Mooie merken, goed geholpen

Vriendelijk personeel en goed geadviseerd

goed advies en goede service

de juiste maat was niet meer aanwezig, dezelfde middag werd ik terug gebeld dat het toch geleverd kan worden.

Perfect, ik voel me hier thuis en wordt en de watten gelegd en goede koffie met wat lekkers. En vriendelijk en behulpzaam personeel. Ga zo door.

mooie winkel.

alle kleding hangt veel te dicht op elkaar!

Altijd uitstekende service

uitstekend

fijne verkoopsters

Prachtige winkel en hele fijne verkoopster die goed vragen stelt en meedenkt.

Op een vrijdag ochtend ben ik naar Verschoor gegaan om een nieuwe outfit uit te zoeken en rond te kijken wat het aanbod was. Ik volgde ze al een tijdje online en werd enthousiast van de mooie kleding en combinaties die ze maakte. Eenmaal in de winkel kon ik rustig zelf rondlopen. Een dame vertelde mij welke soort afdelingen ze hebben van super jong en hip tot klassiek en super chique. Ik keek mijn ogen uit. De diversiteit is enorm en de winkel is prachtig en netjes. Na een tijdje rond lopen, wilde ik toch graag dat er even iemand met mij mee dacht. Zelf vind ik het fijn als iemand met kijk op mode. Ik ben enorm goed geholpen. Ze stelde vragen welke style ik wilde, welke kleuren en keek mee wat mij mooier stond. Ze kwam met verschillende ideeën aan en uiteindelijk had ik de keuze uit meerdere soorten outfits die eigenlijk allemaal bij mij pasten. Ik voelde totaal geen druk om nee te zeggen tegen iets. waarbij ik overigens vind dat dat ook vaak aan jezelf ligt. Die dames doen echt hun uiterste best om je te helpen aan een mooie outfit! Ga zeker nog eens.

Altijd prima geholpen

Goed en snel. Zeer tevreden!

Heel tevreden. Snelle service!

goede service

Matige service, rommelige winkel

Bij retournering artikelen krijg je een tegoedbon en dus niet gewoon je geld terug. Dit vind ik buitengewoon vervelend en niet meer van deze tijd. In andere (dure) winkels waar ik graag shop, is dat heel anders. Volgens mij heb je er volgens de wet ook recht op. Dit maakt dat ik liever niet bij Verschoor koop, hoogstens online. Winkel vind ik vaak rommelig, rekken hangen te vol, terwijl er mooie, dure merken zijn. Uitstraling mis ik een beetje.

Uitstekende en vriendelijke service

De verkoopster die mij hielp heeft alle broeken aangedragen die voor mij geschikt waren en die ik zou kunnen passen. Top!

Via de webshop de allermooiste items besteld.

Ruime collectie waarvan enkele merken favoriet zijn bij mij en daar is voldoende keus in. Snelle service.

Prima winkel

Prima winkel met heel veel keus. En snelle en correcte levering. Zeer tevreden.

Super Service en kwaliteit

Altijd mooie producten en zeer goede service

FIJNE WINKEL

Goed advies, goede kwaliteit.

met zorg ingepakt

mooie winkel , veel maten op voorraad

Fijn geholpen….

Ik heb winterjas en sjaal gekocht… Echter bij thuiskomst zag ik op jullie mail tweede product 30 % korting was… Maar is mij helaas niet aan geboden…

Mooie winkel zeer exclusief

Mooie winkel met exclusieve mode Voor elk wat wils en exclusieve modemerken

Fijne winkel

Uitstekend advies en mooie kleding.

Positief

Je kunt rustig rond kijken. Wanneer je geholpen wil worden, kun je dit vragen. Wel is er verschil tussen de verkoopsters. Met sommige klikt het beter dan de andere!

Heel fijn

Ik had een jurk gekocht kwan thuis en de censuur zat er niet bij. Gelijk gebeld hij lag nog in de kleedkamer. Wilde hem ophalen er werd aangeboden om hem op te sturen TOP geregeld. 2 dagen later werd hij bezorgd dat is service

Super!!

Altijd correcte levering en vriendelijk onthaal via telefoon en e-mail.

Zeer positief. Veel keus, in verschillende prijsklassen en zeer vriendelijk, deskundig personeel.

Zeer goed.

Een feestje om bij jullie te shoppen

Altijd behulpzaam en ook nog zorgzaam. De koffie staat klaar. Prachtig winkel voor ieder wat wils.