Het team van Sailing Dutchman heeft onze reis naar Toscane van begin tot eind geregeld. Heel duidelijk in communicatie met wat er van ons gevraagd wordt. De reis zelf was uiteindelijk onvergetelijk, en als contactpersonen uit de organisatie (+/- 100 personen) konden we zelf ook helemaal genieten. Aanrader!
Dankzij Sailing Dutchman hebben we met ons bedrijf een geweldige reis beleefd. De accommodatie, activiteiten en begeleiding waren tot in de puntjes verzorgd. Het was een onvergetelijke ervaring waar we met veel plezier op terugkijken.
We zijn met Sailing Dutchman op bedrijfsuitje naar Toscane geweest, en wat was het fantastisch! Alles liep buitengewoon gesmeerd en was tot in de puntjes geregeld. Het programma bood een perfecte afwisseling tussen mooie activiteiten en ontspannen momenten; juist die balans maakte de reis erg prettig. Wat de ervaring nog bijzonder maakte, was het persoonlijke contact met Sailing Dutchman. Er was een goede klik. De communicatie was vlot, energiek en heel betrokken. Sailing Dutchman luistert goed, stemt alles feilloos af op de groep en denkt in details die het verschil maken. Kortom, een fantastisch bedrijfsuitje waar we met heel veel plezier en een grote glimlach op terugkijken!
Leuke activiteiten, goed verzorgd en gezellige mensen. Goed voor mekaar
Erg goed geregeld Super weekend gehad in maastricht
Goed georganiseerd, verrassend en overal net dat stapje extra
Super geregeld, natje, droogje, leuke activiteiten.
Argentinië en Patagonië in het bijzonder stonden al heel lang op onze bucketlist. De toevoeging van Ilmar om een lokale gids Lucas mee te nemen was zonder meer een topzet. Deuren gingen open die letterlijk voor anderen gesloten bleven. Wij verbleven bij de gaucho's en leerden de kunsten van de parrilla en de asado. Wij kregen het Argentinië van de Argentijnen te zien en niet van de toeristen. Dit was echt een reis van de buitencategorie.
De trip was perfect georganiseerd met geweldige activiteiten.
Sailing Dutchman is een professionele organisatie, waarmee wij al jarenlang graag samenwerken op Terschelling. Niets is teveel en alles is altijd tot in de puntjes georganiseerd.
Wist echt niet wat ik ervan moest verwachten, maar het was een buitengewone ervaring om nooit meer te vergeten
Hoi Yvette, Wat fijn om te horen dat dit zo'n buitengewone ervaring was! Dat is ook zeker het gevoel dat wij willen creëren. Team Sailing Dutchman - Ilmar
Met onze businessclub zijn we dit keer naar Marokko gereisd. Een avontuur die ik over een paar jaar nog steeds zal herinneren!
Hoi Pim, Wat een avontuur hebben jullie beleefd in Marokko! Deze zal je niet snel vergeten ;) Team Sailing Dutchman - Antje
Eind september hebben wij een mooie reis naar Zweden mogen maken. De beleving begon al Nederland met het ontvangen van een paklijst en de enthousiasmerende berichten vanuit Sailing Dutchman. Een zeer goede voorbereiding. Eenmaal aangekomen in Zweden werden we geheel verrast door het vervoer dat ons stond op te wachten. Een limousine bracht ons onder het genot van een Zweedse Fika naar de locatie. Op locatie kregen we een uitgebreide briefing en waren we klaar om aan ons back-to-basic avontuur te beginnen. Onder goede en gezellige begeleiding zijn we op zoek gegaan naar een slaapplek voor de nacht. Wat een fantastische ervaring om buiten te slapen, vuur te maken, een onderkomen te bouwen en te genieten van het samenzijn in de natuur. Als afsluiting van de reis hebben we genoten van een heerlijke maaltijd met rendier en eland en zijn we volledig tot rust gekomen in de spa met uitzicht op het mooie landschap van Zweden. Een reis om nog lang op terug te kijken en van te genieten!
Bushcraften in Zweden om vervolgens de wellness in te mogen gaan in heel fijn hotel aan de rand van de natuur. Alles tip top in orde! Heerlijk gegeten, ook midden in het bos had de gids lekkere verassingen mee. Zorgeloos en relaxed op reis met Sailing Dutchman. Een avontuur om nooit te vergeten!
We hebben een prachtige reis naar Zweden gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgt, al beginnend bij de voorbereiding met een duidelijke paklijst en boardingpass die netjes doorgestuurd wordt. De transfer was een super leuke verassing. Eenmaal aangekomen een duidelijke uitleg over de (top kwaliteit) materialen, veiligheid en hoe de backpack in te pakken. Daarna onder begeleiding de prachtige Zweedse natuur in, wildplukken, hutten bouwen, vuur maken, buiten koken met zeer lekkere zelf geplukte en meegenomen lokale producten! Slapen in je zelf gebouwde hut was ondanks de koude nachten comfortabel en een mooie ervaring. Aansluitend heerlijk ontspannen in de spa (sauna, hottub, zwembad met uitzicht over het bos) en een heerlijk diner met lokale gerechten. Conclusie: een geweldige reis met mooie ervaringen, waarbij je het gevoel hebt veel langer van huis te zijn dan je eigenlijk weg geweest bent, je komt totaal ontspannen thuis!
Een super bedrijfsuitje mogen ervaren, met Simson Applicatie Nederland. In het mooie Earnewoude. Goede organisatie en een keurig Hotel én bediening. Collega's die beslist niet in de buurt wonen, zijn zeker van plan hier nog eens te gaan vertoeven. Bedankt!
Aangekomen op een geweldige locatie door 2 super gidsen gebriefd. Rugtas op vol outdoor gear een gaan! Slaapplek gebouwd, vuur gemaakt en buitengewoon lekker gegeten midden in de wildernis. Echt super geslapen in de heerlijk frisse lucht. Wakker worden met pannenkoeken en compote van zelf geplukte bessen. Koffie en allerlei geweldige outdoor skills geleerd. En dit allemaal zonder telefoon bereik dus echt goed samen gekomen. Mooie hike terug door het Zweedse landschap en afsluiten in een top hotel met wellness. Helemaal schoon en fris super gegeten. Het bracht ons team samen en we hebben veel geleerd maar vooral ook veel gelachen! Bedankt voor het organiseren van deze top reis!
Als schipper van de aak HI 1-Saar heb ik nu drie keer deel genomen aan een door Sailing Dutchman georganiseerd evenementen; de Vastgoed Regatta met 33 aken voor verschillende bedrijven met hun relaties, een bedrijfsregatta met een vijftiental aken voor de medewerkers en het afsluitende zeilevenement van de VA Klasse met 20 aken en hun eigen wedstrijdbemanningen. Elke keer is het een unieke combi van 'op het water sportieve strijd' en 'op de kade veel gezelligheid'! Alles is tot in de puntjes georganiseerd; van de aankomst met kledingpakket, gestructureerde wedstrijdleiding, borrelen in de kuip met hapjes, daarna heerlijk dineren met alle deelnemers en als uitsmijter een feest met live muziek. Het is elke keer weer een groot succes voor de mensen die meevaren!
Een geweldige club professionals die meedenken en je iedere keer weer weten te verrassen.
Ik ben inmiddels meerdere keren met Sailing Dutchman mee geweest en iedere reis was weer een geweldige ervaring. Alles is altijd perfect geregeld, waardoor je je nergens zorgen over hoeft te maken en echt kunt genieten. Wat ik zo leuk vind, is de afwisseling: avontuur, ontspanning en verrassende plekken buiten de gebaande paden. Je komt op locaties waar je zelf nooit zou belanden, en dat maakt elke reis uniek. Kortom: elke keer een topbeleving, en ik kijk nu al uit naar de volgende keer!
Hoi Gaston, Wat een prachtig compliment! Juist die mix van avontuur, ontspanning en verrassende plekken is precies waar we het voor doen. We kijken ernaar uit om je ook bij de volgende reis weer mee naar buiten te nemen, op weg naar nieuwe ontdekkingen! Team Sailing Dutchman - Boukje
We begonnen in het restaurant met wat hapjes en koffie. Daarna gingen we met 130 man verschillende zeil boten op om op het Ijsselmeer te varen. Dit was een hele bijzondere en mooie ervaring die ik niet had willen missen. DNa het zeilen werden we weer in het restaurant ontvangen met drankjes en een lekker BBQ. Zeker een aanrader !!
We hebben een hele leuke dag gehad. De sfeer was top. Eten was echt goed verzorgd en heerlijk. Dank Hanna!
Met Sailing Dutchman als organisator een korte trip naar IJsland gemaakt met het team. Een absolute hit! Vanaf de pick up vanaf de luchthaven in Keflavik, het bezoek aan sky lagoon, snowmobile tocht tot en met een dag op Gletsjer,…. adembenemend. Hotel was goed en het diner op 3 verschillende locaties, stuk voor stuk top. Edwin en Gert veel dank voor de organisatie. Hoe zeg je dat ook al weer: aan te bevelen!
Hoi Martien, Wat gaaf om terug te lezen, dankjewel! Het was een feest om met jullie op pad te zijn. Tot de volgende keer! Team Sailing Dutchman - Gert
Ontzettend professioneel en goed geregeld. Alles klopte !
Hoi Wouter, Wat een mooie woorden, dankjewel! Team Sailing Dutchman - Gert
Tripje ijsland gehad met collega's. Paar geweldige dagen gehad waarbij alles tot in de puntjes was verzorgt. Alles top geregeld waarvoor dank
Hoi Michel, Geweldig dat jullie zo hebben genoten van de trip naar IJsland. Alles tot in de puntjes geregeld, dat horen we natuurlijk graag! Op naar een volgend buitenavontuur. Team Sailing Dutchman - Gert
Nieuwe vissershaven 5
8861NX Harlingen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.