Berichtgeving, verpakking en verzending uitstekend.

Zie boven.

Prima artikelen en snelle bezorging!

Prima shop

Snelle, nette levering. Goede prijzen.

Snelle, nette levering. Goede prijzen. Overzichtelijke webshop

Dit is mijn eerste ervaring en is zondermeer positief.

Beste Qualität,schneller Service

Beste Qualität der Ware. Sehr schneller Service. Gerne wieder.

Heel goed!

Heel goed!

Zeer snelle levering, mijn bestelling heb ik op donderdag geplaatst en werd al op vrijdag bezorgd!

Goede kwaliteit en service

Bestelling snel geleverd, een besteld product zat er niet bij,dat werd zonder problemen kosteloos en snel nageleverd.TOP! Mooie producten tegen een betaalbare prijs.

Goede spullen, prijs en klantenservice

De website kan wat werk gebruiken, ik vond het vrij moeilijk om me te oriënteren en te vinden wat ik wilde. Na wat tijd is dat toch wel gelukt (en voor een zeer nette prijs!). Nadat ik het pakketje binnen 2 dagen had ontvangen, bleek helaas niet alles erin te zitten. Meteen de klantenservice gemaild, en kreeg in eerste instantie een mailtje terug waarin de toon voelde alsof zij dachten dat ik loog over het ontbreken van mijn item. Na een tweede mail hebben ze item alsnog binnen een dag opgestuurd, dus vandaar de goede scoren. Ik zou ze absoluut aanbevelen en opnieuw gebruiken om dingen te bestellen.

Snel in huis, goede producten

Ik had het bestelde nylon waxgaren snel in huis en het was van de getoonde goede kwaliteit.

Snelle service en niet duur

De bestelling is snel geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen. Goedkoop en goede kwaliteit.

Prima en mooie fournituren

Voor het versieren van mijn beddengoed heb ik verschillende soorten band en kant besteld. Erg snel geleverd, ook solide verpakt, mooie spullen. Ga zo door, naar een nog groter assortiment

Snelle levering en perfecte service

Mijn bestelling was heel snel geleverd. Helaas bleek er de verkeerde haakjes geleverd te zijn, maar 1 mailtje en volgende dag de nieuwe al in huis. Super Service! Deze houdt ik in mijn favorieten.

Super snelle levering, uitgebreide keuze, netjes verpakt, mooi materiaal!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Groot assortiment, makkelijk bestellen en de levering is best snel.

Pluspunten

ze hadden een verkeerd product opgestuurd, maar na een mailtje te hebben gestuurd, hebben ze gelijk het juiste product opgestuurd.

goed controleren of de beschrijving van een product klopt met de titel van het product.

Pluspunten

Goed product , goede prijs , snelle service

Over Fournituren 4 fun

Fournituren 4 fun levert reeds sinds 1947 een ruim assortiment fournituren, met de nadruk op fun fournituren voor carnaval, theater, dansgroepen, kinderkleding en themafeesten. Tevens vindt u alle gangbare fournituren voor het maken en repareren van kleding, tassen, lingerie, oktoberfeest kleding, knutselprojecten en vele andere toepassingen.