SUPER!

Wat een hartelijke ontvangst! Ik voelde mij een welkome gast in dit prachtige pand. Er is overal over nagedacht, tot en met de thee en de smakelijke zelfgemaakte lunch toe toe die je aangeboden krijgt. Naast de gedegen theorie is de 'experience' precies dát. We hebben alles mogen proberen, overal werd toelichting gegeven en dat alles in een relaxte sfeer. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik verplicht werd tot enige aankoop. Wat ik overigens wel heb gedaan want ik ben overtuigd van de goede werking van Permsal magnesium. Absoluut een aanrader.

Super leuke informatieve beleving gehad!

Dit mag echt een unieke ervaring heten! Eerst op een leuke manier informatie en uitleg gehad over 'hoe en wat' van magnesium door Maik. Daarna een maaltijd verzorgd door Marian en aansluitend konden we met haar in het Experience Center alle producten 'testen' en ervaren hoe je die producten in kan zetten. Na afloop had Maik een tas met Permsal producten voor ons klaar staan. Wat een relaxte trainingsdag :-)

FANTASTISCH!!

Ik heb genoten. Ochtend theorie met veel nieuwe informatie en de middag heerlijke behandelingen die ik gelijk in mijn praktijk ga toepassing.

Absoluut positieve ervaring, beslist voor herhaling vatbaar!

De deskundige presentatie in combinatie met een aan de praktijk gekoppelde ervaring met de produkten was verrassend en werkelijk een aanbeveling waard. Je hoort over magnesium, en het belang ervan, maar dat enkele uren beleving en toepassing van magnesium ook weken later nog merkbaar effectief is, dat heeft mij absoluut verrast. Dient vermeldt te worden dat de invloed van de therapeuten ter plaatste niet te onderschatten is

zeer gastvrij onthaal en een super verwendag gehad !

Een hele leerzame, relaxte workshop.

Afgelopen maandag heb ik een workshop gevolgd. Ik was erg benieuwd naar de uitleg van de magnesium. Dat was erg interessant en ik heb veel geleerd. Maar het fijnste was de middag, toen ik zelf mocht ervaren wat magnesium met je doet. Ik werd er heel ontspannen van in mijn hoofd en heerlijk ontspannend. Het voelde als een dagje naar een wellness resort. Persoonlijke aandacht, heerlijk voedzaam eten en fantastische infraroodsauna, massagebank en float boat. Een hele bijzondere ervaring. Een aanrader deze workshop. Groeten van Roos

Pluspunten

Goed doordacht en eerlijk product. Zeer goede service en begeleiding. Warme mensen.

Pluspunten

Het was een heerlijke dag bij Permsal. Wat een schitterende locatie is het, echt genieten en onthaasten. In de ochtend werd er helder en duidelijk door Maik uitgelegd wat magnesium doet en bij welke processen het nodig is. Ook werd er voldoende uitleg gegeven over waar de Permsal magnesium vandaan komt en hoe het gewonnen wordt. Erg interessant. Ook werd er voldoende uitgelegd hoe de producten toe te passen en bij welke klachten. Na de heerlijke lunch gingen we met Marianne mee voor het welness gebeuren. Zelf morgen ervaren wat de magnesium met je doet en hoe je het kan toepassen in de praktijk. Deze experience dag is een aanrader.

Pluspunten

Alles: van ontvangst, gastvrijheid, verwennerijen tot en met (persoonlijke) aandacht! We hebben een Great Experience gehad!

Geen

Pluspunten

Vrijdag 31 mei een heerlijke en inspirerende middag en avond gehad. De middag begon met veel informatie en werd afgesloten met een zeer smakelijke magnesiumrijke maaltijd. Als extra verwennerij het praktisch ervaren wat magnesium met je doet en wat je er in je eigen praktijk allemaal mee kan. Nu net het starters pakket binnen gekregen en in mijn praktijk uitgestald. Heb er helemaal zin in om er mee aan de slag te gaan.

Pluspunten

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg, veel extra weetjes gehad. heeerlijke lunch. Marian en maik zijn top!

niets

Pluspunten

Een warm onthaal in een sfeervolle omgeving op een prachtige locatie. Een wondere wereld van Magnesium. Een echte aanrader!

Pluspunten

Zeer prettige relax middag gehad en letterlijk ondergedompeld in de wereld van magnesium! Een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

Verwelkomd in een prachtige omgeving en een lekkere magnesium rijke smoothie, veel informatie ontvangen over wat magnesium doet en wat voor problemen een tekort kan doen. In de middag gestart met een magnesium rijke lunch en daarna ondergedompeld in een welness met volop begeleiding van Marian, die ons wegwijs maakte mbt de floating sessie, de pakking, het voetenbad, de infrarood cabine en de annulatiebank, heerlijke relaxdag achter de rug, met dank aan Maik en Marian

Pluspunten

Vrijdag j.l. ben ik met het team van Weleda City Spa Rotterdam. Te gast geweest. Bij het centrum van Permsal nabij Breda. Een hele leerzame en geslaagde dag. Vol inspiratie en ontspanning. Meer dan de moeite waard om een bezoek aan dit centrum te brengen. Zeker ook voor de proffesional die meer voor zijn of haar klant wil betekenen. Na een duidelijke en heldere uitleg wat magnesium voor ons als mens kan betekenen. Werden we met een heerlijke magnesium rijke smoothie verrast. Waarnaar we een ons mochten onderdompelen in de wereld van Magnesium. Van foat bad tot aan sauna. Een heerlijk voetbad en al wat er nog meer was. Wat een verwennerij. Goede verzorging en een zeer mooie locatie. Maar zeker ook een inspirerende dag was het voor ons team. Bedankt lieve mensen, Ik raad het iedereen aan om eens een dagje bij Permsal jezelf of je team te laten inspireren. Team Weleda City Spa Rotterdam

Pluspunten

Voor het eerst ontmoet op de beurs in Utrecht. Goed advies gekregen. Gekocht voor mijn man, nu voor mijn vader omdat het echt super werkt. Snelle levering.

Pluspunten

Wat een geluk, na een prijsvraag van Permsal in de bijlage van het AD ben ik uitgenodigd. Samen met m'n zusje en een andere winnaar hebben we een heerlijke dag gehad bij Permsal en ingewijd in de wereld van magnesium. 's Morgens theorie, welke klachten geeft het bij magnesium tekort, van spierkramp, hoofdpijn tot aan slecht kunnen slapen. Dat we 400 mg magnesium nodig hebben en welke produkten veel magnesium ontnemen etc; het gaat te ver om het allemaal te noemen maar werden heel goed bijgepraat. Een heerlijke magnesium rijke smoothie werd ons voorgezet waarna een warme lunch, alles even professioneel en gezellig. Na de lunch mochten we ervaren wat magnesium met je doet, eerst een voetenbad, heel ontspannend en verwarmend. Infraroodsauna met magnesiumvernevelaar, dan komen de afvalstoffen er wel uit! Waarna heel ontspannen op de andullatiebank(wat een prachtige apparatuur in nog mooiere ruimte), super, dàt is echt ontspanning!! Helemaal top is de pakking, ingemasseerd met magnesiumgel, ingepakt en omhult met een warmtedeken wauw! echt verwennerij. Het floaten was voor mij de laatste belevenis van de dag, totaal 'gewichtsloos'drijven, geeft een enorme boost. Onder begeleiding van Marian, zo rustig en liefdevol, dat maakte het zeker tot een ontzettend mooie en ontspannen dag. Bij Maik konden we magnesium-chloride produkten voor thuis inslaan om de heilzame werking van magnesium ook thuis te ervaren. Geweldig bedankt voor deze inspirerende dag.

Pluspunten

Gisteren een geweldige trainingsdag bij Permsal gehad. Met veel enthousiasme kregen wij een duidelijke uitleg over de werking en het gebruik van magnesium. Vervolgens mochten wij gaan genieten van een heerlijke magnesiumrijke maaltijd....echt zo lekker! Daarna konden wij verschillende behandelmethodes met magnesium ervaren en werden we helemaal in de watten gelegd. Ik was al enthousiast over het gebruik van Permsal magnesium, maar sta toch steeds weer versteld over de werking en kracht van Magnesium. Het blijft een waardevolle aanvulling om hier samen met mijn cliënten mee te werken. Dank jullie wel Maik en Marian voor de warme ontvangst en leerzame dag!

Pluspunten

Wat staat er al veel fantastische reviews geplaatst. Ik kan me er volledig bij aansluiten. Warm ontvangst, goede en leuke uitleg theorie, super lekkere lunch en een waanzinnige middag beleeft. Ik voel me nog steeds als herboren. Maik en Marian, veel bedankt voor deze geweldige belevenis!

Pluspunten

Zo veel geleerd en zo genoten van het lekkere eten en dan ook nog lekker mogen genieten van alles wat je met magnesium kan doen. Ik ben er weg gegaan met meer kennis van magnesium en vol energie. Dank je wel Maik en Marian

Ga zo door.