Perfect geregeld

Kantoorweekend was echt perfect geregeld, met veel unieke plekken en veel afwisseling in het programma! Een mini vakantie in 2 dagen - echt van genoten!

Crossing borders, Ibiza Party Time

Weer genoten van een top incentive, powered by the sailing dutchman. Met Mara en Ilmar aan board al het moois gezien en gedaan op het Spaanse eiland. Muchas gracias voor deze beleving.met het salesteam.

Super rollercoaster

20-23 juni incentive CWS. Wat een onvergetelijke ervaring met collega’s naar Ibiza. Een prachtig hotel, leuke activiteiten zoals Padel, zeilen, buggie rijden, eten en drinken. Alles tot in de puntjes georganiseerd door Mara met in haar kielzog Ilmar. Jullie zijn kanjers!

Fantastisch!

Super geregeld! Ilmar en Mara, echter toppers! Hebben onze zakenreis enorm goed begeleidt, volle planning gecombineerd met regelmatig vrije tijd. Je wordt totaal ontzorgt waardoor je maximaal kan genieten!

Ontzorging

Alles tijdens de reis was perfect geregeld! Activiteiten waren top en passend bij de groep. Ook de accomodaties en het vervoer waren top!

Fantastisch!

Wat hebben we fantastische dagen gehad in Ibiza! Een goed programma met voor ieder wat wils, een betrokken reisleider, fatantastiche plekken gezien. Kortom: een echte aanrader.

Top,goed georganiseerd en Mara prima gastvrouw. Ilmar idem.

Top trip, goed programma zou alleen wat meer tijd voor ons zelf willen.

Helemaal fantastisch!

Van begin tot eind, alles was tot in de puntjes verzorgd. De reisleiding zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. De activiteiten waren goed op elkaar afgestemd en zij kenden het gebied goed. Tevens hebben zij ons bij heerlijke restaurants laten eten, echt genoten van alles!

Top organisatie. Leuke activiteiten

Goed geregelde trip.

Betoverend Schotland

Prachtige en inspirerende reis gehad naar Schotland. Echt een aanrader!

Helemaal top!

Super leuke dag gehad met de collega's.

Erg leuke ervaring! In een korte periode erg leuke en diverse activiteiten gedaan. Erg goed bevallen!

Een overgetelijke reis

Op reis gaan is leuk, maar een zakenreis samen met de leden van onze businessclub naar Schotland is pas echt iets bijzonders. Sailing Dutchman, dank voor de onvergetelijke ervaring. Op naar de volgende reis in Zweden…!

Super leuke vette reis!

Hele leuke reis gehad. Leuke activiteiten gedaan en mooie plekken gezien.

Top ervaring met organisatie evenement Spanje

Goed voorbereid en perfecte begeleiding, ter plaatse alles goed getimed en uitgewerkt! Onze wensen optimaal ingevuld.

Sailing dutchman heeft heeft een super weekend in zweden verzorgd. Alles tot in de puntjes. Petje af

Magisch

Een reis naar Zweden: Magisch, krachtig en impactvol! Zowel de locatie, de werksessies, de omgeving als de activiteiten. Een reis om nooit te vergeten en die ons waardevolle, nieuwe inzichten heeft gegeven. Als team, maar ook als individu’s zijn we gegroeid. Een ervaring die ik iedereen gun.

Buitengewoon!

‘Buitengewoon’ letterlijk én figuurlijk! Wat, opnieuw, een geweldige ervaring. De prachtige Zweedse natuur en de onvergetelijke buiten activiteiten. Foto’s zijn super, de herinneringen nog mooier. Dank Sailing Dutchman!

Perfect op maat gemaakte reiservaring

Wij waren met ons team opzoek naar een partij die ons kon helpen met het organiseren van onze jubileumreis. Met Sailing Dutchman hadden wij daar een goede aan! Ze hebben indruk gemaakt met hun uitstekende keuze qua locatie en activiteiten. Het team dacht goed met ons mee en zorgde voor een perfect op maat gemaakte reis die aan al onze verwachtingen voldeed. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een onvergetelijke Nordic ervaring met collega’s/grotere groep!

Fijne maar vooral professionele ervaring!

Wij hebben een heel leuke trip naar Noorwegen mogen maken met/via Sailing Dutchman. Het contact vooraf, tijdens en na de reis was erg soepel, professioneel en meedenkend. Ze spelen in op de behoefte van de groep, zelfs tijdens de trip.

Hoi Britney, Bedankt voor de review! We hopen dat jullie herinneringen voor het leven hebben gemaakt. Wij vonden het super leuk om voor zo'n enthousiaste groep collega's een reis te mogen organiseren. Team Sailing Dutchman Events - Mara

Dynamisch, energiek en effectief

Wat een top weekend was dit. Een weekend vol avontuur en maximaal leven. Een adventure op meerdere fronten. Allereerst omdat we bijzondere activiteiten hebben gedaan, die ons zonder de crew van Sailing Dutchman nooit waren gelukt te organiseren. Maar het was evenzo bijzonder om op deze locatie te kunnen zijn midden in de natuur. Een plek om tot rust en bezinning te komen en weer eens te aarden. In een paar dagen tijd heeft het team van Sailing Dutchman ons in staat weten te brengen om te groeien in ons persoonlijk leiderschap, zien waar je sterke punten zitten, maar eveneens te erkennen dat je je ook kwetsbaar op moet stellen om als mens en professional te kunnen groeien. Het heeft ons als collega’s veel dichterbij elkaar gebracht. Een ervaring die ik nooit had willen missen en een groei in persoonlijk leiderschap die onbetaalbaar is. Waarvoor dank!

Top Teambuilding

Edith en Marrit van SailingDutchman, jullie organiseerden een onvergetelijke teambuilding in de Ardennen! De organisatie was vlekkeloos en jullie snelle respons maakte het zorgeloos. De activiteiten, zoals survival, wandelen, mountainbiken en zelfs het verkwikkende ijsbad, hebben ons team versterkt en ons laten realiseren dat we samen veel meer kunnen bereiken. Hartelijk dank namens het Wireless Logic Benelux team voor deze fantastische ervaring!

Hoi Irma, Wat een mooie review! Leuk om te lezen en heel graag gedaan. En top dat deze dagen jullie team hebben versterkt! Wij hebben ook genoten van jullie gezellige team. Tot ziens! Team Sailing Dutchman Events - Edith en Marrit

Een geweldig weekend vanwege het 30 jarig bestaan van AB Techniek Garagedeuren uitstekend geregeld!

Een bedijfsweekend met al het personeel en hun partners compleet en succesvol geregeld. De positieve reacties die we direct en de dagen erna van iedereen ontvingen waren een bevestiging dat ze het bijzonder en leuk hebben gevonden.

Hoi Remko, Wat gaaf om te horen dat jullie zo'n toffe tijd hebben gehad! Het was echt leuk om dit voor jullie te regelen. Bedankt voor het vertrouwen! Hopelijk tot een volgende keer! Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Uitstekend én vriendelijk service!

Wij zijn een lang weekend op Terschelling geweest met een groep van 25 collega’s en hebben alles laten organiseren door Sailing Dutchman Events. Het was een zeer geslaagd event; alles was perfect geregeld en de ondersteuning vóór en tijdens het weekend was optimaal. De vriendelijkheid en beschikbaarheid van het team werd echt gewaardeerd.

Hoi Alizée, Bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij om te horen dat jullie een geslaagd evenement hebben gehad! Team Sailing Dutchman Events - Tinka

Fantastische gids, superleuke activiteiten

Het was een uitstekende ervaring. Marrit was de perfecte gids met gevoel en passie heeft ze ons doorheen het eiland vergezeld. Ik raad het iedereen aan, er waren superleuke activiteiten voorzien, alles werd tot in de puntjes geregeld. Alles was perfect getimed. Kortom het was formidabel.

Bedankt Enza voor deze mooie review! Heel erg leuk om te horen dat jullie zo'n formidabele (mooi woord) belevenis op Terschelling hebben gehad en het iedereen aanraden. Tot ziens! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Nieuwe vissershaven 5

8861NX Harlingen