Heel goed, fijne website, vele verschillende merken en prijsklasse. Wat ik bij sommige kleding mis dat er niet bij staat welke stofsoort het is, als dat compleet was kregen jullie van mij een 10. Alles wordt netjes verzonden, top!

Geweldig......

Complimenten voor de verzorging bij verzenden. Alles keurig gevouwen en kreukvrij verpakt in en roze vloeipapier met sticker........ Ook een heel goed inkoop beleid in mijn ogen . Als ik de collectie die uitgeleverd wordt bekijk en de kleding keuze die voor deze winkel is ingekocht.; Super Goede Keuze.

Prima service en snelle levering

Super fijne winkel, online én irl! Vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Mooie site. Snel geleverd

Mooie site. Snel geleverd, retour ook snel terugbetaald. Altijd blij als ik weer een pakketje heb ontvangen.

Mooi modehuis met vele mooie merken

Fijne zaak en een perfecte website.

Prachtige jas

Prachtige ja. Snelle levering. Heel tevreden over de communicatie.

Snelle verzending, Retour snel afgehandeld Mooie kleding Alleen heel jammer, leuke kleding in kleine maten, Welkom meer in 46 en 48, maar dan ook widelwg pantalons, hippere kleding zoals in 42 bv

Goede online winkel

Ik kreeg mijn pakket snel en netjes ingepakt. Mooie collectie van jurken. Ik ben tevreden mee.

Prima dienstverlening

De bestelling bij Verschoore ging heel soepel en het pakket werd snel en efficiënt bezorgd. Heel tevreden!

Keurig aangeleverd en volgens afbeelding

Het pakketje verscheen keurig ingepakt , op tijd en ben mooie stof zoals omschreven

Levering conform afspraak. Cijfer 8 i.p.v. een 7!

Mooie website die zo werkt als het moet. Overzichtelijk en voldoende filters. Bestelproces werkt ook zonder problemen. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag leveren dan gaat dit over de begeleidende mail behorende bij deze enquête. Er staat "Beste Borg" Dit is niet correct. Men vergeet de voorvoegsels te vermelden, terwijl deze wel bekend zijn bij jullie. Dat vind ik gewoon slordig.

Weet nog dat cliënt koning/koningin is.

Bestelling wordt vlot afgewikkeld. En als het teruggestuurd wordt, snel je geld terug. En het wordt als een cadeautje Ingepakt. Het zou handig zijn bij online shoppen: valt kleiner uit, groter uit of langer bij een aantal producten. De modellenmaten zeggen mij niet zoveel.

Zeer Slecht!!!!

Wij waren vaste klant bij Verschoor maar gaan er nu nooit meer naartoe!!! Wij hebben zaterdag kleding gekocht toen was er twijfel over e-mail met korting overleg gehad met verkoopster die korting zou fout zijn uit mail oké kan gebeuren De hogere korting zou niet meer komen maar tot onze grote verbazing maandag ineens de korting die wij in mail hadden we voelen ons flink belazerd!! Klantenservice doet hier niets aan , willen dus graag van vaste klanten af en is ze gelukt!! Zal het aan familie en kennissen doorgeven dat Verschoor erg klantvriendelijk handelt

Nogmaals bedankt voor uw feedback, meneer Vink. We zijn blij dat we deze kwestie inmiddels met u hebben opgelost en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.

Altijd uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Prachtige collectie voor iedereen. Van mooie luxe merken maar ook betaalbare mode.

Vriendelijk

Niet opdringerig

Geweldige mensen, top service, prachtige merken, mooie winkel en een bliksemsnelle levering!

Er werd aangegeven me vergeten te zijn

Te weinig oog voor klanten die binnen zijn. Werd later weer goed gemaakt

Top verkoopster

Vakkundige verkoopster die mij echt in slechts 30 min super goed adviseerde en in een super mooie outfit hielp. Helemaal blij mee

zie hier onder

Ik ben één keer in de winkel geweest het afgelopen jaar, ben netjes en vriendelijk geholpen. O Ook de nodige aanpassing aan de te lange broek waren netjes. Jammer dat het zo ver weg is.

Alleen jammer dat je bij terugbrengen van spullen in de winkel die gekocht zijn in de webshop, er geen bevestiging van retourneren mogelijk is.

Een zaak die de zaken met name in de webshop niet op orde heeft.

Shirt besteld op website bleek maat er niet te zijn. Broek besteld kwam een andere kleur. Zijn toen naar de winkel gegaan 60 km en weer 60 km terug. We moesten de broek in de goede kleur opnieuw afrekenen het bedrag van de ingeleverde broek werd terug gestort daar was weer € 7.00 retourkosten afgehaald terwijl we de broek zelf terug hadden gebracht. Broek besteld zaterdag op de website. Maandag morgen 9.45 mail de broek is ingepakt en klaar voor verzending. Om 13.45 mail broek is niet meer leverbaar. Heb daar op verbaasd op gereageerd uiteindelijk was het voorstel om ons uit het klantenbestand te verwijderen dat was voor ons prima. Maar de mails blijven komen in een mail stond zelfs dat ze ons hele ongezellige feestdagen wensten. Heb daar nog op gereageerd geen reactie . Hoewel ze een mooie kwalitatief mooie collecties hebben zullen wij er nooit meer kopen.

Broek gekocht moest betalen voor korter maken

Dure broek en ook nog betalen voor het opsturen dat is dubbel

Goed assortiment, vakkundige en vriendelijke verkoopsters.

Prima ervaringen! Enthousiast team. Prachtige collectie van Joseph Ribkoff.