geweldig goed georganiseerd

enorm leuke georganiseerd uitje. het is een aanrader om met deze organisatie in zee te gaan.

Fantastische ervaring

Van privé concert op het strand met kampvuur tot diner op speciale locaties, het eindland gevoel beleven.

Verrast worden en genieten

We hebben genoten van een leuk en verrassend uitje op het heerlijke Terschelling. Een originele invulling van het programma, heerlijk gegeten en genoten van het optreden van Hessel & Tess. Wietse Dusseldorp / Esther van Boxmeer

Met Sailing Dutchman een erg leuk en uniek verblijf gehad op Terschelling

Door Ilmar was een mooi programma opgezet, waarbij we alle facetten van het eiland hebben kunnen beleven. De reis naar het eiland was al meteen spectaculair, en op het eiland hebben we op diverse manieren kennis kunnen maken met de lokale mensen, de cultuur, en de natuur. Uitstekend georganiseerd!

Top!!

Alles goed geregeld, niks was te gek. Door de wind kon het blokarten niet doorgaan meteen werd er een goed alternatief geboden. Heel fijn om mee te werken, je word volledig ontzorgt

Onvergetelijk!

Wat hebben wij genoten van ons teamuitje, complimenten aan de organisatie van Sailing Dutch Events en in het bijzonder voor Jildou. De persoonlijke benadering in combinatie met de flexibiliteit en de perfecte service maakte ons uitje onvergetelijk!

Top geregeld! Heel leuke ervaring!

Top geregeld! Heel leuke ervaring! Van de voorbereiding tot het bedrijfsuitje zelf!

Van begin tot eind een achtbaan van leuke activiteiten

Prettige communicatie Hartelijk ontvangst Soepel inspelen op wijzigingen Goede prijs-kwaliteitsverhouding Meedenken met de klant Kortom: een organisatie om vaker iets mee te organiseren!

Origineel, flexibel en duurzaam

SDE heeft ons kantoor geholpen met het organiseren en uitvoeren van onze jaarlijkse kennisweek. Voor ons in een nieuwe venue, Terschelling, waarbij we optimaal gebruik hebben gemaakt van alle locaties die eiland te bieden heeft. Er is door SDE goed meegedacht in hoe onze wensen te vertalen naar locaties en catering. Ook kon er makkelijk door ze worden ingespeeld op last minute wijzigingen in programma of locaties. Al met al heeft dit een bijzonder origineel en duurzame trip voor mij en mijn 50 collega's + gasten opgeleverd.

Goed georganiseerd en met gevoel voor de groep optimaal ondersteund.

We hebben een lang weekend met ons MT gezeild op de Oost Zee (Duitsland, twee Deense eilanden). Het schip leende zich zeer goed voor een teambuildingssessie. Fokke, die ons tijdens de trip begeleidde, voelde de groep goed aan en zorgde voor de logistiek en optimale sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Perfekter Segeltörn - es hat an nichts gefehlt!

Vilmar ist nicht nur ein hochprofessioneller Skipper, bei dem man sich an Board pudelwohl und insbesondere sehr sicher fühlt, sondern er verseht es auch während des gesamten Törns eine sehr entspannte Atmosphäre zu schaffen. Perfekte Organisation, für alles war vorgesorgt und er war darüber hinaus immer für ein freundliches und interessantes Gespräch offen - sehr sympathisch!

Veel contact gehad met Fokke, Prima bedrijf wat heel goed meedenkt en de afspraken nakomt. Top.

Zeer betrokken en toegankelijke organisatie.

Met Sailing Dutchman Events meerdere malen met verschillende groepen naar Terschelling geweest. En elke keer weer verrassend anders! Ilmar en z'n team zijn gepassioneerd, creatief en bijzonder klantgericht...uniek!

Leuke beleving met leuke variatie aan activiteiten

Afgelopen week trokken we met enkele collega’s richting Terschelling ter gelegenheid van de SK -Days. Deze SK Days werden samen met Ilmar en zijn team georganiseerd. Alles zat tot in de puntjes prima in elkaar. Iedere activiteit was prima op elkaar afgestemd zodat we nergens tijd verloren. Er was voldoende ruimte voor wat informele gesprekken met de collega’s. Ideaal want de meeste aanwezigen zien we niet zo heel vaak. Ook de activiteiten zelf zaten prima in elkaar. Leuke adresjes om te lunchen gecombineerd met een geweldige teambuildingactiviteit op de fiets. Dat laatste werd even spannend gezien de regenval, maar ook hier had Ilmar een flexibele oplossing zodat we allen een fijne en actieve namiddag beleefden. Kortom: aanrader om met Ilmar samen te werken, en vooral zijn persoonlijk contact met de aanwezigen maakt de activiteit af. Voor herhaling vatbaar!

Perfect verzorgd !

We hebben een prima verzorgd zeilweekend gehad. Complimenten.

Weer eens wat anders en geen bamboebruggen bouwen!

Door het combineren van wind, water en inspiratie een mooie en volledige dag gehad. Niets aan het toeval overgelaten.

Top service!

Zoals altijd goed geregeld, zeer professioneel en gezellig!

Zeer tevreden!

Sailing Dutchman Events gaat voor 100% resultaat.

Geweldig leuk weekend in een zonnig Zeeland!

Hele fijne ervaring met Sailing Dutchman Events, Ilmar is een fijne toffe kerel om mee te werken. Staat open voor ideeen en is zeer flexibel in het geval e.e.a. verandert moet worden. Ik zou voor het volgnede uitje zonder twijfels weer gebruik maken van hen! Super bedankt voor een leuk weekend :)!

Fijne samenwerkingspartner

Sailing Dutchman Events en BALLANCE. werken samen om een extra toegevoegde waarde te bieden op het gebied van vitaliteit tijdens de events die Sailing Dutch Events organiseert. Door middel van mooie programma's tijdens de events wordt ervaren wat vitaliteit voor een organisatie kan betekenen. Doel is om organisaties en de medewerkers optimaal te laten presteren!

We all had a fun, exciting and unforgettable time!

Ilmar was great at keeping the group together, providing unique experiences, adding local knowledge and all with a very positive, fun attitude. We got to experience the real Norway. In fact, a number of locals were surprised to see us at some of the locations we visited. They were impressed we were able to find some of the hidden gems of Norway.

Geweldige evenement met lemsteraken op het wad

Met lemsteraken het wad op, droogvallen, BBQ-en en zeilen met de groep: wat een belevenis! Kijk nu al uit naar het volgende lemsteraken evenement!

Fantastische ervaring met professionele crew!

Prijs/ kwaliteit is meer dan prima. Goed geholpen door Sailing Dutchman Events met voor, tijdens en na het boeken duidelijke hulp en uitleg. Ik zou het iedereen aanbeveling via Sailing Dutchman Events een vriendenuitje te boeken met een schip (in ons geval een Tjalk naar Terschelling).

Pluspunten

Wederom een fantastische zeil incentive reis gehad op Ibiza. Alle ruimte voor eigen inbreng en de begeleiding van uit Sailing Dutchman was weer als vanouds. We hebben toch weer nieuwe plekken ontdekt en bijzondere ervaringen opgedaan ondanks dat we al voor het 3e jaar deze reis met hun maken. Wederom een unieke ervaring en belevenis waar we met heel veel plezier aan terug kunnen denken. Ilmar, Mark, en team, bedankt voor de de fantastische tijd. Hopelijk weer tot volgend jaar.

Pluspunten

Eigenlijk niet, mijn advies is ga zo door. Ben nu voor de 2e keer met Sailing Dutchman rondom Ibiza aan het zeilen, ook nu is het weer top met mooie zeildagen en aan leggen in mooie baaien om te zwemmen, zonnen en relaxen. En avonds lekker eten in een strandtent. Hoop er een volgende keer weer bij te zijn en kijk nu al uit naar de verrassingen en belevenissen die er komen gaan!!

Nieuwe vissershaven 5 8861NX Harlingen