Prima service. Top kwaliteit

Van de week telefonisch een waterbed besteld. Klantvriendelijke uitleg en goed advies. Wordt zelfs met je meegedacht. Afspraken worden nagekomen en levering is in tijd van Corona iets later als de website aangeeft (maar dit wordt erbij verteld). Levering netjes afgehandeld en alles netjes verpakt. Opbouwen van het waterbed makkelijk en duidelijke uitleg ! Een hoeslaken werd verkeerd geleverd maar is kostenloos netjes opgelost . Top service !!!

Uitstekend geholpen telefonisch en via de mail

Goede kwaliteit en snelle levering

Geweldige zaak voor een mooi prijs.

Dit is inmiddels mij 2de waterbed. Voor het eerst bij jullie besteld. Klantenservice helemaal goed en snelle levering en montage. Ik kan het bedrijf iedereen aanraden.

Afspraken worden nagekomen

Ondanks dat mijn vrouw geen ervaring had met een waterbed hadden wij besloten om tich te proberen. Het beviel erg goed echter de rug en nek klachten van mijn vrouw gingen niet weg. Contact opgenomen. Konden na drie maanden het bed gewoon retour sturen. Binnen een dag het bedrag retour ontvangen. Top geregeld.

Lange levertijd

Jammer dat niet duidelijk was dat onze bestelling niet zo snel geleverd kon worden als op de website beloofd wordt. Op de website wordt alleen onderscheid gemaakt tussen onderdelen en complete bedden. Maar ook voor grote onderdelen geldt dat er meerdere dagen overheen gaan, omdat ze op een pallet geleverd worden. Als ik dat geweten had dan had ik niet op verschillende dagen hoeven zorgen dat er iemand thuis was. Advies: verpak foamranden van waterbedden beter, want het scheelde niet veel of ze waren beschadigd. Voorzover we nu kunnen beoordelen is de kwaliteit van de geleverde spullen goed. Via de chatfunctie van de website kregen we goed en snel antwoord op vragen.

Eerste aankoop direct tevreden

Op tijd geleverd

Zeker een aanrader

👍🏼

snel, vriendelijk, top

snel, vriendelijk, top

Goede prijs kwaliteit en snelle verzending

Prima levering

Uitstekend gegaan, alleen post nl. Is hier 3 keer geweest om het compleet af te leveren.

Goede service en telefonisch makkelijk bereikbaar voor aanvullende informatie.

Diverse leveranciers vergeleken op prijs. MegaDeal waterbedden kwam als beste uit de bus voor zowel laagste prijs als de diverse mogelijkheden. Voor aanvullende informatie hebben ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerkster. Ik ben zeer tevreden over Megadeal waterbedden.

Snelle afhandeling goede prijzen

Misschien komt ons pakje nog deze week ??

De vraag naar beoordeling is er sneller dan het bestelde product dat er volgens Uw reclame op dinsdag 9 juli had moeten zijn . Drukken we op de " bestelling traceren" krijgen we geen info . Enfin , het steekt niet op een dag maar het maakt jullie wel wat ongeloofwaardig ....voor in de toekomst . 😉

Voordelige prijs, vlotte levering.

Minpuntje: verpakking. Doos stond open. Plakband op? Alles zat er nog (los) in en was intact.

website goed te begrijpen, bestelling afhandeling correct wat je mag verwachten

we hadden een leverprobleem met psot.nl maar dit heeft megadeal netjes opgelost

geweldig

Goede service, goedkoop en snelle levering

Goed en eerlijk advies via de telefoon.

Het bedrijf heeft een onduidelijke verwarrende website maar als je ze belt en je kunt ze aan de lijn krijgen (toch wel een probleem) krijg je heel goed en duidelijk advies en begeleiding.

Pluspunten

vlotte levering en eventuele teveel bestelde gemakkelijk te retourneren

geen

perfect, zeker aan te bevelen