de uitstraling. Als je even moet wachten is het wel een erg ongezellige plek.

Pluspunten

Goed bereikbaar - snel en makkelijk te regelen - goed geregeld

geen

Pluspunten

Snel en goed geholpen

Niet zo snel weten

Nvt

Pluspunten

Vakbekwaam, snel, vriendelijk, eerlijk

Pluspunten

Top communicatie en snelle reacties.

Pluspunten

Duurde inderdaad een half uur. Prima.

Bord bij trap voor naar boven.

Pluspunten

Snel. goedberijkbaar .vakkundig geholpen .

Pluspunten

Snelle service; zaterdagavond gebeld en voor zondagochtend direct een afspraak. Telefoon was binnen 30minuten klaar terwijl er 3 mankementen waren! Vriendelijk en goed bereikbaar.