Goede en snelle service

De wijn werd erg snel geleverd met een handige uitleg over de soort wijn en een leuke persoonlijke notitie erbij. Top!

Zeer positief

Vriendelijk, attent, snelle levering, heerlijke wijn.

zeer goede service

Vriendelijke medewerkers, bestellingen op tijd verzonden en ingepakt in kado papier

Goede wijn behoeft geen krans

Snel geleverd, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Ondanks dat de betaling om onbekende reden werd afgebroken werd de wijn gewoon bezorgd en hebben we eea via de mail afgehandeld. In mijn bestelling zat een handgeschreven kaartje! Echt heel attent en door mij zeer gewaardeerd!

Goed en correct

Ze konden de hoeveelheid die ik wilde nog niet leveren maar hier prima over gecommuniceerd.

snelle service met extra's

De beste flessen kwamen op de juiste en beloofde dag aan. Goed verpakt, en voorzien van een leaflet met alle informatie over iedere wijn.

Geheel volgens verwachting

Heldere bestelling via de website, snelle levering

de ene dag besteld, de volgende dag in huis

Snel, persoonlijk, goede aanbieding

Snelle levering Zeer persoonlijke service Goede prijs kwaliteitsverhouding

Weet nog niet

Heb nog niets ontvangen

Perfect!!!

Mooi assortiment, Super snelle verwerking en verzending. Vriendelijke communicatie.

tevreden

tevreden

Prettige ervaring gehad, correct geleverd en een persoonlijke kaartje erbij, chappeau, ik ben fan

Fijne wijn!

Ook vragen over levering netjes beantwoord!

prima service

Post NL leverde me een herverpakte colli waarin twee flessen ontbraken en de etiquetten van de overige flessen waren doorlopen met wijn. Jan van den Brink heeft dit schade dossier op een bevredigende manier opgelost en aldus een nieuwe client binnengehaald.

Prima service. Snel en verrassend persoonlijk

Prima sercice. Snel en verrassend persoonlijk door bijpassend schrijven.

Ziet er goed uit

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om een fles open te maken

geweldig

goede prijs en snelle en vriendelijke service

Al vaak wijn besteld bij hun, Elke keer opnieuw een succes, zeer goede communicatie. Altijd topwijntjes te vinden die ze ook nog eens snel kunnen leveren. Handgeschreven kaartje van Karin is een mooie persoonlijke toets wat je deze tijden niet meer snel tegenkomt. 5 sterren waard!!

Snel besteld en snel geleverd!

Een ruime keuze, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Goed assortiment, levering naar wens.

Een bekende wijn op internet gezocht en gevonden voor een goeie prijs. Meteen maar 12 flessen besteld.

levering vertraagd maar wel goed over geïnformeerd

Het bestellen ging gemakkelijk maar er was niet aangegeven dat één soort pas een week later geleverd kon worden . Hier ben ik netjes over gebeld en heb hier mee ingestemd. Later heeft Desmaakvangoede wijnen hierover begrijpelijke uitleg gegeven.

Snel en supergoed verpakt.

Degelijk verpakt met een leuke uitleg van de wijnen erbij. Én nog een persoonlijk briefje. Top!!

Vriendelijk, snel en niet duur!

Ruim aanbod op een keurige website. Doordat ik een wat grotere hoeveelheid bestelde werd ik meteen gebeld (:+1:) dat de helft meteen zou worden verstuurd en de rest een paar dagen later zou komen. Zo wil je geholpen worden. Ook de persoonlijke boodschap in de doos wordt gewaardeerd!