Pluspunten

Word snel en goed geholpen, aardige mensen

Niks aan op te merken

Pluspunten

Aardige jongens! Zeer vakkundig en een zeer vlotte service! Aanrader!

Pluspunten

Super aardige en professioneel team! Snel geholpen; klaar terwijl je even wacht.

Betere airco (33 gr vandaag..... ;-)

Pluspunten

Top service, vriendelijke jongens. Oorspeaker was kapot, maar de nieuwe was helaas ook kapot(kan gebeuren blijven breekbaren onderdelen natuurlijk) werd direct nieuwe besteld, en deze alsnog netjes vervangen. Nog even gauw voor mijn vakantie! Top!

Pluspunten

Ondanks dat de reparatie niet mee zat werd alles perfect opgelost. Zeker een aanrader

Haha de airco. Maar daar wordt asn gewerkt

Pluspunten

Vriendelijk, snel, en goed, tot laat open en geen parkeerproblemen

Geen

Pluspunten

Snel geregeld, en niet duur

Pluspunten

Goed ontvangst en er wordt goe gekeken naar de schade. De iPhone is snel weer gerepareerd

Pluspunten

Vriendelijk, vakkundig en erg snel.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte en duidelijke communicatie.

Pluspunten

Kon snel terecht, prima geholpen

Even zoeken naar exacte locatie, maar uiteindelijk goed verlopen.

Pluspunten

Prima geregeld! Op zondagavond nog even snel langs kunnen komen voor het gebarsten scherm van de iPhone van mijn dochter, perfect!

Pluspunten

Snelle reactie Zeer goede service Heel klantvriendelijk Ruime openingstijden Klaar terwijl u wacht

Pluspunten

Top bedrijf met goeie gasten! Onderweg naar werk in de ochtend mijn telefoon laten vallen: scherm kapot. Online gezocht op wie ook in de avond open was. Op afspraak langsgekomen in de avond na het werk, binnen een half uur was mijn scherm weer gemaakt! In de tussentijd verder kunnen werken met een kopje koffie erbij. Echt een top bedrijf!

Pluspunten

Vriendelijk aan de telefoon, snel geholpen en ze kijken verder dan het "schijnbare" probleem. Service! En ook 's avonds open. Top!

Vindbaarheid op locatie.

Pluspunten

Snelle service, mijn iphone binnen een uur gerepareerd op de zelfde dag nog.

Pluspunten

Afspraak gemaakt om mijn kapotte scherm te vervangen. Kon wachten met een lekkere kop koffie. Prima service en ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan.

Pluspunten

Super snel mijn scherm vervangen op de zondag. Originele onderdelen met een pijlsnelle service wat wil je nog meer?!

Pluspunten

Klantvriendelijk,snelle reparatie .vakkundig gerepareerd.afspraak,goed bereikbaar, vertrouwd,7X24uur bereikbaar voor spoed reparatie. Gratis parkeren

Goed bezig