slecht georganiseerd

3 t-shirts besteld en betaald maar de volgende dag bleken ze uitverkocht?? Dus wel op de site plaatsen maar niet kunnen leveren en dat bij alledrie de artikelen! Erg teleurstellend

Professioneel, mooie kwaliteit en groot assortiment.

Wij zijn heel fijn geholpen en zeer goed geslaagd. Hartelijk dank voor de koffie.

Teleurgesteld

Ik had een half jaar geleden een vest gekocht met de alarm er nog aan. Aangezien ik Rotterdam woon en niet iedere dag naar Sliedrecht kom had ik gewacht tot ik weer eens met mijn vriendin die wel in Hardinxveld woont bij jullie te komen winkelen. Zij had het over een kortingsbon die ze had ontvangen van jullie! Ik had geen kortingsbon ontvangen. Ik vroeg aan de verkoopster die inmiddels het alarm aan het verwijderen was, hoe dat kon. Ze ging dat nakijken en wat blijkt de punten stonden op iemand anders zijn account. Ze zou dat recht gaan zetten maar het was niet mogelijk omdat gelijk te regelen. Ik moest maar wachten en de volgende keer dat ik weer kwam dan stonden de punten wel op mijn account en zou ik alsnog een kortingsbon ontvangen. Jammer dat z’n mooie zaak zo met klanten omgaan.

Verschoorstore is een waardevolle kledingzaak waar kwaliteit en behulpzaamheid voorop gaan.

Een winkel waar je je op het gemak voelt. vriendelijk en behulpzaam personeel.

fijn en correct geholpen

Ik ben een dame van 90 jaar en kom samen met mijn dochter winkelen. Een aandachts puntje is vanuit mij dat ik het jammer vind dat er te weinig keus is in pantalons in de grotere maten (50//52).

Snelle en goede levering

Prima in orde, snel geleverd en goed verpakt!

Netjes en verzorgd,snel bezorgd

Eerste keer van wat ik in de winkel had gezien, via de site besteld . Wilde er eerst over nadenken en kon het later bestellen, top!

Ben vast klant, kan echter nog niet erg wennen aan de veranderde opstelling van de zaak.

Moet nog erg zoeken in de winkel, dat komt mogelijk wel. Ook is er nieuw personeel, vind ik ook wennen, ener is een nieuwe verkoopster die ik niet erg sympathiek vind, zoek iemand anders als ik geholpen wil worden. Verder blijf ik tevreden met het aanbod en met de vertrouwde gezichten.

Goede site en een snelle levering

Goed advies

Mooie collectie en goed advies door deskundige dames. Aanrader

geweldig

geweldig servies

Perfect geholpen.

Prettige ambiance,prachtige collectie.

top zaak

Altijd prima geholpen en zeer uitgebreide collectie

Ik heb alleen maar goede ervaringen

Zeer prettige verkoopsters, die goede adviezen geven.

Uitstekend, op de klant gerichte aandacht

Heel veel aandacht voor de klant. Ik kan er altijd mijn smaak vinden en de bediening is zeer prettig . Ik ga er haast nooit weg zonder iets gekocht te hebben.

Geweldig leuk geholpen fijne winkel ervaring, de winkel is mooi en ruim opgezet waardoor je rustig en overzichtelijk de collectie kunt bekijken het centrale plekje in de winkel met een koffiecorner geeft een gevoel van welkom. Zij zien ons snel terug.

Geweldige keus en goed geholpen

Voor de eerste keer in de winkel en heel fijn geholpen met t maken van een keuze

Toppie

Snelle verzending Netjes verpakt

Super leuk

Goede service, gezellig personeel , ruime keus , mooie merken ... en gezellig winkelen.

prima bediening en minimale sortering.

Onze ervaring; De hulp van het personeel was prima, alleen voorheen was de presentatie op de derde verdieping per merk veel beter en uitgebreider. Met vriendelijke groet Fam. Maat Hendrik Ido Ambacht

Goed geholpen fijn personeel

Als ik kom winkelen word ik altijd goed en vriendelijk geholpen. Het personeel luistert goed naar je wensen en gaat voor je op zoek om het juiste te halen, als dat mogelijk is.

Een beleving van mode en feelgood.

De hele entourage ademt klasse, sfeer en prachtige mode uit. Ik voel mij altijd een prachtige vrouw als ik bij modehuis Verschoor ben geweest. De vriendelijkheid van de verkoop medewerkers is zo prettig en ze zijn behulpzaam! Een aanrader voor elke vrouw!

Vakkundig en prettig geholpen aan mooie en kwalitatieve producten

Prima ervaring

Vriendelijk en behulpzaam geholpen wat we als prettig hebben ervaren.