mooie winkel met mooie merken

Altijd netje geholpen , winkel met leuke merken in een woord TOP !!!!!!

Persoonlijk winkelen op afstand

Mijn bestelling werd keurig verzorgd. Alles was heel mooi verpakt en tot in de pintjes verzorgd. Dit is echt winkelen met een vertrouwd persoonlijk tintje gecombineerd met het moderne gemak van internet. Een voorbeeld voor andere winkels!

kwaliteit en super service

Vriendelijke en meedenkende verkoopsters. Goede kwaliteit en veel variatie. De winkel straalt een gastvrij gevoel uit. Je krijgt de gelegenheid zelf te zoeken en te kiezen en hulp als je erom vraagt. Kortom, fijne winkel en altijd mijn eerste keus als ik wat nodig heb.

Een mooie winkel , met leuk en kundig personeel .

Het is altijd een feest , als wij bij verschoor mode zijn geweest. Het is een grote winkel met mode voor jong en ouder . Tussendoor even een kopje koffie, en een praatje . Met de aardige dames . Wij komen graag bij jullie shoppen. Onlangs is mevrouw verschoor overleden , dat vinden wij heel triest , wij wensen hierbij de familie veel sterkte toe . Groetjes mevrouw lodder en jose

Goed geregeld

Even telefonisch overleg gehad en via de site besteld. Mijn bestelling werd keurig gebracht.

Prima, snelle levering en keurig verpakt, een aanrader.

Ik bezoek graag de winkel maar online word je ook fijn geholpen!

Deze keer ging alles fout.

Een week na betaling gebeld. Het artikel hing nog in de winkel, zou na excusen meteen verzonden worden.Na 5 dagen werd zonder bericht het bedrag teruggestort. Zelf gebeld, artikel was niet voorradig,veel excuses.De dames waren heel vriendelijk maar er zijn veel fouten gemaakt.Vorige keer ging het prima.

Uitstekend, snelle goed verzorgde levering, vriendelijke klantenservice,

Met enige regelmaat bestel ik wat bij u. Normaal altijd uitstekend echter deze keer ging het niet goed. Er stond een jasje op de site Waarbij geen merk vermeld zodat ik niet kon inschatten wat de pasvorm was. Gebeld met uw vriendelijke klantenservice, die gaf aan dat het merk Golle haug was, waarop ik zei: dat valt altijd zo lang uit. De dame in kwestie zei: nee hoor dat is hier niet het geval. Dus jasje toch besteld echter inmiddels retour want te lang. Jammer

Een fijne winkel

Mijn ervaring is goed de verkoopsters zijn allemaal vriendelijk. Ook via de Site bestellen bevalt goed in deze Corona tijd. Een prettige winkel om te shoppen dus.

Fijn winkelen bij Verschoorstore

Prettig bedrijf, goede klantenservice

prima service

Tweemaal online besteld en tevreden over de levering netjes verpakt

Gewoonweg geweldig

Super service, echte ondernemers met hart voor hun zaak !! Gelukkig niet de standaard webshop maar nog een echte onderneming die het allemaal biedt.

Vriendelijk personeel

Had twee broeken besteld via internet, een ervan was niet leverbaar. Een vriendelijke dame had een alternatief gevonden en deze mee gestuurd. Was een super keuze, Met vriendelijke groet Liz Houweling

Betrouwbare webshop

In de winkel zijn ze ook erg aardig. Maar ze hebben mooie kleding. Snelle verzending en keurig ingepakt.

Alles netjes verpakt !

mooi vest, slecht geleverd en fijne service

mooi vest, slecht geleverd en fijne service

Snel en correct.

Mooie website. Goed en mooi verpakte blouse van High,

Kan altijd met vragen terecht en geven je goied advies.Prima zaak

Mooie kleding van goede kwaliteit

Erg mooie kleding van goede kwaliteit. Zit heerlijk

Goed en snel

Voor herhaling vatbaar!!

Mooie merken en super verzorging!!!

Heel goed.

Mooi kleding, goede service en snelle levering.

Goed verlopen

Bestelling is goed verlopen

Website heel goed met mooi overzicht van zal mode en nieuwe mode.

Ik heb uit de sales een paar mooie items gekocht.