Online besteld, had nog wat vragen deze werden keurig en uitgebreid beantwoord, product snel binnen en keurig verpakt

Vriendelijk service!

De medewerkers denken voor jouw als klant, zijn gezellig en vriendelijk, ook in deze corona-tijd,ze geven een fijne service. Een fijne winkel,een uitgebreid assortiment, een aanrader om binnen te gaan.

Erg leuk geholpen en geslaagd!

Leuke winkel, mooie collectie en gezellig personeel. Voor herhaling vatbaar!

zeer prettig geholpen en goed geslaagd met de aankopen!!

fijn te woord gestaan en keurig terzijde gestaan bij het zoeken van de juiste spullen

Was snel geleverd

Het vest heeft een goede pasvorm en ziet er goed uit. Ik heb het nog niet gedragen en weet dus niet hoe het materiaal zich houd na het dragen en wassen.

Bijzonder leuk geholpen.

Ruime keuze. Heel fijn

prima levering

mijn bestelling is keurig afgeleverd en echt naar mijn zin. Alleen vind ik dat u als Nederlands bedrijf niet zoveel Engelse woorden moet gebruiken..

altijd goed bereikbaar en snelle internet verkoop

perfect!

Ik werd nu door een andere verkoopster geholpen dan ik al jaren gewend ben. Mijn verkoopster was net op vakantie. Maar deze verkoopster was in 1 woord: perfect!

zeer goed

snel en keurig verpakt

Topmensen.

Het woord "Topmensen" spreekt voor zich!

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering en mooi product

Mooi product erg blij mee

Snelle verzending, keurig verpakt.

Snelle verzending, keurig verpakt.

Verzorgd ingepakt en snel ontvangen. Super!

fijn geholpen

op de toegezonden flyer was vermeld dat alle merken meededen met de kortingsactie, in de winkel bleek dat anders te zijn. Er waren merken uitgesloten. Dat schept verwarring. Wat ik wilde kopen heb ik gekocht (zonder korting) en ben er blij mee.

Snelle servife

Gewoon goed

Naast het feit dat de verzendingen altijd vlot gaan en zeer verzorgd zijn, is de klantbenadering persoonlijk, helder en altijd vriendelijk. Geen rommelige verpakkingen maar altijd alles netjes ingepakt. En als er toch iets mis is gegaan met je bestelling dan word je gewoon even gebeld door iemand die tekst en uitleg geeft. Klasse vind ik dat !

Zoals altijd top

Snelle levering en mooi verpakt

Geen klachten over bestellingen, redelijk snel geld terug bij retour.

Fantastisch, snel en netjes verpakt!

tevreden klant!

Personeel heel klantvriendelijk!

Het voelt als een warm bad en een feest om heen te gaan

Wij mijn tante en ik , worden altijd vriendelijk ontvangen en geholpen , en een kopje koffie erbij , maakt dit tot een gezellige dag . Wij komen er graag . Mevrouw lodder & jose

ik word altijd correct geholpen

Ik loop eerst even door de winkel en krijgt gelegenheid om alles rustig te bekijken. Als ik vragen heb word ik goed geholpen.

Op de laatste keer na, goede ervaringen.

Prettig geholpen MAAR, de pantalon die bij u korter is gemaakt ( en ook enige euri duurder dan bij de herenzaak,hoewel ik weet dat dit nu apart is) is TE KORT, hoewel ik opmerkte "geen hoog water in het dorp te willen" Nu moet ik dus weer vanuit Zwijndrecht heen om de pantalon te brengen plus nog eens om de pantalon te halen, wat ik minder succesvol vind. Hierbij ben ik mijn voordeel wel kwijt. van uw bijzondere actie aan benzinekosten. Aankoop 13/11/21.Dit is overigens nog nooit gebeurd !