Niet tevreden

Net de doos uitgepakt. Een a dere wijn dan ik besteld heb. Jammer

Zeer attent en met een wijn beschrijving

Ik had 3 soorten wijn besteld en er was een eentje niet op voorraad en kreeg een vriendelijke mail of het een probleem was daar een week op te wachten terwijl ze de andere wijnen alvast zouden opsturen. De wijn was goed verpakt en met een betrouwbare bezorgdienst (Post.NL) getransporteerd. Bij het uitpakken bleek er nog een leuke en goede beschrijving van de wijn erbij te zitten.

Komt afspraak na

Goed geregeld

De verzending was heel snel, 2 dagen na bestellen had ik de wijn al in huis. Goed verpakt en voor alle wijn een leuke beschrijving.

Netjes bezorgd

Snel geleverd met een persoonlijke boodschap met de hand geschreven, dat is moeite nemen voor je klanten. Ik kan dat waarderen!

Ruime keus

Ruime keus in mooie wijnen in elke prijsklasse. Wat witte wijn betreft is de Malvasia druif mijn favoriet, meer keus zou fantastisch zijn.

Op tijd bezorgd, lekkere wijn! Dankjewel

Tour

Prima verzorgde verzending

Snelle levering en goede service

Snelle levering, geweldige wijn!

Bestellen op site gaat gemakkelijk en de levering is snel. Dit was mijn tweede bestelling. De gekochte rosé uit de Provence is voortreffelijk.

Uitstekend 10

Ik ben erg tevreden, handig bestelling,snel bezorgd, goede kwaliteit van wijn

Fantastische wijn

Binnenkort bestel ik weer!

Feestelijk

Al een paar keer naar tevredenheid besteld! De papieren met uitleg zijn leuk om erbij te pakken en ik bewaar ze van de wijnen die ik nogmaals wil bestellen, erg handig. Er hangt er zelfs 1 achterstevoren op mijn prikbord want ik vind dat Toscaanse landschap schitterend. Al met al feestelijk.

Snel geleverd, persoonlijke tint zeer gewaardeerd

Zeer goede ervaring Snelle levering, netjes verpakt en persoonlijk kaartje zeer gewaardeerd.

Lafage rode wijn

Onverwachte heerlijke Lafage wijn ontvangen. Goede rode wijn voor de feestdagen.

Goed voor elkaar!

Zeer vriendelijke en snelle service

Ik had enige haast om de wijnen te bestellen voor een gelegenheid. In een telefonisch contact hierover werd ik vriendelijk te woord gestaan en werden de wijnen die zelfde dag nog verstuurd. Top!

Kwam punktueel aan. Lekkere wijn.

Kwam op dd aangegeven datum . Verder prima verzorgd en ingepakt.

Snelle verzending, uitgebreid assortiment. Altijd een leuke persoonlijke kaartje bij de bestelling. Helemaal tevreden!!

Super service / qualiteit

Goed assortiment voor redelijke prijzen! Zeker een ,, blijver ,,!

Heerlijke wijn. Verrassend persoonlijk bericht in de doos

Top!!!

leuke beschrijving van de gekochte wijn en nog een persoonlijke noot aan ons als koper. Heel erg leuk. Snel geleverd en goed verpakt. Kortom top!!!

Wijnverpakking is precies zoals het beschreven is

Plus snelle bezorging. Erg fijn wat ik had een onverwachte deadline.

Snelle levering van heerlijke wijnen

Snelle levering van heerlijke wijnen