Prima, op naar een volgende aankoop.

Ik had het verkeerde huisnummer ingevuld. Gebeld met de servicedeskmedewerker. Prima geregeld. Alles is goedgevonden.

Gezellig

Leuke ontvangt en goed geholpen.Zeggen ook wanneer iets niet staat.

Meer klantgerichte communicatie als verzending later wordt

Spullen netjes aangeleverd, maar daadwerkelijke verzending vanuit de winkel, dus los van post.nl, duurde veel te lang.

Snelle en vriendelijke service. Top!

Bestelling mooi verpakt en volgende dag al in huis. Ook in de winke prettige ervaringen!

Prima assortiment

Vriendelijke bediening

Verzending perfect! Retourneren….minder

Het bestellen, verpakken en bezorgen zeer goed! Retourneren minder….het zou fijn zijn dat er een bericht komt met de mededeling: wij hebben uw retour ontvangen etc etc Dit is dus echt een punt van aandacht!!

Altijd goed

Altijd vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Snelle levering en goede communicatie.

Duidelijke webshop. Goede communicatie en Snelle levering.

Een fijne winkel

Vriendelijk personeel en een gevarieerde collectie in elke prijs klasse.

Prima zaak

Altijd prima geholpen

Ruim assortiment

Fijne winkel met veel keuze, aardige en vriendelijke bediening die goed mee denkt. Heel fijn zijn de mooie afprijzingen tijdens de uitverkoop.

Veel keuze in mooie kleding

Winkel die sprankelt

Ik ben geholpen door een hele fijne verkoopster Niet opdringen...maar meedenken...

Keurig en snel

2e aankoop per internet … beviel prima

Presentatie en voorlichting prima

Alles in gemoedelijke en gezellige sfeer.

Zeer goede hulp gehad en perfecte service

Ik ben goed geholpen en zelfs kleding wilde ze nog thuis brengen. Zeker omdat ik niet goed ter been ben is dat een geweldige service

wordt altijd heel plezierig geholpen.

Moet men weer naar boven, geen probleem en andersom. Door de bank wordt er goed geadviseerd. Er wordt ook gezegd wanneer je het niet moet kopen !!

Gewoonweg grandioos

Ik heb al sinds jaren een goede relatie als klant met Verschoor. Ze zijn altijd bereid tot iets extra’s en dat. Aart ze zo bijzonder. Vooral het feit, dat het een mooie winkel is, die ook nog levert als je het niet op kunt halen. Kortom een echte winkel met hart voor de klanten.

Laatste bstelling

Mooie collectie, snelle levering en prima klantenservice

Het kledingstuk was keurig verpakt en snel bezorgt De klantenservice krijgt ook een 10 voor de goede afhandeling van mijn berichtje,,dus zeker aanbevolen.

Blij dat Jacqueline weer terug is

Boven weer leuk geholpen beneden wordt je alleen geholpen als je de laatste mode van Verschoor aan hebt

Gezellig winkelen

Altijd goede hulp en een eerlijk advies. Het e-mail adres is fout, moet zijn janenanja4@email.com.

Goede service, snel mogelijk en makkelijkste bereiken voor eventuele vragen.