Lange levertijd

Jammer dat niet duidelijk was dat onze bestelling niet zo snel geleverd kon worden als op de website beloofd wordt. Op de website wordt alleen onderscheid gemaakt tussen onderdelen en complete bedden. Maar ook voor grote onderdelen geldt dat er meerdere dagen overheen gaan, omdat ze op een pallet geleverd worden. Als ik dat geweten had dan had ik niet op verschillende dagen hoeven zorgen dat er iemand thuis was. Advies: verpak foamranden van waterbedden beter, want het scheelde niet veel of ze waren beschadigd. Voorzover we nu kunnen beoordelen is de kwaliteit van de geleverde spullen goed. Via de chatfunctie van de website kregen we goed en snel antwoord op vragen.

Eerste aankoop direct tevreden

Op tijd geleverd

Zeker een aanrader

👍🏼

snel, vriendelijk, top

snel, vriendelijk, top

Goede prijs kwaliteit en snelle verzending

Prima levering

Uitstekend gegaan, alleen post nl. Is hier 3 keer geweest om het compleet af te leveren.

Goede service en telefonisch makkelijk bereikbaar voor aanvullende informatie.

Diverse leveranciers vergeleken op prijs. MegaDeal waterbedden kwam als beste uit de bus voor zowel laagste prijs als de diverse mogelijkheden. Voor aanvullende informatie hebben ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerkster. Ik ben zeer tevreden over Megadeal waterbedden.

Snelle afhandeling goede prijzen

Misschien komt ons pakje nog deze week ??

De vraag naar beoordeling is er sneller dan het bestelde product dat er volgens Uw reclame op dinsdag 9 juli had moeten zijn . Drukken we op de " bestelling traceren" krijgen we geen info . Enfin , het steekt niet op een dag maar het maakt jullie wel wat ongeloofwaardig ....voor in de toekomst . 😉

Voordelige prijs, vlotte levering.

Minpuntje: verpakking. Doos stond open. Plakband op? Alles zat er nog (los) in en was intact.

website goed te begrijpen, bestelling afhandeling correct wat je mag verwachten

we hadden een leverprobleem met psot.nl maar dit heeft megadeal netjes opgelost

geweldig

Goede service, goedkoop en snelle levering

Goed en eerlijk advies via de telefoon.

Het bedrijf heeft een onduidelijke verwarrende website maar als je ze belt en je kunt ze aan de lijn krijgen (toch wel een probleem) krijg je heel goed en duidelijk advies en begeleiding.

Pluspunten

vlotte levering en eventuele teveel bestelde gemakkelijk te retourneren

geen

Pluspunten

Snelle en goede service

Nee alles was prima

Pluspunten

Ik heb conditioner besteld en een pomp, prijs flesje is hoed beter dan in de winkel waar we ons waterbed hebben gekocht. Heb op internet gelezen dat het ook niet bestaat uit een dure grondstof, je zou het zelf kunnen maken maar dat loont zich dan weer niet tegen de prijs waar ik het op deze website voor heb besteld.

Pluspunten

Vlotte en goede service!!

Pluspunten

Zeer helpvaardig, snel, goede online hulp, degelijk advies

Als ik een duo bed koop, en jullie een gratis onderhouds kit aanbieden, zou het wel zo verstandig zijn als er ook 2 conditioner flesjes bij zouden zitten.

Pluspunten

snelle levering tegen een concurrerende prijs

zo door blijven gaan!

Pluspunten

Prima.verzorgd.

Pluspunten

Top. Mijn oude watermatras was lek gegaan, hier kwamen we pas aan het begin van de avond achter. Direct via deze website een nieuwe besteld en de volgende ochtend was het er al!

Pluspunten

de monteur was erg klantvriendelijk.