communicatie was prima, snelle levering.

Iedereen binnen het bedrijf is super vriendelijk van de helpdesk tot de chauffeurs en het magazijn personeel. wanneer wij met spoed bestellingen nodig hadden konden we dat ook altijd zelf ophalen en stond het klaar voor ons. misschien een verbeter puntje om meerdere lever dagen te gebruiken. nu is dat allen dinsdag en donderdag.

Goederen werden op tijd geleverd en vanwege een niet werkende lift door de medewerker per trap naar de 2e etage gebracht.

Peijs is een bedrijf dat altijd voor je klaar staat.

Een meedenken, service gericht, top bedrijf! :)

Nvt

Nvt

Groot assortiment

Prima bedrijf, veel keuze en goede prijzen

Snelle levering aan huis. Aardige bezorger.

Omverpakkingen vies en kapot

Goederen versturen met Transit is geen goede keuze, jullie hebben toch zelftransport!

Goed contact

Direct antwoord op vragen.

Prima en snel!

Fijne doosjes.

Online besteld en volgende dag al bezorgd. Volgende keer wel graag de pallet meenemen.

Goede producten, op tijd geleverd

Goede producten, op tijd geleverd

Helemaal prima

Geen commentaar

Zijn lieve mensen aan de telefoon, je wordt niet af gewimpeld

De leveringen zijn over het algemeen goed maar soms komen de spullen beschadigd aan, dit was geen fout van de Fa. Peijs maar van de vervoerder, even een belletje gepleegd met Peijs en zonder problemen hebben ze nieuwe gestuurd. Dus uitstekend opgelost.

Super service en snel geleverd

prima geholpen

service is gewoon goed, je krijgt wat je verwacht

gemakkelijk online bestellen, en een vaste afleverdag

Snel en volwaardig

Binnen redelijke tijd geleverd

Uitstekende dienstverlening.

Peijs verpakkingen is ons vaste adres voor diverse verpakkingsmaterialen. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening en geleverde materialen van deze leverancier.

Prima service en veel keus

Fijn bedrijf, snel antwoord en goede service. Bedrijf heeft veel keus.

Vlotte service

€15,00 bezorgkosten geen probleem, alleen een beetje jammer vd verplichte afname.

prima service

Goederen uiterst snel geleverd en voor een scherpe prijs.

Huiskensstraat 52 5916 PN Venlo

Over Peijs Verpakkingen B.V.

Peijs Verpakkingen is een specialist op het gebied van verpakkingen en disposables voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. We beschikken over een ruim assortiment aan verpakkingsmaterialen en -producten en we zijn vooruitstrevend op het gebied van maatwerk verpakkingen. Ook gaan we een stapje verder als het gaat om dienstverlening op het gebied van voorraadbeheer, levering, montage en onderhoud.