Top prijs, kwaliteit én service!

Kokendwaterkraan besteld bij HOWAT. Kraan ziet er fantastisch uit en levering was zeer snel. Na ontvangst bleek het hendeltje van de kraan ets te lang waardoor deze tegen de muur kwam. Gemeld bij HOWAT en binnen 5 minuten reactie dat er een korter hendeltje zou worden toegestuurd. Dag erna dan ook per post ontvangen. Zeer tevreden dus over de prijs, service én kwaliteit van de kraan!

Goede en snelle service

Mooie kleine cooker. Heel blij mee.

Fantastisch product en geweldige service!

Mooie kraan, werkt prima.

Klantvriendelijk en snel en achteraf nog na service leveren zonder meer prijs, helemaal super

uitstekend

Vraag via mail gesteld en binnen een uur antwoord en een dag later het gevraagde onderdeel in huis TOP

Snelle en goede service

Zeer snelle en goede service. Ook de kraan en de boiler zijn zeer eenvoudig te installeren en in gebruik. He krijgt veel waar en kwaliteit voor je geld. Als ik een puntje moet noemen van aandacht zou dat enkel de kraanuitloop zijn wat nog blijft nadruppelen als je de kraan reeds hebt dicht gedraait. Ik zou het bedrijf en de kraan iedereen aanbevelen!

service en betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf, kraan besteld en betaald welke ik bij nader inzien niet nodig had, na retour binnen 2 dagen geld terug ontvangen. Snel en eerlijke mail contact. chapeau Howat.

Niet veilig met kinderen

Mooie mat zwarte kraan maar ik vind hem gevaarlijk met kinderen ..je hoef de kraan maar zeer licht in te drukken en er komt kokend water uit..dit vind ik best erg gevaarlijk..daar wij eerst een kraan van daaldrop hebben gehad die je echt in moest drukken voor er kokend water uit kwam..tevens vind ik het een treurig straaltje water wat er uit komt..helaas

Goedemorgen Sylvia, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veiligheid staat voorop! Normaal gesproken dient eerst het kleine knopje ingedrukt te worden voordat je de hendel van het kokende water kunt draaien. Daarnaast zit er ook een veer in de knop die ter ondersteuning dient zodat deze hendel niet open blijft staan. Omdat het een drukloos systeem is duurt het ook nog 2 seconden voordat het kokende water uit de kraan komt als de hendel eenmaal open staat. Als u van mening bent dat er iets niet helemaal klopt, neem dan even contact op. Dan kan het worden opgelost. Zodat u ook met een gerust en veilig gevoel van de kraan gebruik kunt maken. Het zou fijn zijn als u hier dan even een filmpje van doorstuurt, zodat het beter te beoordelen is. Mocht u verder nog vragen hebben, stel deze dan ook gerust. Met vriendelijke groet, HOWAT.nl [email protected]

Een echte aanrader voor een goede prijs

Wij waren op zoek een zwarte kraan. Waar de concurrent ongeveer 400 euro bij de prijs op gooit is dat hier niet het geval. Wanneer gebruik je nu echt 100graden plus? Nagenoeg niet! 95graden is voor de thee super. En ook voor koken is dit genoeg. Kokend water koelt namelijk ook af in een 'koude' pan. Ik heb vooraf contact gehad met Teun en ben zeer snel uitgebreid voorzien van info. Na installatie bleek de standaard hendel voor mijn situatie niet ideaal. Howat levert kosteloos een kortere. Ik ben ambassadeur

Helemaal top, half uur werk en mooie kwaliteit

Op basis van recenties en de prijs de Howat besteld. Sinds gister in gebruik en het was echt maar een half uur werk om de boel aan te sluiten en de kraan te plaatsen. Bij het plaatsen van de kraan hadden we het probleem dat het hendeltje te de muur kwam bij koud water pakken, 1 mailtje naar Howat en 2 minuten later kreeg ik al antwoord dat er direct een korter hendeltje werd opgestuurd. De kraan is prachtig en het directe hete water is toch wel erg handig, helemaal geweldig dus.

Gewoon goed

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. De communicatie was ook snel en duidelijk. Ben erg tevreden.

Uitstekend snelle service en goed product

Tevreden klant

Voldoene

Na wat kleine probleempjes ,diw netjes zijn opgelost door HOWAT ,zijn wij zeer tevreden met de kraan

Zeer goede service

De Howat werkt perfect en is zeer eenvoudig om hem te zelf te installeren. Dus in een woord een super apparaat, en ik raad een ieder aan hem hem te kopen.

Mooie kraan, nog betere service

Voor iemand die niet technisch is, was de kraan makkelijk aan te sluiten, ondanks wat opstartprobleempjes, soms wat onduidelijkheden in de handleiding én de krappe werkruimte (wegens het vervangen van een bestaande kraan met een grote spoelbak ervoor). Daarnaast is de service van HOWAT goed én snel. Je hebt binnen no-time antwoord op je vragen en men denkt met je mee. Ik hoop dat de kraan het weer een jaar of 10 (of langer) volhoudt. Dan wordt de volgende op zeker weer een HOWAT.

Geweldig goed systeem en service

Mooie degelijke kraan, makkelijk zelf te installeren en werkt perfect. Ook erg snelle service, na een vraag via de mail werd ik vlot en duidelijk te woord gestaan met een goede oplossing voor mijn probleem.

Mooi design, makkelijke installatie

Wel een minpuntje is de perlator. Deze geeft een onstabiele en lawaaierige straal. Ik hoop dat daar een keer een betere versie van komt. Na hierover contact te hebben gehad met Howat, hebben ze een nieuwe perlator opgestuurd, waarna het probleem opgelost is. Top service.

Goede snelle service

Mooie kraan aangeschaft, werkt fijn. Met de montage een fout gemaakt mail gestuurd en ze hebben kosteloos een nieuw onderdeel toegestuurd. Een dag later had ik het binnen. Top service

uitstekend

uitstekende service.. gemakkelijke installatie.. mooie kraan.. werkt perfect

Maakt veel herrie

Installatie lukte goed. Maar het gebruik valt tegen. Moeilijk in gebruik en maakt veel herrie.

Beste Mike, Hartelijk dank voor de feedback. Kunt u wellicht omschrijven wat er moeilijk is in het gebruik? Het zou juist gemakkelijk moeten zijn om de kraan te gebruiken. Het klopt inderdaad dat de boiler geluid produceerd tijdens het opwarmen. Indien dit storend is, kunt u wellicht geluidabsorberend materiaal in uw keukenkastje bevestigen zodat u het niet meer hoort. U kunt uw vragen of uitleg over de moeilijkheid van het gebruik het beste even mailen naar [email protected] zodat we het kunnen oplossen. Wellicht is het makkelijker dat doet voorkomen. Voor nu, nog een fijne dag. -------------- Beste Mike, We hebben nog geen reactie van uw mogen ontvangen. Indien we u ergens bij kunnen helpen horen wij het graag.

Bijna heel makkelijk te installeren.

Vandaag de kraan geïnstalleerd. Ook wij kwamen erachter dat er 1/2 duim aansluitingen zijn terwijl wij de standaard 3/8 duim hebben. Hiervoor aparte verloop stukjes moeten halen. Ook miste wij de stap over aansluitingen die aan de kokend water slang moeten. Dit hebben zelf moeten ontdekken. De gebruiksaanwijzing van de boiler is helaas nog steeds het engels. Ook zitten er bij het filter systeem, bij de aansluiting, blauwe halve plastic ringen, deze hebben wij verwijderd, maar daar staat nergens iets over beschreven. Op zich ging de rest van de installatie makkelijk. Boiler werkt. 98c graden straal is niet groot maar dat vind ik ook niet erg. De slang van filter naar boiler had in onze situatie iets langer mogen zijn. Wij hebben de zwarte matte en zijn al met al erg tevreden over het resultaat.

Hoi Ineke, Hartelijk dank voor de feedback. De blauwe plastic ringetjes kunt u gewoon laten zitten. Inmiddels hebben wij deze verloopstukjes toegevoegd aan de set. Vanaf nu zitten deze er dus standaard bij, zodat de kraan op beide maten is aan te sluiten. U krijgt van ons nog een mail betreft de verloopstukjes. Voor nu, nog een fijn weekend en veel plezier van uw kraan.

Erg mooie kraan, installatie is prima zelf te doen (alleen jammer dat er geen verloopkoppelingen bij zaten waardoor ik helaas naar een bouwmarkt moest gaan om ze te kopen). De boiler is van een mooie kleine afmeting en past makkelijk in het keukenkastje, het filter is met 2 schroeven eenvoudig in het keukenkastje te monteren. De keuze om de kokendheet-hendel rechts en de koud-/warmhendel-links te hebben zou een mooie optie zijn naar mijn mening.

Zeer tevreden! Top kraan

Nog beter dan verwacht. Werkt prima en installeren was niet moeilijk

Goede snelle service

Heel goed geholpen bij het bestellen van nieuwe filters en toen de boiler defect bleek.

Perfecte 3 in 1 kraan. Tijdens instalatie had ik toch nog een vraag gebeld maar werdt niet opgenomen ik werdt binnen 5 min terug gebeld door Howat. Perfecte service. Ik zou een ieder deze kraan aanbieden voor deze prijs.