ik ben nog steeds aan het wachten op een terugbetaling

ordernr. 2020-000003899 ben al bijna 2 maanden aan het wachten op een terugbetaling van 82.22€. Dit na een retour omdat mij het verkeerde item was opgestuurd. Zelfs de mails die ik daarna heb verzonden blijven onbeantwoord. Dit zijn dingen die niet kunnen vind ik. 55600108 Interline Bali Zomerafdekking 1 € 82,22 Na dit bericht hebben ze contact met mij opgenomen en dit onmiddellijk recht gezet. Spijtig dat dit zo is moeten lopen. Vandaar dit ik mijn beoordeling heb aangepast.

• Hoe heb je ons gevonden? google
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? zwembad afdekking

Beste Bruno, Op 10 augustus 2020 is een bedrag van 98,62 op de door jullie opgegeven bankrekening overgemaakt. Ik zal overgaan tot terugbetaling van het door u betaalde aankoopbedrag nadat het product door mij in goede staat retour is ontvangen en wanneer uw bankrekeningnummer bij mij bekend is. Doordat ik de maand juli met vakantie ben geweest heb ik (nog) niet kunnen verifieren of het product retour is gekomen. Vandaag heb ik u het aankoopbedrag en als tegemoetkoming de verzendkosten voor het retourneren terugbetaald.

Positief

• Hoe heb je ons gevonden? Via internet
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? NL beslist

snelle afhandeling van de bestelling

hopelijk wanddroogrek stevig genoeg voor het drogen van dekbedovertrekken

• Hoe heb je ons gevonden? google
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? wanddroogrek

Prima...

Snelle levering en redelijke prijs...

• Welke zoekwoorden heb je gebruikt? Sjoelbak

Goede site

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? Aansteker

Prettige ervaring

Product is netjes en goed geleverd.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? orthopedisch matras hond

kado voor zus werd op mijn adres geleverd

kado ok geleverd, maar wel op verkeerde adres, spijtig...

• Hoe heb je ons gevonden? surfen
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? opblaasfiguren intex

Ik heb het bestelde artikel nog steeds niet binnen

Ik heb het bestelde artikel nog niet binnen

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? N.v.t.

Klantgerichte benadering.

Het artikel wat we hadden besteld was niet voorradig. Er volgde regelmatig een update van de behandeling van het order.

• Hoe heb je ons gevonden? Website
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? Aard van het artikel

Goede informatie, snelle en eenvoudige bestelling, goed product

• Welke zoekwoorden heb je gebruikt? Net voor moestuinbak

Goede goedkope producten

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Welke zoekwoorden heb je gebruikt? Gadget

Top Service.

Zeer profesionele afters sales.

Keurig op tijd.

De puzzel die ik had besteld was niet op voorraad waardoor die dus later zou komen. Hij was daarna binnen 2 dagen in huis. Goede klantenservice.

Snel en goed geregeld.

Zeer tevreden.

snel en scherp geprijsd.

...

Alles naar wens verlopen

Artikel precies zoals beschreven .Keurig verpakt en op tijd bezorgd.

uitstekend : geen enkel probleem en snelle levering

uitstekend : geen enkel probleem en snelle levering

OK

Firma OK - levering OK - BBQ ontwerp OK - uitvoering - was werk aan - 4 gaten voor handvaten zelf moeten boren -

omheen

Dat hoesje van de opvouwbare kleding kast is gescheurd tijdens omheen te doen

Fantastische mensen werken er

Even uitleg. Het beeld wat ik besteld had was niet voor mij op tijd te leveren. Hier contact over gehad met Erwin. Hij heeft het snel opgelost, door mij keuze te laten maken van een ander beeld. Hartstikke bedankt Erwin. Ik weet nu waar ik veilig iets kan kopen.

Slechte kwaliteit

Het artikel (ijsemmer) lijkt van een afgekeurde partij of zg. B partij te komen.

Zal het zeker opnieuw doen!!!

Ik werd per mail dagelijks op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket en alles werd tijdig geleverd zoals beloofd!!!

super

super snel toegekomen

Leuke muziek mobiel voor leuke prijs

Goed verpakt geleverd binnen afgesproken tijd. Staat op verpakking: diverse klassieke melodieën. Melodie van muziekmobiel: Jingle Bells. Wacht reactie op contact formulier af. Leuke visjes hanger.

Over Koopjesgadgets

In onze cadeauwshop koop je veilig en vertrouwd beeldjes, spaarpotten, speelgoed en handige huishoudelijke producten online. Onze producten worden ingekocht bij Nederlandse groothandels en voldoen aan Europese normen en richtlijnen, dit houdt in dat onze producten veilig zijn voor mens en milieu. Onze klanten zijn onze ambassadeurs. Zij kunnen meer vertellen over hun shopervaring en de door hun bestelde producten. Wij laten onze klanten vertellen!