Uitstekend snelle service en goed product

Tevreden klant

Voldoene

Na wat kleine probleempjes ,diw netjes zijn opgelost door HOWAT ,zijn wij zeer tevreden met de kraan

Zeer goede service

De Howat werkt perfect en is zeer eenvoudig om hem te zelf te installeren. Dus in een woord een super apparaat, en ik raad een ieder aan hem hem te kopen.

Mooie kraan, nog betere service

Voor iemand die niet technisch is, was de kraan makkelijk aan te sluiten, ondanks wat opstartprobleempjes, soms wat onduidelijkheden in de handleiding én de krappe werkruimte (wegens het vervangen van een bestaande kraan met een grote spoelbak ervoor). Daarnaast is de service van HOWAT goed én snel. Je hebt binnen no-time antwoord op je vragen en men denkt met je mee. Ik hoop dat de kraan het weer een jaar of 10 (of langer) volhoudt. Dan wordt de volgende op zeker weer een HOWAT.

Geweldig goed systeem en service

Mooie degelijke kraan, makkelijk zelf te installeren en werkt perfect. Ook erg snelle service, na een vraag via de mail werd ik vlot en duidelijk te woord gestaan met een goede oplossing voor mijn probleem.

Mooi design, makkelijke installatie

Wel een minpuntje is de perlator. Deze geeft een onstabiele en lawaaierige straal. Ik hoop dat daar een keer een betere versie van komt. Na hierover contact te hebben gehad met Howat, hebben ze een nieuwe perlator opgestuurd, waarna het probleem opgelost is. Top service.

Goede snelle service

Mooie kraan aangeschaft, werkt fijn. Met de montage een fout gemaakt mail gestuurd en ze hebben kosteloos een nieuw onderdeel toegestuurd. Een dag later had ik het binnen. Top service

uitstekend

uitstekende service.. gemakkelijke installatie.. mooie kraan.. werkt perfect

Maakt veel herrie

Installatie lukte goed. Maar het gebruik valt tegen. Moeilijk in gebruik en maakt veel herrie.

Beste Mike, Hartelijk dank voor de feedback. Kunt u wellicht omschrijven wat er moeilijk is in het gebruik? Het zou juist gemakkelijk moeten zijn om de kraan te gebruiken. Het klopt inderdaad dat de boiler geluid produceerd tijdens het opwarmen. Indien dit storend is, kunt u wellicht geluidabsorberend materiaal in uw keukenkastje bevestigen zodat u het niet meer hoort. U kunt uw vragen of uitleg over de moeilijkheid van het gebruik het beste even mailen naar info@howat.nl zodat we het kunnen oplossen. Wellicht is het makkelijker dat doet voorkomen. Voor nu, nog een fijne dag. -------------- Beste Mike, We hebben nog geen reactie van uw mogen ontvangen. Indien we u ergens bij kunnen helpen horen wij het graag.

Bijna heel makkelijk te installeren.

Vandaag de kraan geïnstalleerd. Ook wij kwamen erachter dat er 1/2 duim aansluitingen zijn terwijl wij de standaard 3/8 duim hebben. Hiervoor aparte verloop stukjes moeten halen. Ook miste wij de stap over aansluitingen die aan de kokend water slang moeten. Dit hebben zelf moeten ontdekken. De gebruiksaanwijzing van de boiler is helaas nog steeds het engels. Ook zitten er bij het filter systeem, bij de aansluiting, blauwe halve plastic ringen, deze hebben wij verwijderd, maar daar staat nergens iets over beschreven. Op zich ging de rest van de installatie makkelijk. Boiler werkt. 98c graden straal is niet groot maar dat vind ik ook niet erg. De slang van filter naar boiler had in onze situatie iets langer mogen zijn. Wij hebben de zwarte matte en zijn al met al erg tevreden over het resultaat.

Hoi Ineke, Hartelijk dank voor de feedback. De blauwe plastic ringetjes kunt u gewoon laten zitten. Inmiddels hebben wij deze verloopstukjes toegevoegd aan de set. Vanaf nu zitten deze er dus standaard bij, zodat de kraan op beide maten is aan te sluiten. U krijgt van ons nog een mail betreft de verloopstukjes. Voor nu, nog een fijn weekend en veel plezier van uw kraan.

Erg mooie kraan, installatie is prima zelf te doen (alleen jammer dat er geen verloopkoppelingen bij zaten waardoor ik helaas naar een bouwmarkt moest gaan om ze te kopen). De boiler is van een mooie kleine afmeting en past makkelijk in het keukenkastje, het filter is met 2 schroeven eenvoudig in het keukenkastje te monteren. De keuze om de kokendheet-hendel rechts en de koud-/warmhendel-links te hebben zou een mooie optie zijn naar mijn mening.

Zeer tevreden! Top kraan

Nog beter dan verwacht. Werkt prima en installeren was niet moeilijk

Goede snelle service

Heel goed geholpen bij het bestellen van nieuwe filters en toen de boiler defect bleek.

Perfecte 3 in 1 kraan. Tijdens instalatie had ik toch nog een vraag gebeld maar werdt niet opgenomen ik werdt binnen 5 min terug gebeld door Howat. Perfecte service. Ik zou een ieder deze kraan aanbieden voor deze prijs.

zeer tevreden

Ben telefonisch goed geholpen en daarna heb ik het besteld had het de andere dag al in huis.Aangesloten en werkt prima

Snelle levering eenvoudige montage klein minpuntje verloop koppeling niet meegeleverd

Hi Christ, Hartelijk dank voor de feedback. We gaan hier een oplossing voor verzinnen, zodat de kraan op beide leidingmaten is aan te sluiten zonder dat men verloopstukjes in huis moet halen. Veel plezier van uw kraan!

Super goed gegaan!

De bestelling ging vlot en was helder en duidelijk. Ook nog een goed prijs voor deze heet water kraan. Top geregeld.

Erg blij met de prijs kwaliteit verhouding.

We zijn erg blij met de Howat cooker.Heerlijk snel een pot thee en het koken gast ook een stuk sneller. Een minpuntje is het geluid van het opwarmen. Ook is het handig om te vermelden bij de beschrijving dat er een warm water aansluiting moet zijn. Wij dachten dat de cooker onze close in boiler kon vervangen maar dat is niet zo,dus moesten toch nog een voorziening treffen om gewoon warm water te krijgen.

Klantvriendelijk Goede Service en behulpzaam

Prima kraan, installatie beetje onduidelijk.

Ik heb het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen, maar de installatiehandleiding laat wat steken vallen. Zo zitten er aan de onderkant van de kraan 4 gaten waar slangen in kunnen, terwijl er in de handleiding naar 3 beschreven staan. De stappen 1 t/m 3 staan gedetailleerd beschreven in tekst, in stap 4 moet je het doen met een gebrekkig tekeningetje. Het is daardoor niet duidelijk dat de siliconenslang voor het kokende water is. Voor de puntaansluiting moest ik nog andere verloopstukjes halen, want mijn oude kraan was 3/8" en deze is 1/2". Ook deze informatie zit tamelijk verstopt. De handleiding van de kraan is Nederlands, van de tank Engels, en daar moet je een beetje tussen heen en weer puzzelen. Maar als je deze ongemakken weet en overkomt, komt er mooi, bijna kokend water uit de kraan.

Goedemorgen Marc, Hartelijk dank voor de feedback. Wij hebben de handleidingen inmiddels aangepast zodat ook de laatste stappen duidelijk beschreven staan. Ook zijn we aan het kijken om de verloopstukjes standaard mee te leveren. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij deze natuurlijk graag. Anders wensen wij u veel plezier van uw kraan.

Super service!

De beveiliging werkte niet helemaal goed van de kookkraan. Er werd direct een nieuwe toegestuurd met daarbij een retourlabel om de bestaande kraan kosteloos te retourneren. Super geregeld en snelle prettige communicatie!

Kraan was even niet leverbaar, maar Howat hield ons keurig op de hoogte en de leverdatum werd keurig gehaald. Makkelijk te monteren en goede werking (tot nu toe) mooi design. Wij zijn blij met onze aankoop Jack en José

Ausgezeichnete Qualität, freundlicher Service

Alle Teile sind von herausragender Qualität, sehr solide gefertigt, excellente Komponenten, durchdachte Konstruktion. Die Montageanleitung sollte auf den gleichen Stand gebracht werden. Bin sehr zufrieden!

Snelle reactie op e-mail, redelijke handleiding, werkt uitstekend

Er zitten wat verschillen in aansluitingen. Nederland is G3/8 afhankelijk welke kraan, nu is Howat G1/2 en moest ik mijn koppelingen aanpassen. G1/2 is bij kranen vast zoals badkamer, keukenkranen hebben vaak een tussen kraantje. De vermelding hiervan kan beter. Meer info over aansluitingen en handleidingen op de website. Verder werkt het uitstekend, al maakt de boiler iets meer geluid dan traditionele heetwaterkranen. Maar verder zeer tevreden.

Goedemiddag Henk-jan, Hartelijk dank voor de feedback. We gaan de aansluitmaat vermelden op onze website. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij deze natuurlijk graag. Goed om te vernemen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, HOWAT.nl

Snelle levering mooi en goed verpakt

Zeer snelle levering ,en ziet er allemaal zeer solide uit en goed verpakt