Magisch

Een reis naar Zweden: Magisch, krachtig en impactvol! Zowel de locatie, de werksessies, de omgeving als de activiteiten. Een reis om nooit te vergeten en die ons waardevolle, nieuwe inzichten heeft gegeven. Als team, maar ook als individu’s zijn we gegroeid. Een ervaring die ik iedereen gun.

Buitengewoon!

‘Buitengewoon’ letterlijk én figuurlijk! Wat, opnieuw, een geweldige ervaring. De prachtige Zweedse natuur en de onvergetelijke buiten activiteiten. Foto’s zijn super, de herinneringen nog mooier. Dank Sailing Dutchman!

Perfect op maat gemaakte reiservaring

Wij waren met ons team opzoek naar een partij die ons kon helpen met het organiseren van onze jubileumreis. Met Sailing Dutchman hadden wij daar een goede aan! Ze hebben indruk gemaakt met hun uitstekende keuze qua locatie en activiteiten. Het team dacht goed met ons mee en zorgde voor een perfect op maat gemaakte reis die aan al onze verwachtingen voldeed. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een onvergetelijke Nordic ervaring met collega’s/grotere groep!

Fijne maar vooral professionele ervaring!

Wij hebben een heel leuke trip naar Noorwegen mogen maken met/via Sailing Dutchman. Het contact vooraf, tijdens en na de reis was erg soepel, professioneel en meedenkend. Ze spelen in op de behoefte van de groep, zelfs tijdens de trip.

Hoi Britney, Bedankt voor de review! We hopen dat jullie herinneringen voor het leven hebben gemaakt. Wij vonden het super leuk om voor zo'n enthousiaste groep collega's een reis te mogen organiseren. Team Sailing Dutchman Events - Mara

Dynamisch, energiek en effectief

Wat een top weekend was dit. Een weekend vol avontuur en maximaal leven. Een adventure op meerdere fronten. Allereerst omdat we bijzondere activiteiten hebben gedaan, die ons zonder de crew van Sailing Dutchman nooit waren gelukt te organiseren. Maar het was evenzo bijzonder om op deze locatie te kunnen zijn midden in de natuur. Een plek om tot rust en bezinning te komen en weer eens te aarden. In een paar dagen tijd heeft het team van Sailing Dutchman ons in staat weten te brengen om te groeien in ons persoonlijk leiderschap, zien waar je sterke punten zitten, maar eveneens te erkennen dat je je ook kwetsbaar op moet stellen om als mens en professional te kunnen groeien. Het heeft ons als collega’s veel dichterbij elkaar gebracht. Een ervaring die ik nooit had willen missen en een groei in persoonlijk leiderschap die onbetaalbaar is. Waarvoor dank!

Top Teambuilding

Edith en Marrit van SailingDutchman, jullie organiseerden een onvergetelijke teambuilding in de Ardennen! De organisatie was vlekkeloos en jullie snelle respons maakte het zorgeloos. De activiteiten, zoals survival, wandelen, mountainbiken en zelfs het verkwikkende ijsbad, hebben ons team versterkt en ons laten realiseren dat we samen veel meer kunnen bereiken. Hartelijk dank namens het Wireless Logic Benelux team voor deze fantastische ervaring!

Hoi Irma, Wat een mooie review! Leuk om te lezen en heel graag gedaan. En top dat deze dagen jullie team hebben versterkt! Wij hebben ook genoten van jullie gezellige team. Tot ziens! Team Sailing Dutchman Events - Edith en Marrit

Een geweldig weekend vanwege het 30 jarig bestaan van AB Techniek Garagedeuren uitstekend geregeld!

Een bedijfsweekend met al het personeel en hun partners compleet en succesvol geregeld. De positieve reacties die we direct en de dagen erna van iedereen ontvingen waren een bevestiging dat ze het bijzonder en leuk hebben gevonden.

Hoi Remko, Wat gaaf om te horen dat jullie zo'n toffe tijd hebben gehad! Het was echt leuk om dit voor jullie te regelen. Bedankt voor het vertrouwen! Hopelijk tot een volgende keer! Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Uitstekend én vriendelijk service!

Wij zijn een lang weekend op Terschelling geweest met een groep van 25 collega’s en hebben alles laten organiseren door Sailing Dutchman Events. Het was een zeer geslaagd event; alles was perfect geregeld en de ondersteuning vóór en tijdens het weekend was optimaal. De vriendelijkheid en beschikbaarheid van het team werd echt gewaardeerd.

Hoi Alizée, Bedankt voor je mooie woorden. We zijn blij om te horen dat jullie een geslaagd evenement hebben gehad! Team Sailing Dutchman Events - Tinka

Fantastische gids, superleuke activiteiten

Het was een uitstekende ervaring. Marrit was de perfecte gids met gevoel en passie heeft ze ons doorheen het eiland vergezeld. Ik raad het iedereen aan, er waren superleuke activiteiten voorzien, alles werd tot in de puntjes geregeld. Alles was perfect getimed. Kortom het was formidabel.

Bedankt Enza voor deze mooie review! Heel erg leuk om te horen dat jullie zo'n formidabele (mooi woord) belevenis op Terschelling hebben gehad en het iedereen aanraden. Tot ziens! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Gewoon TOP!

Voor een perfecte organisatie en begeleiding moet je bij hen zijn! Marrit doet dit super! Wij hebben 100% genoten van een zorgeloos weekend vol met fijne activiteiten. Een dikke dankjewel!

Hi Evi, Wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt! Bedankt voor deze positieve feedback. Ontzettend graag gedaan. Heb ook erg genoten van al jullie blije gezichten. Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Marrit is een hele goede en leuke spontane begeleidster. De dingen die we gedaan hebben waren leuk bedacht en er was geen druk als je iets niet wou. Er werd goed ingespeeld op de wensen van de deelnemers

Hallo Pieter, Bedankt voor het delen van deze leuke feedback! Fijn om te horen dat we goed hebben ingespeeld op de wensen van de deelnemers en heel graag tot ziens! Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Onvergetelijke belevenis!

Door de creativiteit en flexibiliteit van Irma en Marrit hebben we een onvergetelijke ervaring meegeven aan de deelnemers van onze 3-daagse. Op het laatste moment hebben ze live-muziek geregeld op de top diner/buitenlocatie. Onvergetelijk; Er wordt nog steeds over nagepraat!

Dag Patricia, Bedankt voor de mooie review. Het was een waar genoegen dit gezamenlijk met jullie te organiseren en de groep te mogen begeleiden! We hebben nu al zin in het volgende uitje dat voor jullie op de planning staat! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Mooie herinnering

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Een gezellig en schoon huisje met goede bedden. Heerlijk gegeten , leuke en sportieve activiteiten gedaan op Ameland. Met elkaar was het ook gezellig en konden we in de avonduren lekker onze eigen gang gaan en heerlijk relaxen.

Hi Petra, Bedankt voor de mooie terugkoppeling! Het was een waar genoegen om met zo'n leuke groep op Ameland buiten te spelen. Jullie onverschrokkenheid en tomeloze enthousiasme tijdens dit stormachtige weekend hebben me positief verrast. Team Sailing Dutchman Events - Charlotte

Super geregeld!

Charlotte heeft ons alles uit handen genomen, en volledig ontzorgd, kwaliteit van accomodatie en activiteiten was perfect. Een echte aanrader!

Hoi Chendra, Dankjewel voor de mooie feedback! Het was een absoluut genoegen om met zo'n gezellige groep op Ameland buiten te spelen. Jullie moed en onvermoeibare enthousiasme tijdens dit stormachtige weekend hebben me positief verrast. Team Sailing Dutchman Events - Charlotte

Perfect geregeld!

Heel leuk weekend gehad op Ameland! Goed geregeld! Erg gelachen en enorm genoten van alle activiteiten!

Hoi Tanja, Dankjewel voor de mooie feedback! Het was een waar genoegen om met zo'n gezellige groep te gaan buitenspelen op Ameland. Je bent een echte stoere bikkel en jullie hebben me positief verrast met jullie tomeloze enthousiasme tijdens dit stormachtige weekend. Team Sailing Dutchman Events - Charlotte

Fijne ervaringen opgedaan in Spanje

Er werd rekening gehouden met mijn beperkingen en had het gevoel dat ik er toch bij hoorde toen ik achteraf aansloot in het park nadat mijn collega's terug kwamen van een fietstocht. Ook nog een persoonlijke tour gehad door Barcelona op mijn eigen tempo. Heb heel veel plezier gehad op deze reis.

Hi Floris, Wat ontzettend fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren! Wij zijn blij dat we hieraan hebben kunnen bijdragen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Uitstekende organisatie van begin tot eind

Van het ophalen van het vliegveld tot het inchecken in het hotel, zonder dat we ook maar een vinger hoefden uit te steken, tot het begeleiden naar alle evenementen en ervoor zorgen dat we niet verdwaalden, het team deed er alles aan om deze reis onvergetelijk te maken. Ze waren erg behulpzaam en persoonlijk, het was een geweldige ervaring. Bedankt!

Hi Elisabeth, Wat ontzettend leuk en fijn om te horen dat je zo'n geweldige reis hebt gehad. Dat was precies de bedoeling. Graag gedaan! Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Ons jaarlijkse kantooruitje vond begin juli plaats in de Ardennen. Met heel kantoor zijn we per bus vroeg in de ochtend vertrokken. De middag stond in het teken van activiteiten (hiken, mountainbiken of een hoogte parcours). Daarna werd er uiteraard geborreld en hadden we een luxe BBQ bij een kampvuur in een prachtige kasteelhoeve. De volgende ochtend kregen we een tour door het mooie Durbuy met heerlijke hapjes en drankje. Edith heeft alles voor ons tot in de puntjes geregeld en heel goed geholpen met de voorbereidingen. Ook was het heel fijn dat Christina op locatie was om daar heel veel werk en geregel uit handen te nemen. Het was echt een TOP weekend! Bedankt Sailing Dutchman

Hoi Ydeine, Superleuk om te lezen! Dank hiervoor en voor de fijne samenwerking de afgelopen maanden. Team Sailing Dutchman Events - Edith

geweldig event

fijne samenwerking, veel ruimte om in te spelen op specifieke wensen, enthousiasme en het resultaat is een geweldig event waar we nog lang met veel plezier op zullen terugkijken!

Hoi Etienne, Heel leuk om te lezen (en horen) dat jullie zo genoten hebben en alles naar wens is verlopen. Bedankt en tot later! Team Sailing Dutchman Events - Edith

Magiskt

Jag kände mig trygg med Ilmar som skipper han är proffsig, vi fick lära oss en hel del om segling också vilket jag uppskattade. Super bra planerat och anordnat, väl omplanerat när vi stötte på problem. Vi var ett bra team tillsammans med den bästa Ilmar.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Hi Ann-Catrine, Thank you so much for being on this trip with us! We're glad you had such a great time. We are still reminiscing. We hope to create such a unique experience again in the future. What's next? Team Sailing Dutchman Events

Fantastiskt

En rolig och annorlunda upplevelse i stor kontrast till en vanlig resa. Vackra vyer, trevligt sällskap och god mat. Unika platser och bra val av restauranger.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Hi Malin, We're glad you had such a good time on this unique trip! We want to thank you and hope to create such a unique experience again in the future. What's next? Team Sailing Dutchman Events

Adembenemend

Afgelopen week met mijn collega’s in Griekenland gaan zeilen! Het was over de top leuk! Ben nog steeds aan het nagenieten!

Hoi Suely, We zijn blij dat je zo'n mooie trip hebt gehad! Ook wij zijn nog aan het nagenieten. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom zo'n unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Vorige week een super trip gehad met mijn werk in Griekenland, geheel georganiseerd door Sailing Dutchman Events. De combinatie van heerlijk buiten zijn op de zeilboot, een stuk cultuur opsnuiven en aan het einde een luxe hotelovernachting maakte dit tot een fantastische reis. Ilmar nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

Hoi Tim, We zijn blij dat je zo'n mooie trip hebt gehad! Het was echt een geweldige reis. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom zo'n unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Magisk upplevelse, minne för livet!

Hade äran att segla i Grekland på en resa arrangerad av detta fantastiska bolag. Med på våran resa var Ilmar och han hade verkligen tänkt på allt. Resan var väldigt bra uppstyrd, mycket goda restauranger, roliga utflykter och bra schema. Kan varmt rekommendera att åka med dom! Det blev verkligen ett minne för livet!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Hi Petra, We're glad you had such a great time. We want to thank you and hope to create such a unique experience again in the future. What's next? Team Sailing Dutchman Events

Een teamuitje blijft toch de mooiste manier om aan teambuilding te werken, dat is wel weer gebleken!

Wij zijn met het hele TopGrass team een aantal dagen naar Kroatië (Split) gegaan om ons 10-jarig bestaan eens flink te vieren! Veel gezelligheid en leuke activiteiten zoals raften, met de boot naar Hvar voor een dag toeren met beetles. We zijn gaan lunchen op mooie plekken in de natuur en zijn gaan dineren op de boulevard in Split met uitzicht op de haven. Dit tripje was voor ons alleen een fantastische ervaring om nooit meer ter vergeten! Met dank aan Sailing Dutchman, specifiek, Edith van Wolferen, voor de geweldige organisatie!

Hoi Lynn, Dank je voor deze mooie review! Heel leuk om te lezen :) En fijn dat jullie zo genoten hebben. Hele gezellige club hebben jullie! Ik vond het ontzettend leuk met je samen te werken de afgelopen maanden. Dank daarvoor en wie weet.. tot ziens! Groet, Sailing Dutchman Events - Edith