Vriendelijke klantenservice, goede levering

Waar ik onzeker was over mijn bestelling, gezien de recente beoordelingen, heb ik vooraf telefonisch contact gezocht. Dit bleek een fantastische keuze. Ben erg vriendelijk geholpen en mijn product werd snel geleverd. Een aanrader.

Zeer tevreden!!!

Een compleet set besteld, deze was snel geleverd en ziet er goed uit. Vooraf had ik een aantal vragen en deze werden direct beantwoord.

Ondanks betaling, geen levering

Rampzalige service: * eerste vuurschaal beschadigd * na meerdere verzoeken, duurde het nog weken voor de schaal werd omgeruild * meebestelde deksel na 3-4 maanden nog steeds niet geleverd * bellen/mailen levert typisch "kastje naar de muur" ervaring tussen vuurkorfgigant en DHL * nog steeds geen deksel geleverd, en geen reactie op mail vwb geld terug * volgende actie wordt juridisch...

Unfortunately never received ordered and paid goods...

Still waiting for my order from February, it is July now and after one initial mail that it would take some time never heard anything again. So just one star for letting me post on the Netherlands site, though not on the German....

Pluspunten

Redelijk overzichtelijk web-site. Goede voorlichting over de producten, zowel op de web-site als telefonisch.. Vlotte levering.

Vertel nadrukkelijk over de roestvorming en mogelijke middelen om dit te voorkomen.

Pluspunten

We hadden een grote vuurschaal besteld deze was snel geleverd en we zijn zeer tevreden. Een pluim voor dit bedrijf.

Pluspunten

Ik had een aantal vragen over een product en ik kreeg hier direct een goed antwoord op. Het product werd snel geleverd.

Pluspunten

Product was snel geleverd en van prima kwaliteit.

ga zo door

Pluspunten

Goed product. Snelle levering

Pluspunten

De spullen zijn netjes afgeleverd.

Ik had de Track and Trace code niet ontvangen waardoor ik niet wist wanneer de bestelling aan zou komen. Uiteindelijk is alles goed gekomen.