Pluspunten

We hebben een prachtige 36 uur op Mallorca kunnen beleven door de organisatie van Sailing Dutchman. Het programma en het verblijf waren zorgvuldig georganiseerd en alles was perfect in orde. Mede door de goede individuele begeleiding kon er ter plaatse goed geschakeld worden in zowel het programma als activiteit. We hebben een mooie incentive aan onze mensen kunnen aanbieden en zijn daar erg gelukkig mee.

Pluspunten

Digital Rocks is met Sailing Dutchman naar Terschelling geweest voor een Disruptive Waves workshop. Vanaf de kade tot en met het vertrek volledig focus op onze doelstellingen. Zeer succesvolle sessie mede dankzij de perfecte organisatie van Sailing Dutchman. Zie uit naar de volgende keer!

Volgende keer graag dagje langer.

Pluspunten

De 2-daagse trip naar Mallorca was een groot succes. Alles was tot in de puntjes geregeld. Aanpassingen ter plaatsen werden direct goed opgepakt en afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden over de service van Sailing Dutchman.

Pluspunten

Goed georganiseerde leuke activiteiten waarmee onze bedrijf bijeenkomst een andere dimensie heeft gekregen met aangename begeleiding. En dit afgerond met zeer knap gevonden culinaire verrassingen.

Pluspunten

Super betrokken, creatief en direct persoonlijk contact. Kleine puntjes werden onmiddellijk opgepakt en aangepast of verbeterd. Zeer veel plezier beleefd aan de "digitale speurtocht", een leuke, andere manier om een stad te verkennen.

Bij de digitale speurtocht werd op veel coördinaten om een creatieve invulling gevraagd van het team. Dat is niet iedereen gegeven. Wat meer vragen over de stad Barcelona, had ook leuk geweest. Maar goed: kniesoor....., etc.

Pluspunten

Kon ik maar zes sterren geven! Wezijn met ons bedrijf 3 dagen naar terschelling geweest. Deze organisatie is écht klant gericht. Zo ook alle mensen die met hen samenwerken (catering, activiteitenbegeleiders, buschauffeurs). Duidelijk met zorg gekozen partners en een programma dat totaal aansluit bij onze wensen! Alles wat we tussendoor nog vroegen werd direct geregeld! Ongetwijfeld het beste evenementen bureau waar ik ooit mee ben gegaan!

Pluspunten

Ilmar en zijn collega's zijn de volle 5 sterren dubbel en dwars waard. Vriendelijk, goede service, leuke activiteiten en alles van eten tot drinken is goed geregeld. Aanrader! ;-)

Geen

Pluspunten

3 daagse training gevolgd die ondersteund werd door SDE. Op Terschelling met écht eilandweer; wind en regen. Inspirerende accommodaties gezien, mooie natuur, kortom een totaal beleving die exact aansluit bij de training.

Pluspunten

Ben fan van het bedrijf! Ze hebben de link weten te leggen tussen onvergetelijke ervaring én inhoudelijk vraagstukken oplossen. Na het event kan je meteen aan de slag met je team...

Pluspunten

Wij hebben een fantastische zeilreis op Mallorca gehad, alles was tot in de puntjes geregeld door Sailing Dutchman Events.

Ga zo door!!!!!

Pluspunten

Snelle en goede communicatie, luisteren wat ik als klant wil bereiken met het event. De uitvoering ervan voldeed volledig aan mijn wensen. Ik kan alleen maar spreken van een win-win event. Friesland is als provincie fantastisch en waterrrijk, biedt tal van mogelijkheden, de gastvrijheid is er super en authentiek. Sailing Dutchman heeft de verwachtingen overtroffen! Voor herhaling vatbaar.

Ga zo door!

Pluspunten

Enthousiast, meedenkend, hoog kwaliteitsniveau, grote inzet

Meer luisteren, minder praten :-)

Pluspunten

Gaan met alle klantenwensen aan de slag. Zetten graag de extra stap om het iedereen naar de zin te maken. Betrouwbaar en positief.

Pluspunten

Erg gezellig zeil event gehad, perfect verzorgd.

Pluspunten

Uitstekend georganiseerd twee-daags bedrijfsevenement op Terschelling verzorgd door Sailing Dutchman. Zeer betrokken en flexibele organisator. Ook ter plekke werden nog aanpassingen/verbeteringen in het programma doorgevoerd. Klasse en zeer aan te bevelen!

Pluspunten

We zijn meegeweest op een wintersport trip georganiseerd door ilmar en Fokke. Beide gaan net het extra stapje Verder om je trip echt uniek te maken. Werken samen met locale partijen om je het echte gevoel te geven

Pluspunten

Al heel veel op reis en op wintersport geweest maar nog nooit een reis met zoveel afwisseling en beleving meegemaakt. Beter dan dit wordt het niet! Door het persoonlijke karakter en unieke en inspirerende mensen waarmee gewerkt wordt was het gewoon een unieke ervaring!

Pluspunten

Bijzondere trip gemaakt naar Oostenrijk met een bijzondere groep mensen. Alles was zeer goed georganiseerd. Top locatie met fantastische kok, prettige gastheer en actief programma. Absoluut een aanrader.

Pluspunten

De medewerkers zijn heel enthousiast met hun activiteiten. Flexibiliteit en inventiviteit zijn de speciale kenmerken van Sailing Dutchman. Vriendelijkheid en volledige aandacht voor de belangen van de gasten worden niet alleen gerepeteerd, maar ook authentiek.

Misschien een idee: de website ook in het Duits

Pluspunten

Top organisatie met veel gave events! Programma's zitten goed in elkaar met veel afwisseling! Kortom erg avontuurlijk.

Pluspunten

Off the beaten track, authentic and enthusiasm describes the Sailing Dutchman team and events the best! Keep the good work up...

None so far...!

Pluspunten

Denken graag mee met de klant, erg vriendelijk, mooi aanbod.

Pluspunten

Afspraak is afspraak. Heel belangrijk als opdrachtgever voor een event. Vriendelijke en snelle reactie op email en telefoon.

Pluspunten

Goede begeleiding. Ervaren organisatie. Mooi programma opgezet.

Onderhoud voorafgaand op een event tijdig contact.

Nieuwe vissershaven 5

8861NX Harlingen