top event

een event op maat, perfect geregeld met zeer prettige begeleiding

Het was top!

Genoten van begin tot eind, verrassend en tot in de puntjes georganiseerd.

De reizen zijn prachtig, onvergetelijke en tot in de puntjes verzorgd!

Ben inmiddels 3 keer op reis geweest met de Sailing Dutchman Ilmar en alle 3, stuk voor stuk prachtige reizen. Ontzettend goed geregeld, heb nergens druk over hoeve en kunnen maken. Erg super! Een aanrader voor iedereen die een goed geregelde en super gave trip wil maken!

Uniek in zijn soort, alsof je met vrienden op reis gaat.

Net terug van wederom een geweldige reis. Nu al voor de 7e keer op pad geweest met Ilmar Wessels en zijn team, en wederom een aantal zeer bijzondere ervaringen gehad in Finland. Bij aankomst eten in het Ijshotel.Sneeuwscooter safari met een overnachting in een prachtige omgeving. En als je dan aankomt is de Traditionele Finse hout Sauna al opgestookt. Daarna afkoelen in een ijswak. De volgende dag Riverfloating en een prachtige tocht gehad op een slee met 5 prachtige Husky honden ervoor. Authentieke Lapland diner in een Finse Kotta midden in de bossen. En toen we met een slee door de bossen naar onze overnachtingsplek reden ook nog het Noorderlicht mogen aanschouwen. Ilmar en zijn team weten het zo te regelen dat het altijd net een beetje meer is. En dan ook nog de persoonlijke aandacht geven aan iedereen van de groep en rekening houden met zijn of haar wensen en ideeën. Dan versta je het vak om mensen unieke ervaringen te laten meemaken. Je hebt gewoon het idee dat je met een oude vriend op pad bent. Nogmaals ontzettend bedankt voor deze prachtige reis. Zie nu al weer uit naar de volgende avonturen die we gaan beleven. Gerard Helmink

Fantastische en verassende incentives

Saling dutchman heeft me keer op keer verast met een fantastische incentive experience. Ik ben nu voor de 5e keer meegegaan en ga graag nog een 5x mee!

Expect the unexpected

Sailing Dutchman Events doet wat het beloofd ze zetten een geweldige ervaring neer. Oprecht het gaafste wat ik ooit heb gedaan. Thanks Ilmar volgend jaar weer :-)

Onbeschrijfelijke ervaring in Zweden

Oprecht een onbeschrijfelijke ervaring gehad in Zweden. Ilmar van Sailing Dutchman heeft een fantastisch programma uitgestippeld waar wij de meest mooie plekjes van Zweden hebben kunnen zien. Alles klopte en wij werden gedurende de gehele trip volledig ontzorgd. Grote meerwaarde is dat wij met het team op een ontspannen en informele manier elkaar nog beter hebben leren kennen en weten wat we met z'n allen aan elkaar hebben. Dit nemen zeker wij mee in het dagelijks werk. Doel bereikt zal ik maar zeggen! Team Sailing Dutchman, ontzettend bedankt! Op naar de volgende? :)

Dit doen we nog een keer

Zweden in de winter heeft ons aan alle kanten verrast. Dit doen we nog een keer, echt top!

Je hebt "buiten de bebouwde kom", "achteraf", "afgelegen" en "in the middle of nowhere". Maar deze ongelofelijk mooie locatie in de hooglanden va Schotland verdient een compleet eigen categorie. Heel erg bedankt voor het vinden van zo'n mooie plek en de organisatie er omheen.

Wat een avontuur en beleving!

Midden in de corona tijd een reis naar Zweden en wat voor een. Opgehaald worden door sneeuwscooters op het vliegveld, slapen in een tipi op rendierhuiden, noorderlicht spotten vanuit een hottub en eten bij de locals aan tafel. Het was een ervaring om nooit te vergeten. En wij hebben ons op reis veiliger gevoeld dan thuis als het om de corona gaat. Sailing Dutchman heeft ons laten zien dat wij gewoon door kunnen gaan met leven!

Wat een dag!

Een stralende dag, een gave route op een prachtig eiland en groep enthousiaste Univé-collega's in professioneel fietstenue; het enige dat ontbrak aan de Skylge Dirt Race was "dirt", maar dat drukte de pret zeker niet. Met trots behaalden alle 48 deelnemers na een tocht van ongeveer 45 kilometer over wisselende ondergronden de eindstreep. Dat het soms flink afzien was, versterkte de euforie na afloop. Genoeg om over na te praten tijdens de gezellige barbecue en de boottocht terug naar het vaste land. Geweldig evenement, prima georganiseerd!

Ultieme ervaring waarbij alles tot in de details klopt!

We hebben nu meerdere events georganiseerd samen met de fantastische medewerkers van Sailing Dutchman Events. Aan alles wordt gedacht, niets is te gek en ze denken met je mee en zelfs nog een stap verder. Dit brengt de beleving van het event naar een hoger level! Ook in deze coronatijd hebben we samen met Sailing Dutchman Events mooie dagen kunnen realiseren voor onze medewerkers. Uitkomst: hele blije, enthousiaste medewerkers! En daar doen wij het dan weer voor.

Ultiem

Wat was het gaaf om na 1,5 jaar weer op pad te gaan. En dit keer voor een business en strategie sessie in Kroatië. Het was wederom een experience om nooit te vergeten. De plannen voor onze volgende trip met Sailing Dutchman zijn alweer gemaakt!

Wat was het top geregeld!

Deze 4 dagen waren geweldig. Alles was geregeld voor ons en de schipper wist ons naar de perfecte plekjes en restaurants te brengen. We gaan dit zeker volgend jaar weer doen!

Geweldig ervaring gehad, heerlijk ontspannend en mooie plekken gespot

Zelf nog nooit eerder gezeild maar het was echt een geweldige belevenis. Je komt op plekjes die je anders nooit zou zien. Je kan meehelpen met zeilen maar lekker genieten van het zonnetje op het dek was kan ook. De schipper wist precies de hotspots en mooie plekjes te vinden. Er was afwisseling met zwemmen in het blauwe water en aanmeren bij een leuk stadje waar we dan weer lekker konden lunchen. Kortom, een super ervaring die ik niet had willen missen.

Ondanks covid-beperkingen een geweldig evenement neergezet

'Dat kan niet' komt in het vocabulaire van Ilmar niet voor. Omdenken, wat is wel mogelijk, flexibel en creatief zijn, hoe kunnen met beperkte middelen toch een grote impact maken? Dat is wat je nodig hebt in onzekere tijden als deze. Ilmar heeft samen met zijn team een geweldige prestatie neergezet: een Springtij Forum op anderhalve meter afstand waarbij het unieke Springtij gevoel gewaarborgd werd; drie dagen vol inspiratie, onverwachte ontmoetingen, natuurbeleving en bezinning. Vooraf hard gewerkt, zodat we tijdens Springtij Forum konden genieten van onze gezamenlijke prestatie en de vele complimenten.

Geweldig professionele organisatie!

Middenin de Corona crisis heeft Sailing Dutchman het voor elkaar gekregen om onze trip naar Terschelling een onvergetelijke ervaring te maken. Door de steeds veranderende regelgeving, was het een uitdaging om alles vlekkeloos te organiseren. Vanaf het vertrek in Amsterdam, de overtocht met een RIB, het hotel, de verschillende activiteiten zoals blowkarten en fatbiken, alles was tip top in orde met als absoluut hoogtepunt de avond in de Groene Weide! De timing kon niet beter en wat waren we uit, het leek even of het leven weer was zoals het moet zijn! Jildou en Harm petje af voor de fantastische ervaring en goede zorgen

Goede communicatie en een leuke dag.

Er was veel mogelijk in overleg met Jildou. Leuke dag georganiseerd voor ons bedrijfsuitje voor 17 man in Grou. Duidelijke planning van te voren en blije collega's!

Onvergetelijke herinnering en teambuilding

We hebben als ANPAK in het kader van de corona-problematiek een heroriënterings- en strategie dag georganiseerd via Sailing Dutchman. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar en alle mogelijke hobbels weet Sailing Dutchman te omzeilen dit door het leveren van custom-made oplossingen. Passend bij jou bedrijf, jou groep-samenstelling, doel van de meeting en verder specifieke klantwensen. Alles was tot in de puntjes geregeld. Met een prachtige da invulling, begeleidt van heerlijke delicatessen waarbij je als groep weer heerlijk kan opladen. Dit alles geheel COVID19 proof. Aan alles is gedacht en niks is te gek. Prachtige ervaring om hier als groep je te opladen met nieuwe energie en nieuwe denkbeelden hoe de toekomst in te vullen. Wat een belevenis en een herinnering voor het leven. Een event die wij graag opnemen in ons bedrijfs-revitalisering en strategiesessies. Dank!

Echt top geregeld!

We wilden graag met 2 gezinnen met jonge kinderen een weekendje op een platbodem doorbrengen. Sailing Dutchman snapte ons precies en had het top geregeld! Zowel voor onze kinderen als voor ons een top beleving, bedankt!

Top winterposrt gehad

Fantastische bedrijfswintersport gehad in Oostenrijk met Sailing Dutchman. Vanaf voorbereiding tot nazorg alles is geregeld. Onze collega's hebben de wintersport gewaardeerd met een 9.6. Alles is tot in de putjes geregeld en bij problemen is er adequaat gereageerd en alles direct opgelost. Enorm bedankt. Maikel - Daan

Top geregeld!

Verrassend, alles klopt!

Superleuke en gezellige avond

Mooi initiatief. Goed gezelschap. Iets om vaker te organiseren

Super gezellig op een mooi eiland

Unieke plek met gezellig samen zijn. Top geregeld!

Heel goed voor elkaar!

Een 9,5 omdat er altijd ruimte moet overblijven om te verbeteren maar wij hebben gewoon een echt hele leuke trip gehad. Uitstekende afstemming vooraf, uitstekend begeleiding op lokatie, persoonlijke aandacht, lekker eten, goede omgeving en dat alles op een eiland... Dank en tot de volgende keer!