heel tevreden

De bestelling op zich verliep vlot ,alleen de levering door postNL vond ik wat minder ...een namiddag verloren wegens uitgestelde levering en uiteindelijk een vrij onvriendelijke bezorger

Ik kreeg mijn bestelde item op tijd!

Bestelling en levering ging vrij snel. Geen gedoe. Over het product ben ik minder tevreden. De spiegellamp op batterijen zou een perfecte verlichting geven voor het aanbrengen van je make up, met super felle LED lampen. Niet dus. Deze extra verlichting in de badkamer heeft nauwelijks meerwaarde.

Goede service en leuke producten

Leuke betaalbare producten. bestelling was redelijk snel geleverd

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Topservice, snelle levering en na per ongeluk dubbele betaling bedrag direct teruggestort

goede service, goed behandeld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Koopjesgadgets

In onze cadeauwshop koop je veilig en vertrouwd beeldjes, spaarpotten, speelgoed en handige huishoudelijke producten online. Onze producten worden ingekocht bij Nederlandse groothandels en voldoen aan Europese normen en richtlijnen, dit houdt in dat onze producten veilig zijn voor mens en milieu. Onze klanten zijn onze ambassadeurs. Zij kunnen meer vertellen over hun shopervaring en de door hun bestelde producten. Wij laten onze klanten vertellen!