mijn feestje

vriendelijke en gezellige verkoopsters in een winkel met mooie kleding

Hele snelle levering, netjes verpakt, zeer tevreden.

Helaas geen contant geld bij terugbrengen van kledingstuk

De trui die ik had gekocht, bleek thuis een maatje te groot. In de winkel was geen kleinere. Geld terugkrijgen kon niet. Wel een tegoedbon. Daar heb ik een jaar later (wegens corona) een broek van gekocht, die ik eigenlijk niet nodig had. In m'n vriendinnenkring heb ik gedeeld dat ik teleurgesteld was in de service. Ik zal bij twijfel niet snel meer iets kopen. Verder is het een prachtige winkel met aardige verkoopsters! Hartelijke groeten, Willemien Scherff

Goede ontvangst,zeer behulpzaam met oplossing probleem.

Afgelopen week ben ik met een klacht over een broek,net gekocht ,terug gekomen.Netjes behandeld en de broek werd teruggenomen.Echter ik ben er niet in geslaagd een vervanger te vinden.Er werd voorgesteld mij een tegoedbon te geven,waarop ik de vraag stelde,kan ik mijn geld terug krijgen.Het antwoord was negatief. Gezien het feit ,dat in veel zaken dit usance is ,ben ik hier erg teleur- gesteld over.Deze bon kan kwijtraken en dan is het geld ook weg voor de koper.

Ik kan altijd goed slagen

Een fijne winkel met persoonlijk advies, van leuk personeel. Mooie en leuke kleding voor ieder wat wils Ik kom er graag

Heel klantvriendelijk, en een mooie collectie dames kleding.

Jas was er niet meer in mijn maat. Was binnen 3dagen binnen vanuit een ander filiaal. Ben zeer tevreden hierover.

Fantastisch geholpen en goed geslaagd

Kom zeker terug!

Mooie kleding en goed kleding advies. Gelukkig niet opdringerig. Voor herhaling vatbaar!

geweldige winkel super goed geholpen.

Ik was er met mijn zus, we vonden het een geweldige mooie winkel met mode voor 50+. We werken goed geholpen met een goed kopje koffie erbij. We komen nog een keer terug, we zijn zeer goed geslaagd.

Een zeer fijn bedrijf.

Een hele prettige winkel, vakkundig personeel, vriendelijk en veel verschillende merken. Voor mij soms jammer dat de maten tot maat 48 gaan.

Heel Goed

Alles is prima

Supersnelle levering en als het artikel niet voldoet, wordt het geld ook weer snel teruggestort,

Top.

Leuk contact met de adviseuses en goed geholpen.

Een prachtige winkel met een enorm aanbod. Gezellige en kundige verkoopsters. Top!

Te kleine verpakking, was erg gescheurd.

Terug sturen zonder label erbij ed is niet erg klantgericht.

Weer ben ik, zoals ik gewend ben fijn geholpen!

Vriendelijk

Persoonlijke en vriendelijke winkel

Mooie collectie, vriendelijk en behulpzaam personeel dat goed adviseert maar niets opdringt. Fijne winkel

Top, ga zo door!

Zie bovenstaand antwoord.

Heel fijn en prettig geholpen

Goed bijgestaan door de verkoopster niet opdringerig heel veel keus kortom geweldig voor herhaling vatbaar

ziet er goed uit

er is kleding en keuze genoeg

Prachtige winkel met mooie collectie. Ik ben erg prettig geholpen en de service is heel goed. Kom er graag

zeer klantvriendelijk

mijn ervaring is dat ik me altijd prettig voel bij Verschoor te winkelen. een zeer uitgebreide collectie en zeer klantvriendelijke verkoopsters! vaak acties die uitnodigen naar binnen te gaan en meestal ook met nieuwe aankopen naar buiten. Ook kreeg ik een kortingsbon voor mijn verjaardag die ik vandaag ook heb besteed. Ik zal met veel plezier mijn nieuwe aankopen dragen.

heel fijn terzake kundig geholpen!

zeker weer een bezoek waard; kwaliteitskleding en kundige verkopers