Snel geregeld

Mijn bestelling was zo geregeld, zeer tevreden

Snel binnen en makkelijk besteld

Snel binnen en makkelijk besteld

Liep allemaal als de gesmeerde bliksem

De bestelling was er binnen 24 uur.

super service, leuke prijzen

Ik word altijd super goed geholpen en vriendelijk geholpen in tegen stelling tot grote vergelijkbare bedrijven. van bestellen tot aan de chauffeur toe. Daarnaast fijne goede prijzen.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Prima aftersales

Accurate levering

Goed gedaan

Ik zal weer tegemoet

Verzending duurde wat langer dan normaliter. Kennelijk was onze bestelling niet op voorraad.

Snelle levering, goed verpakt en goede communicatie.

1e keer bij Peijs besteld, alles was goed verpakt en snel geleverd

snelle service

Al bestellen we niet zo heel veel bij jullie. De service is goed.

Alles top geregeld!

Denken goed met je mee en leveren altijd op tijd.

Snelle levering en goede service

Peijs Verpakkingen B.V. levert snel en beschikt over een goede en vriendelijke klantenservice. Daarnaast een uitgebreid productaanbod.

Fijn bedrijf en goede service

Correcte levering

Snel geleverd. Goed product.

Snelle levering.

Sneller kunnen opsturen

Het duurde wel lang voordat wij de producten heb ontvangen

levering duurt lang

alles gaat vlot maar levertermijn is lang

Beste Nancy, bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Door coronamaatregelen is er erg veel vraag naar het door u bestelde product. Hierdoor is de levertijd enkele dagen langer dan gebruikelijk. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Peijs Verpakkingen

Prima service,

Via mail zeer snelle reactie op een vraag en producten binnen heel korte tijd keurig geleverd. Prima!

Ben al ruim 40 jaar klant bij Peijs Verpakkingen dat zegt genoeg.

Altijd correcte leveringen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Dikke pluim

Zo hoort het! Just in time! A-Z

Klasse

Super snelle service en een top product.

Beste Peijs, Dit was een erg snelle service, ik was er erg tevreden mee. Daar het een spoedje was zou het voor mij geholpen hebben om nóg duidelijker te weten hoe het pakket verzonden werd en hoe ik dat tijdens de tocht zou kunnen volgen. Daarvoor heb ik moeten bellen, waar ik overigens super goed te woord werd gestaan. Wat betreft de producten waren de deksels ietwat stroef, waardoor ze wél goed af sloten, maar het even prutsen was om ze dicht te krijgen. Ik zou het product nog eens kopen. Met vriendelijke groet, Koen Blezer

top!!

De voorraad van het bestelde product was op, middels levering via een collega konden jullie toch wat leveren en dat was helemaal top.

Alles gelopen, zoals het hoort.

Over Peijs Verpakkingen B.V.

Peijs Verpakkingen is een specialist op het gebied van verpakkingen en disposables voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. We beschikken over een ruim assortiment aan verpakkingsmaterialen en -producten en we zijn vooruitstrevend op het gebied van maatwerk verpakkingen. Ook gaan we een stapje verder als het gaat om dienstverlening op het gebied van voorraadbeheer, levering, montage en onderhoud.