Pluspunten

vlotte levering en eventuele teveel bestelde gemakkelijk te retourneren

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede service

Nee alles was prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb conditioner besteld en een pomp, prijs flesje is hoed beter dan in de winkel waar we ons waterbed hebben gekocht. Heb op internet gelezen dat het ook niet bestaat uit een dure grondstof, je zou het zelf kunnen maken maar dat loont zich dan weer niet tegen de prijs waar ik het op deze website voor heb besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte en goede service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer helpvaardig, snel, goede online hulp, degelijk advies

Als ik een duo bed koop, en jullie een gratis onderhouds kit aanbieden, zou het wel zo verstandig zijn als er ook 2 conditioner flesjes bij zouden zitten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering tegen een concurrerende prijs

zo door blijven gaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima.verzorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top. Mijn oude watermatras was lek gegaan, hier kwamen we pas aan het begin van de avond achter. Direct via deze website een nieuwe besteld en de volgende ochtend was het er al!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

de monteur was erg klantvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles is snel en goed gegaan. Van begin tot eind tevreden. Waterbed slaapt lekker en de kwaliteit is echt boven verwachting.

Montage handleiding zat niet bij de levering erbij. Gebeld met klantenservice. Dit kon gemakkelijk via de webshop gedownload worden in PDF, Later zag ik ook dat er opbouw filmpjes bij zaten. Hiermee was het waterbed makkelijk op te bouwen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het Waterbed slaapt heerlijk ! Bedankt dat het nog zo snel geleverd kon worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwaliteit producten hebben jullie. Ik bestel voortaan altijd bij jullie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Om 16:00 uur mijn bestelling geplaatst, volgende dag werd mijn bestelling al bezorgd. Watermatras past perfect en erg blij met de nieuwe verwarming. Bedankt Mega Deal !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden ! Waterbed slaapt heerlijk ! Bedankt !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

de bestelling is vlekkeloos verlopen, ook het traceren van de colli werkte goed , heb op tijd sms gekregen van levering ,,, prima werk afgeleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende service. Snelle levering en, indien de montage aan de monteur over wordt gelaten, zeer professionele hulp. Zeker bij het vullen van twee waterzakken wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat die gelijktijdig gevuld moeten worden. De monteur heeft daarvoor alles bij zich en montage gebeurt snel en vakkundig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn tevreden over de geleverde service, de manier van bestellen en de snelheid van de levering. Geen problemen gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een snelle maar bovenal goede levering. De goederen werden de volgende dag reeds afgeleverd in een degelijke stevige kartonnen doos welke permanent was bevestigd op een pallet waarin de verschillende onderdelen van het bed, afzonderlijk verpakt, eenvoudig konden worden uitgehaald om het bed op te bouwen. Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en doeltreffend bestellen betalen uitpakken instaleren en de beste prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het waterbed is binnen de afgesproken periode geleverd en opgebouwd. Het bed ziet er mooi uit en slaapt heerlijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een snelle en betrouwbaar bedrijf snelle leveringsdienst en correcte en veilige betalings afhandeling waarna een vriendelijke bevestigsmail na het plaatsen van uw order een aanrader voor elke consument Mvg ***

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, zeer klantvriendelijke mensen aan de telefoon. Ik werd heel goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over MegaDeal waterbedden

Filter op Taal