Fijne winkel word goed geholpen en geadviseerd.

Grote keuze van merken. Ik heb een keer verschillende broeken gepast en die verkoopster zei eerlijk hij zit van achteren niet mooi net zo lang gezocht tot ik een broek had die wel goed zat compliment.

Fantastische collectie en personeel

Mijn ervaring is echt fantastisch want ik ben 88 jaar oud, zittend in een rolstoel waardoor passen van een pantalon alleen met verplegend personeel kan in waerthove waar ik woon te Sliedrecht. Mevrouw; geen probleem als de pantalon niet goed is mag u deze terug geven of omruilen De collectie is voorzien van veel merken en het personeel weet waar ze over praten . Ik kom graag winkelen

Matig

Eerst de verkeerde bestelling geleverd. De volgende bestelling gaan opeens de prijzen omhoog op internet. Heel raar. Zou een betaal link krijgen diezelfde dag voor een e mail verstelling is ook niet gebeurd. Zeer matig.

Zowel in de winkel als online heel goed

Zowel in de winkel als online heel goed.

Overweldigend.

Wat een geweldige zaak. Steeds weer helpen de gezellige dames bij het uitzoeken van kleding. Zelfs voor mn moeder die niet goed in staat is om te winkelen geven de dames haar volle aandacht. Denken mee, weten wat haar smaak is en verwennen met koffie water en iets lekkers. Of je iets zoekt voor een feestje zomaar nieuwe outfit durven combineren jullie staan klaar om een fijne outfit samen te stellen. De twee tantes van mijn man zij komen hier niet uit de buurt en zijn omgereden om voor een tweede keer te winkelen. En geslaagd uiteraard.

Zeer goed personeel met veel ervaring!

Leuke sortering van merkkleding! Op een zeer prettige manier wordt men geholpen !

Ruime keus, goed adviserend personeel

Grote collectie van mooie kleding en zeer prettig geholpen.

wij vinden het prima personeel rustig en bereid om te helpen

Wij vinden het fijn om zo nu en dan even te gaan snuffen en rond te kijken Het personeel laat ons rustig onze gang gaan

Service en kwaliteit zijn top!

Top service eerlijke mening en goed advies over combinaties !

goede service, altijd behulpzaam

goede service, altijd behulpzaam

Veel keuze merkkleding. Helaas wel vrijwel alleen hoger segment

Ik zocht een specifiek kledingstuk in een kleine maat en kon dat vinden op Verschoorstore.nl. Keuze in merken is groot. Geen webshop voor een gemiddelde of kleinere beurs.

Vriendelijk personeel die met je meedenken

Uitstekende service, denken echt met je mee, met goede adviezen

Snelle levering en goede dienstverlening

Leuke winkel....vriendelijke personeel...en goed en oprecht advies

Goede snelle service.

Heel goede service.

Heel goede service en goed personeel

Ik bestel altijd on line omdat ik in Helmond woon. Het bestelde wordt altijd meteen verstuurd en als ik iets terug stuur omdat de maat niet goed is of zo dan staat het geld altijd weer snel op mijn rekening

Goede service, klantvriendelijk.

Goede service, snelle levering, vriendelijke mensen in de winkel.

Positief

Zie hieronder

Goede service, maar ook de vrijheid om rond te kijken en niet het gevoel te hebben iets te moeten kopen.

goede service en vriendelijk personeel, prachtige collectie J.Ribkoff

Fijne modewinkel met een schitterende collectie kleding. Je word er heel vriendelijk geholpen. Dringen niets op maar zijn eerlijk!

Uitstekende service; vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima geholpen toen ik kleding zocht voor een speciale gelegenheid

Scoor nu door naar Verschoor te gaan, vriendelijkheid en goed advies staan bovenaan

Klantvriendelijk

Mooie collectie

Ik kan van tijd tot tijd heel leuk slagen bij Verschoor. Ze hebben een prachtige collectie zowel voor mezelf, mijn moeder en ook mijn dochter. Soms kom ik gewoon even 'voorkijken' wanneer mijn dochter of moeder iets nodig heeft. Het personeel kijkt of zoekt altijd met je mee als je dat wilt. Dat is fijn, zonder opdringerig te zijn. Dit kan ik ook enorm waarderen, want soms wil je gewoon zelf kijken.

fijne winkel, goede collectie

prettig winkelen bij Verschoorstore, en complimenten voor het personeel.

vriendelijk en deskundig personeel en wordt er altijd goed geholpen

positief