Blij dat Jacqueline weer terug is

Boven weer leuk geholpen beneden wordt je alleen geholpen als je de laatste mode van Verschoor aan hebt

Gezellig winkelen

Altijd goede hulp en een eerlijk advies. Het e-mail adres is fout, moet zijn janenanja4@email.com.

Goede service, snel mogelijk en makkelijkste bereiken voor eventuele vragen.

Slecht!

Tot 2 x toe krijg ik een tevredenheidsonderzoek gestuurd dat niet voor mij bestemd is maar gericht aan mevrouw Hofman!….. Mijn naam is ……….. Dus val mij niet meer lastig.

Fijne winkel.

Een fijne zaak om te kopen. Mooie collectie.

Uitstekend!

Altijd correcte levering en ook de klantenservice is betrouwbaar!

veel minder keus

het viel tegen wat betreft de keuze dat is beter geweest

zie volgend veld

TOP, ga zo door!

Prachtige zaak, veel variatie en super personeel

Ik ben steeds heel gelukkig als ik bij jullie kom Mooie merken Leuke verkoopsters Fijne vermaakservice achter de schermen Kortom een prachtige zaak

Fijne en gezellige mode winkel

Goed en vertrouwd

Een hele fijne zaak met positieve medewerkers

Heel prettig winkelen

Vaak snel en goed

Meestal een snelle en correcte levering. Alleen laatste keer verkeerde maat geleverd gekregen! Jammer

Minder

Mijn nieuwe jas was in een andere winkel 20 euro goedkoper. Ik kreeg mn 10 euro niet terug van de cheque. Stond niet in de computer!!!! Geen leuke ervaring!!!! .

Prachtige rok, goed verpakt

Gelukkig had ik de rok elders al in een winkel elders gepast en wist ik welke maat ik nodig had. Retour zenden is namelijk veel te duur. Verschoor heeft veel keus in luxe merken. Jammer dat ze alleen in Sliedrecht zitten.

Samen met mijn dochter komt graag in de winkel zoals met de Betty Barclay die geshowd werd door de mannequins op 14 september j.l. Wat mij opviel dat de gastvrijheid wat betreft het aanbieden van een kopje koffie op zo'n dag op zijn plaats is en vaker nagelaten wordt. Het was niet druk op dat tijdstip maar modeshows zijn er helaas niet meer maar het komt nu over; kopen en wegwezen. Is het zo dat er geen koffie geserveerd wordt in de toekomst?!

Heel vlotte levering

fijne winkel

Je wordt altijd vriendelijk geholpen

Ben prima geholpen

Klantvriendelijk en gastvrijheid Goede kwaliteitverhouding met de prijs

geweldig

geweldig

Perfecte, snelle service en fantastische merken

Verschoorstore heeft prachtige merken. Bij vragen krijg je snel antwoord en ruilen wordt snel en prettig geregeld. Leveringen zijn eveneens snel. Als je geen tijd hebt om fysiek te winkelen, is online shoppen bij Verschoorstore een feestje!

super

Mijn ruil gebeurde perfect in de winkel in Sliedrecht(wij waren in de buurt op fietsvakantie) ze waren daar vriendelijk, hulpvaardig en de terugbetaling van mijn licht beschadigde bloes verliep vlekkeloos. Mocht de verzending naar België gratis zijn ik zou vaker iets kopen bij jullie en jammer genoeg leveren jullie ook niet in een Post.nl punt Groetjes Verbeke Maria

fantastische merken

heel goed met mij meegedacht en geadviseerd. Belangrijk, zodat ik niet met iets thuis kom wat ik uiteindelijk niet draag. Dat is niet het geval geweest. Ben heel blij met hun advies

Prima geholpen.

Fijne hulp bij de keuze uit een geweldig assortiment.

Ik kom graag uit Den Haag om bij Verschoor te shoppen. De persoonlijke hulp van de verkoopsters en de geweldige keuze uit al die mooie merken zorgt ervoor dat ik altijd heel goed slaag.