Snelle levering en betrouwbare service

Artikel is snel geleverd. Communicatie snel en juist. Terugbetaling ook heel snel afgehandeld.

top

mooi ingepakt en goed af geleverd

Mooie winkel

Leuk geholpen door vrouw met lang donker haar! Mooie kleding, heel veel keus, alleen jammer dat de week erna alles 2de voor 30% korting was. Had net voor €600 aan kleding gekocht!

Fijne winkel

Aardig personeel

erg goed

zeer behulpzaam, was afgevallen en hebben de kleren die ik net had gekocht vermaakt echt heel fijn. Ook een leren jasje waar de mouwen te lang van geworden zijn, ingekort.

Snel en accuraat

Snel verstuurd, correcte afhandeling

Goede uitbreiding

Fijn dat jullie zaak op deze wijze uitgebreid kon worden. Ik hoop wel dat er in de toekomst een mogelijkheid gecreëerd wordt om niet buitenom maar inpandig van de ene zaak naar de andere zaak te kunnen lopen.

Fijne gezellige winkel, en personeel.

Ik heb er verschillende keren kleding gekocht. Werd heel goed geholpen zeggen ook eerlijk als iets niet staat. Gezellig personeel. Je wordt als mens gezien niet als nummer.

Een verrijking voor Sliedrecht! Prachtige winkel, met heel veel keus!

Ik slaag bijna altijd. Echt mijn winkel. Deze winter mis ik wat midi jurken, maar de collectie wordt steeds aangevuld. Wie weet........

Voor ieder wat wils!

Wat voor gelegenheid, de keus is reuze!

zeer goed

aardig personeel lekkere koffie

Klantvriendelijk

Zeer snelle levering v pakket

Goeie merken.

Leuk als er modeshow gegeven word.we proberen erbij te zijn . Altijd gezellig.

Uitstekend!

Met mijn moeder kom ik regelmatig bij Verschoor en altijd worden we prima geholpen. Niets is teveel! Mijn complimenten.

het is de eerste keer dat ik iets heb besteld, maar het is mij goed bevallen

zie boven

Heerlijk modehuis, waar je gastvrij wordt ontvangen en écht alles kunt kopen

Heerlijk modehuis, je voelt je welkom en je krijgt alle tijd om rond te snuffelen, en de koffie staat er werkelijk altijd klaar. Ruime paskamers, en niet geheel onbelangrijk, vriendelijk personeel, en niks is te veel.

Tevreden klant !

De beste damesmodezaak in de regio

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel Breed assortiment prachtige en praktische kleding Verschoor is een betrouwbaar adres en is servicegericht Timmert uitstekend aan de weg met acties en eigentijdse events. Getuigt van moedig ondernemingsschap door recent de zaak van Klein Sliedrecht over te nemen. Dit geheel vormt nu een representatieve en eigentijdse damesmodezaak in Sliedrecht e.o

Geeft een goed modebeeld. Up to date.

1 of 2 maal per week een bericht voor mij beter. Dit overweldigt. Altijd de balk om je in te schrijven wegklikken is vervelend, want ik ben ingeschreven. Jammer, dat dat niet herkend wordt. Nog nooit iets via de website gekocht. Kom in de winkel n.a.v. e-mails.

Veel keus!

Prima winkel!

De keuze is reuze en veel geïnteresseerd personeel

Er is altijd wel iets moois te vinden en hulp van de dames helpt je kiezen

Verschoorstore.nl brengt een breed assortiment aan kwaliteitskleding

goede service , klantvriendelijk

goede service

klantvriendelijk, communicatie verliep goed, hulpvaardig

Ik ervaar deskundigheid, de betaling verliep goed en daarbij de bestelling tot en met bezorging was duidelijk en overzichtelijk en vrij snelle bezorging wat ook heel fijn is. Ik ben heel tevreden met mijn blouse. Maat is goed, hij staat me prima. Goede kwaliteit blouse. Ik heb een hele goede ervaring met Verschoor.

Fijne winkel

Lekker veel assortiment vriendelijk personeel en heerlijke koffie