Uniek en inspirerend

Onlangs had ik het voorrecht om deel te nemen aan een onvergetelijke teambuilding ervaring in de prachtige Schotse hooglanden. Het was werkelijk een unieke ervaring die ik niet snel zal vergeten. Vanaf het moment dat we aankwamen op de prachtige locatie, voelde het alsof we ons in een andere wereld bevonden. De omgeving was adembenemend mooi en ik voelde me direct tot rust komen te midden van de overweldigende natuur. Maar wat deze beleving echt bijzonder maakte was de fantastische begeleiding die we kregen. Het team dat ons begeleidde was zeer professioneel en wist precies hoe ze ons op een positieve manier konden uitdagen en motiveren. Ze waren geduldig, enthousiast en vooral heel inspirerend. Dankzij de verschillende teambuilding activiteiten die we hebben gedaan, hebben we niet alleen onze samenwerking en communicatievaardigheden verbeterd, maar ook ons zelfvertrouwen en onze motivatie een boost gegeven. Het was een bijzondere ervaring om zo intensief met elkaar bezig te zijn en de Schotse hooglanden waren de perfecte locatie hiervoor. Kortom, ik kan deze teambuilding ervaring in de prachtige Schotse hooglanden iedereen aanraden die op zoek is naar een unieke en inspirerende beleving met fantastische begeleiding.

Hoi Gerard, Wat een fantastisch compliment! Alles wat wij doen is maatwerk en iedere reis is een unieke beleving. Maar deze reis, gericht op teambuilding, was erg bijzonder. De Schotse hooglanden hebben ons uitgedaagd en een onvergetelijke herinnering bezorgd. We zetten koers naar nog veel meer nieuwe herinneringen. Team Sailing Dutchman Events

Amazing

Onlangs 2 waanzinnige experiences meegemaakt. De eerste was naar het Zweedse Sälen. Daar kwamen natuur, sport en het goede gesprek samen. Overnachten in een jachthut, snowscooter safari, ijsdriften en van gedachten wisselen met een succesvolle plaatselijke ondernemer. De tweede was zo mogelijk nog specialer. Aan de voet van de Schotse Highlands een trainingssessie gehad op de meest fantastische locatie die je kunt bedenken. Alles meer dan geweldig gefaciliteerd door Ilmar en zijn medewerkers. Beschrijven is 1 ervaren is een must.

Hoi Richard, Bedankt voor deze mooie review. Twee onwijs gave reizen naar twee unieke locaties. Wat een ervaringen! Waarbij lokaal, uniek en authentiek zeer belangrijke onderdelen waren van de reis. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Bijzonder avontuur beleefd georganiseerd door SDE!

Hoi Harry, Bedankt voor dit compliment. Bijzonder was het zeker! What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Onvergetelijke en bijzondere ervaring!

Met het team drie dagen naar Schotland voor een teambuildingsessie. Vooraf had ik niet kunnen bedenken dat het zo’n onvergetelijke en bijzondere reis zou worden. Zowel qua beleving als qua mentale impact. Ilmar en z’n team hebben werkelijk alles uit de kast getrokken om ons het echte Schotland te laten ervaren. Wat een trip! Dit is er eentje die ik bij vele anderen onder de aandacht ga brengen.

Hoi Suus, Wauw, bedankt voor deze mooie woorden. Het was inderdaad een zeer bijzondere reis. Alle aspecten waar wij in geloven en voor staan kwamen samen tijdens deze reis. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom zo'n unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Ultieme belevenis

Wij waren met een teambuilding op pad met Sailing Dutchman. Door de gekozen locatie en de volledige ontzorging zijn we als team verder gekomen dan ik van te voren gedacht had. De connectie met de natuur maakte het extra intens en waardevol.

Hoi Deborah, Bedankt voor dit grote compliment: dat jullie als team verder gekomen zijn dan van te voren gedacht. Dat is de kracht van teambuilding op een bijzondere locatie. Daar geloven wij in. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom een unieke ervaring te creëren. What will be next? Team Sailing Dutchman Events

Ontzettend unieke en mooie reis in Zweden!

Afgelopen januari ben ik voor de tweede keer met het team van Sailing Dutchman afgereisd naar Sälen, Zweden. In deze periode hebben wij een aantal unieke momenten beleefd; ijsdriften op een groot meer, een sneeuwscooter toch en een diner op een prachtige locatie (een kleine hut op de berg zonder elektriciteit en stromend water). De reis heeft veel met mij gedaan. De prachtige natuur, dus rust en de mensen hebben mij een onbeschrijfelijk gevoel bezorgd. Een gevoel van rust en vrijheid. Daar ben ik het team van Sailing Dutchman/Entrepeneurs Adventures ontzettend dankbaar voor. Ilmar en team, op naar de volgende!

Hoi Wytse, Sälen is zo'n vette locatie, het biedt onwijs veel verschillende mogelijkheden. Alles komt hier bij elkaar, lokaal, uniek en authentiek. Precies de waarden waar wij voor staan en in geloven. Het doet ons heel veel dat deze reis jou een onbeschrijfelijk gevoel bezorgd heeft. Bedankt voor dit onwijs grote compliment. We zetten koers naar nog veel meer onbeschrijfelijke herinneringen. What will be next? Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Geweldig!!

Wat een fanastische reis hebben wij samen met de Sailing Dutchman Events gemaakt. Complimenten aan de dames en heren van Saling Dutchman met name Sjoerdtje jj super bedankt voor de fijne samenwerking. Het was erg leuk om een trip zoals deze te mogen organiseren.

Hi Belinda, Wij blikken ook terug op een onwijs fijne samenwerking. Bedankt voor dit compliment. Een geweldige reis naar het betoverende Zweden met een mooie en hechte groep mensen. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Sjoerdtje

Waanzinnige witte wereld!

Wat een geweldige ervaring, ijsdriften in een prachtige omgeving, lekker fris en zonnetje erbij. Perfect gecoacht! En prima catering. Ook de sneeuwscooter tocht was super! Echt gaaf om te doen, goede begeleiding. Alles op en top geregeld!

Hallo Mark, Bedankt voor de mooie complimenten. Wat wij doen is maatwerk en bij iedere reis regelen we alles van A tot Z. Fijn om te horen dat jullie dat ook daadwerkelijk zo ervaren. We zetten koers naar nog veel meer nieuwe herinneringen. What will be next? Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Prachtige reis gemaakt naar Lapland. Als sinds 1989 een grote wens van mijn vrouw. Super goed georganiseerd en ook de medewerkers in Lapland super klantvriendelijk en behulpzaam.

Een fantastisch en onvergetelijk personeelsuitje!

Met ons bedrijf een 4 daagse trip naar Zweden gemaakt, welke georganiseerd werd door Sailing Dutchmen Events. Goed georganiseerd, betrokken partij en leuke reisleiders (mannen en vrouwen). Het was super voor elkaar!

Hi Brian, Wat fijn om te lezen dat je onze begeleiding als prettig hebt ervaren. Bedankt voor dit mooie compliment! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Perfect verzorgt bedrijfsuitje.

Aan alles is gedacht. Er is met iedereen rekening gehouden. Hoe ik ook mijn best zou doen ik kan niets negatiefs vinden. Alleen maar positief. De aanwezige reisleiding was goed aanwezig en deden hun stinkende best om er iets onvergetelijks van te maken. Dat is ze ruimschoots gelukt. Bedankt daarvoor.

Hallo Wouter, Wat een mooie woorden, bedankt daarvoor! Wij bij Sailing Dutchman Events hebben enorm genoten van jullie als groep. Hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Een van de beste ervaringen in mijn leven

Net terug van een onvergetelijke reis met Visser Assen naar het prachtige Zweden. Een unieke ervaring, met ijsdriften, sneeuwscootersafari en sledehondentocht. Dit alles onder de bezielende leiding van de altijd vrolijke Tinka, een echte vakvrouw. Organisatie en VA, bedankt voor de geweldige ervaring. Jullie zijn toppers, deze ervaring kan weer worden afgevinkt op de bucketlist!

Hi Ronald, Ontzettend bedankt voor je mooie woorden en de hartverwarmende complimenten. Wij vonden het onwijs leuk om jullie te mogen begeleiden. Jullie bedankt voor al het plezier, goede grappen en gezelligheid! Hopelijk tot snel! What will be next? Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Tinka

Gewoon weg geweldig

Ik heb een aantal dingen van mijn bucketlist kunnen afstrepen alles was op en top geregeld Tinka kun je prima meenemen als reisleidster ( altijd vrolijk,vriendelijk) zoals het hoort en natuurlijk de mensen op de achtergrond ook !!!!! Absoluut een aanrader!!!!

Hallo Ingmar, Bedankt voor alle warme woorden. Wij als organisatie hebben onwijs genoten van jullie als groep! Super leuk om te horen dat je zelf een aantal dingen van je bucketlist hebt kunnen afstrepen. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Tinka

geweldige georganiseerd

zeer prettig team ze communiceren zeer duidelijk ze zijn erg fijn en prettig in de omgang echt toppers

Hallo Bart, Wat fijn om te horen dat je ons als team gewaardeerd hebt tijdens jullie trip naar Zweden. Bedankt voor alle mooie complimenten. Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

Trossen los met Sailing Dutchman Events

Met de gepassioneerde stuurman Ilmar en zijn team is elke incentive via Sailing Dutchman een fantastisch herinnering. Inmiddels meerdere belevingen/incentives geboekt bij SD, van Curaçao tot aan Terschelling, van Twente tot aan Oostenrijk. Elke incentive had zijn eigen lokale en unieke touch waardoor een incentive een beleving wordt, die jezelf niet zo snel maakt. Dus trossen los met Sailing Dutchman Events!

Hallo Richard, Wat een fantastisch compliment! Alles wat wij doen is maatwerk en iedere reis is een unieke beleving. Waarbij lokaal, uniek en authentiek zeer belangrijke aspecten zijn. Fijn om te horen dat jullie dat ook daadwerkelijk zo ervaren. We zetten koers naar nog veel meer nieuwe herinneringen. What will be next? Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Ilmar

Uniek, bijzonder en tot in de puntjes verzorgd!

Meerdere incentives al mogen meemaken georganiseerd door Ilmar. Telkens weer geweldig en een unieke ervaring waarbij niks standaard is wat de incentive telkens uniek maakt. Wederom complimenten aan Ilmar en zijn team!

Hallo Martijn, Bedankt voor deze mooie review en complimenten. Wat fijn om te horen dat de incentive naar Curacao een succes was! We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom een unieke ervaring te creëren. What will be next? Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Ilmar

Super georganiseerd. Zeer gevarieerd programma met mogelijkheid tot eigen inbreng. Je komt op locaties waar je tijdens een een privé uitstap niet gauw zult komen. Het was ook deze keer weer een unieke ervaring Dank je wel Ilmar.

Hallo Pierre, Bedankt voor deze review. Wat mooi te horen dat we je mee hebben genomen naar unieke locaties op Curacao. Discover the unexpected! Daar staan we voor. We willen je bedanken en hopen in de toekomst wederom een unieke ervaring te creëren. What will be next? Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Ilmar

Een compleet programma van hoge kwaliteit

De mensen van The Sailing Dutchman hebben ervoor gezorgd dat ik samen met mijn collega’s een aantal dagen kon genieten van de omgeving, heerlijk eten en elkaars gezelschap. Dat we ook nog met het werk bezig konden zijn was top! Door het opgezette programma was er een mooie balans tussen inspanning en ontspanning. Doordat alles tot in de puntjes was geregeld, hoefden we ons niet druk te maken en kijk ik terug op een paar waardevolle dagen.

Hallo Frans, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van jullie dagen in Rome. Afwisseling van inspanning en ontspanning is zeer belangrijk. Hier hebben we het programma op afgestemd, altijd fijn om te horen dat dit gelukt is. We willen jullie bedanken en hopen in de toekomst nog meer onvergetelijke momenten voor jullie te mogen organiseren. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Jildou

Fijne partij om mee samen te werken!

Sailing Dutchman Events heeft in oktober een diner georganiseerd op onze locatie Rebelle Maastricht. Hele fijne samenwerking net Nanda! Het was een mooie avond waar we met plezier op terug kijken!

Hoi Michelle, Bedankt! Voor deze mooie review. De fijne samenwerking is wederzijds. Wat een top locatie hebben jullie! Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events

Geweldige Club die alles tot in de puntjes verzorgen

Volledig ontzorgt en alles was qua timing en activiteiten goed op elkaar afgestemd. Ook de gezelligheid van het team speelt zeker mee.

Hallo Jeroen, Bedankt voor deze mooie review! Het is ons doel om alles tot in de puntjes te verzorgen fijn om te horen als dat gelukt is. Wij willen jullie bedanken voor de gezellige en mooie dagen in Maastricht. Hartelijke groet, Sailing Dutchman Events - Sjoerdtje

Sailling Dutchman doet wat er belooft en afgesproken wordt!

n.v.t

Hallo Ruud, Bedankt voor dit mooie compliment. Hopelijk tot snel! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman

Weer een onvergetelijke ervaring, bucketlist weer wat korter geworden.

Weer een onvergetelijke ervaring, bucketlist weer wat korter geworden.

Hallo Ruud, Wat onwijs fijn om te horen! Wat staat er nog meer op jouw bucketlist? Zorgen we ervoor dat deze volgend jaar weer wat korter wordt. What will be next? Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events

schiermonnikoog uitje zeer goed georganiseerd

Prima ervaring. 1e keer gebruik maakt van Sailing Dutch Events, maar zeer tevreden. De deelnemers aan dit uitje waren heel enthousiast over de goede organisatie, het eten en de gekozen uitjes. Voor herhaling vatbaar

Hallo Hilda, Bedankt voor jouw review! Ontzettend leuk om te horen dat de groep zo enthousiast was over het uitje! Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Lize

We hebben een onvergetelijke tijd gehad tijdens het teambuilding weekend. Dankzij de goede zorgen en begeleiding van Sailing Dutchman Evenst is dit een groot succes geworden.

Hoi Fabian, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat jullie een onvergetelijke tijd hebben gehad. De sfeer op jullie eigen glamping was fantastisch. We willen jullie bedanken en hopen in de toekomst weer eens een geweldig teamweekend voor jullie te mogen organiseren. Hartelijke groet, Team Sailing Dutchman Events - Jildou

Top en goed geregeld bedrijfsuitje

Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Alleen heb je het weer niet in de hand. Ondanks dat was alles super goed geregeld en absoluut een aanrader om met Sailing Dutchman Events een bedrijfsuitje te laten organiseren. #Jildou goed geregeld :)