Goed = Goed.

Goede ervaring

Aanbevolen

Doet wat het moet doen

Doet wat het moet doen

Het poepen gaat echt vanzelf en ik ga ook vaker. Andere die het gebruiken hebben ook positieve reacties! Het is een veel betere houding.

Snelle levering en fantastisch product!

Een snelle levering en het product is precies als de omschrijving op de website. Heel tevreden mee!

Bestelling niet ontvangen door fout elders

Mijn eerste bestelling heb ik helaas nooit ontvangen. Zeer waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij de bezorgservice. Maar omdat het zo lang duurde heeft ToiletSquat een nieuwe bestelling opgestuurd. Deze heb ik nog niet ontvangen, maar dit zal zeer waarschijnlijk snel gebeuren. Super service!

Prima krukje voor een schappelijke prijs. Snel geleverd, ondanks drukke feestmaand.

Prima product!!

Het werkt perfect

Je merkt het gelijk!

prima hulpmiddel, goede kwaliteit, goede prijs.

erg tevreden .

Geweldig Ik ben zeer tevreden over de afhandeling.

Vlotte en nette service.

Alles is keurig netjes en vlot bezorgd

gezonde manier om naar het toilet te gaan

Vanaf mijn jeugd al veel last van blaasontstekingen en blaasproblemen, nu eindelijk doorverwezen naar een euroloog. Via de euroloog doorverwezen naar een bekkenbodemfysiotherapeut en die heeft me de toiletsquat aangeraden. In het begin heel erg wennen omdat je met een totaal andere houding op het toilet zit. Hopelijk gaat de toiletsquat me in de toekomst helpen met mijn blaasproblemen.

is prima aangeraden door iemand anders die er ook tevreden over was.

besteld op aanraden van een ander, Op tijd geleverd kwam onbeschadigd aan wat ook heel prettig is. Goede prijs. erg tevreden. Ik wil dat mijn gegevens niet openbaar worden.

geweldig goed voor de stoelgang

na het lezen van het boek 'achterwerk' van de belgische arts dr. bart van geluwe , het is van 2020 , zei hij als advies , 35 graden tussen de benen en je lichaam , dus omhoog ! En daar was .... toiletSquat !!perfect , zou iedereen moeten gebruiken en dus ook aanschaffen . een ADVIES , ben zelf 71 jaar , ben heel blij met uw product .vriendelijke groet .

Supergoed

Snelle levering je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens de bestelling.

Snelle levering, goede prijs

De levering na bestelling is snel, en de prijs van het bestelde product was ook naar verhouding.

Prima toiletkrukje dat vlot geleverd werd.

Het toiletkrukje bevalt ons uitstekend. Een echte aanrader.

Heb mijn toiletsquat keurig verpakt ontvangen. Ben er erg blij mee want kan nu beter naar het toilet

We hadden hem al veel eerder moeten aanschaffen !

Onze houding is veel beter en de ontlasting komt nu vanzelf .

vriendelijk

Goede Service

Pluspunten

Snelle service top

Niet

Pluspunten

snelle levering, product werkt goed, we zijn zeer tevreden, hadden we veel eerder moeten doen

n.v.t.