Gezellige nieuwsbrieven leuke merken

Verschoor stuurt vaak leuke uitnodigingen met hapje en drankjes Verkopen ook drykorn High enGoldbergh En veel in huis van Joseph Ribkoff Online kopen doe ik liever niet bij Verschoor Want retour sturen moet ik zelf betalen Daardoor koop ik zelf bij minder tijd online bij de concurrenten

Sneller reactie per mail bij vragen, snelle levering, zeer mooie spullen, kwalitatief top!

Goed geholpen

Professionele verkoopster met veel geduld.

mooie website, snel en keurig afgeleverd

prima geregeld

goed advies

fijne hulp als ik dat nodig heb

mooie winkel ..

super mooie winkel..aardig personeel ..zeker niet opdringerig. Mooie merkkleding ...

Heel vriendelijk behulpzaam ersoneel

Keuze te over.

Mooiste collectie in een gezellige winkel met behulpzame dames.

Ik kom heel graag bij Verschoor omdat ze vaak precies die items hebben waar ik op val. Bovendien is het altijd gezellig en voor de behulpzame dames is niks teveel. De winkel ziet er mooi uit, wat ook niet onbelangrijk is en er is een grote verscheidenheid aan merken.

Onprettig

Slechte ervaring!! Besteld, betaald en dan niet op voorraad.

Fijn personeel attent en meedenkend!

Fijne en behulpzame dames

Ik word altijd goed geholpen

Ik ben heel blij met Verschoor

Goed advies

Door telefoon goed advies en snelle levering

Fijne winkel goede service

Gezellig winkelen

Hartelijk ontvangen en netjes geholpen!!

Fijne modewinkel, mooie kleding in diverse prijsklasses

Vriendelijke, geduldige, behulpzame verkoopmedewerksters die ook eerlijk zijn als iets niet staat.

Veel keus en super geadviseerd

Was ook klant bij Klein. Hoop dat de koopervaring in Sliedrecht positief blijft

Altijd prettig geholpen

Het personeel dringt niet aan op kopen, daarom is het fijn. Ga wel altijd met iets leuks of moois weg.

Altijd veel keus

Veel keus, en bereidwillige verkoopsters die moeite doen voor je.

Zie hierna

Gelukkig ook prima telefonisch contact gehad

Zeer vriendelijk personeel en hele mooie kleding

Ik heb heel prettig gewinkeld, er werd goed mee gedacht en spullen aan gedragen zodat ik mooie stelletjes kon kopen.

Klantvriendelijk en eerlijk!

Ik kom heel geregeld in jullie winkel, samen met mijn dochter en zussen. Meestal worden wij door Suzanne geholpen. Gezellig en kundig. Suzanne weet precies wat wij mooi vinden en wat ons wel of niet staat. Dus wat mij betreft, tot ziens.

Fijne winkel met lieve verkoopsters!

Fijne winkel met vriendelijke verkoopsters en een steeds meer uitgebreide collectie!

Geweldige dames

Altijd vriendelijk behulpzaam goede tips. Een zaak waar je graag binnenkomt. Ga zo door.

Aandacht voor persoonlijke stijl!

Er wordt gekeken naar wat past bij jou als persoon. Verkoopsters denken mee en geven eerlijk advies. Daarnaast behoud ik als klant wel de ruimte om zelf ook op onderzoek uit te gaan. Dat vind ik prettig. Bovendien zeer ruime keus.