Pluspunten

vandaag, maandag 25 maart een fantastische trainingsdag gehad bij Permsal. Na een hartelijk ontvangst door Maik en Marjan direct theoretisch aan de slag, duidelijke uitleg over het belang van magnesium en wat zijn dat er veel! Ik ben huidspecialist en herken al een heleboel lichamelijke ongemakken van clienten in mijn praktijk waar ik een eenvoudige en betaalbare voorlichting aan kan geven. Heel waardevol en in jip en janneke taal vertaalbaar naar mijn clienten toe. Marjan verzorgt de in en uitwendige cursist zoals je het graag overal zou willen ervaren. Kortom een dikke 10!! En morgen enthousiast aan de slag. Bedankt Maik en Marjan voor deze inspirerende dag.

Pluspunten

We kregen een gastvrije, vriendelijke ontvangst met heerlijke thee en magnesium rijke snoeperijtjes. Professionele uitleg, met wetenschappelijke onderbouwing. Heel duidelijk, in alle rust, zonder haast. Daarna genoten van een warme, smaakvolle lunch. 's Middags kennisgemaakt met allerlei behandelmethodes van magnesium. Ik heb genoten van deze behandelingen en voelde me hierna als herboren. Veel energieker! Zo fijn. Ik heb de hele dag enorm liefdevol en betrokken ervaren. In een woord geweldig! Dank jullie wel.

Ik zou het echt niet weten.

Pluspunten

We kregen een vriendelijk en gastvrije ontvangst. Mooie kwaliteit Magnesium Goede uitleg, die wetenschappelijk onderbouwd werd. Er werd alle tijd voor ons genomen, met regelmatig een verantwoorde versnapering en een zalige lunch Na de lunch kregen we de gelegenheid om op een prettige manier allerlei behandelmethodes van magnesium te ondergaan. Zalig! De hele dag heb ik als super beleefd. Dank jullie wel

Ik zou echt geen verbeterpunten kunnen bedenken

Pluspunten

Gisteren samen met een vriendin een waanzinnig leuke workshop gehad met zeer duidelijke uitleg van Maik over de werking en het gebruik van magnesium. Na het theoriegedeelte kregen wij een heerlijke magnesiumrijke maaltijd, die bereid was door Marian en na het eten mochten wij met Marian mee naar het expirience center, dat er prachtig uitzag en heel schoon was. Daar hebben wij zelf mogen ervaren wat magnesium met ons gedaan heeft. Ik was gisteren bij aankomst erg moe en vandaag barst ik van de energie. Ook heb ik vandaag meteen mijn eerste cliënt behandeld met een magnesium bodypakking. Zij heeft aangegeven dat zij elke maand deze behandeling wil herhalen. Het is haar goed bevallen. Kortom een geweldige expirience. Dank jullie wel Maik en Marian voor deze leuke en leerzame dag. Sharon

Pluspunten

Heerlijke dag beleefd en veel nieuwe ideeen opgedaan bij Maik en Marian van Premsal. De experience is een mooie mix van kennis opdoen en het zelf ervaren, zodat je dit goed kunt overbrengen bij je eigen klanten. Ik ben in ieder geval erg geinspireerd geraakt en kijk ernaar uit om mijn klanten hiermee kennis te laten maken zodat zij thuis verder kunnen gaan met magnesium suppletie dmv de Permsal producten.

Pluspunten

Ik raad iedereen die met permsal magnesium wilt gaan werken de experience dag aan! Je wordt heel vriendelijk ontvangen en alles wordt in de puntjes uigelegt van hoe het bedrijf werkt tot hoe je de magnesium kan toe passen in je salon. Ik heb een heerlijke dag gehad!

Pluspunten

Een zeer leerrijke dag gehad waar we heerlijk verwend werden met alle producten en liefdevolle aandacht..ik ben naar huis gegaan met een bak vol ideeën en kennis.... dank jullie wel hiervoor

Pluspunten

Een heerlijke experience dag gehad bij jullie. Echt genoten! Wat een weldaad en hoe nodig, magnesium. Bedankt voor jullie liefdevolle ontvangst!

Pluspunten

Na het lezen van het (naderhand toegestuurde) onderzoek uit 2016 in Australië ben ik nog meer geïnteresseerd geraakt in de veelzijdige werking en opname van magnesium door de huid. Ik ga de olie, gel en magnesiumvlokken de komende periode gebruiken bij enkele van mijn cliënten en sportende familieleden. De Experience dag werd ingeleid door Maik met een duidelijke presentatie over magnesium, gevolgd door een heerlijke magnesiumrijke lunch en een weldadige en ontspannende middag, verzorgd door Marian die werkelijk alle tijd leek te hebben. Fantastisch en hartelijk dank daarvoor.

Deelnemers een eigen tandenborstel laten meenemen.

Pluspunten

Hartelijk dank voor de gastvrije ontvangst bij de magnesium experience. Tijdens de ochtend werden we uitvoerig geïnformeerd over de herkomst en toepassing van magnesium. De voortreffelijke lunch werd voorafgegaan door een heerlijke smoothie gemaakt van magnesium rijke producten. Na de lunch maakten we kennis met de diverse toepassingsmogelijkheden van magnesium waarbij we door Marian enorm in de watten gelegd werden. Permsal biedt een ruim assortiment producten met een royale marge voor de therapeut. Ik zie veel mogelijkheden voor in mijn praktijk voor deze vormen van magnesium als aanvulling op of ter vervanging van magnesium. Hartelijk dank Maik en Marian voor deze geweldige dag.

Pluspunten

Een echte aanrader om een dagje in het Permsal Magnesium Experience Centrum in Den Hout te zijn. Gastvrij ontvangen en veel informatie gehad over magnesium op de ochtend, Heerlijke lunch tussen de middag en daarna kennis maken met magnesium. Het is een ervaring waar je veel van leert, en wat daarna nog een tijdje doorwerkt in je lichaam. Zelf gebruikte ik de producten al in mijn praktijk maar na deze dag heb ik meer inzicht gekregen en nieuwe ideeën opgedaan over de Permsal.

Pluspunten

Leerrijke theoretische uiteenzetting over magnesium, Leerrijke praktische toepassingen aangerijkt gekregen

Doe zo verder!

Pluspunten

Duidelijke uitleg over de Magnesium producten. Lekker gegeten en een super ervaring met de magnesium pakking, andulatiebank, intra rood sauna , voetenbad enz.. Aanrader om te doen.

Pluspunten

Het was een hele fijne en leerzame ervaring om bij Permsal experience center te zijn geweest. Mooie locatie en een heerlijke lunch gehad. Duidelijke uitleg gehad van de werking van magnesium. Daarna zelf kunnen ervaren wat magnesium met je doet. Echt een aanrader.

Pluspunten

Heerlijke ervaring. Goede uitleg en vooral zélf ervaren wat de producten voor je lijf doen. Kijk daar houden we van. Eigenlijk is onze groep zo enthousiast dat we zelf plannen maken tot workshops. O enne.......we komen nog een keer. Al is dat dan alleen maar om te relaxen ☺

Muziekje zachtjes op de achtergrond bij de Wellness.

Pluspunten

Wat een heerlijke dag heb ik beleefd in het Permsal Magnesium Experience Centrum in Den Hout. Bij binnenkomst keek ik mijn ogen al uit. Wat een prachtige locatie en wat is er goed op de details gelet. Ontvangst met een heerlijke kop kruidenthee en een heldere duidelijke presentatie over de kracht van Magnesium, vergezeld door een heerlijke smoothie gemaakt van magnesiumrijke voeding. Na een zeer goed verzorgde en verantwoorde lunch met o.a. salade, soep en zelf gebakken brood, waren we klaar voor de Magnesium ervaring. Vooral het bad maakte op mij veel indruk, maar over de hele combinatie is heel goed nagedacht en het past allemaal bij elkaar en versterkt elkaar. Het hele ondernemerspakket is ook zeer zorgvuldig in elkaar gezet met voor de therapeut mooie en eerlijke marges en voor de cliënt leuke extraatjes. Als therapeut mag je de Magnesium echt niet missen in je praktijk. Na een enorme Magnesium boost ging ik voldaan en zeer tevreden naar huis met een mooi pakket aan Magnesiumspullen om thuis mee aan de slag te gaan. Dank jullie wel Marian en Maik voor deze (h)eerlijke ervaring. Warme groet, Liesbet

Pluspunten

Prachtige locatie, professionele uitstraling. De experience middag was zeer goed verzorgd. Na afloop kreeg ik nog veel extra informatie toegestuurd. Het bestelde starters pakket werd zeer compleet aangeleverd, inclusief voorgedrukte prijslijst, folder materiaal en displays. Over het product zelf: ik test altijd eerst zelf producten uit voordat ik het mijn cliënten aanbeveel. Ik gebruik de magnesium met succes voor mijn fibromyalgie en ben zó enthousiast, dat ik het nu ook in mijn praktijk inzet.

Pluspunten

De maaltijd en de behandelingen van Marian: in 1 woord Super.

De uitleg iets te langdradig en soms wat vaag.