Levering en prijs kwaliteit zeer goed !!

Tot nu toe tevreden

Prima communicatie

Prima communicatie toen bleek dat de levertijd langer werd. En ook het feit dat je achteraf kan betalen vonden wij een prima optie. Na levering zelf geïnstalleerd en zijn super tevreden.

Mooi systeem

Mooi systeem goede handleiding. Jammer det hij zo spettert. De dag na deze beoordeling om 7:30 een mailtje gehad met waar ik naar moest kijken dit gedaan en nu werkt hij super Met andere woorden ::mooi systeem ,goede handleiding en super service

Goed product en vriendelijke en snelle klantenservice

De kraan is een stuk goedkoper dan die van de bekende concurrenten maar werkt hartstikke goed. Het contact met HOWAT verloopt perfect. Ze reageren snel en vriendelijk op vragen en zorgen direct voor een oplossing. Bij ons kwam de hendel van de kraan tegen de muur, nadat ik mij daar eerst een tijd aan had geërgerd HOWAT gemaild of zij een oplossing wisten. Ze sturen direct een kortere hendel toe, super!

Goede en snelle service

Hendel van de kraan was te lang kwam tegen de muur aan . Een email gestuurd en binnen 5 minuten email terug gehad dat ze een korter hendeltje sturen Een dag later binnen Echt een goede service

Prima kraan, alleen een wat zachte straal

Op zich een prima kraan, makkelijk te installeren. Alleen vaak als we de kraan dicht doen, blijft ie nog even nadruppelen. En de straal van de kokend waterkraan is best zacht. Maar over all tevreden over het product.

Goedemiddag Marieke, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zou je even kunnen controleren of de perlator goed zit? Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je even mailen naar info@howat.nl, dan kunnen we je verder helpen. Voor nu, veel plezier ervan en nog een fijne dag vandaag.

De service is goed.

Ondanks problemen met de perlator werd gelijk een andere toe gestuurd verderprima.

Heetwaterkraan besteld van Howat op een andere website, wel gewoon van Howat zelf. Mooie kraan, doet wat het moet doen. Het pinnetje van de gewone kraan was te lang, 1 mailtje tegenaan gegooid en de volgende dag was het pinnetje al binnen. De kraan werkt goed de service is uitstekend. Installeren is ook relatief simpel, ook als je niet zo handig bent. Echt een aanrader.

Mooie degelijke kraan

Wat een mooie stevige kraan. Duidelijke installatie handleiding. Op de mail gelijk reactie en prima service. Deze kraan kan je gerust aanschaffen, zeker voor deze prijs. Kokend water gedeelte is best snel en wat het lawaai van de boiler betreft: wij vinden dat nihil. Als het keukenkastje dicht zit hoor je de boiler bijna niet. Hier hebben wij absoluut geen spijt van!

Nadat wij de kraan al 3 maanden in huis hadden en deze pas konden installeren nadat de verbouwing van ons nieuwe huis zo goed als klaar was ontdekten we dat de hendel te lang was voor ons aanrecht/muur. Contact opgenomen en 2 dagen later werd er een kleinere hendel bezorgd. Top service noem ik dat.

geen krachtige waterstraal

cooker is niet geschikt voor een situatie waarbij de waterdruk aan de lage kant is. Treed voor aankoop hierover in contact met de leverancier.

Goedemorgen Bernard Sinnema, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals via de mail besproken heeft u last van een extreem lage waterdruk. Uw waterleverancier erkend dit maar wil hier niks aan doen. De oorzaak ligt in deze dus buiten het product. Ondanks dat de bedenktijd al is verstreken hebben we het product toch teruggenomen en gaan we het aankoopbedrag aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, stel deze dan gerust. Anders nog een prettige dag vandaag.

uitstekende service.

Prima afhandeling van de bestelling, goede montage instructies. Ook de nalevering van het korte 'stokje'op de kraan. Super !!

Mooie kraan voor schappelijke prijs.

Set is kompleet en door de gem dhz te plaatsen.

Mooi product en goeie service.

Na de bestelling werd er al zeer snel geleverd. Het ziet er geweldig uit en zelfs een kluskluns als ik krijgt het voor elkaar om de kraan zelf te installeren. De kraan doet wat je er van verwacht en het design is erg fraai. De service is ook super. Bij mij was de hendel voor de kraan te lang en na een mailtje al zeer snel een reactie met de boodschap dat er een kleinere hendel opgestuurd zou worden als service. Nog elke dag zeer blij met de kraan!

Top prijs, kwaliteit én service!

Kokendwaterkraan besteld bij HOWAT. Kraan ziet er fantastisch uit en levering was zeer snel. Na ontvangst bleek het hendeltje van de kraan ets te lang waardoor deze tegen de muur kwam. Gemeld bij HOWAT en binnen 5 minuten reactie dat er een korter hendeltje zou worden toegestuurd. Dag erna dan ook per post ontvangen. Zeer tevreden dus over de prijs, service én kwaliteit van de kraan!

Goede en snelle service

Mooie kleine cooker. Heel blij mee.

Fantastisch product en geweldige service!

Mooie kraan, werkt prima.

Klantvriendelijk en snel en achteraf nog na service leveren zonder meer prijs, helemaal super

uitstekend

Vraag via mail gesteld en binnen een uur antwoord en een dag later het gevraagde onderdeel in huis TOP

Snelle en goede service

Zeer snelle en goede service. Ook de kraan en de boiler zijn zeer eenvoudig te installeren en in gebruik. He krijgt veel waar en kwaliteit voor je geld. Als ik een puntje moet noemen van aandacht zou dat enkel de kraanuitloop zijn wat nog blijft nadruppelen als je de kraan reeds hebt dicht gedraait. Ik zou het bedrijf en de kraan iedereen aanbevelen!

service en betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf, kraan besteld en betaald welke ik bij nader inzien niet nodig had, na retour binnen 2 dagen geld terug ontvangen. Snel en eerlijke mail contact. chapeau Howat.

Niet veilig met kinderen

Mooie mat zwarte kraan maar ik vind hem gevaarlijk met kinderen ..je hoef de kraan maar zeer licht in te drukken en er komt kokend water uit..dit vind ik best erg gevaarlijk..daar wij eerst een kraan van daaldrop hebben gehad die je echt in moest drukken voor er kokend water uit kwam..tevens vind ik het een treurig straaltje water wat er uit komt..helaas

Goedemorgen Sylvia, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veiligheid staat voorop! Normaal gesproken dient eerst het kleine knopje ingedrukt te worden voordat je de hendel van het kokende water kunt draaien. Daarnaast zit er ook een veer in de knop die ter ondersteuning dient zodat deze hendel niet open blijft staan. Omdat het een drukloos systeem is duurt het ook nog 2 seconden voordat het kokende water uit de kraan komt als de hendel eenmaal open staat. Als u van mening bent dat er iets niet helemaal klopt, neem dan even contact op. Dan kan het worden opgelost. Zodat u ook met een gerust en veilig gevoel van de kraan gebruik kunt maken. Het zou fijn zijn als u hier dan even een filmpje van doorstuurt, zodat het beter te beoordelen is. Mocht u verder nog vragen hebben, stel deze dan ook gerust. Met vriendelijke groet, HOWAT.nl info@howat.nl

Een echte aanrader voor een goede prijs

Wij waren op zoek een zwarte kraan. Waar de concurrent ongeveer 400 euro bij de prijs op gooit is dat hier niet het geval. Wanneer gebruik je nu echt 100graden plus? Nagenoeg niet! 95graden is voor de thee super. En ook voor koken is dit genoeg. Kokend water koelt namelijk ook af in een 'koude' pan. Ik heb vooraf contact gehad met Teun en ben zeer snel uitgebreid voorzien van info. Na installatie bleek de standaard hendel voor mijn situatie niet ideaal. Howat levert kosteloos een kortere. Ik ben ambassadeur

Helemaal top, half uur werk en mooie kwaliteit

Op basis van recenties en de prijs de Howat besteld. Sinds gister in gebruik en het was echt maar een half uur werk om de boel aan te sluiten en de kraan te plaatsen. Bij het plaatsen van de kraan hadden we het probleem dat het hendeltje te de muur kwam bij koud water pakken, 1 mailtje naar Howat en 2 minuten later kreeg ik al antwoord dat er direct een korter hendeltje werd opgestuurd. De kraan is prachtig en het directe hete water is toch wel erg handig, helemaal geweldig dus.

Gewoon goed

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. De communicatie was ook snel en duidelijk. Ben erg tevreden.