Gewoon TOP!

Voor een perfecte organisatie en begeleiding moet je bij hen zijn! Marrit doet dit super! Wij hebben 100% genoten van een zorgeloos weekend vol met fijne activiteiten. Een dikke dankjewel!

Hi Evi, Wat fijn om te horen dat je zo genoten hebt! Bedankt voor deze positieve feedback. Ontzettend graag gedaan. Heb ook erg genoten van al jullie blije gezichten. Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Marrit is een hele goede en leuke spontane begeleidster. De dingen die we gedaan hebben waren leuk bedacht en er was geen druk als je iets niet wou. Er werd goed ingespeeld op de wensen van de deelnemers

Hallo Pieter, Bedankt voor het delen van deze leuke feedback! Fijn om te horen dat we goed hebben ingespeeld op de wensen van de deelnemers en heel graag tot ziens! Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Onvergetelijke belevenis!

Door de creativiteit en flexibiliteit van Irma en Marrit hebben we een onvergetelijke ervaring meegeven aan de deelnemers van onze 3-daagse. Op het laatste moment hebben ze live-muziek geregeld op de top diner/buitenlocatie. Onvergetelijk; Er wordt nog steeds over nagepraat!

Dag Patricia, Bedankt voor de mooie review. Het was een waar genoegen dit gezamenlijk met jullie te organiseren en de groep te mogen begeleiden! We hebben nu al zin in het volgende uitje dat voor jullie op de planning staat! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Marrit

Mooie herinnering

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Een gezellig en schoon huisje met goede bedden. Heerlijk gegeten , leuke en sportieve activiteiten gedaan op Ameland. Met elkaar was het ook gezellig en konden we in de avonduren lekker onze eigen gang gaan en heerlijk relaxen.

Hi Petra, Bedankt voor de mooie terugkoppeling! Het was een waar genoegen om met zo'n leuke groep op Ameland buiten te spelen. Jullie onverschrokkenheid en tomeloze enthousiasme tijdens dit stormachtige weekend hebben me positief verrast. Team Sailing Dutchman Events - Charlotte

Super geregeld!

Charlotte heeft ons alles uit handen genomen, en volledig ontzorgd, kwaliteit van accomodatie en activiteiten was perfect. Een echte aanrader!

Hoi Chendra, Dankjewel voor de mooie feedback! Het was een absoluut genoegen om met zo'n gezellige groep op Ameland buiten te spelen. Jullie moed en onvermoeibare enthousiasme tijdens dit stormachtige weekend hebben me positief verrast. Team Sailing Dutchman Events - Charlotte

Perfect geregeld!

Heel leuk weekend gehad op Ameland! Goed geregeld! Erg gelachen en enorm genoten van alle activiteiten!

Hoi Tanja, Dankjewel voor de mooie feedback! Het was een waar genoegen om met zo'n gezellige groep te gaan buitenspelen op Ameland. Je bent een echte stoere bikkel en jullie hebben me positief verrast met jullie tomeloze enthousiasme tijdens dit stormachtige weekend. Team Sailing Dutchman Events - Charlotte

Fijne ervaringen opgedaan in Spanje

Er werd rekening gehouden met mijn beperkingen en had het gevoel dat ik er toch bij hoorde toen ik achteraf aansloot in het park nadat mijn collega's terug kwamen van een fietstocht. Ook nog een persoonlijke tour gehad door Barcelona op mijn eigen tempo. Heb heel veel plezier gehad op deze reis.

Hi Floris, Wat ontzettend fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren! Wij zijn blij dat we hieraan hebben kunnen bijdragen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Uitstekende organisatie van begin tot eind

Van het ophalen van het vliegveld tot het inchecken in het hotel, zonder dat we ook maar een vinger hoefden uit te steken, tot het begeleiden naar alle evenementen en ervoor zorgen dat we niet verdwaalden, het team deed er alles aan om deze reis onvergetelijk te maken. Ze waren erg behulpzaam en persoonlijk, het was een geweldige ervaring. Bedankt!

Hi Elisabeth, Wat ontzettend leuk en fijn om te horen dat je zo'n geweldige reis hebt gehad. Dat was precies de bedoeling. Graag gedaan! Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Ons jaarlijkse kantooruitje vond begin juli plaats in de Ardennen. Met heel kantoor zijn we per bus vroeg in de ochtend vertrokken. De middag stond in het teken van activiteiten (hiken, mountainbiken of een hoogte parcours). Daarna werd er uiteraard geborreld en hadden we een luxe BBQ bij een kampvuur in een prachtige kasteelhoeve. De volgende ochtend kregen we een tour door het mooie Durbuy met heerlijke hapjes en drankje. Edith heeft alles voor ons tot in de puntjes geregeld en heel goed geholpen met de voorbereidingen. Ook was het heel fijn dat Christina op locatie was om daar heel veel werk en geregel uit handen te nemen. Het was echt een TOP weekend! Bedankt Sailing Dutchman

Hoi Ydeine, Superleuk om te lezen! Dank hiervoor en voor de fijne samenwerking de afgelopen maanden. Team Sailing Dutchman Events - Edith

geweldig event

fijne samenwerking, veel ruimte om in te spelen op specifieke wensen, enthousiasme en het resultaat is een geweldig event waar we nog lang met veel plezier op zullen terugkijken!

Hoi Etienne, Heel leuk om te lezen (en horen) dat jullie zo genoten hebben en alles naar wens is verlopen. Bedankt en tot later! Team Sailing Dutchman Events - Edith

Magiskt

Jag kände mig trygg med Ilmar som skipper han är proffsig, vi fick lära oss en hel del om segling också vilket jag uppskattade. Super bra planerat och anordnat, väl omplanerat när vi stötte på problem. Vi var ett bra team tillsammans med den bästa Ilmar.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Hi Ann-Catrine, Thank you so much for being on this trip with us! We're glad you had such a great time. We are still reminiscing. We hope to create such a unique experience again in the future. What's next? Team Sailing Dutchman Events

Fantastiskt

En rolig och annorlunda upplevelse i stor kontrast till en vanlig resa. Vackra vyer, trevligt sällskap och god mat. Unika platser och bra val av restauranger.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Hi Malin, We're glad you had such a good time on this unique trip! We want to thank you and hope to create such a unique experience again in the future. What's next? Team Sailing Dutchman Events

Adembenemend

Afgelopen week met mijn collega’s in Griekenland gaan zeilen! Het was over de top leuk! Ben nog steeds aan het nagenieten!

Hoi Suely, We zijn blij dat je zo'n mooie trip hebt gehad! Ook wij zijn nog aan het nagenieten. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom zo'n unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Vorige week een super trip gehad met mijn werk in Griekenland, geheel georganiseerd door Sailing Dutchman Events. De combinatie van heerlijk buiten zijn op de zeilboot, een stuk cultuur opsnuiven en aan het einde een luxe hotelovernachting maakte dit tot een fantastische reis. Ilmar nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

Hoi Tim, We zijn blij dat je zo'n mooie trip hebt gehad! Het was echt een geweldige reis. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom zo'n unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Magisk upplevelse, minne för livet!

Hade äran att segla i Grekland på en resa arrangerad av detta fantastiska bolag. Med på våran resa var Ilmar och han hade verkligen tänkt på allt. Resan var väldigt bra uppstyrd, mycket goda restauranger, roliga utflykter och bra schema. Kan varmt rekommendera att åka med dom! Det blev verkligen ett minne för livet!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Hi Petra, We're glad you had such a great time. We want to thank you and hope to create such a unique experience again in the future. What's next? Team Sailing Dutchman Events

Een teamuitje blijft toch de mooiste manier om aan teambuilding te werken, dat is wel weer gebleken!

Wij zijn met het hele TopGrass team een aantal dagen naar Kroatië (Split) gegaan om ons 10-jarig bestaan eens flink te vieren! Veel gezelligheid en leuke activiteiten zoals raften, met de boot naar Hvar voor een dag toeren met beetles. We zijn gaan lunchen op mooie plekken in de natuur en zijn gaan dineren op de boulevard in Split met uitzicht op de haven. Dit tripje was voor ons alleen een fantastische ervaring om nooit meer ter vergeten! Met dank aan Sailing Dutchman, specifiek, Edith van Wolferen, voor de geweldige organisatie!

Hoi Lynn, Dank je voor deze mooie review! Heel leuk om te lezen :) En fijn dat jullie zo genoten hebben. Hele gezellige club hebben jullie! Ik vond het ontzettend leuk met je samen te werken de afgelopen maanden. Dank daarvoor en wie weet.. tot ziens! Groet, Sailing Dutchman Events - Edith

Uniek en inspirerend

Onlangs had ik het voorrecht om deel te nemen aan een onvergetelijke teambuilding ervaring in de prachtige Schotse hooglanden. Het was werkelijk een unieke ervaring die ik niet snel zal vergeten. Vanaf het moment dat we aankwamen op de prachtige locatie, voelde het alsof we ons in een andere wereld bevonden. De omgeving was adembenemend mooi en ik voelde me direct tot rust komen te midden van de overweldigende natuur. Maar wat deze beleving echt bijzonder maakte was de fantastische begeleiding die we kregen. Het team dat ons begeleidde was zeer professioneel en wist precies hoe ze ons op een positieve manier konden uitdagen en motiveren. Ze waren geduldig, enthousiast en vooral heel inspirerend. Dankzij de verschillende teambuilding activiteiten die we hebben gedaan, hebben we niet alleen onze samenwerking en communicatievaardigheden verbeterd, maar ook ons zelfvertrouwen en onze motivatie een boost gegeven. Het was een bijzondere ervaring om zo intensief met elkaar bezig te zijn en de Schotse hooglanden waren de perfecte locatie hiervoor. Kortom, ik kan deze teambuilding ervaring in de prachtige Schotse hooglanden iedereen aanraden die op zoek is naar een unieke en inspirerende beleving met fantastische begeleiding.

Hoi Gerard, Wat een fantastisch compliment! Alles wat wij doen is maatwerk en iedere reis is een unieke beleving. Maar deze reis, gericht op teambuilding, was erg bijzonder. De Schotse hooglanden hebben ons uitgedaagd en een onvergetelijke herinnering bezorgd. We zetten koers naar nog veel meer nieuwe herinneringen. Team Sailing Dutchman Events

Amazing

Onlangs 2 waanzinnige experiences meegemaakt. De eerste was naar het Zweedse Sälen. Daar kwamen natuur, sport en het goede gesprek samen. Overnachten in een jachthut, snowscooter safari, ijsdriften en van gedachten wisselen met een succesvolle plaatselijke ondernemer. De tweede was zo mogelijk nog specialer. Aan de voet van de Schotse Highlands een trainingssessie gehad op de meest fantastische locatie die je kunt bedenken. Alles meer dan geweldig gefaciliteerd door Ilmar en zijn medewerkers. Beschrijven is 1 ervaren is een must.

Hoi Richard, Bedankt voor deze mooie review. Twee onwijs gave reizen naar twee unieke locaties. Wat een ervaringen! Waarbij lokaal, uniek en authentiek zeer belangrijke onderdelen waren van de reis. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Bijzonder avontuur beleefd georganiseerd door SDE!

Hoi Harry, Bedankt voor dit compliment. Bijzonder was het zeker! What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Onvergetelijke en bijzondere ervaring!

Met het team drie dagen naar Schotland voor een teambuildingsessie. Vooraf had ik niet kunnen bedenken dat het zo’n onvergetelijke en bijzondere reis zou worden. Zowel qua beleving als qua mentale impact. Ilmar en z’n team hebben werkelijk alles uit de kast getrokken om ons het echte Schotland te laten ervaren. Wat een trip! Dit is er eentje die ik bij vele anderen onder de aandacht ga brengen.

Hoi Suus, Wauw, bedankt voor deze mooie woorden. Het was inderdaad een zeer bijzondere reis. Alle aspecten waar wij in geloven en voor staan kwamen samen tijdens deze reis. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom zo'n unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Ultieme belevenis

Wij waren met een teambuilding op pad met Sailing Dutchman. Door de gekozen locatie en de volledige ontzorging zijn we als team verder gekomen dan ik van te voren gedacht had. De connectie met de natuur maakte het extra intens en waardevol.

Hoi Deborah, Bedankt voor dit grote compliment: dat jullie als team verder gekomen zijn dan van te voren gedacht. Dat is de kracht van teambuilding op een bijzondere locatie. Daar geloven wij in. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom een unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Ontzettend unieke en mooie reis in Zweden!

Afgelopen januari ben ik voor de tweede keer met het team van Sailing Dutchman afgereisd naar Sälen, Zweden. In deze periode hebben wij een aantal unieke momenten beleefd; ijsdriften op een groot meer, een sneeuwscooter toch en een diner op een prachtige locatie (een kleine hut op de berg zonder elektriciteit en stromend water). De reis heeft veel met mij gedaan. De prachtige natuur, dus rust en de mensen hebben mij een onbeschrijfelijk gevoel bezorgd. Een gevoel van rust en vrijheid. Daar ben ik het team van Sailing Dutchman/Entrepeneurs Adventures ontzettend dankbaar voor. Ilmar en team, op naar de volgende!

Hoi Wytse, Sälen is zo'n vette locatie, het biedt onwijs veel verschillende mogelijkheden. Alles komt hier bij elkaar, lokaal, uniek en authentiek. Precies de waarden waar wij voor staan en in geloven. Het doet ons heel veel dat deze reis jou een onbeschrijfelijk gevoel bezorgd heeft. Bedankt voor dit onwijs grote compliment. We zetten koers naar nog veel meer onbeschrijfelijke herinneringen. What will be next? Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Geweldig!!

Wat een fanastische reis hebben wij samen met de Sailing Dutchman Events gemaakt. Complimenten aan de dames en heren van Saling Dutchman met name Sjoerdtje jj super bedankt voor de fijne samenwerking. Het was erg leuk om een trip zoals deze te mogen organiseren.

Hi Belinda, Wij blikken ook terug op een onwijs fijne samenwerking. Bedankt voor dit compliment. Een geweldige reis naar het betoverende Zweden met een mooie en hechte groep mensen. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Sjoerdtje

Waanzinnige witte wereld!

Wat een geweldige ervaring, ijsdriften in een prachtige omgeving, lekker fris en zonnetje erbij. Perfect gecoacht! En prima catering. Ook de sneeuwscooter tocht was super! Echt gaaf om te doen, goede begeleiding. Alles op en top geregeld!

Hallo Mark, Bedankt voor de mooie complimenten. Wat wij doen is maatwerk en bij iedere reis regelen we alles van A tot Z. Fijn om te horen dat jullie dat ook daadwerkelijk zo ervaren. We zetten koers naar nog veel meer nieuwe herinneringen. What will be next? Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Prachtige reis gemaakt naar Lapland. Als sinds 1989 een grote wens van mijn vrouw. Super goed georganiseerd en ook de medewerkers in Lapland super klantvriendelijk en behulpzaam.

Nieuwe vissershaven 5

8861NX Harlingen