Het is fijn wijn kopen bij Desmaakvangoedewijn.nl.

Naast dat de wijn keurig was ingepakt zat er een persoonlijk kaartje bij en met daarbij de omschrijving van de wijn en hoelang oplegbaar, heel handig voor in de wijnkast. Bij deze nog de vriendelijke groeten terug aan Karin!

Supergoed. Netjes verpakt en snel geleverd.

Dit was mijn eerste aankoop! Supergoed. Netjes verpakt en snel geleverd.

Helemaal goed!!

Top service en wijn.. vooral deze dagen. Ik heb de 0.0 vendôme en echt een aanrader!

Fijne ervaring

Soepel te bestellen. Snelle levering. En leveringen via post nl is voor mij een pre.

Service gericht

Omdat post.nl niet de volgende dag en ook niet de dag erna de bestelde wijn had afgeleverd had ik een mail gestuurd met mijn ervaring. Er werd kontakt met mij op genomen en ze hebben de bestelde wijn zelf langs gebracht. Erg netjes!

Snel geleverd, heldere communicatie

Heel leuk die persoonlijke aantekening bij de verzonden wijn, bedankt Claudia.

Snelle levering, goede service en goede wijn!

Prima wijn prijs OK snel bezorgd

Prima wijn prijs OK snel bezorgd

Vlot en correct

Zeer tevreden. Vandaag besteld, morgen geleverd. Vooral de opmerking van Karin op de bedank kaart: Beste Lei, geniet weer van je favoriete Roséetje. Super.

goede wijn behoeft geen krans

Website is overzichtelijk, gemakkelijk zoeken, brstellen gaat eenvoudig, net zo als betalen. Snelle levering, wijn was goed verpakt. De persoonlijke attentie maakt het geheel prima af. Zeker de moeite waard voor een volgende bestelling.

Prijs snelheid leveranties helemaal top

X

X

Toen het bericht kwam van aflevering had ik het al een dag in huis,buren waren met de twee dozen niet zo blij.

snelle levering goede prijs

Makkelijk proces van bestellen en snel geregeld. Wijn is goedkoper dan elders.

Supersnelle service

Top geregeld, snelle service en levering.

Super service en wat leuk een kaartje bij de bestelling. Maakt het nog wat persoonlijker. Top

Goed advies en nette levering.

Ik zocht voor een nieuwe collega een wijnpakket. Ik wist dat hij gek was van Italië. Op internet hier uitgekomen. Even gebeld en het was mogelijk de flessen in een leuke houten kist te leveren. Top!

Netjes op tijd gebracht maar nog niet geproefd.

Very good experience

They add a paper containing the description of each type of wine you order. Also every order comes with a hand written note, which makes it a personal experience. Highly recommended!

Snelle verzending, persoonlijke boodschap en een heerlijke rosé!

Op basis van reviews op de site een rosé Blush besteld voor een goede prijs. De wijn kwam de volgende werkdag al binnen, super snelle verzending! Er zat een persoonlijke boodschap bij wat ik zelf erg leuk vond! Verder bleek de wijn inderdaad heerlijk. Al met al; goede service, goed product en snelle verzending!

Top en dat beetje extra

Goede bezorging. Wat ook leuk was en gewaardeerd werd was een blaadje met extra info over de wijn. Persoonlijke groet was ook attent.

Persoonlijke service

Bestelling bleek niet op voorraad. Ik ben hier netjes over geïnformeerd en de bestelling is een paar dagen later alsnog verzonden. Leuke persoonlijke notitie bij de bestelling en uitleg over de wijn.

Fijne beschrijving over de wijnen was erbij! En erg leuk de persoonlijke kaart die bijgevoegd was.

Snelle levering en gunstige prijs

Zeer scherpe prijzen voor goede wijnen. Snelle levering met mooie en uitgebreide omschrijving van de door ons bestelde wijn.