prima service en een uitstekende website

zie bovenstaande

super

Goede afspraken, goede bezorging, goede prijs, goede kwaliteit

Snelle en goede service

Mijn bestelling is snel opgepakt en geleverd. Fijne service!

Top. Snel geleverd! Goede kwaliteit.

Top. Snel geleverd! Goede kwaliteit

Erg klantvriendelijk en snelle service

Top service, goed promotiemateriaal, en snelle reactietijd, kortom super tevreden!

Prima geregeld

Voor de eerste keer besteld maar ziet er goed uit

Snel contact voor hulp, nog wennen aan webshop.

Super de Lux

Prima service, mis alleen de koffie als ik bij jullie ben.

Gewoon top

Snel duidelijk en betaalbaar echte aanrader

Doen wat er afgesproken is.

Bestelling via de overzichtelijke website opgegeven en zoals altijd keurig op tijd geleverd.

Snelle levering en kwaliteit

Goede kwaliteit en prima online geholpen. Goederen wordt met eigen transport geleverd.

Uitstekende service!

Voor onze fysiotherapie praktijk waren we op zoek naar een nieuwe hygiëne inrichting. Samen met een vertegenwoordiger hebben we de opties besproken en een super oplossing gevonden. Tork papier, zeep en handgel dispensers maken onze praktijk corona proof, en het ziet er top verzorgd uit! De navulling bestellen we eenvoudig in de webshop, makkelijk en snel geregeld.

Prima afspraken, prima levertijd, prima service!

Wanneer we iets bestellen wordt dat snel en congform afspraak geleverd. De bezorger zet de dozen zelfs in de daarvoor bestemde berging op de 1e verdieping (!) neer, waar andere leveranciers spullen direct achter de voordeur "uit de handen laten vallen".

Zeer tevreden!

We bestellen regelmatig bij Peijs en het loopt iedere keer goed. Als er een keer een vraag / opmerking is, nemen ze dit meteen op en dat is toch wel prettig!

Klantvriendelijke en snelle service

Prettige communicatie en altijd snelle levering.

Perfecte partner voor het leveren van warehouse supplies e.d.

Peijs werkt supersnel en accuraat en denkt mee met de klant. De communicatie verloopt soepel en er wordt altijd gezocht naar oplossingen. Peijs is een prima partner voor de inkoop van onze processen voor ons distributiecentrum.

Prettige contacten, goede service, fijne samenwerking

Peijs is een fijne leverancier en partner. Contacten verlopen soepel en prettig in de juiste toon. Buitendienst en binnendienst werken beide op dezelfde manier en dat is iets wat je zeker niet altijd tegenkomt!

Prima advies, klantgerichte werkwijze en servicegericht meedenken met de klant

Pluspunten

zeer vriendelijk en hulpvaardige bediening

geen

Pluspunten

Goede service en snelle levering

Pluspunten

Perfecte service, kwaliteit, vriendelijk.

n.v.t.

Pluspunten

altijd snelle en betrouwbare leveringen

website

Pluspunten

Meedenkend en hebben voor alles een oplossing

Huiskensstraat 52 5916 PN Venlo

Over Peijs Verpakkingen B.V.

Peijs Verpakkingen is een specialist op het gebied van verpakkingen en disposables voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. We beschikken over een ruim assortiment aan verpakkingsmaterialen en -producten en we zijn vooruitstrevend op het gebied van maatwerk verpakkingen. Ook gaan we een stapje verder als het gaat om dienstverlening op het gebied van voorraadbeheer, levering, montage en onderhoud.