Top!!!

leuke beschrijving van de gekochte wijn en nog een persoonlijke noot aan ons als koper. Heel erg leuk. Snel geleverd en goed verpakt. Kortom top!!!

Wijnverpakking is precies zoals het beschreven is

Plus snelle bezorging. Erg fijn wat ik had een onverwachte deadline.

Snelle levering van heerlijke wijnen

Snelle levering van heerlijke wijnen

Precies de juiste smaak.

Precies de juiste smaak.

Mooie wijnen. Snelle levering.

Vriendelijke levering door een persoonlijk berichtje toe te voegen. Leuk !

Goede service!

Snel geleverd en leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij

Helemaal top

De levering werd is later, maar daar werd ik telefonisch over geïnformeerd. Super netjes!

Top service!

Heel klantvriendelijk!

Ruime keuze, gemak, snelheid

Prima, zou zeker nogmaals bestellen. Ruime keuze, snelle levering, goed verpakt!

Persoonlijk benaderd

Na een bestelling van wijn werd ik persoonlijk benaderd met de vraag of het wijnjaar naar tevredenheid was. Prima service!

Service uitstekend

Keurig op tijd de bestelling binnen ! Heerlijke rabarbersap . Past inderdaad uitstekend bij vis . Het blendde erg goed met de coquilles en de forel ! Erg verrassend! Een aanrader!

Ik vraag me alleen af of jullie nog drogere in jullie aanbiedingen hebben. Grtjes!

Snelle levering en heerlijke wijnen. Wij hebben nu 2x wijn laten bezorgen en zijn zeer tevreden

Wijn top, levering top, prijs ok.

Eerste ervaring met desmaakvangoedewijn. Alles zeer vlot verlopen en correcte levering. Hier kopen we nog…

Prima communicatie en heerlijke wijn

Op zoek naar onze favoriete wijn dit bedrijf gevonden. Handgeschreven berichtje extra attent.

Ik ken deze wijn, hou van Chileense wijnen, nog betaalbaar en een vlotte bediening. Begrijp niet dat men moet betalen voor het gebruik bij betaling met bankcontact. Groetjes, Gustaaf Duym

Prima geregeld

Wijnpakket keurig snel bezorgd. Pakket zag er goed uit met prachtige beschrijvingen van de wijn. En de eerste geproefd wijn smaakte gelijk heel goed, op naar de volgende wijnen.

Zéér klantvriendelijk en servicegericht

Daar mijn bestelling niet direct op voorraad bleek werd ik gebeld over een iets latere bezorging. Zeer vriendelijk te woord gestaan, heel klantgericht. Er werd met mij meegedacht voor de beste oplossing. Zeer aan te raden!

Wat nu????

Ik ga (nu nog) geen oordeel geven Maar zo als ik gewend heb ik na mijn bestelling niets van jullie vernomen De betaling is wel geregeld Ik weet het is druk, maar waar is jullie uitstekende service nu . De volgende dag werd mijn bestelling bezorgd, laat de winter maar komen dan ga ik met een fantastisch glas wijn genieten. Fijne dagen

Zeer snelle levering!

Mijn ervaringen met andere site’s,volgende dag geleverd gaat vaak moet op. De wijn is de volgende dag geleverd en een nette prijs voor de wijn!

Snelle en correcte afhandeling

Erg klantvriendelijk

Mijn bestelling was vertraagd, daar signaal over afgegeven. Keurig netjes uitgezocht en zelfs nog na de levering gebeld of alles in orde was . Zo hoor je met klanten om te gaan . De heerlijke wijn was het wachten waard!