Super snel grleverd

Was goede aanbieding van de wijn.

Bestellen, bezorgen en de smaakvangoedewijn. Alles perfect voor mekaar.

Snel geleverd in stevige doos

Met de 18 flessen aanbieding toch weer een mooie korting erbij. Ook goed dat je kan variëren zodat je iets nieuws kan proberen zonder direct een doos te kopen

De (na)zorg is bovengemiddeld!

De zorg, service en de nazorg (ongevraagd!) is prijzenswaardig. Dat is onderscheidend te noemen.

Late levering

De gekochte wijnen zijn in overeenstemming met de prijs. De persoonlijke aandacht in de doos waardeer ik zeer. Helaas de levering liet wel op zich wachten, wij als dagelijkse wijn gebruikers hebben derhalve bij de plaatselijke winkel ff moeten inkopen. Mvg. Fam. V.d. Sluis

Goede prijs, service en afhandeling

Snelle, goede service en lekkere alcoholvrije wijn. Ik drink deze wijn als 'echte wijn'. Smaak is goed.

Erg goed

Snelle levering van goede spullen (lees lekkere wijn)

Service van A tot Z

Duidelijke communicatie, goede service! De kwaliteit beperkt zich niet tot alleen de wijn maar is overall van zeer goed niveau!

Goede communicatie over levering. Komt afspraken na.

Positieve persoonlijke bezorging!

Positieve persoonlijke bezorging!

Goed assortment en snelle levering

Prettig online winkelen, ruime keuze en persoonlijke aandacht bij levering.

Super aardige service!

Heel goede en persoonlijke service

Mooie kaart erbij

Snel en vriendelijke afhandeling

X

Snelle bezorging, heerlijke wijn.

Bij een kennis een heerljke Italiaanse wijn gedronken. Cantina di Negrar Cantina di Negrar, 'Le Preare' Veronese Rosso Lastone IGP Foto van het etiket gemaakt en gezocht waar deze wijn te koop was. Bij Desmaakvangoedewijn dus. Prijs viel ook niet tegen. Werd na bestelling de volgende dag al geleverd. kortom, een heerlijke wijn voor een faure porijs en bijzonder vlotte levering.

Attente follow up en prompte service en aflevering

Bestelde wijn was even niet aanwezig. Attent bericht en daarna vlotte aflevering

Prima comunicatie, komen afspraken na

Na mijn bestelling kreeg ik meteen een bevestiging gemaild en ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. De wijn is erg lekker, dus dik tevreden!

Makkelijk bestellen, snelle levering!

Eerste keer besteld. Duidelijk en makkelijk, bestelling binnen dag in huis met persoonlijke notitie. Mooi!

Snel geleverd voor een mooie prijs

Uitstekende wijn voor een scherpe prijs. En dan ook nog snel geleverd. Prima!!

Fantastische wijn en persoonlijke service

Ik was op zoek naar een specifieke wijn uit de Roussillon en vond deze op de website van desmaakvangoedewijn ! Een aantal wijnen besteld en hele snelle levering. Leuke kaartjes die bij elke wijn komen en zelfs een persoonlijke boodschap. Ik bestel vanaf nu mijn wijnen hier!

verrast !

Doosje Francia-corta gekocht via de site, handgeschreven briefje erbij, maakt t persoonlijk en verrassend

Persoonlijke tint aan een op afstand levering

Heerlijke wijntjes besteld. Ze werden geleverd met een handgeschreven kaartje, met dat we maar van de wijntjes mochten genieten. Daarnaast een uitgebreide omschrijving van de wijn, herkomst en smaak. Het gaf mij een warm gevoel en een persoonlijk tintje. Leuk én ook nog eens een lekkere wijn!

Mooie wijnen voor prima prijs

Bedrijf heeft een mooie selectie wijnen tegen goede een prijs. Snelle levering. Helemaal tevreden.

Vlotte en correcte afhandeling

Bestellen,betalen gaat vlot en levering was ook op tijd zoals vermeld bij bestelling. Lekkere wijnen met ook een blad waar de info van de wijn opstaat,altijd handig om te weten dat je drinkt en (moet) proeven.

de jongedame aan de tel. + mailcontact: heel vriendelijk en hulpvaardig

Amersfoortsestraat 65 3772CG Barneveld