Verschoor ga zo door!!!!!

Verschoor is een hele fijne winkel waar ik graag kom en een groot deel van mijn kleding koop. Er is altijd keus voldoende en jullie zijn up to date wat de mode betreft. Mooie merken!! De dames die er werken zijn altijd zeer behulpzaam en dringen zich volstrekt niet op. Ik kom er graag en zie het als een uitje. Alleen heb ik zelden een kopje koffie aangeboden gekregen terwijl ik andere dames wel aan de koffie zie. Misschien is het een idee om daar zelfbediening van te maken? Ik zal er nooit om vragen maar vind het wel raar dat de een koffie krijgt aangeboden en de ander niet.

Perfecte prettige modezaak❣️

Heel mooie fijne modezaak waar ik altijd mijn kleding koop. Prettige verkoopsters die goed advies geven als dat soms nodig is👍

Snelle levering en zoals omschreven

Mooie broek, zoals omschreven snelle levering Happy Customer

Bezorging prima, zorgvuldig ingepakt.

Zit nog steeds te wachten op terugbetaling van de broek die ik heb geretourneerd. Zou binnen 3 werkdagen op mijn rekening worden teruggestort. Heel armoedig als je daarover moet klagen dus nooit meer

wij worden altijd goed en prettig geholpen

De verkoopsters laten ons onze gang gaan en als we hulp nodig hebben staan de verkoopsters klaar

prettige winkel, fijn personeel.

personeel altijd behulpzaam, en betaalbaar.

Retour betaling

Retour betaling laat te lang op zich wachten. Op de website staat 3 dagen. Mail gezonden .Toezegging gedaan dat t overgemaakt was wat niet het geval was . Daarna nog 3 dagen moeten wachten . Heel erg jammer

Fantastisch bedrijf!!

Prachtige kleding. Afwikkeling van bestelling gaat vlot. Kwaliteit erg goed. Mooie merken . Erg tevreden👍🏾

Snelle levering, ruim kledingaanbod

Mijn ervaringen met Verschoor zijn top. Helaas woon ik ietwat ver van de winkel vandaan, daarom bestel ik vaak online.

Mooie collectie, prima advies!

Kom er na verhuizing naar Brabant nog steeds graag. Laatst prachtige bruiloft in Praag. Fijne verkoopster die meedacht wat,welke kleur en stijl het beste paste. Veel complimenten gekregen. Maar ook lekkere warme winterjas en trui. Ook als je eens niets vind geen probleem altijd vriendelijk. Kom ook af en toe met zus. Altijd leuk om even te winkelen.

Fijne webshop

Fijne webshop met een mooie collectie. Bestelde artikelen worden razendsnel geleverd.

Mooie winkel met een breed assortiment

Vriendelijk, behulpzaam personeel, dat je ook de ruimte geeft om zelf te zoeken en dat vind ik het fijnste

Perfect geholpen.

Mijn moeder ging zeer tevreden naar huis met haar nieuwe kleding.

Uitstekend!

Snelle service, prettig geholpen

Mooie winkel voor zowel dames als heren.

Altijd heel prettig geholpen. Ook hulp bij kleding voor mijn moeder. Mag het ook altijd ruilen en of terug brengen. Zelf nog maar weinig keus. Jammer dat de wat grotere maten er uit zijn. Mijn man gaat zelfs graag mee. Dat doet hij niet overal .

Zeer positief

Alle ruimte en goede adviezen gekregen om een goede keuze te maken

Veel keus behulpzame verkoopsters

Ook op de herenafdeling zijn de dames heel behulpzaam

Zo hoort het!

Niets aan toe te voegen

Prima website, goed contact over bestelling, bezorging en retour

Heel tevreden

Aardige mensen, die deskundig zijn op het gebied van persoonlijk advies over goed staande kleuren en kledingstijl. Bijzonder prettig. Belangrijk vind ik daarnaast, dat alleen eerlijke kleding verkocht wordt.

Fijne winkel, ruime keuze .

Fijne winkel , ruime keuze , website goed verzorgd .

Super geholpen

Goed geholpen zowel op de heren afdeling als op de damesafdeling - boven.

Ik ben prettig en vakkundig geholpen

De verkoopster had goed door wat mijn wensen waren.

altijd weer een feest als ik bij Verschoor ben geweest.

Doordat ik hier regelmatig kom, weten de meeste verkopers wel wat mijn smaak is. Er wordt dan altijd goed meegedacht en hierdoor slaag ik altijd.