Leveren goede kwaliteit tegen goede prijzen.

Zie hiervoor.

Lichtelijk teleurstellend

Van mijn bestelling, bestaande uit drie artikelen, waren twee niet leverbaar. Jammer dat de webshop niet overeenkomt met de werkelijke voorraad. En helaas was dit niet de eerste keer. Wel volgde er een keurig berichtje met excuses en was het geld per omgaande terug gestort op mijn rekening.

Betrouwbare zaak en goede kwalitieit

Goede service en vriendelijk personeel. Wordt prima aan de weg getimmerd. Uitstekende kwaliteit voor elk wat wils. Zeer zeker aan te bevelen.

Uitstekende expertise.

Winkel met uitgebreide merken keuze met altijd uitstekende expertise met persoonlijke aandacht van de verkoopsters. Een aanrader.

Fijne winkel met heel veel keus en fijn personeel

Ik heb er jaren gewerkt dus van zelf sprekend dat ik het een goed bedrijf vindt

Gewoon super goed

Heb wat bij jullie besteld. Had het zo in huis. Geen klachten hoor. Echt ga zo door.

Prima verzorgd.

Keurig en vriendelijk geholpen Japon is keurig en snel bezorgd. Past goed en is mooi. Wat kan ik nog meer wensen?

Prachtige collectie en snelle verzending!

Prima webshop! Punt van aandacht: Gratis retourneren is in deze tijd van op afstand winkelen een must!

Verschoorstore is een mooi, gezond en vooruitstrevende modewinkel

Er is een breed aanbod in het assortiment. Voor een brede en smallere beurs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Netjes aflevering

Het werd netjes afgeleverd alleen baal ik altijd verschrikkelijk als je je bestelling heb gedaan en je dan een mail krijgt dat er 1 product niet leverbaar is ,het zou netjes zijn als er dan word gevraagd of je nog iets aan de bestelling wilt veranderen

Fijne zaak met goed personeel.

Een vooruit strevende onderneming. Uitgebreid assortiment.

Super fijn geholpen met vinden van meerder combinaties!

Veel heel goede merken passend bij iedere dame, Goede modeshows, goed en vriendelijk niet opdringerig geholpen, goed advies welke maat en welke kleur echt bij je past. Kopje koffie of thee erbij ... heel fijn!

Warme bijzonder gastvrije kledingadviseuzed

Mijn moeder is heel vaak bij jullie geweest Zij is lichamelijk gehandicapt en zij was een schim van wat zij vroeger eens was, een mooie zelf verzekerde elegante dame, voordat ze bij Verschoor kwam. Door haar traumatische ongeluk is zij zichzelf volledig verloren. Nadat zij uw modezaak Verschoor heeft verlaten, met volle tassen vol met Joseph Ribkoff jurkjes heeft zij zichzelf weer gevonden. Ik vind dat uw collega die mijn moeder adviseerde het leven mijn moeder heeft gered.. Zij heeft haar leven en zichzelf weerogeve door de woorden van uw collega, dat elke vrouw mooi is. Zij zei tegen mijn moeder "ik vind u zo'n mooie vrouw in deze jurken, ik moet er zelf ook bijna van huilen,". Ik zag tranen in de ogen van uw collega, zoveel jaar geleden. Wat een warme vrouw die de moeite heeft genomen om mijn beschadigde moeder uit de hoek te trekken waarin iedereen haar als een schim zag. Dank u dat u zo'n warmte uitstraalt in uw modehuis. Weet u, u die dit leest, ik was erbij en huilde ook. Uw verkoopsters hebben een waar hart voor anderen. Ik blijf hierdoor elke paar maanden jullie bezoeken, soms met mijn moeder, maar ook met vriendinnen, doordat jullie met kop en schouders uitsteken boven ander dames modezaken. Geloof mij, ik ben getuige geweest van dat mijn moeder voor het eerst met uw prachtige modezaak kennismaakte via internet. Haar vriendin en ik zijn jaren geleden met haar, op mijn moeders verzoek hierdoor naar Verschoor gegaan. Doordat mijn moeder nu een handicap heeft was zij heel schuchter om naar uw kledingadviseuze toe. Toen moeder huilde in het paskamertje omdat zij haar handicap in de spiegel zag zei uw adviseuze: "niet huilen lieve mevrouw, ik ben er speciaal voor u en ik ga u mooi maken voor iedereen,", deze lieve dame zocht de mooiste jurken voor mijn moeder uit. Zij was hele middag met haar bezig. Ik moest huilen toen ik mijn zenuwachtige moeder met een betraande gezicht uit het paskamertje, zag komen. Nathalie Franken, Botenlaan 165, 5616JG Eindhoven

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd. Retour ook goed geregeld. Daarna met vertrouwen weer besteld.

Snelle en keurige levering

Snel geleverd en keurig verpakt!

Fijn geholpen. Ondanks de drukte werd er toch prettig geholpen. Alle aandacht voor de klanten.

Het is een feestje!

Verschoor hoopt dat het een feestje is om online bij hen te kopen. Het klopt helemaal: het is een feestje! Bestelling gedaan en wat zij beloven.. binnen 1 dag in huis.. wordt waargemaakt. De bestelling is keurig verpakt in een stevige doos en de kleding zit in mooi gekleurd knisperend vloeipapier. Een feestje om uit te pakken.. Als dan ook het bestelde helemaal naar wens blijkt te zijn word ik daar heel blij van! Bedankt voor de zorgvuldigheid!

Fijne winkel

Goede bereikbaarheid. Zeker voor als je met een oudere persoon kleding gaat kopen. Handig die lift. Fijn personeel. Denkt met je mee. Zowel op de heren als dames afdeling. Ik ga hier altijd naar toe

Prettige winkel

Fijne winkel en groot assortiment. Voor elk wat wils en vriendelijk personeel.

Mooie en leuke kleding.

Ik kon niet op de site komen met mijn wachtwoord.De dame ,die ik aan de lijn kreeg had het heel druk.Ik legde het probleem uit,ze zou terugbellen Nooit meer wat gehoord,uiteindelijk heb inde trui via de winkel in Sliedrecht gekocht.Toch fijner ,wanneer iemand je gewoon helpt en advies geeft.

Prettige sfeer

Meedenkend vriendelijk personeel meer dan voldoende variatie in kleding voor elk wat wils.

Inmiddels 2x een bestelling geplaatst en beide keren snel en correct geleverd.

Een winkel met veel keuze voor elke gelegenheid en budget met personeel dat betrokken helpt.

Ik koop altijd met veel plezier bij Verschoor. Afhankelijk van mijn te besteden budget (dat verschilt wel eens) is er altijd iets leuks te vinden. De kleding is kwalitatief goed .Dat zie je, en blijf je na een aantal maal wassen ook nog zien. Ik word altijd goed geholpen. Ik ervaar ze als persoonlijk, eerlijk en ze denken mee.

Mooie webstore mooie merken goede service

Ik vibd de outlet afdeling super. Mooie mode voor een mooie prijs.

Makkelijk te bestellen,snel in huis

Super website,overzichtelijk en makkelijk om te bestellen. Het pakketje ziet er mooi verzorgd uit en is snel in huis.