Perfecte 3 in 1 kraan. Tijdens instalatie had ik toch nog een vraag gebeld maar werdt niet opgenomen ik werdt binnen 5 min terug gebeld door Howat. Perfecte service. Ik zou een ieder deze kraan aanbieden voor deze prijs.

zeer tevreden

Ben telefonisch goed geholpen en daarna heb ik het besteld had het de andere dag al in huis.Aangesloten en werkt prima

Snelle levering eenvoudige montage klein minpuntje verloop koppeling niet meegeleverd

Hi Christ, Hartelijk dank voor de feedback. We gaan hier een oplossing voor verzinnen, zodat de kraan op beide leidingmaten is aan te sluiten zonder dat men verloopstukjes in huis moet halen. Veel plezier van uw kraan!

Super goed gegaan!

De bestelling ging vlot en was helder en duidelijk. Ook nog een goed prijs voor deze heet water kraan. Top geregeld.

Erg blij met de prijs kwaliteit verhouding.

We zijn erg blij met de Howat cooker.Heerlijk snel een pot thee en het koken gast ook een stuk sneller. Een minpuntje is het geluid van het opwarmen. Ook is het handig om te vermelden bij de beschrijving dat er een warm water aansluiting moet zijn. Wij dachten dat de cooker onze close in boiler kon vervangen maar dat is niet zo,dus moesten toch nog een voorziening treffen om gewoon warm water te krijgen.

Klantvriendelijk Goede Service en behulpzaam

Prima kraan, installatie beetje onduidelijk.

Ik heb het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen, maar de installatiehandleiding laat wat steken vallen. Zo zitten er aan de onderkant van de kraan 4 gaten waar slangen in kunnen, terwijl er in de handleiding naar 3 beschreven staan. De stappen 1 t/m 3 staan gedetailleerd beschreven in tekst, in stap 4 moet je het doen met een gebrekkig tekeningetje. Het is daardoor niet duidelijk dat de siliconenslang voor het kokende water is. Voor de puntaansluiting moest ik nog andere verloopstukjes halen, want mijn oude kraan was 3/8" en deze is 1/2". Ook deze informatie zit tamelijk verstopt. De handleiding van de kraan is Nederlands, van de tank Engels, en daar moet je een beetje tussen heen en weer puzzelen. Maar als je deze ongemakken weet en overkomt, komt er mooi, bijna kokend water uit de kraan.

Goedemorgen Marc, Hartelijk dank voor de feedback. Wij hebben de handleidingen inmiddels aangepast zodat ook de laatste stappen duidelijk beschreven staan. Ook zijn we aan het kijken om de verloopstukjes standaard mee te leveren. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij deze natuurlijk graag. Anders wensen wij u veel plezier van uw kraan.

Super service!

De beveiliging werkte niet helemaal goed van de kookkraan. Er werd direct een nieuwe toegestuurd met daarbij een retourlabel om de bestaande kraan kosteloos te retourneren. Super geregeld en snelle prettige communicatie!

Kraan was even niet leverbaar, maar Howat hield ons keurig op de hoogte en de leverdatum werd keurig gehaald. Makkelijk te monteren en goede werking (tot nu toe) mooi design. Wij zijn blij met onze aankoop Jack en José

Ausgezeichnete Qualität, freundlicher Service

Alle Teile sind von herausragender Qualität, sehr solide gefertigt, excellente Komponenten, durchdachte Konstruktion. Die Montageanleitung sollte auf den gleichen Stand gebracht werden. Bin sehr zufrieden!

Snelle reactie op e-mail, redelijke handleiding, werkt uitstekend

Er zitten wat verschillen in aansluitingen. Nederland is G3/8 afhankelijk welke kraan, nu is Howat G1/2 en moest ik mijn koppelingen aanpassen. G1/2 is bij kranen vast zoals badkamer, keukenkranen hebben vaak een tussen kraantje. De vermelding hiervan kan beter. Meer info over aansluitingen en handleidingen op de website. Verder werkt het uitstekend, al maakt de boiler iets meer geluid dan traditionele heetwaterkranen. Maar verder zeer tevreden.

Goedemiddag Henk-jan, Hartelijk dank voor de feedback. We gaan de aansluitmaat vermelden op onze website. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij deze natuurlijk graag. Goed om te vernemen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, HOWAT.nl

Snelle levering mooi en goed verpakt

Zeer snelle levering ,en ziet er allemaal zeer solide uit en goed verpakt

Pluspunten

Wij hebben gekozen voor de Howat 3 in 1 kraan vanwege de scherpe prijs en omdat wij een nieuwe kraan zochten voor onze keuken. De Howat kraan is een mooi product voor een zeer scherpe prijs. Wij hebben het product een aantal dagen gebruikt. Een mooie kraan met een goede waterstraal. Jammer genoeg maakt de boiler geluid bij het opwarmen. Wij hebben een open keuken en hoorden het geluid in de woonkamer. Bij een gesloten keuken is dit zeker geen probleem. Bij een open keuken, wat wij hebben, vonden wij het geluid storend. Ik heb daarover contact opgenomen met Howat. Na een snelle reactie kregen wij een nieuwe boiler toegestuurd, die minder geluid zou moeten maken. Ondanks dat de nieuwe boiler stiller was, vonden wij het opwarmen toch nog teveel geluid maken. Dit heb ik kenbaar gemaakt bij Howat en zij maakten er geen enkel probleem van om het product terug te nemen en het volledige aankoopbedrag terug te storten op onze rekening. Mijn ervaring met het bedrijf is zeer positief. Zij komen na wat zij op hun site beschrijven. De kraan is een goed product, hier valt niks over aan te merken, alleen het geluid bij het opwarmen kan dus een dingetje zijn. Beste Teun, nogmaals bedankt voor alle moeite!

niet van toepassing.

Pluspunten

Degelijke kraan, goede installatiehandleiding, eenvoudig te installeren.

Ik had wat moeite om de stelen flexibele slang op het plastic filter te schroeven. Zonder beleid loop je de kans om hem er scheef op te draaien. Dat kun je herstellen met een langere 1/2 inch buitendraad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

De kraan werkt fijn en spettert niet.

Pluspunten

mooie kraan en spettert niet. 3 in één is prachtig!

geen adapters voor aansluiting op 1/2 draad waterleiding. Flexibele slang is ongeschikt om op plastic draad van de filter aan te sluiten: draait kapot!

Hi Vincent, Bedankt voor de feedback. Wanneer het niet lukt om de flexibele slang op de filter aan te sluiten, dan kun je hier een stukje tape tussen doen. Het is dat een stuk gemakkelijker om de slang op de plastic draad te draaien. Mocht je hier nog vragen over hebben dan kunt u ons bereiken via 0499-700274 of via [email protected] Veel plezier van jouw 3 in 1 kraan.

Pluspunten

Super bedrijf goede communicatie over de levering. Geen op of aanmerkingen

Pluspunten

Fijne kraan voor een goede prijs.

Nvt