Geen spierpijn meer en mijn zwangere dochter is minder misselijk

Sinds ik meteen na het sporten mezelf inspuit met de magnesiumolie en het ongeveer 20 minuten in laat werken, heb ik geen spierpijn meer. Ook neem ik 2x per week een voetenbad met de magnesiumvlokken en slaap ik duidelijk beter. Mijn zwangere dochter, 8 maanden, had nog steeds heel veel last van misselijkheid. Nu neemt ze bijna dagelijks een voetenbad en is de misselijkheid duidelijk minder. Als mindful coach, buiten bewegen in combinatie met mindfulness en ademhalingstechnieken adviseer ik mijn coachees om aan de slag te gaan met voetenbadjes.

Mijn spierkrampen zijn verleden tijd nadat ik permsal magnesium ben gaan gebruiken.

Vanaf mijn pubertijd kamp ik al met krampen in mijn benen, dit wel minimaal 3 x per week. Omdat je dat al zolang hebt raak je er ook weer aan gewend totdat ik een paar jaar geleden in contact kwam met de magnesium sportolie van Permsal. Mijn krampen waren gelijk verleden tijd, ik heb ze nog maar zelden. Onlangs een training gevolgd bij Sense City en ik kan dat iedereen aanbevelen! Duidelijke uitleg waardoor je nog meer zin krijgt mensen te gaan helpen hun klachten te verminderen. Zelf mogen ervaren wat een dag met magnesium met je doet, je krijgt er echt meer energie van en het is heerlijk ontspannend.

Uitstekende ervaring bij het gebruik van de sportolie na een val

Na het insmeren / masseren van de sportolie viel de pijn bijna direct helemaal weg. kwam na een kwartier wel weer terug, maar de werking was frappant. Hoorde net dat je veel vaker je kan insmeren, dat ga ik nu doen :-)

De magnesiumvlokken hebben mij de vreselijkste dagen en nachten doen verzachten. Hoge koorts, heftige spierpijn en meer ellende tijdens het doormaken van covid19 infectie. Een bad met magnesiumvlokken liet m’n zieke lichaam ontspannen. Nu inmiddels 4 maanden verder... nog bezig met herstel, helpt het me ook in het ondersteunen van mijn spieren na inspanning! Een heilzaam product waar ik dagelijks van geniet. Ik heb het al meerdere lotgenoten aangeraden.

Geweldige produkten

Geweldige produkten, zonder de voetenbaden , kan ik niet lopen van de rugpijn. Supersnelle levering. Goede kwaliteit voor een gunstige prijs

Super leuke cursus!

Je bent direct op de hoogte over alle weetjes van magnesium. En als afsluiter ervaar je ook zelf nog eens hoe de producten aanvoelen ...

Slechte service!

Deze beoordeling gaat niet over de producten (want die heb ik niet ontvangen) maar over de service van Permsal. Via Total Health het kennismakingspakket A besteld. Helaas na ruim 3 weken nog steeds geen producten ontvangen, ondanks de belofte dat deze vorige week verstuurd zouden worden. Zeer slechte service en onbetrouwbaar. Ik raad daarom niemand aan hier iets te bestellen. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog ontvang, maar ik zal hier nooit meer iets bestellen.

Leuke, leerzame en ontspannende middag/avond

Een hele leuke maar ook leerzame middag en avond waarbij we ook nog vreselijk verwend worden met allerlei behandelingen en lekkere en voedzame hapjes/smoothie/eten. Echt een goede ervaring

Een verkwikkende dag

Een dag met veel aandacht , goed voor lichaam en geest. Na zo’n dag ben je uitgerust en opgeladen.

Inspirerende dag

Mooie opfrisdag over Magnesium op alle fronten. De behandelingen waren heerlijk, weer helemaal overtuigd. Succes en groetjes, Paola

Was al enthousiast maar na de geweldige training nog MEER!!

Superverzorgde training op een prachtige locatie! Erg goed verzorgd, goed uitgelegd en daarna alles zelf mogen ervaren! TOP !! Ik ben er zeer fanatiek mee aan de slag gegaan! Maik en Marian, bedankt!!

Heel veel informatie gekregen over het produkt

Was direct toepasbaar in de salon en verkoop ging prima

Maik en Marian zijn prettige mensen met veel kennis over magnesium!

Ik heb 4 november een ervaringsdag meegemaakt op het kantoor van Permsal in Den Hout. Veel geleerd en ervaren en wat een fijne producten!

Verwennerij

Een leerzame dag!

Top dag, helemaal ontspannen naar huis

Na een goede uitleg middag de magnesium behandelingen ervaren. Veel liefde en aandacht voor goed gebruik van de magnesium en de cursisten. Zou het liefst volgende week weer willen. Het bad met magnesium is mijn favoriet. Maja Faasse, Vrouw en Vitaal

Ik vond het echt een warm bad. Had super veel energie op het einde van de dag, terwijl ik normaal gesproken helemaal op ben aan het einde van een lesdag. Naar mijn idee kom ik al jaren magnesium tekort. Heb de startersset aangeschaft, mocht ik het niet kunnen verkopen, is deze helemaal voor mij. Ook fijn.

Permsal is een prachtig natuurlijk product met vele gebruiks mogelijkheden uit Hollandse bodem!

Heerlijke dag gehad met veel informatie, mooie producten, ontspanning en lieve mensen!👍🏼

Te gek

Super fijn ontvangst. Perfecte uitlegging over magnesium. Heerlijk gegeten. En het praktijk gedeelte was in een woord geweldig. Voor herhaling vatbaar.

Gisteren een geweldige dag gehad in het experience centre bij Maik en Marian. Ik werd met open armen ontvangen. De informatie werd met veel passie en kundigheid uitgelegd van dit mooie product. Tevens meteen het starters pakket gekocht om in mijn salon te gebruiken.

Fantastisch!!!

Wat een fijne ontvangst op een waanzinnig mooie locatie. We werden gelijk op ons gemak gesteld door Mike. Mike heeft een mooie presentatie gegeven over magnesium en legt alles heel goed uit en neemt alle tijd om vragen te beantwoorden. Marian heeft het waanzinnig goed gedaan in hun prachtige wellness ruimte! We hebben daar mogen ervaren wat magnesium met je lichaam doet. Ze hebben veel verstand en ervaring op het gebied van de Permsal magnesium! Wat een fantastische, enthousiaste lieve mensen die doen waar hun passie liggen! Het was een geweldige leerzame dag waar ik veel aan ga hebben en kan het iedereen aanbevelen.

Een boost voor lichaam en geest!

Tijdens de Magnesium Experience dag word je op een professionele en levendige manier veel kennis bijgebracht over de heilzame werking van magnesium om het later op de dag zelf te ervaren hoe magnesium je direct energie geeft, ontspant en soepel maakt, de huid verzacht en hoe dit verder doorwerkt bij dagelijks gebruik. Met dank aan de enthousiaste gastheer en gastvrouw Maik en Marian.

Permsal magnesium is een topproduct voor alle Nederlanders!

Op maandag 16 september 2019 heb ik mijn 1e magnesiumdag bij Maik en Marian in het Permsal magnesium experience in de plaats Den Hout gehad. Je word ontvangen door Maik tussen 10 en half 11. Je kunt kiezen uit 4 soorten thee met dadels en pure chocolade stukjes 70%. Om half 11 tot half 1 verteld Maik waar het magnesium vandaan komt en wat het doet voor je lichaam. Magnesium is na zuurstof en water de 3e levensbehoefte van de mens. Magnesium helpt echt : het is rustgevend, helpt bij slaapproblemen, helpt bij spierkrampen, helpt bij artrose enz. Na de uitleg krijg je een magnesiummaaltijd: soep en hartige taart. Allemaal met producten rijk aan magnesium. Thee erbij.Marian heeft deze lunch gemaakt! Overheerlijk en zeer gezond!! Na de lunch ga je met Marian naar het praktijkgedeelte voor het magnesiumvoetenbad, de infraroodsauna, de pakking, het floaten en het trilgebeuren. Echt heerlijk ontspannend! Permsal magnesium is echt een topproduct! Je hebt er magnesiumolie, magnesium kristallen voor een bad of een voetenbadje, magnesium sportolie voor je spieren en gewrichten van enz.

Vriendelijk, zeer informatief en gastvrij.

Onlangs een heerlijke en zeer informatieve dag gehad bij jullie. Bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen.

Geweldige ervaring!!!

Samen met mijn moeder, zus en beste vriendin zijn wij als consument bij het magnesium experience center in Den Hout geweest. Wat een bijzondere en prettige ervaring, volledig ondergedompeld in magnesium in verschillende vormen. Een dagvullend programma waarbij je een voetenbad met magnesium krijgt als “opwarmer”, lekker drijft in een magnesiumfloat, gemasseerd wordt op andulatiematras, in een warmtepacking ingesmeerd met magnesiumolie en lekker in de infraroodsauna met magnesiumnevel. Op alle vlakken wordt je lichaam overgoten met magnesium. Wij werden erg goed verzorgd waarbij er zelfs voor een eigen gemaakte (gezonde) lunch gezorgd werd, geregeld kregen wij gezonde thee, smoothie en M3 drankje aangeboden. Met liefde en plezier behandeld en ontvangen wat voor een heel relaxte sfeer zorgde. Een heerlijke dag om op terug te kijken, wij hebben enorm genoten!

Verbazingwekkend

Ik heb me verbazingwekkend laten verrassen! Permsal vertelde de ene na de andere verrassing voor mij. Daardoor werd er nog enige argwaan gecreëerd maar door het wetenschappelijke bewijsmateriaal ben ik toch wel zeer geïnteresseerd geraakt en breng permsal onder mijn klanten aan het licht