Eerst kwam ik bij verschoor met mijn moeder door haar ben ik nu ook klant.

Mooie merken

Ik vind Verschoor een hele fijne modezaak. Mooie merken, prachtige winkel en prettig personeel. Inkom er graag

Vriendelijk personeel

Erg goed geholpen en service.

Prima geholpen.

De verkoopster heeft leuke kleding voor me gezocht. Ze luisterde goed en nam zelf ook initiatief om kleding te zoeken die bij mij past. Naar mijn idee gaf ze eerlijke feedback. Ondanks de uitverkoop werd ik toch keurig en vriendelijk geholpen!

Snelle service en snelle verzending

Kwaliteit en klasse

Wat hier in de buurt niet te koop is vind ik bij u!

Zoals beloofd

Prima service. Ze doen wat ze beloven.

Was een fijn bezoek in deze mooie winkel met een enorme diversiteit aan kleding voor elke vrouw Perfect, vriendelijk en eerlijk geholpen door de verkoopster Prachtige jurk gekocht en zeer tevreden over mijn aankoop Tot volgende keer

Succesvol

Heel fijn geholpen, veel gepast en 2 setjes gekozen.Mede door fijne verkoopster

Naar aanleiding van mijn online bestelling contact gehad met een van de medewerkers (het door mij bestelde was gereserveerd voor iemand die in de winkel kwam passen), werkelijk super vriendelijk geholpen. Echt een compliment waard (en de jurk past perfect dankzij haar advies).

Prettige kledingwinkel.

Klantvriendelijk. Behulpzaam personeel. Vele soorten merkkleding in ook betaalbare klasse. Op de begane grond ( Kerkbuurt) goed geslaagd met 9 kledingstukken, maar wel in de uitverkoop.

Zeer snel geleverd

Ik vond bij jullie het shirt van Marccain die ik nog graag wilde hebben, die had ik ook met een dag thuis ;-))) Verder ook een mooie collectie van mooie merken

Mooie winkel met prachtige kleding!

Feestje om bij jullie te winkelen

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel!

Winkel die meegaat met de tijd!

Echt een aanrader

Bestel zeer regelmatig bij Verschoorstore.nl en ben altijd zeer tevreden. Indien het artikel niet past of niet aan je verwachtingen voldoet, kan het teruggestuurd worden en krijg je je geld vrij snel teruggestort

Slechte retour beleid

Slecht Onbeleefd

Niet echt grandioos

Eerst was het stuk van mijn broek kwijt .Kwam later weer te voorschijn.Daarna kocht ik een blouse van Ribkoff met 30% korting . Stond verkeerd in de computer.Ik kreeg dus 20% korting .Reageerde hierop .Ik kreeg al genoeg korting en de blouse stond met 20% korting in de computer. Niet mijn fout maar ik werd er wel mee geconfronteerd. Een wandeling naar het kledingrek en ze hadden de korting gezien.Klant niet hoeven te beschuldigen .Even geen behoefte om te komen shoppen Gelukkig zitten er ook genoeg goede verkoopsters in de winkel.

Service gericht, prima winkel

Goede service, adequaat personeel. Prima sortering

Top winkel met top mensen!

Ik heb in één zin al verteld wat ik van de winkel en de mensen vind.

Werd goed geholpen. Kom helaas geen broek vinden die hoog in de taile aansloot allemaal lage modellen

Helemaal goed en gezellig

Altijd iets nieuws, koffie en gezelligheid. Mooie kleding.

Goede ervaring

Ik word altijd goedgeholpen en het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Goed.

Ik heb rustig rond kunnen kijken. De verkoopster was wel afwachtend wat ik er zelf van vond. Maar na direct om advies vragen, kreeg ik het. Ik ben blij met mijn aankoop.

Heel fijn

Ik had al twee broeken van Brax gehad en wilde de derde ook hebben. Alleen die was er niet in mijn maat. Deze is besteld geworden en was er binnen een week. Daar ben ik heel blij mee. Want in Corona tijd had ik niets gekocht en was er nu echt aan toe. Bedankt voor de service.

Een fijne online service