Persoonlijk benaderd

Na een bestelling van wijn werd ik persoonlijk benaderd met de vraag of het wijnjaar naar tevredenheid was. Prima service!

Service uitstekend

Keurig op tijd de bestelling binnen ! Heerlijke rabarbersap . Past inderdaad uitstekend bij vis . Het blendde erg goed met de coquilles en de forel ! Erg verrassend! Een aanrader!

Ik vraag me alleen af of jullie nog drogere in jullie aanbiedingen hebben. Grtjes!

Snelle levering en heerlijke wijnen. Wij hebben nu 2x wijn laten bezorgen en zijn zeer tevreden

Wijn top, levering top, prijs ok.

Eerste ervaring met desmaakvangoedewijn. Alles zeer vlot verlopen en correcte levering. Hier kopen we nog…

Prima communicatie en heerlijke wijn

Op zoek naar onze favoriete wijn dit bedrijf gevonden. Handgeschreven berichtje extra attent.

Ik ken deze wijn, hou van Chileense wijnen, nog betaalbaar en een vlotte bediening. Begrijp niet dat men moet betalen voor het gebruik bij betaling met bankcontact. Groetjes, Gustaaf Duym

Prima geregeld

Wijnpakket keurig snel bezorgd. Pakket zag er goed uit met prachtige beschrijvingen van de wijn. En de eerste geproefd wijn smaakte gelijk heel goed, op naar de volgende wijnen.

Zéér klantvriendelijk en servicegericht

Daar mijn bestelling niet direct op voorraad bleek werd ik gebeld over een iets latere bezorging. Zeer vriendelijk te woord gestaan, heel klantgericht. Er werd met mij meegedacht voor de beste oplossing. Zeer aan te raden!

Wat nu????

Ik ga (nu nog) geen oordeel geven Maar zo als ik gewend heb ik na mijn bestelling niets van jullie vernomen De betaling is wel geregeld Ik weet het is druk, maar waar is jullie uitstekende service nu . De volgende dag werd mijn bestelling bezorgd, laat de winter maar komen dan ga ik met een fantastisch glas wijn genieten. Fijne dagen

Zeer snelle levering!

Mijn ervaringen met andere site’s,volgende dag geleverd gaat vaak moet op. De wijn is de volgende dag geleverd en een nette prijs voor de wijn!

Snelle en correcte afhandeling

Erg klantvriendelijk

Mijn bestelling was vertraagd, daar signaal over afgegeven. Keurig netjes uitgezocht en zelfs nog na de levering gebeld of alles in orde was . Zo hoor je met klanten om te gaan . De heerlijke wijn was het wachten waard!

Mooie wijnen

Ik was op zoek naar een bijzondere Amarone en deze vond ik bij De smaak van goede wijn. De fles had ik de volgende dag al in huis. Ik ben erg tevreden.

De communicatie is heel prettig. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering. Ook de toelichting bij de wijnen doen het goed.

Mooie wijnen, snel bezorgd, met persoonlijke touch.

Prima eerste ervaring. Plezierig contact, extra info over de wijnen bijgevoegd in de bezorgdoos. Aanrader!

Prettige service, makkelijk besteld

Op de website was hetgeen ik zocht gemakkelijk te vinden. Later bleek een wijn niet op voorraad, hier werd ik telefonisch voor benaderd. Er werden andere opties voorgelegd en het ‘probleem’ werd opgelost. Erg klantvriendelijk!

Goede service voor een lekkere wijn

lekkere wijn. Goede sevice. Betaalbaar.

Heerlijke alcoholvrije 'champagne' met leuke service

Leuk dat ik bij ontvangst van de alcoholvrije wijn (met bubbel) een handgeschreven kaartje én de uitleg op papier over de gekozen wijn. Dat vind ik wel erg leuk, gevoel van service!

Snel en goede communicatie

Persoonlijk

Duidelijke site, snelle afhandeling en heerlijke wijn.

Prima ervaring

Eerste keer wijn besteld via jullie site. 6 witte wijnen (Maison Robert Vic, Vermentino) en 6 rode wijnen (Bodegas Carlos Serres). Beide heerlijke wijnen! De flessen werden goed verpakt bezorgd. Wat ik erg attent vond was dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat. Voor herhaling vatbaar.