Uitstekend zoals altijd!

Altijd gezellig,vriendelijk en vakkundig geholpen. Uitje om naar toe te gaan

Ging (ondanks coronamaatregel) met een goed gevoel de deur uit.

Behulpzame, enthousiaste en attente verkoopsters die - als je er naar vraagt - met van alles aan komen draven om een leuk setje samen te stellen. Na afloop van de "sessie" werd ik getrakteerd op thee met een koekje en manlief - die stond te wachten totdat ik "uitgeshopt" was - werd naar binnen gehaald om ook een bakje koffie mee te drinken. Een te wijd bloesje, welke niet meer in gevraagde maat voorradig was werd maar toch werd gekocht, mocht enige dagen later teruggebracht worden en werd zonder bijkomende kosten iets ingenomen. Binnen een paar dagen kon ik hem weer op komen halen en kreeg nog een zak met sinaasappels toe vanwege de verjaardag van onze koning. Natuurlijk weet ik wel dat dit na aankoop van een truitje niet de normale gang van zaken is, maar deze speciale aandacht in deze toch ongewone periode heeft mij veel goed gedaan. Dank je wel dames!

kom met plezier naar de winkel.

Wordt altijd goed geholpen, er wordt geluisterd naar wat je interesse is. Moet dit van boven komen wanneer je beneden bent is geen probleem. Kom snel weer eens langs.

Fijne zaak alleen bij problemen duurt het lang voor dat het afgehandeld was, 2x 15 km voor moeten ri

Probleem wel opgelost!

Prettig en behulpzaam geholpen.

Leuk geslaagd na een telefoontje om een winkel moment af te spreken. Heel goed en commercieel in een moeilijke tijd! hopelijk komen jullie redelijk goed uit de corona crisis. Ga zo door!

1x online besteld in coronatijd savonds laat besteld de volgende dag persoonlijk thuis gebracht.

Uitgebreid de tijd nemen om mijn vrouw in het nieuw te steken!

Zeer vriendelijk en enorm veel keus.

Prima, goede service

Zie boven

Prettig, aangenaam en verrassend!

Met bovenstaande omschrijving geef ik mijn winkelervaring aan nl. ruime keuze, persoonlijke aandacht, goede adviezen, vriendelijkheid en joviaal personeel.

fantastiesche servie

zo een prettige en personlijke erfaring heb ik nog niet eerder meegemaakt

Redelijk

Voor de eerste keer in december in de winkel broek en blouse gekocht goed geholpen.Drie weken terug ben ik terug geweest twee brax broeken gekocht en een shirtje.Nu staat op mijn bon spaarpunten weet nergens van hoe het gaat en waarvoor.In mijn mail box kreeg nieuwe aanbiedingen las als je een brax broek koop dat dan een loting is niet over gesproken .

Al een paar keer kleding besteld online,altijd snelle bezorging en correcte afhandeling van eventuele retour artikelen.

Behulpzaam personeel

Het personeel was behulpzaam bij het uitzoeken van de kleding. Mooie collectie.

Snelle levering, keurig verpakt.

Ruime sortering, snelle levering. Kan deze zaak iedereen aanraden.

Vandaag besteld, morgen in huis

Duidelijke site om collecties te bekijken. Prachtige merken, de eventuele retouren snel teruggestort, wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon als er iets uitgezocht dient te worden, kortom: niets dan lof.

Heerlijke winkel met prachtige collectie.

Goed geslaagd!!

Top shop, vriendelijke medewerkers, doen wat ze beloven

Paar keer besteld, leveringen waren op tijd. Medewerkers zijn altijd erg vriendelijk

Leuke collectie, eenvoudig te bestellen en snelle levering

Leveringen keurig verpakt Met zorg voor de kleding Chapeau

Fijn shoppen in alle prijs klassen.

Goede collectie voor iedereen die er leuk uit wil zien wat bij jou past. Verkoopster die dit begrijpen.

Prettig

Altijd behulpzaam personeel zonder opdringerig te zijn.

Je wordt heel goed geholpen

Al 10 jaar klant dat zegt toch wel wat

snel-goed verpakt

Uitstekend!

Snelle levering en keurig verpakt! Prachtige jurken!

Op tijd geleverd mooi verpakt zoals altijd

goede ervaring goede gastvrouwen en prettig gewinkeld.

Goede winkelervaring