Snel geleverd voor een mooie prijs

Uitstekende wijn voor een scherpe prijs. En dan ook nog snel geleverd. Prima!!

Fantastische wijn en persoonlijke service

Ik was op zoek naar een specifieke wijn uit de Roussillon en vond deze op de website van desmaakvangoedewijn ! Een aantal wijnen besteld en hele snelle levering. Leuke kaartjes die bij elke wijn komen en zelfs een persoonlijke boodschap. Ik bestel vanaf nu mijn wijnen hier!

verrast !

Doosje Francia-corta gekocht via de site, handgeschreven briefje erbij, maakt t persoonlijk en verrassend

Persoonlijke tint aan een op afstand levering

Heerlijke wijntjes besteld. Ze werden geleverd met een handgeschreven kaartje, met dat we maar van de wijntjes mochten genieten. Daarnaast een uitgebreide omschrijving van de wijn, herkomst en smaak. Het gaf mij een warm gevoel en een persoonlijk tintje. Leuk én ook nog eens een lekkere wijn!

Mooie wijnen voor prima prijs

Bedrijf heeft een mooie selectie wijnen tegen goede een prijs. Snelle levering. Helemaal tevreden.

Vlotte en correcte afhandeling

Bestellen,betalen gaat vlot en levering was ook op tijd zoals vermeld bij bestelling. Lekkere wijnen met ook een blad waar de info van de wijn opstaat,altijd handig om te weten dat je drinkt en (moet) proeven.

de jongedame aan de tel. + mailcontact: heel vriendelijk en hulpvaardig

Prima werk geleverd voor mooie wijn

Prima werk geleverd voor mooie wijn.

Super geregeld en snel geleverd!

Zoals bovenstaand

Mooie wijnen

Snelle levering, met persoonlijke noot

De wijn die ik besteld had was voor mij niet nieuw, maar wel de leverancier. Wat mooi dat er name gecommuniceerd wordt per mail dat de order ontvangen is, dat ik op de hoogte gehouden werd wanneer de order verstuurd werd en bij aankomst zat er een persoonlijk, handgeschreven briefje bij met een aardig bericht. Wauw, zeer persoonlijk. En dat via een website. Super.

Prima geregeld en gastvrij

Ik had een heerlijke alcohol vrije bubbel ontdekt ;) en doosje besteld. Ik bleek alleen niet de enige te zijn die deze fles ontdekt had. En daarom belde ( Moninque uit mijn hoofd) om aan te geven dat het geen 6 maar 5 flessen werden en donderdag weer verstuurd konden worden. Of dit nog akkoord was. Tuurlijk mooi net voor het weekend binnen ;) En ze hadden weer extra ingekocht . Keurig netjes een leuk handgeschreven kaartje erbij “ geniet van de bubbels” . Kleine dingen maar daar onderscheid je je mee van de rest en ik hou daarvan

Wij zijn altijd tevreden.

De website is duidelijk en snel, de communicatie heel goed. De bestelling komt snel en is altijd compleet, met vriendelijke groet.

Lekkere wijnen, nette en een snelle levering

Een aantal heerlijke chileense wijnen besteld, deze waren netjes verpakt en sneller dan verwacht geleverd. Er zaten mooie omschrijvingen bij en een persoonlijke kaart van de leverancier maakte het nog leuker. Dank!

Subliem

Heerlijke sublieme Primitovo wijnen. Absoluut favoriet .

Snelle levering en mooi verpakt

De levering kwam snel binnen en de verzorgdheid waarmee de wijn in de wijndoos werd geleverd was boven verwachting! Aanrader!

Juiste keuze gemaakt en snel geleverd.

Heel erg tevreden over het aanbod, de prijs en de service!

Een ruim aanbod aan wijnen, voor ieder wat wils. Snelle levering en altijd een leuk persoonlijk kaartje erbij. Wij zijn in ieder geval heel tevreden en raden 'de smaak van de goede wijn' aan iedereen aan.

Hele snelle service net voor het nieuwe jaar!

Deze uitstekende wijn had ik al eerder besteld/gedronken. En nu met meerdere familieleden gedeeld.

Snelle en persoonlijke service

Heb de wijn in goede orde ontvangen met een persoonlijk kaartje.

Heerlijke wijn voor een eerlijke prijs

Mijn speurtocht naar een specifieke wijnsoort bracht mij bij de smaakvangoedewijn.nl, hier werd ik door de prachtige beschrijving verleid tot het kopen van een voor mij onbekende wijn. En geen woord gelogen, wat een genot is deze wijn! Een nieuw adres voor mijn wijnaankopen.

Mijn ervaring was heel fijn.

Mijn ervaring was heel fijn. De bestelling kwam ruim op tijd En ik kreeg er netjes bericht van. Vriendelijk dank daar voor.

Top wijn, top service!

24 flessen wijn besteld, nog snel voor de kerst bezorgd.

Super snelle levering

Super snelle levering en leuke en handige informatie bijgeleverd over de wijn (proost)

prima service en snelle levering

Prettige bedrijf om zaken mee te doen. jammer dat deze keer niet werd voldaan aan het verzoek om een kaartje met opgegeven tekst in de doos erbij te doen.