Prettige service, makkelijk besteld

Op de website was hetgeen ik zocht gemakkelijk te vinden. Later bleek een wijn niet op voorraad, hier werd ik telefonisch voor benaderd. Er werden andere opties voorgelegd en het ‘probleem’ werd opgelost. Erg klantvriendelijk!

Goede service voor een lekkere wijn

lekkere wijn. Goede sevice. Betaalbaar.

Heerlijke alcoholvrije 'champagne' met leuke service

Leuk dat ik bij ontvangst van de alcoholvrije wijn (met bubbel) een handgeschreven kaartje én de uitleg op papier over de gekozen wijn. Dat vind ik wel erg leuk, gevoel van service!

Snel en goede communicatie

Persoonlijk

Duidelijke site, snelle afhandeling en heerlijke wijn.

Prima ervaring

Eerste keer wijn besteld via jullie site. 6 witte wijnen (Maison Robert Vic, Vermentino) en 6 rode wijnen (Bodegas Carlos Serres). Beide heerlijke wijnen! De flessen werden goed verpakt bezorgd. Wat ik erg attent vond was dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat. Voor herhaling vatbaar.

Great shopping experience

Nice site with good information. The order delivered next day and nicely packaged.

Gewoon goed!

Duidelijke site, goed assortiment, faire prijzen en snelle levering

Top service.

Nvt

Mooie aanbiedingen, snelle levering.

Mooie rosé besteld. Erg lekker wijntje, zoals beschreven op de site. Keurig verpakt, met bedank kaartje er in. Helaas vond Post NL het nodig om het pakket buiten in de straat, achter de container te plaatsen, toen wij niet thuis waren. Maar over de site "de smaak dan goede wijn" alleen maar positief commentaar.

Snelle verzending .. mooie wijnen .. erg tevreden.. dank

De bestelde wijn werd op tijd en goed ingepakt afgeleverd. Bij het openmaken vond ik een aardig persoonlijk briefje om te bedanken voor de bestelling.

Ik voel me als klant gewaardeerd

Ik wil jullie allereerst bedanken voor de vlugge levering! Vervolgens maak ik de doos open, al helemaal blij dat de wijn er is, zit er ook nog een persoonlijke handgeschreven kaart in..... wat ontzettend leuk. hartverwarmend vind ik het en je voelt je als klant gelijk gewaardeerd. Nogmaals dank je wel !

Helemaal top

Gewoon top in alles en zeer goede service

Top levering, top wijn

Eerst ervaring met dit bedrijf. Snelle, goede levering met een persoonlijk briefje. Toch leuk. De wijn heb ik onlangs nog gedronken in de Provence, echt top.

Goede service, mooie producten

Ze belden nog even om de postcode / adres te controleren. Verder zijn de alcoholvrije producten van Nahmen, top. Goed dat ze die in het arrondissement hebben

Lekker fris

Ik drink ferret al jaren.

In één woord uitstekend!!!!

Uitstekende service en vriendelijk personeel!!!!

Snelle en persoonlijke levering

Snel geleverd met een persoonlijke groet erbij. Zeker een aanrader.

Erg handig zo. Snelle levering en leuke kaart erbij.

Keurig en snel

Ik had 12 flessen wijn besteld. Deze waren keurig verpakt en de volgende dag al geleverd. Ook zat er informatie over de gekochte wijn bij. Harstikke leuk!

Snel, betaalbaar en vriendelijk

Niets op aan te merken, een 10

Hoewel ik even moest wachten op de levering, werd ik wel persoonlijk gebeld door een alleraardigste medewerkster, over het hoe en waarom. Leuk zo'n persoonlijk contact. Deed de wijn nog lekkerder smaken.

Attente opvolging

De wijnen die we bestelden bleken vast te zitten in het Suez kanaal vanwege het schip dat daar was vastgelopen. Dit werd me direct telefonisch door Karin gemeld en of ik de bestelling toch wilde doorzetten. Dat heb ik gedaan en een tijdje later werden de 12 flessen Australische wijn bezorgd met een door Karin handgeschreven kaart waarin we bedankt werden voor ons geduld en dat we maar mochten genieten van de wijn. Heel leuk.

Top levering