Goede wijn en snelle service

Mooi aanbod, goede communicatie en service.

Super service, erg tevreden over

Heel fijn dat je bij elke wijn een uitdraai krijgt met informatie. Vaak lastig te vinden hoelang je een wijn kan bewaren en wanneer hij op dronk ik. In het online tijdperk een service die ik niet eerder ben tegengekomen als het om wijn gaat. Een bredere selectie zou welkom zijn, met name pakketen uit andere landen/streken. maar geen must.

Besteld, snel geleverd. Heerlijke wijn.

Zocht naar een bepaalde wijn. Vond deze wijn bij deze winkel. De wijn werd snel geleverd. Direct ‘s avonds een heerlijk glas van deze wijn gedronken. Overheerlijk.

Een mooi alternatief voor wijn.

Ik doe 40dg geen alcohol. Maar met jullie product in een mooi wijnglas word ik ook blij van. Straks op het terras met ijsblokjes en prosecco of bubblewater heb ik een heerlijk drankje.

Ruime keuze uit smaakvolle wijnen

Overzichtelijk site met ruime keuze uit heerlijke en zeer betaalbare wijnen. Bestellen en laten bezorgen is fluitje van een cent. Bij de bezorgde wijnen tevens een beschrijving van deze wijnen bijgevoegd. TOP!

Zeer sympathieke uitstraling.

Snelle levering en goede service

Erg goed!

Leuk hoe de flessen geleverd worden met een persoonlijk kaartje. Bij ons was er per ongeluk een verkeerde bestelling maar kregen direct de volgende dag al de goede bestelling weer binnen. Erg klantvriendelijk en de wijnen smaken voortreffelijk.

Het zijn prima wijnen😊

Het drie vetschillende wijnen die ik brsteld had.Maar zijn kwalitatief prima.

Snelle actie en perfecte afhandeling met een persoonlijke touch

Dit is mijn eerste ervaring met "Desmaakvangoedewijn.nl" en ik mag zeggen dit is erg goed bevallen!

Goed service

Dit bedrijf zorgt voor de klanten en haar reputatie. De wijnkaart is niet breed.

Heerlijke wijnen, goede prijs.

Snelle service. Heerlijke wijnen.

Goedkoop, snelle levering, goede verpakking.

Snelle levering met Post NL stel ik op prijs. Door slechte ervaringen met andere bezorgdiensten.

Goede afhandeling

Fijne site, snelle levering, heerlijke wijn

Kon de wijn snel vinden! Leuke korting! Blij mee

Goede persoonlijke snelle service

Bestelling snel bezorgd inclusief een persoonlijke noot erbij!

Geweldige service

Voor een persoonlijk doel vroeg ik om hulp om iemand te verrassen. Geweldige medewerking en alles werd geregeld zoals afgesproken. Heel fijn dit soort serieuze ondernemers te leren kennen.

Heerlijke wijn, goede logistiek

Heerlijke wijn, goede logistiek

Prima voor elkaar

Prijs / kwaliteit prima

Snel en "to the point"

Onze eerste bestelling verliep op rolletjes. Al op de volgende dag konden we de bestelde wijn ontkurken en ervan genieten.

Goede en snelle levering

Alles is keurig geregeld zoals afgesproken. Heerlijke rode wijn

perfect

snelle levering en goede info

Snelle levering, fijne service en een persoonlijke noot

Dank voor de snelle levering van een doos prachtige wijnen. De informatie over de wijnen erbij en een persoonlijk kaartje maakten de bestelling helemaal compleet. Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste!