Uniek, bijzonder en tot in de puntjes verzorgd!

Meerdere incentives al mogen meemaken georganiseerd door Ilmar. Telkens weer geweldig en een unieke ervaring waarbij niks standaard is wat de incentive telkens uniek maakt. Wederom complimenten aan Ilmar en zijn team!

Hallo Martijn, Bedankt voor deze mooie review en complimenten. Wat fijn om te horen dat de incentive naar Curacao een succes was! We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom een unieke ervaring te creëren. What will be next? Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Ilmar

Super georganiseerd. Zeer gevarieerd programma met mogelijkheid tot eigen inbreng. Je komt op locaties waar je tijdens een een privé uitstap niet gauw zult komen. Het was ook deze keer weer een unieke ervaring Dank je wel Ilmar.

Hallo Pierre, Bedankt voor deze review. Wat mooi te horen dat we je mee hebben genomen naar unieke locaties op Curacao. Discover the unexpected! Daar staan we voor. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom een unieke ervaring te creëren. What will be next? Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Ilmar

Een compleet programma van hoge kwaliteit

De mensen van The Sailing Dutchman hebben ervoor gezorgd dat ik samen met mijn collega’s een aantal dagen kon genieten van de omgeving, heerlijk eten en elkaars gezelschap. Dat we ook nog met het werk bezig konden zijn was top! Door het opgezette programma was er een mooie balans tussen inspanning en ontspanning. Doordat alles tot in de puntjes was geregeld, hoefden we ons niet druk te maken en kijk ik terug op een paar waardevolle dagen.

Hallo Frans, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van jullie dagen in Rome. Afwisseling van inspanning en ontspanning is zeer belangrijk. Hier hebben we het programma op afgestemd, altijd fijn om te horen dat dit gelukt is. We willen jullie bedanken en hopen in de toekomst nog meer onvergetelijke momenten voor jullie te mogen organiseren. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Jildou

Fijne partij om mee samen te werken!

Sailing Dutchman Events heeft in oktober een diner georganiseerd op onze locatie Rebelle Maastricht. Hele fijne samenwerking net Nanda! Het was een mooie avond waar we met plezier op terug kijken!

Hoi Michelle, Bedankt! Voor deze mooie review. De fijne samenwerking is wederzijds. Wat een top locatie hebben jullie! Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events

Geweldige Club die alles tot in de puntjes verzorgen

Volledig ontzorgt en alles was qua timing en activiteiten goed op elkaar afgestemd. Ook de gezelligheid van het team speelt zeker mee.

Hallo Jeroen, Bedankt voor deze mooie review! Het is ons doel om alles tot in de puntjes te verzorgen fijn om te horen als dat gelukt is. Wij willen jullie bedanken voor de gezellige en mooie dagen in Maastricht. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Sjoerdtje

Sailling Dutchman doet wat er belooft en afgesproken wordt!

n.v.t

Hallo Ruud, Bedankt voor dit mooie compliment. Hopelijk tot snel! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman

Weer een onvergetelijke ervaring, bucketlist weer wat korter geworden.

Weer een onvergetelijke ervaring, bucketlist weer wat korter geworden.

Hallo Ruud, Wat onwijs fijn om te horen! Wat staat er nog meer op jouw bucketlist? Zorgen we ervoor dat deze volgend jaar weer wat korter wordt. What will be next? Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

schiermonnikoog uitje zeer goed georganiseerd

Prima ervaring. 1e keer gebruik maakt van Sailing Dutch Events, maar zeer tevreden. De deelnemers aan dit uitje waren heel enthousiast over de goede organisatie, het eten en de gekozen uitjes. Voor herhaling vatbaar

Hallo Hilda, Bedankt voor jouw review! Ontzettend leuk om te horen dat de groep zo enthousiast was over het uitje! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Lize

We hebben een onvergetelijke tijd gehad tijdens het teambuilding weekend. Dankzij de goede zorgen en begeleiding van Sailing Dutchman Evenst is dit een groot succes geworden.

Hoi Fabian, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat jullie een onvergetelijke tijd hebben gehad. De sfeer op jullie eigen glamping was fantastisch. We willen jullie bedanken en hopen in de toekomst weer eens een geweldig teamweekend voor jullie te mogen organiseren. Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Top en goed geregeld bedrijfsuitje

Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Alleen heb je het weer niet in de hand. Ondanks dat was alles super goed geregeld en absoluut een aanrader om met Sailing Dutchman Events een bedrijfsuitje te laten organiseren. #Jildou goed geregeld :)

top event

een event op maat, perfect geregeld met zeer prettige begeleiding

Het was top!

Genoten van begin tot eind, verrassend en tot in de puntjes georganiseerd.

De reizen zijn prachtig, onvergetelijke en tot in de puntjes verzorgd!

Ben inmiddels 3 keer op reis geweest met de Sailing Dutchman Ilmar en alle 3, stuk voor stuk prachtige reizen. Ontzettend goed geregeld, heb nergens druk over hoeve en kunnen maken. Erg super! Een aanrader voor iedereen die een goed geregelde en super gave trip wil maken!

Uniek in zijn soort, alsof je met vrienden op reis gaat.

Net terug van wederom een geweldige reis. Nu al voor de 7e keer op pad geweest met Ilmar Wessels en zijn team, en wederom een aantal zeer bijzondere ervaringen gehad in Finland. Bij aankomst eten in het Ijshotel.Sneeuwscooter safari met een overnachting in een prachtige omgeving. En als je dan aankomt is de Traditionele Finse hout Sauna al opgestookt. Daarna afkoelen in een ijswak. De volgende dag Riverfloating en een prachtige tocht gehad op een slee met 5 prachtige Husky honden ervoor. Authentieke Lapland diner in een Finse Kotta midden in de bossen. En toen we met een slee door de bossen naar onze overnachtingsplek reden ook nog het Noorderlicht mogen aanschouwen. Ilmar en zijn team weten het zo te regelen dat het altijd net een beetje meer is. En dan ook nog de persoonlijke aandacht geven aan iedereen van de groep en rekening houden met zijn of haar wensen en ideeën. Dan versta je het vak om mensen unieke ervaringen te laten meemaken. Je hebt gewoon het idee dat je met een oude vriend op pad bent. Nogmaals ontzettend bedankt voor deze prachtige reis. Zie nu al weer uit naar de volgende avonturen die we gaan beleven. Gerard Helmink

Fantastische en verassende incentives

Saling dutchman heeft me keer op keer verast met een fantastische incentive experience. Ik ben nu voor de 5e keer meegegaan en ga graag nog een 5x mee!

Expect the unexpected

Sailing Dutchman Events doet wat het beloofd ze zetten een geweldige ervaring neer. Oprecht het gaafste wat ik ooit heb gedaan. Thanks Ilmar volgend jaar weer :-)

Onbeschrijfelijke ervaring in Zweden

Oprecht een onbeschrijfelijke ervaring gehad in Zweden. Ilmar van Sailing Dutchman heeft een fantastisch programma uitgestippeld waar wij de meest mooie plekjes van Zweden hebben kunnen zien. Alles klopte en wij werden gedurende de gehele trip volledig ontzorgd. Grote meerwaarde is dat wij met het team op een ontspannen en informele manier elkaar nog beter hebben leren kennen en weten wat we met z'n allen aan elkaar hebben. Dit nemen zeker wij mee in het dagelijks werk. Doel bereikt zal ik maar zeggen! Team Sailing Dutchman, ontzettend bedankt! Op naar de volgende? :)

Dit doen we nog een keer

Zweden in de winter heeft ons aan alle kanten verrast. Dit doen we nog een keer, echt top!

Je hebt "buiten de bebouwde kom", "achteraf", "afgelegen" en "in the middle of nowhere". Maar deze ongelofelijk mooie locatie in de hooglanden va Schotland verdient een compleet eigen categorie. Heel erg bedankt voor het vinden van zo'n mooie plek en de organisatie er omheen.

Wat een avontuur en beleving!

Midden in de corona tijd een reis naar Zweden en wat voor een. Opgehaald worden door sneeuwscooters op het vliegveld, slapen in een tipi op rendierhuiden, noorderlicht spotten vanuit een hottub en eten bij de locals aan tafel. Het was een ervaring om nooit te vergeten. En wij hebben ons op reis veiliger gevoeld dan thuis als het om de corona gaat. Sailing Dutchman heeft ons laten zien dat wij gewoon door kunnen gaan met leven!

Wat een dag!

Een stralende dag, een gave route op een prachtig eiland en groep enthousiaste Univé-collega's in professioneel fietstenue; het enige dat ontbrak aan de Skylge Dirt Race was "dirt", maar dat drukte de pret zeker niet. Met trots behaalden alle 48 deelnemers na een tocht van ongeveer 45 kilometer over wisselende ondergronden de eindstreep. Dat het soms flink afzien was, versterkte de euforie na afloop. Genoeg om over na te praten tijdens de gezellige barbecue en de boottocht terug naar het vaste land. Geweldig evenement, prima georganiseerd!

Ultieme ervaring waarbij alles tot in de details klopt!

We hebben nu meerdere events georganiseerd samen met de fantastische medewerkers van Sailing Dutchman Events. Aan alles wordt gedacht, niets is te gek en ze denken met je mee en zelfs nog een stap verder. Dit brengt de beleving van het event naar een hoger level! Ook in deze coronatijd hebben we samen met Sailing Dutchman Events mooie dagen kunnen realiseren voor onze medewerkers. Uitkomst: hele blije, enthousiaste medewerkers! En daar doen wij het dan weer voor.

Ultiem

Wat was het gaaf om na 1,5 jaar weer op pad te gaan. En dit keer voor een business en strategie sessie in Kroatië. Het was wederom een experience om nooit te vergeten. De plannen voor onze volgende trip met Sailing Dutchman zijn alweer gemaakt!

Wat was het top geregeld!

Deze 4 dagen waren geweldig. Alles was geregeld voor ons en de schipper wist ons naar de perfecte plekjes en restaurants te brengen. We gaan dit zeker volgend jaar weer doen!

Geweldig ervaring gehad, heerlijk ontspannend en mooie plekken gespot

Zelf nog nooit eerder gezeild maar het was echt een geweldige belevenis. Je komt op plekjes die je anders nooit zou zien. Je kan meehelpen met zeilen maar lekker genieten van het zonnetje op het dek was kan ook. De schipper wist precies de hotspots en mooie plekjes te vinden. Er was afwisseling met zwemmen in het blauwe water en aanmeren bij een leuk stadje waar we dan weer lekker konden lunchen. Kortom, een super ervaring die ik niet had willen missen.